Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Goed, ik ga iemand kiezen uit het Dott-rijtje. Ik geloof eigenlijk niet dat Geel slecht is en denk dat hij alleen maar probeerde het spel op gang te brengen. Hieruit volgt dus ook dat ik denk dat Queasy geen medewolf probeerde te redden toen ze switchte van Geel naar Dott.
Maar het zou wel kunnen dat ze misschien wisselde wegens dreigend gelijkspel en dat de lijstjes haar zouden proberen te verraden, maar waarom zou ze het dan achteraf pas vermelden? Daarmee maakt ze zichzelf ook verdacht. Ik moet nu mijn beslissing maken en stem dan maar op het enige overblijvende alternatief: Mr Mark.
||
Citaat:
![]() maar goed, verder ben ik met jou wat betreft de keuze van bright blue. apart wel, maar misschien is het haar ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat wel zou kunnen zijn, Sabir is wel heel erg stil, misschien is hij een wolf en wil hij de aandacht niet op zich vestigen. En wij denken maar, oh stel dat hij toch goed is, dan verspillen we onze hangronde aan een stille, maar goeie speler. |
![]() |
||||||||||
Citaat:
Citaat:
Je prijst jezelf hier nogal in de hemel want, zo'n goeie theorie was het niet (geen wonder want het was de eerste ronde) En waarom is het zo logisch om iemand te gaan schapen? Inderdaad niet slim en wel makkelijk maar sinds wanneer is het WWspel bedoelt om makkelijk te zijn? En waarom zet je dan als een apart alinea: Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Ik snap sowieso niet wat dit überhaupt ermee te maken heeft Citaat:
Je vergeet 1 ding. De slechteriken kunnen ook theorieën maken ![]() Geel it is
|
<-- Dit is een bewaarpost voor wanneer er meer mensen uit zijn. -->
In dit rijtje zit waarschijnlijk 1, misschien 2 wolven Röps VeGs Mr.Mark Geel Twinkebel Queasy In dit rijtje zit waarschijnlijk 0, misschien 1 wolf Daboman Etmakas Mutant Dott In dit rijtje moeten er dus waarschijnlijk 3, misschien 2 wolven zitten Little Phoebe Batave SweetSmile Sherlock Dingaantouwtje BrightBlue Furby Feeder Absinthe Repelsteel Sabir96 Dit is de informatie die ik uit de lijstjes van de eerste ronde heb weten te destilleren ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
Stemlijstje hangronde 2
Geel 1. Mr. Mark 10. VeGs 11. Furby Feeder Batave Sweetsmile Sherlock Queasy 2. Etmakas 3. Dingaantouwtje 4. Absinthe Bright Blue Mr. Mark 6. Rops 7. Dott 8. Queasy 9. Geel Daboman Mutant Twinkebel VeGs 13. Repelsteel Stemlijstje hangronde 1 Zo kan ik hem zelf even wat makkelijker terug vinden, voor linken in de volgende post. ![]()
||
Citaat:
|
Als LP niet of iemand anders heeft gestemd staat het zo
Mark 2 wolven, 1 wolf, geen wolf of geen wolf Geel 2 wolven, 1 wolf, geen wolf of geen wolf Queasy Geen wolf, 1 wolf, 3 wolven of 4 wolven VeGs Geen wolf, 1 wolf, 1 wolf of geen wolf opties 1t/m4 van links naar rechts Maar aangezien optie 3 & 4 me nogal dom lijken is het dus 1 of 2!
||
Citaat:
![]()
|
Hoofdstuk 4: Herrie in huis
Mutant liet helemaal in paniek de schep vallen. ‘shitshitshitshit dit was niet de bedoeling’ zei hij terwijl hij vertwijfeld om de roerloze gestalte van Rode Panda heen liep. Hij voelde aan de halsslagader van de agent. ‘kutkutkut hij is dood’ Hij zakte radeloos op de grond. Hij had heel veel uitgevreten in zijn leven maar hij had nog nooit iemand vermoord. Het angstzweet begon hem uit te barsten. Dadelijk moest hij naar de gevangenis. In de gevangenis zou vroeger of later zijn grote geheim uitkomen. Mutant had namelijk een groot geheim. Niemand wist ervan, zelfs zijn maat Repelsteel niet. Mutant was eigenlijk helemaal geen jongen. Eigenlijk was ze een meisje die zich al haar hele leven had vermomd als jongen. Het was niet dat ze geboren was in een verkeerd lichaam of zo, maar ze had een irrationele angst om verkracht te worden. En op een dag had ze gewoon besloten om zich te vermommen als jongen. De kans om als jongen verkracht te worden was immers statistisch gezien veel kleiner. Dat was, totdat ze naar de gevangenis zou gaan en de gevangenen er tijdens de gezamenlijke douche achter kwamen dat ze een kutje had. Ze huiverde bij de gedachte. ‘Dat nooit’ zei ze tegen zichzelf. ‘Ik maak nog liever een einde aan mijn leven dan dat ik de gevangenis in ga.’ Ze keek naar het lijk. ‘Dat lichaam moet hier weg’ zei ze tegen zichzelf. ‘Die agente moet hier ook nog ergens in de buurt zijn. Ze maakte de GFT-bak van Daboman en Queasy open en gooide het lijk erin. ‘Zo, en nu maken dat ik weg kom.’ Op dat moment zag ze echter dat het bejaarde echtpaar de hele tijd voor het raam had zitten kijken, zoals bejaarden zo graag doen… Ondertussen in het studentenhuis. ‘Hallo jongelui!’ riep Geel met een opgewekte stem terwijl hij de huiskamer binnen stapte. ‘De deur stond open dus ik dacht ik loop maar meteen door’ Hij zag er wat sjofel uit met zijn goedkope pak en zijn kalende hoofd. Die look paste ook precies bij de auto waar hij in reed: een poepgroene eend die rijp was voor de sloop. De bodybuilder Mr Mark en de gothic Röps, die elkaar normaal gesproken niet konden uitstaan, liepen nu eensgezind de kamer uit omdat ze allebei behoorlijk slechte studieresultaten hadden en geen zin hadden in een preek van Geel. ‘He jongens kom eens even terug!’ riep Geel ze nog na. ‘Ik wil even met jullie praten!’ Uiteraard werd hier niet op gereageerd en even later klonk er een wanstaltige mengelmoes van country en death metal vanuit de bovenverdieping (hun totaal verschillende muzieksmaak was nog een reden dat Mr Mark en Röps een bloedhekel aan elkaar hadden). ‘Pubers’ mompelde Geel terwijl hij naar de keuken liep, hopende daar iemand aan te treffen die wel met hem wilde praten. In de keuken stond Etmakas koffie te zetten. ‘Goed dat ik je tref, Etmakas’ begon geel. ‘Ik wilde even met je praten over je studieresultaten. Je staat nu een drie gemiddeld. Ik heb bovendien van professor Kazet begrepen dat je al in geen eeuwigheid je huiswerk hebt gemaakt.’ ‘ik uh’ begon Etmakas. ‘Daar is sab..ik bedoel daar ben ik op het moment mee bezig. Ik zal het morgen inleveren.’ ‘Goed zo’ zei geel. ‘Maar dat neemt niet weg dat je nog steeds een drie gemiddeld staat. Als dat niet snel verbeterd zul je van school af moeten. ‘Zeg uhm’ zei Etmakas met haar verleidelijkste glimlach ‘is het niet mogelijk om van die drie een acht te maken als ik extra hard mijn best doe?’ ‘Wat bedoel je?’ vroeg Geel niet-begrijpend. ‘Ik zal je laten zien wat ik bedoel’ zei Etmakas. Ze ging op haar knieën zitten en knoopte Geels broek los. Als het prototype ouwe rukker was Geel bepaald niet ongevoelig voor de avances van het meisje dat minstens twintig jaar jonger was dan hij. Hij liet haar dus rustig haar gang gaan en genoot zichtbaar van de lekkere blowjob die Etmakas hem gaf. Op het moment dat hij bijna klaarkwam kwam Sweetsmile de kamer binnen. Ze barstte in tranen uit en stormde snikkend de trap op toen ze het tafereeltje zag. Etmakas was hierdoor even afgeleid en daardoor spoot Geel haar hele gezicht onder. ‘Bah’ zei ze. ‘Ik ga douchen, zorg jij er maar voor dat ik morgen die acht op mijn lijst heb staan, anders ga ik eens even een bezoekje brengen aan de schooldirecteur.’ Geel kon alleen maar knikken met een gelukzalige glimlach op zijn gezicht… Maar toen kwam Sweetsmile weer naar beneden met een pistool in haar hand! ‘Vuile smeerlap!’ krijste ze buiten zinnen van woede. ‘Ik ben al maandenlang stapelverliefd op je en nu laat je je hier afzuigen door de eerste de beste slet!! Ik zal je!!’ Ze richtte het pistool op Geel, die nog steeds met zijn broek op zijn enkels op de keukenstoel zat. Geel schrok zich een ongeluk en sprong op. Hij probeerde weg te rennen maar viel plat op zijn gezicht omdat hij over zijn eigen broek struikelde. Toen knalde het schot… De kogel vloog over Geel heen en trof Mr Mark, die net de kamer in kwam lopen om te kijken waar al dat lawaai vandaan kwam, recht in zijn hart. 1) Dott 2) Mr. Mark (leerling-evilziener) 3) Etmakas 4) Rode Panda (dorpeling) 5) Little Phoebe 6) Twinkebel 7) Batave 8) Michelangelo (evilziener) 9) SweetSmile 10) Queasy 11) Sherlock 12) Dingaantouwtje 13) BrightBlue 14) Geel 15) Furby Feeder 16) Absinthe 17) Repelsteel 18) Mutant 19) Sabir96 20) Rops 21) Daboman 22) VeGs Blauw is opgehangen Rood is opgegeten Roze is gestorven uit liefdesverdriet Groen is neergeschoten door de jager De wolven kozen ervoor om Mr Mark op te hangen en dat was helaas voor hen een slechte keuze. Hij was de leerling-evilziener. Er mag weer gegeten worden. Morgen om 20.30 zien we wie het borrelhapje wordt.
|
Sorry mensen! Ik had vandaag een ontzettend drukke dag en heb tussen de bedrijven door op Queasy gestemd. Niet echt met een concrete reden, meer dat ze zich verdacht gedraagt in mijn ogen en een onderbuik gevoel.
Edit want uitslag: ![]()
||
Edit: comp loopt te klooien hierzo -_-''
Citaat:
En stel dat er nu een wolf onder Geel stond, en de verrader staat bij een los persoon, en die verrader covert dus voor die wolf? Ik blijf het naief vinden om er vanuit te gaan dat alles klopt. Het kan ja, maar als je daarop gaat blind staren sla je heel wat opties over. Qua uitslag: netjes. Erg prettig ook dat hij maar één persoon op heeft kunnen vragen. |
![]() |
||
Citaat:
Of verdenk je hen niet? |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |