Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Als je kriebels in je buik krijgt als je aan diegene denkt, als je zo veel mogelijk bij diegene wilt zijn, als je eigenlijk alleen maar aan diegene denkt, of iig als je niks beters te doen hebt
![]() Ongeveer. ![]() ![]() |
![]() |
|
voor het laatst liefdesverdriet he? hmm.. een jaar of 3 geleden denk ik. maar dat was niet echt LIEFDESVERDRIET. meer jammer dat het uitging, ofzo.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() 10.000/365 > 27, dus dat is meer dan 1 klacht per uur ![]()
|
Ik wacht op je
ik begrijp het niet... je stond altijd klaar voor me, als een goede vriend! ik wist dat je iets voor me voelde, ik durfde alleen niet toe te geven dat ik zoiets ook voelde. nu ben ik te laat, je hebt al je liefde weggegeven aan die andere meid. ik ben niet goed genoeg meer, ik ben te dik of zo of ik ben nu niet meer zo stoer zoals jij. ik heb je nu verteld dat ik van je hield, maar je wees me af. niemand ziet mijn verdriet, ze zeggen allemaal dat dat wel zal slijten maar dat voel ik nu toch nog niet zo. ik wacht gewoon op je, tot je aan mijn deur klopt! ![]()
|
Verwijderd
|
Ik vond:
Toch wel de bijtjes zoemen, de vlinders vliegen, jij zou mij nooit bedriegen de ezeltjes balken de schapen mekkeren jij zou mij toch nooit beflikkeren de beren brullen de koetjes doen bhoeeee, jij zal mij toch nooit verdriet doen. is dit waar of zeg je later sorry maar ik heb het allemaal gedaan... ook wel een pareltje ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Deze is ook fijn, vol misplaatste aanhalingstekens:
De bloem van de liefde Ik gaf jou een bloem, een roos, een rode roos. Je pakte het aan: "En smeet het op de grond". Daar lag mijn mooie rode roos. Het leek wel dat het huilde: "Mijn mooie rode roos". De liefde die niet mocht bestaan: "Tussen ons". Mijn mooie rode roos, Daar begon het mee |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|