Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet hoe het voelt. Echt heel vervelend en zwaar klote dat je niet bent uitgenodigd. Heeft hij ook iets opgegeven als reden? Dat is mooi om de volgende keer aan te denken. Hoewel het nu wel heel erg klotekutteringachtig is. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu moet ik maar eens maaltijden gaan bedenken en boodschappen doen!
In de vriezer bevinden zich rundervinken, lamskoteletjes, kipfilet, entrecot, kaassoufflé's, broccoli-kaascarre's, pittige tofureepjes, pikante vegaballetjes, tuinerwten, quichedeeg en filodeeg. Daar moet ik dingen van gebruiken. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oh, dat opruimen schiet voor geen meter. Ik heb de fotoalbums gevonden <33333 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() Ik wil morgen een feta spinazie ovenschotel maken. Maar knorr heeft het niet meer in het asortiment wel een feta brocoli schotel zou ik die saus uit die verpakking voor mijn spinazie schotel kunnen gebruiken? Ik heb namelijk die brocoli shit laatst geproefd en het proefde precies hetzelfde op de broco na., |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nu moet ik nog bedenken wat ik als ontbijt wil komende week, want ik heb geen zin in havermout maar yoghurt is zo koud. Ik denk gewoon een weekje toast ![]() Oh trouwens Uice Kazet naamzoek, over de bakken water op de kachel. Normaal gesproken zorgt de verwarming voor een afname van de luchtvochtigheid, hoe dat precies zit weet ik niet. Je wil die opkrikken naar normaal niveau om te voorkomen dat je een droge huid krijgt, vooral op je lippen. En eventueel omdat het goed voor je planten is, anders moeten die alle bladmondjes dichtdoen en kunnen ze geen CO2 meer opnemen en dan stikken ze. Laatst gewijzigd op 19-10-2010 om 14:40. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() (effe zielig doen hoor ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Je loopt het station aan de centrumzijde uit en slaat linksaf de westerlaan in. Deze loop je helemaal uit en vervolgens steek je de Nieuwe Veerallee over en loop je de Rieteweg in (Nieuwe Veerallee over en dan iets naar links afbuigen). |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heet geen commendatore maar ik geef lekker toch antwoord want ik weet het: als je uit het station komt (centrumzijde) ga je linksaf, rechtdoor op de rotonde, alsmaar rechtdoor tot je niet verder kunt. Dan links en meteen weer rechts en dan zie je ze al na 100 meter.
Like so |
![]() |
|
@Absinthe: Aww, arme jij.
![]() En klote dat je nog niks weet over dat werk en die kiddo's en het heen en weer rijden enzo. Wat bagger geregeld allemaal. *aai* @Sarah: jeutje, dat jij echt voor een hele week al bepaalt wat je gaat eten. Ik trek m'n kast open en kijk of er nog wat in ligt en dat eet ik dan op. ![]() Maar dat is dan wrs de reden dat ik een vads ben en jij niet. @wheezle: marshmellows roosteren boven een kaars en die tussen 2 kaakjes plakken. Voila, snack! ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |