Oud 24-11-2010, 09:42
Verwijderd
Citaat:
Ik heb me verslapen. OMDAT MIJN TELEFOON LEEG IS. WTF De camera staat netjes uiten toen ik ging slapen had ik alle balkjes
wat een kuttelefoon is het toch ook.
Advertentie
Oud 24-11-2010, 09:43
Verwijderd
Note to self: Mama mailen om te lunchen

what's uuuup?
Oud 24-11-2010, 09:43
Verwijderd
Ietsiepietse brakker dan gepland.
Oud 24-11-2010, 09:45
Verwijderd

Leuk feestje gehad, vandaag maar lekker thuisblijven?
Oud 24-11-2010, 09:46
Verwijderd
Het valt op zich wel mee hoor, maar het idee was dat ik fris en fruitig om half 10 zou beginnen met leren en dat is mislukt
Oud 24-11-2010, 09:46
Verwijderd
Goedemorgen!
Oud 24-11-2010, 09:54
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het valt op zich wel mee hoor, maar het idee was dat ik fris en fruitig om half 10 zou beginnen met leren en dat is mislukt
-rent er vandoor met de 'ik ben niet brak èn ik was op tijd' award-
Oud 24-11-2010, 09:56
Verwijderd
Citaat:
-rent er vandoor met de 'ik ben niet brak èn ik was op tijd' award-

jij was te laat, dus jij telt niet!
Oud 24-11-2010, 09:57
Verwijderd
Tering, alle treinen hebben vertraging
Oud 24-11-2010, 09:57
Verwijderd
ik ben ook niet brak maar wel te laat
Oud 24-11-2010, 10:04
Verwijderd
Citaat:
Nou dan ben je niet alleen.
Oud 24-11-2010, 10:08
Carn
Carn is offline
Citaat:

jij was te laat, dus jij telt niet!
fashionably late != te laat
Oud 24-11-2010, 10:09
Verwijderd
Citaat:
Nou dan ben je niet alleen.
Gelukkig maar!

Citaat:
fashionably late != te laat
Als je later bent dan alle vrouwen die aanwezig waren is het niet meer fashionably late, maar gewoon te laat!
Oud 24-11-2010, 10:21
Carn
Carn is offline
te laat komen zit in mijn bloed
Oud 24-11-2010, 10:22
Verwijderd
Het was nog geen negen uur geweest hoor.
Oud 24-11-2010, 10:26
Carn
Carn is offline
verrek ja! ha!

Man man, wat een komiek ben ik toch, bij de ING heb je "Tim het slimme huishoudboekje"; nu ben ik al de halve ochtend banale SMSjes aan het sturen naar een vriend van me (Tim) met vragen als "Zal ik voor de Heinz-ketchup gaan of toch maar de Aldi variant? Ik heb nog 2 euro"
Oud 24-11-2010, 10:28
Verwijderd
Pfffff ik heb een hekel aan mensen die niet terug smsen of bellen. KUT KUT KUT.
Oud 24-11-2010, 10:30
Carn
Carn is offline
Pfffff ik heb een hekel aan mensen.
Oud 24-11-2010, 10:31
Verwijderd
Je hebt een hekel aan mij!11!!!111!!!!!
Oud 24-11-2010, 10:31
Uice
Uice is offline
Pfffff ik heb een hekel.
Oud 24-11-2010, 10:32
Uice
Uice is offline
Oh nee hij is alweer weg.
Oud 24-11-2010, 10:34
Verwijderd
Citaat:
verrek ja! ha!

Man man, wat een komiek ben ik toch, bij de ING heb je "Tim het slimme huishoudboekje"; nu ben ik al de halve ochtend banale SMSjes aan het sturen naar een vriend van me (Tim) met vragen als "Zal ik voor de Heinz-ketchup gaan of toch maar de Aldi variant? Ik heb nog 2 euro"
Oud 24-11-2010, 10:39
Carn
Carn is offline
Citaat:
verrek ja! ha!

lal:

"Die van de Lidl, maar als je totaalbudget 2 euro is moet je je prioriteiten eens overwegen in plaats van het kopen van ketchup"
Oud 24-11-2010, 10:47
Verwijderd
Ik ben op zoek naar een hekel. En naar de naam van dat blonde biertje dat niet Leffe Blond was maar wel lekker. Sann/Carn/Absinthe??
Oud 24-11-2010, 10:52
Batave
Batave is offline
Citaat:
lal:

"Die van de Lidl, maar als je totaalbudget 2 euro is moet je je prioriteiten eens overwegen in plaats van het kopen van ketchup"

Zo, op naar Utrecht, ik heb wel één college. Gelukkig hoef ik daar maar vier uur voor te reizen
Oud 24-11-2010, 10:56
Lorelei
Lorelei is offline
Goeiemorgen!
Oud 24-11-2010, 11:02
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik ben op zoek naar een hekel. En naar de naam van dat blonde biertje dat niet Leffe Blond was maar wel lekker. Sann/Carn/Absinthe??
hekel?

