Oud 15-12-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van mij had gister een "date" met een meisje dat hij helemaal niet leuk vond, puur een seksueel ding. Het was ook niet de bedoeling dat ze bleef slapen. Ik zei 'en wat nou als ze verwacht dat ze mag blijven slapen? Ze komt helemaal vanuit Utrecht naar Amsterdam, en moet daarna naar Den Bosch, dus grote kans dat ze erop rekent."
"Ja, dat hebben we niet besproken. Dat zou net zoiets zijn als dat we opeens een ballonvaart gaan doen. Zulke dingen moet je afspreken."
"Ik denk dat ze er vanuit gaat dat het wel kan."
"Dan zeg ik dat ik morgen om zes uur op moet."
"En als ze daar geen probleem mee heeft."
"Dan staan we om zes uur op, en als we dan buiten zijn zeg ik 'oh, ik ben nog iets vergeten', en dan ga ik weer naar binnen en verder slapen."

Maar even communiceren dat het er niet inzit, ho maar.
Advertentie
Oud 15-12-2010, 23:18
Verwijderd
Citaat:
Ik ben nog nooit door Stefanootje geblokt denk ik
Dat weet je niet!!!
Oud 15-12-2010, 23:20
Verwijderd
Citaat:

nu ga ik slapen, welterusten popjes!
slaap lekker!
Verwijderd
Citaat:
ik kan er nog wel een forumer bij hebben hoor
Carn
Carn is offline
Citaat:
Ik kan het me niet voorstellen, dat dat zo zou gaan.
wat gaat hoe?
Verwijderd
pm je emailadres als je me op msn wil, het is heel leuk
Verwijderd
Ik word hard gedist door n00dles die helemaal niet ingaat op mijn voorstel zijn het gat op te vullen.
Oud 15-12-2010, 23:21
Verwijderd
Weet je wel haar cupgrootte, Carn?
Uice
Uice is offline
Citaat:
Maar even communiceren dat het er niet inzit, ho maar.
Hij heeft het nog wel geprobeerd, toen ze kwam. Met allerlei hints in de trant van 'wanneer gaat de laatste trein naar Den Bosch eigenlijk?' Maar uiteindelijk is ze wel blijven slapen, tot tien uur maar liefst, want ze vroeg al direct of ie morgen iets te doen had en toen zei hij zonder na te denken van niet.
Verwijderd
oh sorry, ik oordeelde te vroeg
Verwijderd
Citaat:
oh sorry, ik oordeelde te vroeg
Je lijkt Stefenootje wel!
Verwijderd
Citaat:
wat gaat hoe?
Dat ik een goede vriendin zou hebben die al maanden met een jongen date, en dat ik dan de naam van die jongen niet weet, want die zal ik nog voor date één al weten, in de meeste gevallen.
Oud 15-12-2010, 23:22
Verwijderd
Citaat:
Dat weet je niet!!!
some things are better left unsaid!
Verwijderd
Trouwens, Uice, iets anders, wat vind je van The Wall van Pink Floyd, en heb je de film ook gezien?

(Dit is trouwens wel eng toevallig, ik besloot vandaag om me eens te verdiepen in The Wall, en nu zie ik net een reclame voor een concert op tv )
Verwijderd
Citaat:
Hij heeft het nog wel geprobeerd, toen ze kwam. Met allerlei hints in de trant van 'wanneer gaat de laatste trein naar Den Bosch eigenlijk?' Maar uiteindelijk is ze wel blijven slapen, tot tien uur maar liefst, want ze vroeg al direct of ie morgen iets te doen had en toen zei hij zonder na te denken van niet.
Hij heeft er vast van geleerd.
Oud 15-12-2010, 23:24
Verwijderd
Vrouwen weten al dat er gesekst gaat worden voor de man in kwestie dat weet <3.
Oud 15-12-2010, 23:24
Verwijderd
Citaat:
Hoe meet je dat?
Oud 15-12-2010, 23:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
Weet je wel haar cupgrootte, Carn?
Al wel de naam van een vriendinnetje van haar!

Citaat:
Dat ik een goede vriendin zou hebben die al maanden met een jongen date, en dat ik dan de naam van die jongen niet weet, want die zal ik nog voor date één al weten, in de meeste gevallen.
Hmm. Mjah; die vriendengroep van mij is dan ook niet echt redelijk standaard. Maar goed, relationele zaken vinden we allemaal niet echt boeiend om te behandelen in de dagelijkse conversaties.
Verwijderd
Citaat:
Hoe meet je dat?
eigen ervaring.
Verwijderd
Oke, hebben jullie dames ook weleens gehad, dat als je ergens naartoe ging, naar een jongen die je nog niet zo lang date ofzo, dat je twijfelt of je je tandenborstel of de pil mee zal nemen omdat je misschien blijft slapen?

Ik heb dat weleens gehad, en ik voelde me dan echt een hoertje als ik (voor de zekerheid) m'n pilstrip of iets meenam
Verwijderd
genoeg gedronken maaaaar mijn schouw ging goed

Prima verbeeldend vermogen
In de klas wel eens de grappenmaker maar altijd goed nadenkend over het werk

Leerkracht van computerles: "beste leerling van mijn klassen" en dat met eerste keren photoshop

Het is wat!
Oud 15-12-2010, 23:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Hij heeft er vast van geleerd.
Ja, hij zei dat ie van nu af aan nooit meer mensen gaat uitnodigen die hij niet leuk vindt. Hij zei ook nog 'ik had er natuurlijk geen rekening mee gehouden dat meisjes die er met kleren nog net acceptabel uitzien, zonder kleren toch in de onvoldoende-zone belanden.', dus wat dat betreft is het ook leerzaam geweest, denk ik.
Oud 15-12-2010, 23:26
Uice
Uice is offline
Citaat:
Trouwens, Uice, iets anders, wat vind je van The Wall van Pink Floyd, en heb je de film ook gezien?
Wel een leuk album. Film heb ik nog niet gezien.
Oud 15-12-2010, 23:27
Uice
Uice is offline
Citaat:
Niet als de man in kwestie Robert M. heet!
Oud 15-12-2010, 23:27
Verwijderd
Citaat:
eigen ervaring.
Je vraagt de volgende ochtend altijd even hoe laat hij ervan overtuigd raakte dat er seks ging komen?

Citaat:
Oke, hebben jullie dames ook weleens gehad, dat als je ergens naartoe ging, naar een jongen die je nog niet zo lang date ofzo, dat je twijfelt of je je tandenborstel of de pil mee zal nemen omdat je misschien blijft slapen?

Ik heb dat weleens gehad, en ik voelde me dan echt een hoertje als ik (voor de zekerheid) m'n pilstrip of iets meenam
Ik had altijd een pil in mijn portemonnee, dus geen issue.

Citaat:
genoeg gedronken maaaaar mijn schouw ging goed

Prima verbeeldend vermogen
In de klas wel eens de grappenmaker maar altijd goed nadenkend over het werk

Leerkracht van computerles: "beste leerling van mijn klassen" en dat met eerste keren photoshop

Het is wat!
Wat goed! Fijn voor je!
Oud 15-12-2010, 23:30
Carn
Carn is offline
Citaat:

Het is wat!
goed bezig! Leuk spul hoor, die software; zeker als je er mee om kan gaan. Vriend van me is al een redelijk eind.
Oud 15-12-2010, 23:31
Verwijderd
Citaat:

(Dit is trouwens wel eng toevallig, ik besloot vandaag om me eens te verdiepen in The Wall, en nu zie ik net een reclame voor een concert op tv )
Film is wel tof. Soms een beetje incoherent. Maar lekker sfeervol. De nummers passen goed bij de beelden. Album is uiteraard ook gaaf.
Oud 15-12-2010, 23:33
Verwijderd
Citaat:
Film is wel tof. Soms een beetje incoherent. Maar lekker sfeervol. De nummers passen goed bij de beelden. Album is uiteraard ook gaaf.
Ik heb het album vandaag gedownload, maar aangezien het een rockopera is, en er een heel verhaal achter zit besloot ik dat ik meer achtergrondinformatie wilde, en zo stuitte ik op een site die heel het album en de film analyseert.

Was wel interessant! Ik weet nog niet of ik de film wil kijken, ik zag wat stills, en wat dingen die beschreven waren uit de film, en ik vond het nogal eng en naar.

Maar jeetje, nooit hoor je iets over The Wall, en net vandaag nu ik me erin verdiept heb kwam er iets van op tv, dat is toch nie meer normaal?!
Oud 15-12-2010, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Je vraagt de volgende ochtend altijd even hoe laat hij ervan overtuigd raakte dat er seks ging komen?

Ik had altijd een pil in mijn portemonnee, dus geen issue.

Wat goed! Fijn voor je!
Uhu. Voor de statistieken. Meestal hebben ze wel een vermoeden, maar weten ze het nog niet zeker.
Oud 15-12-2010, 23:34
Verwijderd
ik weet opeens een tattoo die ik heel graag wil! Ook al wil ik helemaal geen tattoo.
Oud 15-12-2010, 23:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Volgens mij heeft Steef mij wel geblokkeerd! Nadat ze mijn zus voor trut had uitgemaakt en ik er iets van had gezegd, volgens mij.
Oud 15-12-2010, 23:38
Verwijderd
Citaat:
Ik heb het album vandaag gedownload, maar aangezien het een rockopera is, en er een heel verhaal achter zit besloot ik dat ik meer achtergrondinformatie wilde, en zo stuitte ik op een site die heel het album en de film analyseert.

Was wel interessant! Ik weet nog niet of ik de film wil kijken, ik zag wat stills, en wat dingen die beschreven waren uit de film, en ik vond het nogal eng en naar.

Maar jeetje, nooit hoor je iets over The Wall, en net vandaag nu ik me erin verdiept heb kwam er iets van op tv, dat is toch nie meer normaal?!
Weet je wat ook niet normaal is?
Carn
Carn is offline
Citaat:
ik weet opeens een tattoo die ik heel graag wil! Ook al wil ik helemaal geen tattoo.

ik wel maar ik weet niet wat.
Verwijderd
Citaat:
Weet je wat ook niet normaal is?
Pedofelie?
Verwijderd
beerputten
Oud 15-12-2010, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ja, hij zei dat ie van nu af aan nooit meer mensen gaat uitnodigen die hij niet leuk vindt. Hij zei ook nog 'ik had er natuurlijk geen rekening mee gehouden dat meisjes die er met kleren nog net acceptabel uitzien, zonder kleren toch in de onvoldoende-zone belanden.', dus wat dat betreft is het ook leerzaam geweest, denk ik.
Ik snap niet hoe hij er überhaupt toe komt mensen uit te nodigen die hij niet leuk vindt, maar dat terzijde.

Citaat:
Je wilt wel veel wat je normaal niet wil hè, vandaag.

Citaat:
Uhu. Voor de statistieken. Meestal hebben ze wel een vermoeden, maar weten ze het nog niet zeker.
Ik ben meer van het ''in de waan laten dat ze de controle hadden''
Carn
Carn is offline
Citaat:
Pedofelie?
filie.

En de oude Grieken dachten daar anders over!
Verwijderd
Ja, beerputten rondom mijn persoontje, breek me de bek niet open.

Nederlands <3
Oud 15-12-2010, 23:40
Verwijderd
Citaat:
Pedofelie?
Nee hoor, dat vind ik wel kunnen.
Oud 15-12-2010, 23:41
Verwijderd
Citaat:
filie.

En de oude Grieken dachten daar anders over!
Ik heb bijna een hele fles wijn op, ik zat al te kutten met de spelling.

Pedofelie. Felie.

'Voeg na de dragon en de roze wijnazijn wat pedofelie toe'
Oud 15-12-2010, 23:42
Verwijderd
nee, maar even serie, het is toch erg opmerkelijk dat ik mijn hele leven nog nooit iets van The Wall heb gezien op televisie, en dat net vandaag, nu ik heb erin heb verdiept, er een reclame op televisie kwam van een of ander concert-iets?

Jullie zullen dat wel weer /care vinden, ik vind dat opmerkelijk!!!
Oud 15-12-2010, 23:42
Carn
Carn is offline
Citaat:

Pedofelie. Felie.

Ik klaag net tegen Sann dat ik pas halverwege mijn fles ben! Doe je goed!
Oud 15-12-2010, 23:44
Verwijderd
Ha, ik zit ook al aan de wijn. Het is me wat!
Verwijderd
Ik ben tegen pedofilie maar goed, als het kindje dood is dan voelt hij of zij daar toch niks van toch?
Verwijderd
Ik heb een restje wijn en ga nu even die documentaire kijken over SGP jongeren.
Verwijderd
Citaat:
Ik klaag net tegen Sann dat ik pas halverwege mijn fles ben! Doe je goed!
Op msn?
Oud 15-12-2010, 23:45
Carn
Carn is offline
Nog even en we kunnen aan Jon vragen of 'De Kantine' omgedoopt kan worden naar 'Het Bruine Café'.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Op msn?
nee, ik heb haar net gebeld en ze/ik staan al een half uur op elkanders speaker.
Verwijderd
Citaat:
nee, maar even serie, het is toch erg opmerkelijk dat ik mijn hele leven nog nooit iets van The Wall heb gezien op televisie, en dat net vandaag, nu ik heb erin heb verdiept, er een reclame op televisie kwam van een of ander concert-iets?

Jullie zullen dat wel weer /care vinden, ik vind dat opmerkelijk!!!
Daar is niks opmerkelijks aan. Waarschijnlijk is dat heel vaak op tv en heb je het -onbewust- ook al eerder gezien (de kans daarop is in elk geval groot) maar nu pas valt het je óp.

Citaat:
Ha, ik zit ook al aan de wijn. Het is me wat!
Pastis. Ik win.
Oud 15-12-2010, 23:46
Carn
Carn is offline
Citaat:

Pedofelie. Felie.

Kamperfoelie.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten