Oud 14-12-2010, 01:52
Uice
Uice is offline
Nu is het slapenstijd.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Het stomme is dat Bassie klinkt als mijn opa, maar dan met een hogere stem.
En mijn opa is geen engbek.
Verwijderd
Citaat:
hoi
Ik vind jou geen chagrijnige misantroop. Je kijkt Glee, nota bene.
Oud 14-12-2010, 01:54
Verwijderd
Citaat:
Ik vind jou geen chagrijnige misantroop. Je kijkt Glee, nota bene.
Ja, maar dan nog.
Oud 14-12-2010, 01:55
Verwijderd
Citaat:
[filmpje]

Dit filmpje laat goed zien wat een tragische lul Bassie is.
Ha, ja die zag ik hier laatst ook al voorbij komen.
Oud 14-12-2010, 01:58
Uice
Uice is offline
Stefenootje is niet echt een misantroop, en sowieso heel anders dan Oscar. Stefenootjes haat jegens bepaalde mensen komt voort uit zelfmedelijden, terwijl Oscar heel tevreden met zichzelf is.
Verwijderd
Nja, ik ben ook maar weer slapen. Dit is echt zo'n nacht van: ik wil iets doen maar ik weet niet wat en ik heb nergens zin in dus > slaap.
Uice
Uice is offline
En Stefanootje is natuurlijk ook heel sentimenteel.
Oud 14-12-2010, 01:59
Verwijderd
Glee lijkt me ongelooflijke sadomasochisme.
Oud 14-12-2010, 02:00
Carn
Carn is offline
Glee is een overdosis chocola. En je weet wat voor vrouwen dat zijn die veel chocola eten. dat is niet meer lekker, dat is gewoon ziek.
Oud 14-12-2010, 02:01
Uice
Uice is offline
"Chocoholics"
Oud 14-12-2010, 02:01
Verwijderd
Zo kan 'ie wel weer Uice, ik zet hier ook geen dingen over jou neer.

Ik eet nooit chocola.

Laatst gewijzigd op 14-12-2010 om 02:08.
Oud 14-12-2010, 02:02
Verwijderd
"Sniffing too much Glee"
Verwijderd
I am rubber, you are Glee.
Carn
Carn is offline
Citaat:
"Sniffing too much Glee"
Oud 14-12-2010, 02:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Glee is een overdosis chocola. En je weet wat voor vrouwen dat zijn die veel chocola eten. dat is niet meer lekker, dat is gewoon ziek.
Ik eet verdomd veel chocola, maar Glee vind ik echt niet te hachelen.

Een vriendin van me bleef logeren dit weekend en heeft me even met Glee liedjes om de oren geslagen. Wat een verkrachtingen van goede nummers zeg.
Oud 14-12-2010, 02:03
Carn
Carn is offline
ik vind koekiemonster altijd wel iets tragisch hebben. Een soort goedlachse junk.
Oud 14-12-2010, 02:05
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
de tanden zijn al uit z'n bek gepleurd.
Oud 14-12-2010, 02:07
Verwijderd
Citaat:
ik vind koekiemonster altijd wel iets tragisch hebben. Een soort goedlachse junk.
Oud 14-12-2010, 02:11
Verwijderd

Nu ga ik slaapjes doen *vreet koekjes en laat zich platspuiten*
Oud 14-12-2010, 02:20
Verwijderd
Citaat:
Ja, maar dan nog.
Nee, toch klopt het niet. Je bent als een soort mens dat z'n teen stoot aan een tafel en dan doet van 'godverkanker'. Dat gebeurt dan niet vanuit een haat voor alle tafels c.q. mensen maar gewoon uit boosheid.

Misantropen zijn zelden boos.
Oud 14-12-2010, 02:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben juist heel vaak boos en dat komt voornamelijk door mijn hekel aan mensen.
Oud 14-12-2010, 02:27
Verwijderd
Ja? Ik heb het idee dat een beetje misantroop vooral mistroostig is, door gewenning. En eerder chagrijnig dan echt boos. Anders blijf je aan de gang, met al die idioterie overal. Glee alleen al.
Oud 14-12-2010, 02:27
Verwijderd
Citaat:
Nee, toch klopt het niet. Je bent als een soort mens dat z'n teen stoot aan een tafel en dan doet van 'godverkanker'. Dat gebeurt dan niet vanuit een haat voor alle tafels c.q. mensen maar gewoon uit boosheid.

Misantropen zijn zelden boos.
Je kent me door en door.
Oud 14-12-2010, 02:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ja? Ik heb het idee dat een beetje misantroop vooral mistroostig is, door gewenning. En eerder chagrijnig dan echt boos. Anders blijf je aan de gang, met al die idioterie overal. Glee alleen al.
Mjuh, ik heb nog steeds als ik bijvoorbeeld de stad in ga om een poging te doen tot winkelen, dat ik dan helemaal geïrriteerd raak van alle mongolen om me heen en boos weer naar huis ga.
Maar mss zijn onze definities van boos en chagrijnig wel anders.
Oud 14-12-2010, 02:58
Verwijderd
Ik wilde een goed voorbeeld van de 'you don't know me!!1!'-defense posten, maar toen raakte ik afgeleid door dit:

Wat een sympathiek figuur, eigenlijk. Alleen jammer dat er een beetje gespot wordt met de legitieme psychologische afwijking die daar zegeviert, ik vind dat je best ledematen moet kunnen (laten) amputeren als je dat graag wil.
Oud 14-12-2010, 03:10
Verwijderd
Citaat:
Mjuh, ik heb nog steeds als ik bijvoorbeeld de stad in ga om een poging te doen tot winkelen, dat ik dan helemaal geïrriteerd raak van alle mongolen om me heen en boos weer naar huis ga.
Maar mss zijn onze definities van boos en chagrijnig wel anders.
Dat denk ik dan, ja, hoewel ik mijn definitie van boosheid niet precies zou kunnen uitleggen. Ik vind het in elk geval iets groters dan (hevige) irritatie of chagrijnigheid, het is echt iets kolkends en actiefs, terwijl hevige irritatie constanter en meer onder de oppervlakte is. Een beetje het verschil tussen zacht kokend water en hard kokend water, ofzo, de temperatuur is wel hetzelfde maar toch moet er veel meer vuur aan te pas komen wil je 't ene doen veranderen in 't andere.
Oud 14-12-2010, 03:26
Verwijderd
Ik ben heel goed in eigenschappen, eigenaardigheden en andere ogenschijnlijk triviale dingen spotten in mensen waar ik dan een ongenadige grafhekel aan krijg. Er zijn dan ook maar weinig mensen die niet scoren op de irritatielat. Maar inderdaad; het is eerder een soort gewenning en berusting in middelmatigheid en algemene suckness van mensen eerder dan boosheid of haat. Wanneer ik iemand leer kennen en alles lijkt koek en ei en dan is daaropeens dat triviaaltje dan is het "ach ja, ik wist het wel".
Oud 14-12-2010, 03:40
Verwijderd
Pff, als ik de volgende dag om 7 uur moet opstaan dan kom ik met geen mogelijkheid in slaap, maar als ik moet werken aan een verslag dan ben ik constant moe en slaperig. Ténzij ik iets anders ga doen, dan ben ik opeens weer klaarwakker. Mijn hersenen zijn me aan het trollen.
Oud 14-12-2010, 03:42
Verwijderd
Ik ga nu slapen, hopelijk heel lang.
Oud 14-12-2010, 07:53
Verwijderd
Ik kon toch niet zo best slapen, tegenvallerrrrr geslapen van kwart voor 2 tot half vier, dus proberen vanmiddag nog wat zzz's te pakken hmhm
Oud 14-12-2010, 09:05
Uice
Uice is offline
Citaat:
Ik wilde een goed voorbeeld van de 'you don't know me!!1!'-defense posten, maar toen raakte ik afgeleid door dit:

[filmpje]

Wat een sympathiek figuur, eigenlijk. Alleen jammer dat er een beetje gespot wordt met de legitieme psychologische afwijking die daar zegeviert, ik vind dat je best ledematen moet kunnen (laten) amputeren als je dat graag wil.
Hoe die stompjes bewegen.

Jerry Springer is trouwens burgemeester van New York geweest.
Oud 14-12-2010, 09:11
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 14-12-2010, 09:11
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe die stompjes bewegen.

Jerry Springer is trouwens burgemeester van New York geweest.
Cincinnati
Oud 14-12-2010, 09:13
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Cincinnati
hoe noem je mij?
Oud 14-12-2010, 09:34
Verwijderd
Daar komt een vriendinnetje van mij vandaan
Oud 14-12-2010, 09:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
hoe noem je mij?
betonbinky
Oud 14-12-2010, 10:18
Verwijderd
Citaat:
Mooi verwoord.
Oud 14-12-2010, 10:19
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
betonbinky
raaawwrr!
Oud 14-12-2010, 10:27
Lorelei
Lorelei is offline
Pf, t was nog best een gedoe om op de kantine te komen. Ik hou niet zo van touchscreens. Maar het zal nog wel wennen. Ik weet nu alleen niet of ik op de web n walk zit of dat ik superduur aan het internetten ben. Wie helpt mij
Oud 14-12-2010, 10:32
Verwijderd
Welk toestel dan?
iPhone skin is heeel fijn.
Oud 14-12-2010, 10:35
Verwijderd
Als je gewoon vanaf de computer forumt met een mobiele skin, heb je dan ook geen sig? *probeert*
Oud 14-12-2010, 10:36
Verwijderd
Ohja, het is zo.
Oud 14-12-2010, 10:36
Verwijderd
Klopt.
Oud 14-12-2010, 10:38
Carn
Carn is offline
ik heb mn Desire HD nogsteeds niet
Oud 14-12-2010, 10:39
Verwijderd
Hoe lang wacht je al?
Oud 14-12-2010, 10:40
Verwijderd
ohohohohohohoh, ik heb ZO'N zin in liga's.
Oud 14-12-2010, 10:45
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoe lang wacht je al?
ruim n maand.
Oud 14-12-2010, 10:46
Verwijderd
Tering.
Oud 14-12-2010, 10:46
Verwijderd
Morning. Ik ben best moe