En uhm, geen idee
Oud 24-11-2010, 11:07
Verwijderd
Citaat:
hekel?

En uhm, geen idee
Ja vertraagde grap hu hu.
Het begon met een N en er zat een y in! Het etiket was grotendeels oranje, come on people!

Laatst gewijzigd op 24-11-2010 om 11:14.
Oud 24-11-2010, 11:13
Verwijderd
Ik weet het ook niet meer, sorry.
Oud 24-11-2010, 11:17
Carn
Carn is offline
Citaat:
Het begon met een N en er zat een y in! Het etiket was grotendeels oranje, come on people!
http://users.skynet.be/triplebee/bier/biertjes.html

misschien staat ie hier tussen! (als het een Belgisch biertje was that is..)
Oud 24-11-2010, 11:29
Verwijderd
Zo 1 ding van m'n to do list afgestreept, productieve dag weer, jezus.
Oud 24-11-2010, 11:30
Macrador
Macrador is offline
ik ben ziek
Oud 24-11-2010, 11:30
Verwijderd
Citaat:
http://users.skynet.be/triplebee/bier/biertjes.html

misschien staat ie hier tussen! (als het een Belgisch biertje was that is..)
Oud 24-11-2010, 11:50
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik heb echt 0 zin om uit mijn bed te komen. Ik lig zo lekker Harry Potter/het forum/twitter te lezen
Oud 24-11-2010, 11:56
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ja vertraagde grap hu hu.

?
Oud 24-11-2010, 11:56
Verwijderd
Kletskous drol yeah
Oud 24-11-2010, 12:03
Verwijderd
Nee! Vijf letters, een van de letters was een plaatje. Het was een klein lelijk flesje met echt veel oranje op het etiket (dat ik er af probeerde te scheuren omdat het zo ohnomnomnom was, maar toen werd ik meteen beticht van seksuele frustraties en zo, stomme sann.).
Zo:

N-plaatje-letter-letter-y
Oud 24-11-2010, 12:03
Rationeel
Rationeel is offline
carn naamzoek

die foto met GAY in londen... dat is toch in zo'n doodlopend straatje met vlak ernaast een prima (beetje alto) kroeg?
Oud 24-11-2010, 12:07
Rationeel
Rationeel is offline
ow ja zeker weten, vlakbij dominion theatre
Oud 24-11-2010, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Nee! Vijf letters, een van de letters was een plaatje. Het was een klein lelijk flesje met echt veel oranje op het etiket (dat ik er af probeerde te scheuren omdat het zo ohnomnomnom was, maar toen werd ik meteen beticht van seksuele frustraties en zo, stomme sann.).
Zo:

Ga je nu zeggen dat het mijn schuld is dat je dat etiket niet hebt? Je scheurde 'm zelf kapot!
Oud 24-11-2010, 12:12
Verwijderd
No more excuses, I'm making progress, I'm moving forwaaaaard with new promises!!! ♪
Oud 24-11-2010, 12:16
Batave
Batave is offline
Nu weer 2 uur luisteren naar Mediavergelijking met twee afleidende studiegenoten naast. Wordt vast productief.
Oud 24-11-2010, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Zo:

?
Oud 24-11-2010, 12:19
Verwijderd
Jaaaa! Goffer, geheugen, het begon dus niet met een N.
Verwijderd
omg deftones-rickets, dat is lang geleden en nog steeds gaaf. Dat album ontdekte ik in de zomer van 98.

you're probably riiiiiiiiiiiiiiiiight ♪
Verwijderd
Citaat:
Ga je nu zeggen dat het mijn schuld is dat je dat etiket niet hebt? Je scheurde 'm zelf kapot!
Ik ben ontoerekeninsvatbaar na één slok bier, jeweet, dus alles wat vanaf toen gebeurde is jouw schuld!
Oud 24-11-2010, 12:20
Carn
Carn is offline
Citaat:
ow ja zeker weten, vlakbij dominion theatre
Jepz!
Oud 24-11-2010, 12:24
Verwijderd
Hahaha hulde

Citaat:
Ik ben ontoerekeninsvatbaar na één slok bier, jeweet, dus alles wat vanaf toen gebeurde is jouw schuld!
Ja blaaa. Je doet nooit wat ik zeg, zelfs niet als je dronken bent, dus ik neem de schuld niet meer op me!

Oh en wtf is deze: Menstruatiekunstenares

http://skoften.net/index/video/may_l...tiekunstenares
Oud 24-11-2010, 12:25
Carn
Carn is offline
The Royal George heet het geloof ik
Oud 24-11-2010, 12:26
Carn
Carn is offline
Citaat:
omg deftones-rickets, dat is lang geleden en nog steeds gaaf. Dat album ontdekte ik in de zomer van 98.

you're probably riiiiiiiiiiiiiiiiight ♪
Vet album ja

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten