Advertentie | |
|
![]() |
|
Volgens het Nederlandse klemtoon systeem zou het ook notúlen moeten zijn dus het is wel logisch dat mensen dat zeggen. Ik wist ook niet dat dat niet klopte.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/589/
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het afgelopen jaar heb ik één keer een liedje op de radio gehoord dat ik behoorlijk leuk vond, zelfs leuk genoeg om een stuk tekst te googlen om erachter te komen wie en wat, en één keer dat ik een liedje zo tergend irritant en slecht vond dat ik hetzelfde deed. Toen kwam ik er dus achter dat beiden van dezelfde artiest zijn ;x (de leuke was trouwens Wicked World van Laura Jansen, de tenenkrullende dat andere nummer van haar. Over dat ze d'r haar geknipt heeft en roze bloemekes in haar slaapkamer en what not, want "that's what single girls do")
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Er zijn vier verschillende verpakkingen met pijnboompitten bij de AH. Een bakje bij de verse kruiden, een bakje bij de bakproducten, een zakje bij de saladedingen en een zakje bij de nootjes. Allemaal met verschillende prijzen.
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|