Oud 21-01-2011, 16:22
Batave
Batave is offline
Citaat:
Ik voel me een beetje in het nauw gedreven. Ik begrijp prima dat mijn speeltijl verkeerd kan uitpakken, maar ik vind het wel een beetje laf om me daarom op te hangen. Alsof mijn theorieën zo waardeloos zijn. En überhaupt, ik vind het maar raar dat er gezegd wordt dat de slechteriken achter mijn theorieën kunnen schuilen. De slechteriken kunnen achter elke theorie gaan schuilen.

Dat wilde ik nog zeggen. :x
Als je in een ronde vijf mensen noemt hebben de wolven het natuurlijk voor het uitkiezen.
Oud 21-01-2011, 16:28
Verwijderd
Citaat:
Zulke posts:

Hij blijft maar hameren over dat anders spelen van mensen en dan implementeert hij met die laatste quote ook nog dat hij gegeten kan worden dus 'zeker geen wolf is!'
Die laatste post van Geel vind ik opvallend, alsof hij wel érg graag wil bewijzen dat hij goed is. Geel vind ik verdacht. Ook staat Dott nog steeds op mijn verdachtenlijstje, maar omdat dat meer een gevoel is dan sterk beargumenteerd, ga ik deze hangronde toch voor Geel.
Oud 21-01-2011, 16:28
Daboman
Daboman is offline
Goed, ik ga iemand kiezen uit het Dott-rijtje. Ik geloof eigenlijk niet dat Geel slecht is en denk dat hij alleen maar probeerde het spel op gang te brengen. Hieruit volgt dus ook dat ik denk dat Queasy geen medewolf probeerde te redden toen ze switchte van Geel naar Dott.

Maar het zou wel kunnen dat ze misschien wisselde wegens dreigend gelijkspel en dat de lijstjes haar zouden proberen te verraden, maar waarom zou ze het dan achteraf pas vermelden? Daarmee maakt ze zichzelf ook verdacht.

Ik moet nu mijn beslissing maken en stem dan maar op het enige overblijvende alternatief: Mr Mark.
Oud 21-01-2011, 16:40
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Het is ook nutteloos, dat is het jammere van inactievelingen, maar het is alleen nog maar nuttelozer ze eruit te halen. Zeker nu we al een hangronde hebben 'verloren' doordat we de leerling zijn kwijtgeraakt. Dat schiet niet op natuurlijk. Dan is het, tenminste zo zie ik het, beter om de spelers eruit te halen die én sowieso gevaarlijk spelen, én ook nog eens een aantal andere verdenkingen op hun hoofd hebben (in dit geval dus Geel en Queasy). Gevaarlijk is immers gevaarlijker dan niet.
wat is dat toch met de leerling 'kwijtraken'? we hebben de leerling nooit 'gehad'! hadden we dan moeten hopen dat we in ronde 1 een dorpeling hadden gehangen en dat gisteren de tovenaar of ziener was opgegeten? het lijkt me niet, ik denk dat we gewoon blij moeten zijn met het feit dat een zeer ervaren speler, die evilziener was, er nu uit is

maar goed, verder ben ik met jou wat betreft de keuze van bright blue. apart wel, maar misschien is het haar zelfbenoemde domheid onkunde? ik hou haar in ieder geval in de gaten.
Oud 21-01-2011, 16:49
Verwijderd
Citaat:
wat is dat toch met de leerling 'kwijtraken'? we hebben de leerling nooit 'gehad'! hadden we dan moeten hopen dat we in ronde 1 een dorpeling hadden gehangen en dat gisteren de tovenaar of ziener was opgegeten? het lijkt me niet, ik denk dat we gewoon blij moeten zijn met het feit dat een zeer ervaren speler, die evilziener was, er nu uit is
Ik snap dat ook niet. Ik vind het goed zoals het nu is gegaan.

Wat wel zou kunnen zijn, Sabir is wel heel erg stil, misschien is hij een wolf en wil hij de aandacht niet op zich vestigen. En wij denken maar, oh stel dat hij toch goed is, dan verspillen we onze hangronde aan een stille, maar goeie speler.
Oud 21-01-2011, 17:16
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Dat is dan ook precies waarom je informatie kunt halen uit hoe iemand speelt. Een beetje rare post dit. Als je een andere functie hebt, ga je anders spelen. Iedereen interpreteert de rol van bijv. de dorpsgek (i know, die zit niet in dit spel), maar imo zijn er wel overeenkomsten te zien in al die interpretaties
Ja, maar als iemand eens een andere tactiek toepast betekent het nog niet dat hij/zij verdacht is. Wat jij wel impliceert.

Citaat:
Weer een ondoordachte post. Het lijkt me logisch dat iedereen 'mij blindeligns volgt' in de eerste hangronde. Ze dachten dat ik een heuse theorie had (wat ik ook had, ftr) en dan is het makkelijk om iemand te volgen. Ja, misschien niet zo slim, maar wel makkelijk.
En dan heb je het over ondoordachte posts van mij?

Je prijst jezelf hier nogal in de hemel want, zo'n goeie theorie was het niet (geen wonder want het was de eerste ronde) En waarom is het zo logisch om iemand te gaan schapen? Inderdaad niet slim en wel makkelijk maar sinds wanneer is het WWspel bedoelt om makkelijk te zijn? En waarom zet je dan als een apart alinea:

Citaat:
Ik roep alle dorpelingen op om de volgende hangronde op Michelangelo te stemmen!
Als mensen je 'theorie' logisch vinden hoef je dat er toch niet bij te zetten?

Citaat:
En nu laat je het klinken alsof ik tegen gelijkspel was. Dat heb ik nergens gezegd. Ik zei alleen dat Archont er altijd tegen was, maar nu opeens voor. Ik heb zelfs in een DISCLAIMER gezet dat ik geen mening bedoelde te vormen over de nieuwe theorie van Michelangelarchont. Ik vind het raar dat je dat zo verwoord.
Ik speel dit spel al tijden en ik heb Archont nog nooit in de eerste ronden horen roepen dat gelijkspel slecht is. In een latere stadium van het spel natuurlijk wel.

Citaat:
En daarna zeg je dat Michelangelo met een reden zei dat gelijkspel in ons voordeel zou kunnen werken? Ons voordeel? Hij was een badguy! Waarom in hemelsnaam zou hij iets in ons voordeel willen doen?
Hij mag dan wel een badguy zijn maar hij weet ook niet wie de wolven zijn. Daar wou hij natuurlijk ook zelf achter komen.

Citaat:
Wat als Michelangelo geen badguy was geweest? Dan had hij waarschijnlijk niet zo raar gespeeld!
Ja want alle badguy's spelen raar? Dan was het spel wel heel makkelijk geweest

Citaat:
Dit is geen crusade tegen Sherlock. Ik vind hem op dit moment erg verdacht, en dat zeg ik dan ook in deze post. Niets meer.
Lekker voorspelbaar weer, ik zeg over jou posts dat ze niet helemaal zuiver zijn en BAM je vind me verdacht.

Citaat:
En ben ik de enige die het raar vindt dat al deze quotes naar dezelfde post verwijzen?
Wat Batave al zegt, je kan niet quoten uit gesloten topics en voor de duidelijkheid jou naam erbij hebben is wel handig.
Ik snap sowieso niet wat dit überhaupt ermee te maken heeft

Citaat:
Ik voel me een beetje in het nauw gedreven. Ik begrijp prima dat mijn speeltijl verkeerd kan uitpakken, maar ik vind het wel een beetje laf om me daarom op te hangen. Alsof mijn theorieën zo waardeloos zijn. En überhaupt, ik vind het maar raar dat er gezegd wordt dat de slechteriken achter mijn theorieën kunnen schuilen. De slechteriken kunnen achter elke theorie gaan schuilen.
Je zegt net zelf dat Archont raar speelde en je hem daardoor wou ophangen. Ik vind je nu raar spelen want je zegt weer dat je theorieën niet waardeloos zijn. Waarom zou je dat zeggen? Dat kunnen andere mensen toch wel voor je invullen?

Je vergeet 1 ding. De slechteriken kunnen ook theorieën maken

Geel it is
Oud 21-01-2011, 17:18
Batave
Batave is offline
<-- Dit is een bewaarpost voor wanneer er meer mensen uit zijn. -->
In dit rijtje zit waarschijnlijk 1, misschien 2 wolven
Röps
VeGs
Mr.Mark
Geel
Twinkebel
Queasy

In dit rijtje zit waarschijnlijk 0, misschien 1 wolf
Daboman
Etmakas
Mutant
Dott

In dit rijtje moeten er dus waarschijnlijk 3, misschien 2 wolven zitten
Little Phoebe
Batave
SweetSmile
Sherlock
Dingaantouwtje
BrightBlue
Furby Feeder
Absinthe
Repelsteel
Sabir96

Dit is de informatie die ik uit de lijstjes van de eerste ronde heb weten te destilleren .
Oud 21-01-2011, 18:01
Verwijderd
Ik ga met de meerderheid mee in deze, hopende geen stem te verspillen, want gelijkspel vind ik toch niet zo fijn eigenlijk, omdat je dan de keuze aan de wolven laat. Mr. Mark wordt het. En nu ga ik aandacht aan mijn bezoek geven.
Oud 21-01-2011, 18:05
twinkebel
twinkebel is offline
Hoeveel heeft Mr. Mark eigenlijk gepost? Ik ga mee op hem. Idd beter dan gelijkspel!
Oud 21-01-2011, 18:20
Batave
Batave is offline
Stemlijstje hangronde 2

Geel
Mr. Mark
VeGs
Furby Feeder
Batave
Sweetsmile
Sherlock

Queasy
Etmakas
Dingaantouwtje
Absinthe
Bright Blue

Mr. Mark
Rops
Dott
Queasy
Geel
Daboman
Mutant
Twinkebel

VeGs
Repelsteel

Dit is het op het moment.
Oud 21-01-2011, 19:01
Verwijderd
Citaat:
Oh en, dit is mijn laatste spam hoor, maar dit viel mij op in het vorige topic. Absinthe zei: Ik ga mee voor Queasy. Het is waar dat ze niet altijd even handig speelt, maar we weten inmiddels ook dat ze zo vaak makkelijk ermee wegkomt, en zo was ze dus al een keer geliefde en bleef ze er steeds in. Net als met Bright Blue bijvoorbeeld, die vorige keer wolf bleek en waar ik steeds maar niet op stemde omdat ik dacht 'ze speelt altijd een beetje dom'.

Queasy it is dus.

Maar ik wil hier even op terug komen, want dat ik wolf was heeft niks met die manier van spelen te maken, ik speel namelijk echt altijd dom!
Voel je je nu aangevallen door mijn post? Zo was het niet bedoeld, maar ik vind het wel opvallend dat je zo reageert. Of je begrijpt me gewoon verkeerd, wat ik bedoelde te zeggen was dat ik spelers als jij en Queasy niet meer links laat liggen 'omdat jullie nu eenmaal altijd dom spelen'. Want voor je het weet ben je dus een keer écht slecht, bedoel ik En ik gebruikte jouw rol in het vorige spel alleen als voorbeeld.
Oud 21-01-2011, 19:06
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Voel je je nu aangevallen door mijn post? Zo was het niet bedoeld, maar ik vind het wel opvallend dat je zo reageert. Of je begrijpt me gewoon verkeerd, wat ik bedoelde te zeggen was dat ik spelers als jij en Queasy niet meer links laat liggen 'omdat jullie nu eenmaal altijd dom spelen'. Want voor je het weet ben je dus een keer écht slecht, bedoel ik En ik gebruikte jouw rol in het vorige spel alleen als voorbeeld.
Ja, ik snapte je ook wel, en ik voel me helemaal niet aangevallen, ik wou het alleen even duidelijk maken allemaal.
Oud 21-01-2011, 19:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Stemlijstje hangronde 2

Geel
1. Mr. Mark
10. VeGs
11. Furby Feeder
Batave
Sweetsmile
Sherlock

Queasy
2. Etmakas
3. Dingaantouwtje
4. Absinthe
5. Furby Feeder*
Bright Blue

Mr. Mark
6. Rops
7. Dott
8. Queasy
9. Geel
Daboman
Mutant
Twinkebel

VeGs
13. Repelsteel

Stemlijstje hangronde 1

Zo kan ik hem zelf even wat makkelijker terug vinden, voor linken in de volgende post.
Oud 21-01-2011, 19:10
Bright Blue
Bright Blue is offline
Oh en ik vind het best apart dat ik in het lijstje van Batave al onder Queasy stond, aangezien ik dat nooit definitief in het forum heb verteld.

Maar ik heb zojuist mijn stem op queasy doorgegeven.
Oud 21-01-2011, 19:13
Batave
Batave is offline
Citaat:
Oh en ik vind het best apart dat ik in het lijstje van Batave al onder Queasy stond, aangezien ik dat nooit definitief in het forum heb verteld.

Maar ik heb zojuist mijn stem op queasy doorgegeven.
Ik zag dat niemand, maar dan ook niemand achter Sabir aan ging, dus ik ging er maar van uit dat je op queasy stemde.
Oud 21-01-2011, 19:34
Spelleider
Spelleider is offline
Het is gelijkspel! Onze harige vrienden krijgen een PM
Oud 21-01-2011, 19:36
Batave
Batave is offline
Interesting..
Oud 21-01-2011, 19:39
Batave
Batave is offline
Nu vraag ik me af wat LP en Sabir hebben gestemd.
Oud 21-01-2011, 19:40
Verwijderd
Alweer? Fail

tvp
Oud 21-01-2011, 19:44
Sherlock
Sherlock is offline
Repelsteel zo alleen?

Beetje verdacht als je het mij vraagt.

We kunnen er van uit gaan dat er

2 onder Mr Mark staan
1 onder geel
1 onder queasy of VeGs

Dat lijkt me het meest logische!
Oud 21-01-2011, 19:44
Batave
Batave is offline
Het kan handig zijn, de eerste rondes zijn russisch roulette, dit levert tenminste nog informatie op.
Oud 21-01-2011, 19:45
Verwijderd
Damn. Maar Dan staat er dus iemand te liegen onder Mr. Mark. En Röps en Queasy staan onder beiden. Maar goed, eerst afwachten wat de wolven doen...

Zpanning en zensatie.
Oud 21-01-2011, 19:46
Batave
Batave is offline
Dat lijkt me ook ja.
Oud 21-01-2011, 19:47
Batave
Batave is offline
Trouwens, er zijn twee stemmen niet meegenomen, voor hetzelfde geld zijn dat allebei wolven.
Oud 21-01-2011, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Nu vraag ik me af wat LP en Sabir hebben gestemd.
Dat ja.
Oud 21-01-2011, 19:57
Verwijderd
Jezus, alweer
Oud 21-01-2011, 20:21
Verwijderd
Ik ben niet zo goed in het doorzien van plots, dus ik heb gestemd op Geel, niets persoonlijks hoor.
Oud 21-01-2011, 20:41
Sherlock
Sherlock is offline
Als LP niet of iemand anders heeft gestemd staat het zo

Mark
2 wolven, 1 wolf, geen wolf of geen wolf

Geel
2 wolven, 1 wolf, geen wolf of geen wolf

Queasy
Geen wolf, 1 wolf, 3 wolven of 4 wolven

VeGs
Geen wolf, 1 wolf, 1 wolf of geen wolf

opties 1t/m4 van links naar rechts

Maar aangezien optie 3 & 4 me nogal dom lijken is het dus 1 of 2!
Oud 21-01-2011, 20:43
Dott
Dott is offline
Ik snap echt niet wat je bedoeld.. ben ik nu zo dom?
Oud 21-01-2011, 20:43
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik snap echt niet wat je bedoeld.. ben ik nu zo dom?
Hoeveel wolven er per optie onder welke persoon staan
Oud 21-01-2011, 20:46
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Sherlock
Hoeveel wolven er per optie onder welke persoon staan
Ik zou eerst even afwachten wat LP gedaan heeft.
Daarnaast is het wel handig om rekening te houden met de verrader en de geliefden. Je opties kunnen, maar er kan nog veel meer.
Oud 21-01-2011, 20:48
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik zou eerst even afwachten wat LP gedaan heeft.
Daarnaast is het wel handig om rekening te houden met de verrader en de geliefden. Je opties kunnen, maar er kan nog veel meer.
Tuurlijk maar er gewoon even van uit gaan dat iedereen heeft gestemd wat ze hebben gezegd
Oud 21-01-2011, 20:48
Bright Blue
Bright Blue is offline
Jasper, ik snap het ook niet.
Oud 21-01-2011, 20:49
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Jasper, ik snap het ook niet.
Ik leg het wel uit als het klopt
Oud 21-01-2011, 20:53
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Tuurlijk maar er gewoon even van uit gaan dat iedereen heeft gestemd wat ze hebben gezegd
Ik vind het iets te naief om daar vanuit te gaan.

Bovendien; we weten nog steeds niet wat LP gedaan heeft.
Oud 21-01-2011, 20:55
Sherlock
Sherlock is offline
Citaat:
Ik vind het iets te naief om daar vanuit te gaan.
In de begin rondes is het nog niet zo handig om iemand anders te stemmen dan je zegt want grote kans dat je dan later voor wolf wordt aangezien.
Oud 21-01-2011, 20:57
Spelleider
Spelleider is offline
Hoofdstuk 4: Herrie in huis
Mutant liet helemaal in paniek de schep vallen. ‘shitshitshitshit dit was niet de bedoeling’ zei hij terwijl hij vertwijfeld om de roerloze gestalte van Rode Panda heen liep. Hij voelde aan de halsslagader van de agent. ‘kutkutkut hij is dood’ Hij zakte radeloos op de grond. Hij had heel veel uitgevreten in zijn leven maar hij had nog nooit iemand vermoord. Het angstzweet begon hem uit te barsten. Dadelijk moest hij naar de gevangenis. In de gevangenis zou vroeger of later zijn grote geheim uitkomen. Mutant had namelijk een groot geheim. Niemand wist ervan, zelfs zijn maat Repelsteel niet. Mutant was eigenlijk helemaal geen jongen. Eigenlijk was ze een meisje die zich al haar hele leven had vermomd als jongen. Het was niet dat ze geboren was in een verkeerd lichaam of zo, maar ze had een irrationele angst om verkracht te worden. En op een dag had ze gewoon besloten om zich te vermommen als jongen. De kans om als jongen verkracht te worden was immers statistisch gezien veel kleiner. Dat was, totdat ze naar de gevangenis zou gaan en de gevangenen er tijdens de gezamenlijke douche achter kwamen dat ze een kutje had. Ze huiverde bij de gedachte. ‘Dat nooit’ zei ze tegen zichzelf. ‘Ik maak nog liever een einde aan mijn leven dan dat ik de gevangenis in ga.’ Ze keek naar het lijk. ‘Dat lichaam moet hier weg’ zei ze tegen zichzelf. ‘Die agente moet hier ook nog ergens in de buurt zijn. Ze maakte de GFT-bak van Daboman en Queasy open en gooide het lijk erin. ‘Zo, en nu maken dat ik weg kom.’ Op dat moment zag ze echter dat het bejaarde echtpaar de hele tijd voor het raam had zitten kijken, zoals bejaarden zo graag doen…

Ondertussen in het studentenhuis.
‘Hallo jongelui!’ riep Geel met een opgewekte stem terwijl hij de huiskamer binnen stapte. ‘De deur stond open dus ik dacht ik loop maar meteen door’ Hij zag er wat sjofel uit met zijn goedkope pak en zijn kalende hoofd. Die look paste ook precies bij de auto waar hij in reed: een poepgroene eend die rijp was voor de sloop. De bodybuilder Mr Mark en de gothic Röps, die elkaar normaal gesproken niet konden uitstaan, liepen nu eensgezind de kamer uit omdat ze allebei behoorlijk slechte studieresultaten hadden en geen zin hadden in een preek van Geel. ‘He jongens kom eens even terug!’ riep Geel ze nog na. ‘Ik wil even met jullie praten!’ Uiteraard werd hier niet op gereageerd en even later klonk er een wanstaltige mengelmoes van country en death metal vanuit de bovenverdieping (hun totaal verschillende muzieksmaak was nog een reden dat Mr Mark en Röps een bloedhekel aan elkaar hadden). ‘Pubers’ mompelde Geel terwijl hij naar de keuken liep, hopende daar iemand aan te treffen die wel met hem wilde praten. In de keuken stond Etmakas koffie te zetten. ‘Goed dat ik je tref, Etmakas’ begon geel. ‘Ik wilde even met je praten over je studieresultaten. Je staat nu een drie gemiddeld. Ik heb bovendien van professor Kazet begrepen dat je al in geen eeuwigheid je huiswerk hebt gemaakt.’ ‘ik uh’ begon Etmakas. ‘Daar is sab..ik bedoel daar ben ik op het moment mee bezig. Ik zal het morgen inleveren.’ ‘Goed zo’ zei geel. ‘Maar dat neemt niet weg dat je nog steeds een drie gemiddeld staat. Als dat niet snel verbeterd zul je van school af moeten. ‘Zeg uhm’ zei Etmakas met haar verleidelijkste glimlach ‘is het niet mogelijk om van die drie een acht te maken als ik extra hard mijn best doe?’ ‘Wat bedoel je?’ vroeg Geel niet-begrijpend. ‘Ik zal je laten zien wat ik bedoel’ zei Etmakas. Ze ging op haar knieën zitten en knoopte Geels broek los. Als het prototype ouwe rukker was Geel bepaald niet ongevoelig voor de avances van het meisje dat minstens twintig jaar jonger was dan hij. Hij liet haar dus rustig haar gang gaan en genoot zichtbaar van de lekkere blowjob die Etmakas hem gaf. Op het moment dat hij bijna klaarkwam kwam Sweetsmile de kamer binnen. Ze barstte in tranen uit en stormde snikkend de trap op toen ze het tafereeltje zag. Etmakas was hierdoor even afgeleid en daardoor spoot Geel haar hele gezicht onder. ‘Bah’ zei ze. ‘Ik ga douchen, zorg jij er maar voor dat ik morgen die acht op mijn lijst heb staan, anders ga ik eens even een bezoekje brengen aan de schooldirecteur.’ Geel kon alleen maar knikken met een gelukzalige glimlach op zijn gezicht…
Maar toen kwam Sweetsmile weer naar beneden met een pistool in haar hand! ‘Vuile smeerlap!’ krijste ze buiten zinnen van woede. ‘Ik ben al maandenlang stapelverliefd op je en nu laat je je hier afzuigen door de eerste de beste slet!! Ik zal je!!’ Ze richtte het pistool op Geel, die nog steeds met zijn broek op zijn enkels op de keukenstoel zat. Geel schrok zich een ongeluk en sprong op. Hij probeerde weg te rennen maar viel plat op zijn gezicht omdat hij over zijn eigen broek struikelde. Toen knalde het schot…
De kogel vloog over Geel heen en trof Mr Mark, die net de kamer in kwam lopen om te kijken waar al dat lawaai vandaan kwam, recht in zijn hart.

1) Dott
2) Mr. Mark (leerling-evilziener)
3) Etmakas
4) Rode Panda (dorpeling)
5) Little Phoebe
6) Twinkebel
7) Batave
8) Michelangelo (evilziener)
9) SweetSmile
10) Queasy
11) Sherlock
12) Dingaantouwtje
13) BrightBlue
14) Geel
15) Furby Feeder
16) Absinthe
17) Repelsteel
18) Mutant
19) Sabir96
20) Rops
21) Daboman
22) VeGs

Blauw is opgehangen
Rood is opgegeten
Roze is gestorven uit liefdesverdriet
Groen is neergeschoten door de jager

De wolven kozen ervoor om Mr Mark op te hangen en dat was helaas voor hen een slechte keuze. Hij was de leerling-evilziener.
Er mag weer gegeten worden. Morgen om 20.30 zien we wie het borrelhapje wordt.
Oud 21-01-2011, 20:57
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Sorry mensen! Ik had vandaag een ontzettend drukke dag en heb tussen de bedrijven door op Queasy gestemd. Niet echt met een concrete reden, meer dat ze zich verdacht gedraagt in mijn ogen en een onderbuik gevoel.

Edit want uitslag:
hahaha dat is mooi!
Oud 21-01-2011, 20:59
Batave
Batave is offline
Score! Go wolfjes .
Oud 21-01-2011, 21:01
Sherlock
Sherlock is offline
Geel en repelsteel zijn nu mijn hoofdverdachten
Oud 21-01-2011, 21:02
Dott
Dott is offline
Mooi zo
Oud 21-01-2011, 21:04
VeGs
VeGs is offline
Edit: comp loopt te klooien hierzo -_-''

Citaat:
In de begin rondes is het nog niet zo handig om iemand anders te stemmen dan je zegt want grote kans dat je dan later voor wolf wordt aangezien.
Ben ik het niet mee eens. Dat het voor dorpelingen geldt: ja. Maar ik heb ooit als geliefde systematisch alle stemlijstjes lopen verkloten met EoS, en niemand wist meer waar ie het (lees: de wolven) zoeken moest. We hebben er wel mee gewonnen...
En stel dat er nu een wolf onder Geel stond, en de verrader staat bij een los persoon, en die verrader covert dus voor die wolf?

Ik blijf het naief vinden om er vanuit te gaan dat alles klopt. Het kan ja, maar als je daarop gaat blind staren sla je heel wat opties over.

Qua uitslag: netjes. Erg prettig ook dat hij maar één persoon op heeft kunnen vragen.
Oud 21-01-2011, 21:05
Batave
Batave is offline
Citaat:
Jezus, alweer
Oud 21-01-2011, 21:08
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Damn. Maar Dan staat er dus iemand te liegen onder Mr. Mark. En Röps en Queasy staan onder beiden. Maar goed, eerst afwachten wat de wolven doen...

Zpanning en zensatie.
Wat me opviel toen ik terug las.... Ben je Geel en Twinkebel hier vergeten... of 'vergeten'?
Of verdenk je hen niet?
Oud 21-01-2011, 21:15
Bright Blue
Bright Blue is offline
Jaa
Oud 21-01-2011, 21:27
Verwijderd
Yah , de evilziener én de leerling-evilziener uitgeschakeld!
Oud 21-01-2011, 21:30
Batave
Batave is offline

De groene mensen zijn waarschijnlijk geen wolven; omdat ze in de 0-1 wolven positie staan, dat is niet zeker, maar ze zijn minder waarschijnlijk wolf te zijn dan de anderen, áls de lijstjes kloppen etc.
Oud 21-01-2011, 21:34
Verwijderd
Ik lees morgen bij kijken wie achter de theorie van mark stond! Mooie uitslag. Ik dacht alleen dat hij wolf was
Oud 21-01-2011, 21:35
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Batave, heb je in dit schema de verrader en geliefden (die was ik bijna vergeten, tot - ik geloof - BB ermee kwam ) er buiten gelaten en ben je dus uitgegaan van wat iedereen zei te stemmen?
Oud 21-01-2011, 21:37
Batave
Batave is offline
Citaat:
Batave, heb je in dit schema de verrader en geliefden (die was ik bijna vergeten, tot - ik geloof - BB ermee kwam ) er buiten gelaten en ben je dus uitgegaan van wat iedereen zei te stemmen?
Er staat wat onder ;o

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten