Oud 01-12-2010, 19:16
Verwijderd
Ik vind Nicolette echt een topwijf!

Wat een leuke meid is dat toch. En als ik dat zeg, dan betekent het iets hoor, want ik haat altijd iedereen.
Advertentie
Oud 01-12-2010, 19:16
Verwijderd
Citaat:
N00dles, je doet me een beetje denken aan Noury van Topchef.

Haha, je kent 'm niet, en nu ga je helemaal panikeren van 'omg wie is hij, is hij lelijk?!?1'.
Jaaaaaaaaaaaaa! Dat is echt heel erg waar!
Oud 01-12-2010, 19:17
Verwijderd
Citaat:
Aaaahhh, jij kent 'm ook en jij vindt het ook! :

*hyper*
Verwijderd
Citaat:
Ik vind Nicolette echt een topwijf!

Wat een leuke meid is dat toch. En als ik dat zeg, dan betekent het iets hoor, want ik haat altijd iedereen.
En hier ben ik het alweer met je eens

edit: over Nicolette, that is, niet over 'iedereen'.
Verwijderd
Ik liep heel erg achter met Topchef, en nou zag ik gisteren op RTLgemist.nl wie de winnaar is
Oud 01-12-2010, 19:19
Verwijderd
Ik vind het wel jammer dat Topchef afgelopen is.

Oh ja, en ik vond Noury echt een bloedirritant arrogant gastje Sorry N00dles.
Oud 01-12-2010, 19:20
Missy
Missy is offline
Projectgenootjes.

Moeten we een debat voorbereiden met argumenten voor en tegen. Ik heb de hele achtergrondsituatie al op papier gezet, stelling uitgewerkt en argumenten voor met bronvermelding en degelijke argumenten op papier gezet. Komt ze aan met vier argumenten tegen:
1. Niet iedereen doet het, dus dan hoeven andere het ook niet.
2. (..)
3. (..)
4. Uit cijfers blijkt dat de merendeel van de bevolking het oneens is met de stelling. Uit cijfers (welke cijfers??, weet jij het??) blijkt dat het geen draagvlak is.

Wat een domme koe. Kutkind.
Oud 01-12-2010, 19:21
Verwijderd
Citaat:
Verwijderd
Citaat:

Oh ik vond 'm wel oke!

Maar Noury heeft ook best veel weg van Filemon hè?

Ik ging voor Ibrahim, Kay of Niels. Vond het leuk dat die jonge gasten zo ver kwamen.
Verwijderd
Citaat:

Ik ga eens Topchef kijken, want nu wil ik hem zien ook
Oud 01-12-2010, 19:22
Verwijderd
Citaat:
Ik ga eens Topchef kijken, want nu wil ik hem zien ook
Kan je niet googlen op zijn afbeelding ofzo? Ik zeg ook niet dat je sprekend lijkt he, gewoon een beetje ofzo.
Oud 01-12-2010, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Projectgenootjes.

Moeten we een debat voorbereiden met argumenten voor en tegen. Ik heb de hele achtergrondsituatie al op papier gezet, stelling uitgewerkt en argumenten voor met bronvermelding en degelijke argumenten op papier gezet. Komt ze aan met vier argumenten tegen:
1. Niet iedereen doet het, dus dan hoeven andere het ook niet.
2. (..)
3. (..)
4. Uit cijfers blijkt dat de merendeel van de bevolking het oneens is met de stelling. Uit cijfers (welke cijfers??, weet jij het??) blijkt dat het geen draagvlak is.

Wat een domme koe. Kutkind.
*herkenning*

Ik twee A4-tjes aan 'aantekeningen' schrijven, vanalles in powerpoint zetten, figuren inscannen voor in powerpoint, en wat zegt zij? 'Ja, ziet er wel goed uit, maar ik zou ook nog een stuk doen over X en Y...' Ehm, ja, hallo, ik heb tot nu toe alles gedaan, voeg zelf iets toe over X en Y?!
Oud 01-12-2010, 19:25
Verwijderd
tering, ik had vandaag vier shirts aan, twee met lange mouwen en twee met korte, een vest van wol en een wollen lange jas. En een broek onder mijn broek Gewoon om naar school te fietsen Mijn zwakke plek, de handjes! Kon eerste half uur niet etsen omdat ze oneindig jeukten van de kou

gelukkig ets je altijd op een plaat van rond de 40 graden
Verwijderd
Citaat:
Oh ik vond 'm wel oke!

Maar Noury heeft ook best veel weg van Filemon hè?

Ik ging voor Ibrahim, Kay of Niels. Vond het leuk dat die jonge gasten zo ver kwamen.
Ik vond Ibrahim een beetje eng en agressief, maar ik ging ook voor Kay of Niels. Sympathieke jongens, met veel creativiteit enzo.

En Pascal vond ik echt de allergrootste kwal. Paskwal, huhu
'professioneel golfer' was die
Verwijderd
Citaat:
Kan je niet googlen op zijn afbeelding ofzo? Ik zeg ook niet dat je sprekend lijkt he, gewoon een beetje ofzo.
Ja heb ik gedaan, maar ik wil zien hoe arrogant en irritant hij is.
Oud 01-12-2010, 19:26
Verwijderd
Citaat:
Ik zou toch gewoon even een stukje topchef kijken, want ze praten ook een beetje hetzelfde!
Carn
Carn is offline
degenen die dutjes doen heeft uitgevonden is een van mijn helden <3
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Ibrahim een beetje eng en agressief, maar ik ging ook voor Kay of Niels. Sympathieke jongens, met veel creativiteit enzo.

En Pascal vond ik echt de allergrootste kwal. Paskwal, huhu
'professioneel golfer' was die
Ja, Ibrahim was inderdaad eng en agressief, hoe hij ook elke keer reageerde als hij door was Maar toch, ik gunde het hem wel ofzo.

Jaaa, Pascal, verschrikkelijk echt!
Die Rico ook, zo onzeker, en maar janken.
Oud 01-12-2010, 19:27
Verwijderd
Citaat:
Ja heb ik gedaan, maar ik wil zien hoe arrogant en irritant hij is.
Dat is natuurlijk niet waarom je op hem lijkt he, maar dat snap jij ook wel
Oud 01-12-2010, 19:29
Verwijderd
Citaat:
Ja, Ibrahim was inderdaad eng en agressief, hoe hij ook elke keer reageerde als hij door was Maar toch, ik gunde het hem wel ofzo.

Jaaa, Pascal, verschrikkelijk echt!
Die Rico ook, zo onzeker, en maar janken.
én maar hardop praten in de keuken Echt verschrikkelijk inderdaad.
Ja, ik snap wel dat je het Ibrahim gunt hoor, maar ik vond de andere twee sympathieker. En normaler.
Oud 01-12-2010, 19:33
Verwijderd
Een vriendin van mij heeft echt een lul van een vriend. We (m'n andere vriendinnen uit dat 'groepje') hadden altijd al een naar gevoel bij hem.

Hij is sowieso al 10 jaar ouder, maar goed, dat kan.

Hij heeft commentaar op alles, vindt dat ze te brede schouders heeft, te dikke buik, een te dik hoofd, haar haar glanst niet genoeg (wtf?? Je bent echt gay als je daar op let) en ze kleedt zich niet vrouwelijk genoeg.
Een keer zei hij, waar ze bij was, 'kijk, wat A. nu aan heeft, dat is leuk en vrouwelijk!'

Wtf! En zij is echt superonzeker, en gaat er gewoon in mee. Vroeger kleedde zich ze hartstikke stoer, nu heeft ze altijd rokjes aan als ik haar zie.
Bah, wat een lul is het. Waarom neemt hij dan niet iemand die hij goed genoeg vindt, in plaats van iemand te willen veranderen?
Oud 01-12-2010, 19:33
Miekje*
Miekje* is offline
Ik heb een kutkind in mijn klas die me altijd afbekt als ik wat zeg. Zelf gilt ze 'ik snap het niet, ik snap het niet!' door de uitleg heen, en als ik wat uitleg aan mijn vriendin dan snauwt ze: 'Hou je bek, ik probeer te luisteren!' Vorige week snapte een meisje dat achter mij zat iets heel simpels op de computer niet, dus ik draaide me om en vroeg: 'Zal ik het even voor je doen?' Maar nee hoor, de bitch draaide haar kont naar me toen en snauwde: 'Rot op, ze vroeg het aan mij!' Nou sorry hoor .
Oud 01-12-2010, 19:34
Verwijderd
Citaat:
Dat is natuurlijk niet waarom je op hem lijkt he, maar dat snap jij ook wel
Ik snap het ja Het zijn natuurlijk zijn kookkunsten die zo op de mijne lijken.
Oud 01-12-2010, 19:36
Carn
Carn is offline
Citaat:
Een vriendin van mij heeft echt een lul van een vriend. We (m'n andere vriendinnen uit dat 'groepje') hadden altijd al een naar gevoel bij hem.

Hij heeft commentaar op alles, vindt dat ze te brede schouders heeft, te dikke buik, een te dik hoofd, haar haar glanst niet genoeg (wtf?? Je bent echt gay als je daar op let) en ze kleedt zich niet vrouwelijk genoeg.
Een keer zei hij, waar ze bij was, 'kijk, wat A. nu aan heeft, dat is leuk en vrouwelijk!'

Wtf! En zij is echt superonzeker, en gaat er gewoon in mee. Vroeger kleedde zich ze hartstikke stoer, nu heeft ze altijd rokjes aan als ik haar zie.
Bah, wat een lul is het. Waarom neemt hij dan niet iemand die hij goed genoeg vindt, in plaats van iemand te willen veranderen?
eerlijkheid is dus ook niets meer waard tegenwoordig!
Oud 01-12-2010, 19:38
Verwijderd
En volgens mij is hij ook niet echt trouw, want hij zat altijd best openlijk met mij te flirten, en een keer op een of ander feest zei hij tegen iemand: 'dit is mijn tweede vriendin'.
Oud 01-12-2010, 19:41
Verwijderd
Citaat:

Citaat:
En volgens mij is hij ook niet echt trouw, want hij zat altijd best openlijk met mij te flirten, en een keer op een of ander feest zei hij tegen iemand: 'dit is mijn tweede vriendin'.
Klinkt als een creep
Oud 01-12-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als een creep
Ja, het is gewoon een lul.

Ze kan ook totaal niet meer zonder hem.
Ik vind het allemaal niet gezond klinken hoor. Hij heeft haar totaal in zijn macht. Ik zou het nooit van iemand accepteren als hij zulke dingen tegen me zei over m'n figuur of m'n kleding.

Maarja, we weten niet goed wat we nu moeten doen, we kunnen moeilijk tegen haar zeggen van 'hoi, luister eens, je vriend is een enge lul'.
Oud 01-12-2010, 19:44
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als een creep
Ja, zo eentje die het verdient dat zijn vriendin hem heel hard dumpt.
Oud 01-12-2010, 19:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Maarja, we weten niet goed wat we nu moeten doen, we kunnen moeilijk tegen haar zeggen van 'hoi, luister eens, je vriend is een enge lul'.
Volgens mij moet je dat juist wel doen; gezien ze zelf blijkbaar niet doorheeft wat er allemaal speelt en hoe ze behandeld wordt.
Oud 01-12-2010, 19:46
Verwijderd
Citaat:
Ja, zo eentje die het verdient dat zijn vriendin hem heel hard dumpt.
Ja, maar dat doet ze dus echt niet, want ik spreek haar nu,en ze is totaal gek van hem.

Ik snap dat niet echt goed hoor, als iemand doorlopend commentaar op je heeft, dan gaan er toch alarmbellen rinkelen? Ik wil niet op de zaken vooruitlopen, maar ik vind dat het steeds meer gaat lijken op een abusive relationship, en het zou me niet verbazen als hij haar steeds meer gaat manipuleren, en dat deze relatie echt heel slecht voor haar en haar zelfvertrouwen gaat zijn.
Oud 01-12-2010, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Ja, het is gewoon een lul.

Ze kan ook totaal niet meer zonder hem.
Ik vind het allemaal niet gezond klinken hoor. Hij heeft haar totaal in zijn macht. Ik zou het nooit van iemand accepteren als hij zulke dingen tegen me zei over m'n figuur of m'n kleding.

Nouja, dat zou je natuurlijk best tegen haar kunnen zeggen, maar de vraag is of het helpt . De kans dat ze juist bij hem blijft omdát ze weinig zelfvertrouwen heeft is nogal groot, ondanks dat hij haar juist haar eigenwaarde afpraat, en dat maakt het waarschijnlijk niet echt beter. Waarschijnlijk kan je dan het beste proberen zo veel mogelijk leuke dingen te doen met haar en zonder vriend om ze een beetje los te weken en haar te laten zien dat er meer dingen zijn dan vriendlief en dat ze allemaal geweldige vriendinnen heeft die om haar geven.
Oud 01-12-2010, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Volgens mij moet je dat juist wel doen; gezien ze zelf blijkbaar niet doorheeft wat er allemaal speelt en hoe ze behandeld wordt.
Batave
Batave is offline
The west is the best.. (8)
Miekje*
Miekje* is offline
Als mijn vriendje tegen mij zo zeggen: 'zeg, misschien zou je iets moeten afvallen' dan zou ik hem echt een teringharde grote bek geven.

Zo .
Oud 01-12-2010, 19:49
Batave
Batave is offline
The blue buussss is calling ussss (8)
Oud 01-12-2010, 19:50
Verwijderd
Citaat:
en dat deze relatie echt heel slecht voor haar en haar zelfvertrouwen gaat zijn.
al is, zo te horen. die vriend klinkt echt als een mongool. maar het heeft waarschijnlijk vrij weinig zin dat tegen haar te zeggen
Verwijderd
Ze wil ook alleen nog maar dingen doen als hij erbij is.

We hadden plannen om een weekendje weg te gaan, meteen daarna mailde ze of het ons geen leuk idee leek om ook met de 'aanhang' weg te gaan.

Nee, wat ik allemaal gehoord heb, het zit me niet lekker.
Carn
Carn is offline
Citaat:
We hadden plannen om een weekendje weg te gaan, meteen daarna mailde ze of het ons geen leuk idee leek om ook met de 'aanhang' weg te gaan.

Nee, wat ik allemaal gehoord heb, het zit me niet lekker.
een "Nee" volstaat.

Dan moet je er iets aan doen.
Oud 01-12-2010, 19:52
Verwijderd
Ik heb het idee dat hij per se een vriendin wilde, en maar genoegen met haar heeft genomen ofzo. Anders wil je toch niet alles aan je vriendin veranderen, en flirten/vergelijken met anderen?
Oud 01-12-2010, 19:53
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het idee dat hij per se een vriendin wilde, en maar genoegen met haar heeft genomen ofzo. Anders wil je toch niet alles aan je vriendin veranderen, en flirten/vergelijken met anderen?
Of hij heeft steeds erkenning nodig en krijgt dat door anderen af te kraken.
Oud 01-12-2010, 19:54
Verwijderd
ik ga weer een avondje the cranberries draaien /terug-in-de-tijd
Oud 01-12-2010, 19:54
Verwijderd
Lijkt er meer op dat hij het wel spang vindt de macht over iemand te hebben.
Oud 01-12-2010, 19:55
Verwijderd
Of dat ja. Of het is allebei.
Oud 01-12-2010, 19:56
Verwijderd
Citaat:
al is, zo te horen. die vriend klinkt echt als een mongool. maar het heeft waarschijnlijk vrij weinig zin dat tegen haar te zeggen
Maar als je dat al van tevoren denkt, wordt het nooit wat, natuurlijk. Ik zou het gewoon proberen, anders blijft ze in die kutsituatie. Of je zoekt een geschikte vent voor d'r en je stelt ze aan elkaar voor
Oud 01-12-2010, 19:58
Verwijderd
Ik ging al niet meer zo veel met haar om, dus ik heb deze dingen gehoord van m'n andere vriendinnen hoor.

Maar bij hem heb ik altijd al een slecht gevoel gehad, het is een lul, die altijd grapjes maakt ten koste van anderen. LL heeft hem ook ontmoet, hij vindt hem ook een lul.

Tegelijkertijd ben ik zelf ook superslecht, want stiekem vind ik dit soort dingen wel spannend en zo. Om over te praten/roddelen/speculeren. *wijf*
Oud 01-12-2010, 20:09
Batave
Batave is offline
Oud 01-12-2010, 20:13
Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
ik ga weer een avondje the cranberries draaien /terug-in-de-tijd
Ik doe vrolijk met je mee.
Oud 01-12-2010, 20:18
Batave
Batave is offline
ik zit in een slaapzak achter de pc /slechtgeïsoleerdeboerderij. Ik heb wel een kacheltje maar die slurpt olie en zo is het ook wel goed .
Oud 01-12-2010, 20:23
Verwijderd
Woon je op een boerderij?

Een vriendin op de middelbare school vroegah woonde op een boederij, fucking vet was dat. Ze had een megagrote trampoline, we gingen weleens spelen in de hooiberg.
Oud 01-12-2010, 20:24
Carn
Carn is offline
zo. ik ga de kou trotseren om toch maar even ergens een biertje te drinken . Dan zal ie vast nog beter smaken .

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten