Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Maar mss zijn onze definities van boos en chagrijnig wel anders.
|
Verwijderd
|
Ik wilde een goed voorbeeld van de 'you don't know me!!1!'-defense posten, maar toen raakte ik afgeleid door dit:
Wat een sympathiek figuur, eigenlijk. Alleen jammer dat er een beetje gespot wordt met de legitieme psychologische afwijking die daar zegeviert, ik vind dat je best ledematen moet kunnen (laten) amputeren als je dat graag wil. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik ben heel goed in eigenschappen, eigenaardigheden en andere ogenschijnlijk triviale dingen spotten in mensen waar ik dan een ongenadige grafhekel aan krijg. Er zijn dan ook maar weinig mensen die niet scoren op de irritatielat. Maar inderdaad; het is eerder een soort gewenning en berusting in middelmatigheid en algemene suckness van mensen eerder dan boosheid of haat. Wanneer ik iemand leer kennen en alles lijkt koek en ei en dan is daaropeens dat triviaaltje dan is het "ach ja, ik wist het wel".
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Pff, als ik de volgende dag om 7 uur moet opstaan dan kom ik met geen mogelijkheid in slaap, maar als ik moet werken aan een verslag dan ben ik constant moe en slaperig. Ténzij ik iets anders ga doen, dan ben ik opeens weer klaarwakker. Mijn hersenen zijn me aan het trollen.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Jerry Springer is trouwens burgemeester van New York geweest.
|
Pf, t was nog best een gedoe om op de kantine te komen. Ik hou niet zo van touchscreens. Maar het zal nog wel wennen. Ik weet nu alleen niet of ik op de web n walk zit of dat ik superduur aan het internetten ben. Wie helpt mij
![]()
|
|