Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik twee A4-tjes aan 'aantekeningen' schrijven, vanalles in powerpoint zetten, figuren inscannen voor in powerpoint, en wat zegt zij? 'Ja, ziet er wel goed uit, maar ik zou ook nog een stuk doen over X en Y...' Ehm, ja, hallo, ik heb tot nu toe alles gedaan, voeg zelf iets toe over X en Y?! |
![]() |
|
Verwijderd
|
tering, ik had vandaag vier shirts aan, twee met lange mouwen en twee met korte, een vest van wol en een wollen lange jas. En een broek onder mijn broek
![]() ![]() ![]() gelukkig ets je altijd op een plaat van rond de 40 graden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En Pascal vond ik echt de allergrootste kwal. Paskwal, huhu ![]() 'professioneel golfer' was die ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Jaaa, Pascal, verschrikkelijk echt! Die Rico ook, zo onzeker, en maar janken. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ja, ik snap wel dat je het Ibrahim gunt hoor, maar ik vond de andere twee sympathieker. En normaler. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Een vriendin van mij heeft echt een lul van een vriend. We (m'n andere vriendinnen uit dat 'groepje') hadden altijd al een naar gevoel bij hem.
Hij is sowieso al 10 jaar ouder, maar goed, dat kan. Hij heeft commentaar op alles, vindt dat ze te brede schouders heeft, te dikke buik, een te dik hoofd, haar haar glanst niet genoeg (wtf?? Je bent echt gay als je daar op let) en ze kleedt zich niet vrouwelijk genoeg. Een keer zei hij, waar ze bij was, 'kijk, wat A. nu aan heeft, dat is leuk en vrouwelijk!' Wtf! ![]() Bah, wat een lul is het. Waarom neemt hij dan niet iemand die hij goed genoeg vindt, in plaats van iemand te willen veranderen? |
![]() |
|
Ik heb een kutkind in mijn klas die me altijd afbekt als ik wat zeg. Zelf gilt ze 'ik snap het niet, ik snap het niet!' door de uitleg heen, en als ik wat uitleg aan mijn vriendin dan snauwt ze: 'Hou je bek, ik probeer te luisteren!' Vorige week snapte een meisje dat achter mij zat iets heel simpels op de computer niet, dus ik draaide me om en vroeg: 'Zal ik het even voor je doen?' Maar nee hoor, de bitch draaide haar kont naar me toen en snauwde: 'Rot op, ze vroeg het aan mij!' Nou sorry hoor
![]()
||
Citaat:
![]()
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ze kan ook totaal niet meer zonder hem. Ik vind het allemaal niet gezond klinken hoor. Hij heeft haar totaal in zijn macht. Ik zou het nooit van iemand accepteren als hij zulke dingen tegen me zei over m'n figuur of m'n kleding. Maarja, we weten niet goed wat we nu moeten doen, we kunnen moeilijk tegen haar zeggen van 'hoi, luister eens, je vriend is een enge lul'. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik snap dat niet echt goed hoor, als iemand doorlopend commentaar op je heeft, dan gaan er toch alarmbellen rinkelen? Ik wil niet op de zaken vooruitlopen, maar ik vind dat het steeds meer gaat lijken op een abusive relationship, en het zou me niet verbazen als hij haar steeds meer gaat manipuleren, en dat deze relatie echt heel slecht voor haar en haar zelfvertrouwen gaat zijn. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dan moet je er iets aan doen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ging al niet meer zo veel met haar om, dus ik heb deze dingen gehoord van m'n andere vriendinnen hoor.
Maar bij hem heb ik altijd al een slecht gevoel gehad, het is een lul, die altijd grapjes maakt ten koste van anderen. LL heeft hem ook ontmoet, hij vindt hem ook een lul. Tegelijkertijd ben ik zelf ook superslecht, want stiekem vind ik dit soort dingen wel spannend en zo. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|