Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-10-2010, 13:51
Verwijderd
Van CJP zeker?

Mail van de Vorst terug; ik ben niet geselecteerd voor een eerste gesprek Kutterdekut.
Veertig sollicitanten, vijf geselecteerden. Tja. Ik wist natuurlijk van tevoren dat ik niet echt veel kans maakte, maar ik baal er toch wel echt van, het had zo mooi kunnen zijn. (en; onder de academiemensen ging het al rond dat men vond dat ik het moest worden... egostrelend dat wel, maar daar heeft de Vorst geen boodschap aan natuurlijk).
Jammerdebammer!
Advertentie
Oud 19-10-2010, 13:53
Verwijderd
Citaat:
Van CJP zeker?

Mail van de Vorst terug; ik ben niet geselecteerd voor een eerste gesprek Kutterdekut.
Veertig sollicitanten, vijf geselecteerden. Tja. Ik wist natuurlijk van tevoren dat ik niet echt veel kans maakte, maar ik baal er toch wel echt van, het had zo mooi kunnen zijn. (en; onder de academiemensen ging het al rond dat men vond dat ik het moest worden... egostrelend dat wel, maar daar heeft de Vorst geen boodschap aan natuurlijk).
Jammerdebammer!
Wat kut
Oud 19-10-2010, 13:57
Verwijderd
Citaat:
Van CJP zeker?

Jammerdebammer!
Ja van CJP en een bjoetiesetje van Sephora als ik iemand bereid vind om het vanuit amerika naar mij toe te sturen voor een leuke fee.

Ik weet hoe het voelt. Echt heel vervelend en zwaar klote dat je niet bent uitgenodigd. Heeft hij ook iets opgegeven als reden? Dat is mooi om de volgende keer aan te denken.
Hoewel het nu wel heel erg klotekutteringachtig is.
Verwijderd
Ja, gewoon doodzonde. Ook voor hen. Ja, dat durf ik best te zeggen.
Verwijderd
Citaat:
Ja, gewoon doodzonde. Ook voor hem. Ja, dat durf ik best te zeggen.
ik vind dat je helemaal gelijk hebt
Oud 19-10-2010, 13:58
Verwijderd
Wat jammer! Hij weet gewoon niet wat hij mist
Oud 19-10-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Ja van CJP en een bjoetiesetje van Sephora als ik iemand bereid vind om het vanuit amerika naar mij toe te sturen voor een leuke fee.

Ik weet hoe het voelt. Echt heel vervelend en zwaar klote dat je niet bent uitgenodigd. Heeft hij ook iets opgegeven als reden? Dat is mooi om de volgende keer aan te denken.
Hoewel het nu wel heel erg klotekutteringachtig is.
Het was een mail en ik ga hem nog even terugmailen. Er stond wel een vriendelijk verhaaltje bij, dat de vijf geselecteerden de beste kandidaten waren wat betreft ambitie en visie én relevante opleiding en ervaring. Dat laatste mis ik natuurlijk wel een beetje, ambitie en visie heb ik wel, maar ja. En er stond in dat er interessante brieven waren geschreven en dat iedereen z'n sterke punten had en bla bla en dat je voor verdere toelichting mocht mailen, dus dat ga ik nog maar even doen.
Oud 19-10-2010, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Wat jammer! Hij weet gewoon niet wat hij mist
Nope.
Oud 19-10-2010, 14:01
Carn
Carn is offline
zo, maar 4 uur geslapen afgelopen nacht, dat merk ik nu wel

-giet er nog een sloot koffie in-
Oud 19-10-2010, 14:06
Verwijderd
Citaat:
Het was een mail en ik ga hem nog even terugmailen. Er stond wel een vriendelijk verhaaltje bij, dat de vijf geselecteerden de beste kandidaten waren wat betreft ambitie en visie én relevante opleiding en ervaring. Dat laatste mis ik natuurlijk wel een beetje, ambitie en visie heb ik wel, maar ja. En er stond in dat er interessante brieven waren geschreven en dat iedereen z'n sterke punten had en bla bla en dat je voor verdere toelichting mocht mailen, dus dat ga ik nog maar even doen.
Gewoon terugmailen. Wat een sufkutterig persoon zeg.
Oud 19-10-2010, 14:11
Verwijderd
Citaat:
Gewoon terugmailen. Wat een sufkutterig persoon zeg.
Nee hoor.
Oud 19-10-2010, 14:12
Verwijderd
Nu moet ik maar eens maaltijden gaan bedenken en boodschappen doen!
In de vriezer bevinden zich rundervinken, lamskoteletjes, kipfilet, entrecot, kaassoufflé's, broccoli-kaascarre's, pittige tofureepjes, pikante vegaballetjes, tuinerwten, quichedeeg en filodeeg. Daar moet ik dingen van gebruiken.
Oud 19-10-2010, 14:16
Verwijderd
Citaat:
Nee hoor.
Dat je niet bent gekozen.
Oud 19-10-2010, 14:17
Verwijderd
Citaat:
Dat je niet bent gekozen.
Oh, ja, dat wel De mail vond ik persoonlijk juist heel ok.
Oud 19-10-2010, 14:21
Verwijderd
De mail klinkt prima, maar ik vind het echt kut voor je dat je niet gekozen bent.
Misschien ontbrak inderdaad de ervaring maar het was heel tof geweest als je daar aan de slag kon en je ervaring uitbreiden.
Oud 19-10-2010, 14:23
Verwijderd
Pasta met kip en pesto-roomsaus, klinkt goed, maar zou Theodoor al pestoroomsaus lusten? Hij lust al wel tomatenroomsaus en kerrieroomsaus. Hmm. Ik denk dat ik het kan proberen voor mij met champignons erdoor en voor hem met courgette. Eten we dat morgen.
Oud 19-10-2010, 14:24
Verwijderd
Citaat:
De mail klinkt prima, maar ik vind het echt kut voor je dat je niet gekozen bent.
Misschien ontbrak inderdaad de ervaring maar het was heel tof geweest als je daar aan de slag kon en je ervaring uitbreiden.
Klopt, helaas.

Oh, dat opruimen schiet voor geen meter. Ik heb de fotoalbums gevonden <33333
Oud 19-10-2010, 14:27
Verwijderd
waarom vindt de AH receptenzoeker dat "broccolicouscous met feta" een Mexicaans gerecht is?
Oud 19-10-2010, 14:29
Verwijderd
Vanavond risotto met tuinerwten en tomaten
Oud 19-10-2010, 14:31
Verwijderd
Citaat:
waarom vindt de AH receptenzoeker dat "broccolicouscous met feta" een Mexicaans gerecht is?

Ik wil morgen een feta spinazie ovenschotel maken. Maar knorr heeft het niet meer in het asortiment wel een feta brocoli schotel zou ik die saus uit die verpakking voor mijn spinazie schotel kunnen gebruiken? Ik heb namelijk die brocoli shit laatst geproefd en het proefde precies hetzelfde op de broco na.,
Oud 19-10-2010, 14:32
Verwijderd
Citaat:

Ik wil morgen een feta spinazie ovenschotel maken. Maar knorr heeft het niet meer in het asortiment wel een feta brocoli schotel zou ik die saus uit die verpakking voor mijn spinazie schotel kunnen gebruiken? Ik heb namelijk die brocoli shit laatst geproefd en het proefde precies hetzelfde op de broco na.,
Dat kan over het algemeen prima alleen moet er dan misschien wat minder water bij omdat spinazie al vrij nat van zichzelf is.

Nu moet ik nog bedenken wat ik als ontbijt wil komende week, want ik heb geen zin in havermout maar yoghurt is zo koud. Ik denk gewoon een weekje toast

Oh trouwens Uice Kazet naamzoek, over de bakken water op de kachel. Normaal gesproken zorgt de verwarming voor een afname van de luchtvochtigheid, hoe dat precies zit weet ik niet. Je wil die opkrikken naar normaal niveau om te voorkomen dat je een droge huid krijgt, vooral op je lippen. En eventueel omdat het goed voor je planten is, anders moeten die alle bladmondjes dichtdoen en kunnen ze geen CO2 meer opnemen en dan stikken ze.

Laatst gewijzigd op 19-10-2010 om 14:40.
Oud 19-10-2010, 14:46
Verwijderd
Nou, het lukt me niet om foto's te uploaden, ik heb net een partijtje foto's gemaakt/proberen te maken, van foto's van vroeger.
Oud 19-10-2010, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Dat kan over het algemeen prima alleen moet er dan misschien wat minder water bij omdat spinazie al vrij nat van zichzelf is.

Nu moet ik nog bedenken wat ik als ontbijt wil komende week, want ik heb geen zin in havermout maar yoghurt is zo koud. Ik denk gewoon een weekje toast

Oh trouwens Uice Kazet naamzoek, over de bakken water op de kachel. Normaal gesproken zorgt de verwarming voor een afname van de luchtvochtigheid, hoe dat precies zit weet ik niet. Je wil die opkrikken naar normaal niveau om te voorkomen dat je een droge huid krijgt, vooral op je lippen. En eventueel omdat het goed voor je planten is, anders moeten die alle bladmondjes dichtdoen en kunnen ze geen CO2 meer opnemen en dan stikken ze.
Wij hadden vroeger altijd van die bakjes met water aan de radiatoren hangen, maar die zijn eraf omdat de radiatoren ervan zouden gaan roesten. Zelf wil ik alleen toch weer twee van die dingen hebben om aan m'n radiator te hangen, de lucht is hier in de winter namelijk veel te droog waardoor er allerlei andere problemen ontstaan. Nu vraag ik me af waar je die dingen eigenlijk kunt kopen.
Oud 19-10-2010, 14:50
Verwijderd
JONGENS wat eten jullie als hapje en snapje op mijn verjaardag. Mijn papa is boodschappen aan het doen en belt wat ik graag wil dat hij meeneemt.
Oud 19-10-2010, 14:50
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
1. Zelfanalyse.
Wie ben ik? De student maakt een sterkte + zwakte analyse van zich zelf (competentieniveau, persoonskenmerken)
Wat wil ik? Beroepsmatig en privé doelen op de korte termijn (over een jaar) en op
de lange termijn (over 5 jaar)

2. Arbeidsmarktonderzoek
De student gaat op zoek naar vacatures die aansluiten bij het resultaat van zijn zelfanalyse. Hij verzamelt 2 voorbeelden van vacatures waar hij op de korte en 2 op lange termijn op zou willen reageren.
Voor zijn voorkeurvacature voert de student een gedetailleerde functie -, bedrijfs/organisatie - en brancheanalyse uit. De student beantwoordt vragen als: wat houdt de functie precies in? Welke issues spelen binnen de branche? Wat is de omvang van de organisatie? Wat is de marktpositie?

3. Confrontatie
De student maakt een inventarisatie van de mate waarin hij persoonlijk, gelet op het resultaat van zijn zelfanalyse, voldoet aan de eisen die in de vacature worden gesteld.

4. Korte en lange termijn doelstellingen
De student formuleert voor de korte en lange termijn persoonlijke ontwikkeldoelen om de bij de confrontatie gesignaleerde knelpunten te verkleinen. De ontwikkeldoelen op de korte termijn resulteren in een aantal persoonlijke leerdoelen voor kwartaal 3 en 4.

5. Presentatie en Portfolio
De student schrijft een sollicitatiebrief en C.V. waarmee hij zich zou presenteren aan het bedrijf om zo in aanmerking te komen voor een vacature uit het arbeidsmarktonderzoek.

De student is vrij in de wijze waarop hij vorm geeft aan deze opdracht om zo een creatieve invulling te stimuleren.

(effe zielig doen hoor)
Oud 19-10-2010, 14:51
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
JONGENS wat eten jullie als hapje en snapje op mijn verjaardag. Mijn papa is boodschappen aan het doen en belt wat ik graag wil dat hij meeneemt.
Bier. Geen snacks, dan word je alleen maar nog dikker van
Verwijderd
Ik heb geen dikke famillie.
Verwijderd
Citaat:

(effe zielig doen hoor)
Ik vind dit een beetje lachwekkend. En dan vooral punt 1.
Oud 19-10-2010, 14:53
Verwijderd
Citaat:
Wij hadden vroeger altijd van die bakjes met water aan de radiatoren hangen, maar die zijn eraf omdat de radiatoren ervan zouden gaan roesten. Zelf wil ik alleen toch weer twee van die dingen hebben om aan m'n radiator te hangen, de lucht is hier in de winter namelijk veel te droog waardoor er allerlei andere problemen ontstaan. Nu vraag ik me af waar je die dingen eigenlijk kunt kopen.
Ik heb ze wel eens bij een tuincentrum gezien!
Oud 19-10-2010, 14:54
Verwijderd
commendatore naamzoek hoe ga je van zwolle station naar de ijsselhallen?
Oud 19-10-2010, 14:55
Verwijderd
Citaat:
Gewoon lekkere chips-met-dip en nootjes enzo, of pigs in a blanket (bladerdeeg in vier reepjes per plakje snijden, in elk plakje een cocktailworstje of hamreepje rollen), en ik maak vaak hartige flapjes van filodeeg maar dat deeg moet wel eerst twee uur ontdooien dus dat is nu misschien wat onhandig, en m&m's en babyworteltjes.
Oud 19-10-2010, 14:56
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Ik vind dit een beetje lachwekkend. En dan vooral punt 1.
I know, en dit soort troep maak ik al 4 jaar Dat mijn docent eind jaar 2 al aangaf dat het wel snor met me zat, heeft daar helaas geen verandering in gebracht
Oud 19-10-2010, 14:57
Verwijderd
Citaat:
commendatore naamzoek hoe ga je van zwolle station naar de ijsselhallen?
Ik heb even op Google Maps gekeken, en volgens mij is dit het handigst:

Je loopt het station aan de centrumzijde uit en slaat linksaf de westerlaan in. Deze loop je helemaal uit en vervolgens steek je de Nieuwe Veerallee over en loop je de Rieteweg in (Nieuwe Veerallee over en dan iets naar links afbuigen).
Oud 19-10-2010, 14:57
Verwijderd
studieportfolioterreur!

Daar ben ik voorlopig een jaar vanaf
Oud 19-10-2010, 14:58
Verwijderd
Ik heet geen commendatore maar ik geef lekker toch antwoord want ik weet het: als je uit het station komt (centrumzijde) ga je linksaf, rechtdoor op de rotonde, alsmaar rechtdoor tot je niet verder kunt. Dan links en meteen weer rechts en dan zie je ze al na 100 meter.

Like so
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kaartjebzzzt.jpg (152.5 KB, 1x gelezen)
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
@Absinthe: Aww, arme jij. Waar had je eigenlijk voor gesolliciteerd?
En klote dat je nog niks weet over dat werk en die kiddo's en het heen en weer rijden enzo. Wat bagger geregeld allemaal. *aai*

@Sarah: jeutje, dat jij echt voor een hele week al bepaalt wat je gaat eten. Ik trek m'n kast open en kijk of er nog wat in ligt en dat eet ik dan op.
Maar dat is dan wrs de reden dat ik een vads ben en jij niet.

@wheezle: marshmellows roosteren boven een kaars en die tussen 2 kaakjes plakken. Voila, snack!
Verwijderd
kak alsnog te laat
Oud 19-10-2010, 14:59
Verwijderd
Citaat:
kak alsnog te laat
Oud 19-10-2010, 14:59
Verwijderd
ik eet vanavond gemarineerde brokken met knoflookkorianderyoghurtsaus en naanbrood en ik heb er nu al zin in <3
Oud 19-10-2010, 15:00
Verwijderd
Citaat:
En klote dat je nog niks weet over dat werk en die kiddo's en het heen en weer rijden enzo. Wat bagger geregeld allemaal. *aai*

@Sarah: jeutje, dat jij echt voor een hele week al bepaalt wat je gaat eten. Ik trek m'n kast open en kijk of er nog wat in ligt en dat eet ik dan op.

@wheezle: marshmellows roosteren boven een kaars en die tussen 2 kaakjes plakken. Voila, snack!
Oui mijn papa is bij de kassa dus bel ik mama om te vragen of ze dit wil meenemen.
Verwijderd
Citaat:

Nouja, in de kast ligt niets van groente ofzo, daarom moet ik ook naar de winkel maar we bedenken het maar voor 3 dagen hoor! En 1 x per week bestellen we eten. Een hele week vooruit zou ik ook niet kunnen.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
'gemarineerde brokken'? Dat vind ik een goede term voor kotsen na het zuipen.
Oud 19-10-2010, 15:01
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
studieportfolioterreur!

Daar ben ik voorlopig een jaar vanaf
Maar daarna moet je weer?
Ik hoop hierna er vanaf te zijn, voor eeuwig (Het master idee neemt met de dag af, gaat em denk ik niet meer worden)
Oud 19-10-2010, 15:01
Verwijderd
Citaat:
'gemarineerde brokken'? Dat vind ik een goede term voor kotsen na het zuipen.
Dat had ook gekund!
Oud 19-10-2010, 15:03
m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Mijn huisgenoot en ik moeten alles opmaken wat er nog over was van de hamburgerbak wedstrijd, maar effe pastasaus maken voor een maand of 2
Verwijderd
Ik heb helemaal niks met André Hazes, maar ik vind Bloed Zweet en Tranen zo'n fucking vet nummer <3
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik moet altijd huilen van 'bloed, zweet en tranen'.
Oud 19-10-2010, 15:05
Verwijderd
Citaat:
Ik moet altijd huilen van 'bloed, zweet en tranen'.
Haha echt?

Het is helemaal vet in een vol stadion <333
Oud 19-10-2010, 15:06
Verwijderd
16 worden heeft zo zijn voordelen.
Dit mag ik nu onder toezicht doen.

Citaat:
- dieren slachten in een slachthuis;
Oud 19-10-2010, 15:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Haha echt?

Het is helemaal vet in een vol stadion <333
Huilen van ellende. 'Neeee, niet weer dit nummer. Oh lordy en er zijn mensen die dit mooi vinden. Humanity, I hate youuuu!!! '

Regels voor berichten