Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-01-2011, 17:51
jerrykat
jerrykat is offline
Hallo, ik ben Simon.
Ik heb een kleine vraag, mij werd laatst namelijk verteld dat ik veel informatie over bepaalde dingen kan krijgen via "google" ik ben zeer zeker een digibeet en weet ook niet waar hij het over had, via school ben ik op dit forum gekomen en zo nu en dan check ik het forum op nieuwe topics.

Nou, mijn vraag is of iemand mij een link kan sturen naar een download voor google.

Bijvoorbaad dank!
Advertentie
Oud 21-01-2011, 17:56
Verwijderd
Dit kan niet serieus zijn.
Verwijderd
Posting in epic thread.
Verwijderd
Ik krijg hier honger van. Zal ik happen? Zal ik?
Oud 21-01-2011, 17:57
Verwijderd
Doe het niet Sarah! Doe het niet!
Oud 21-01-2011, 17:58
Verwijderd
Ok dan niet
Oud 21-01-2011, 17:59
jerrykat
jerrykat is offline
Dit is zeer zeker serieus, ik heb mijn eerste computer sinds een week, ik heb deze nooit gehad omdat ik het niet eens ben met het gebruik van internet, maar door mijn leefomstandigheden hedendaags heb ik er één nodig, mijn typmachine, die gaat de deur uit!
Oud 21-01-2011, 18:00
Noedelhap
Noedelhap is offline
http://www.google.com/download/virus.exe

Als je een foutmelding krijgt, gewoon even op Alt-F4 drukken.
Oud 21-01-2011, 18:00
Verwijderd
Maar youtube ken je al wel? Bijzonder!

Citaat:
1. "God is alwetend" maar toch moet hij ons testen - Paradox #1
2. "U zult niet doden." maar ach, elke stad met ook maar één niet Christenen er in moet massaal afgeslacht worden, genocide.
3. "God houdt van "ons"." Maar zodra een mens het meest voorkomende menselijke kenmerk doet: fouten maken. En dit zonder vragen naar vergiffenis te vragen, dan is hij "genoodzaakt" je over te dragen aan Satan. Paradox #2
4. Noah was zeer oud op het moment dat de zonde vloed kwam, maar als nog heeft hij het voorelkaar gekregen de wereldbevolking opnieuw op te bouwen, is dit niet ook incest? Paradox #3
5. Noah was zoals ik al eerder zei, zeer oud, hoe kan het dat hij niet zaad dood was?

De verhalen over hedendaags Jesus, God en Satan waren er al rond 3500 VC in het alouden Egypte bekend.

Hier wordt alles tot in de details uitgelegd, Zeitgeist over religie, deel 1 t/m 3:
http://www.youtube.com/watch?v=BNf-P_5u_Hw
http://www.youtube.com/watch?v=qc-mrJf45Hg
http://www.youtube.com/watch?v=IjAegPhQOUg
Oud 21-01-2011, 18:02
jerrykat
jerrykat is offline
Inderdaad, omdat ik wel een TV heb, en niet eens ben ik het niet eens met youtube, maar vooral met de transactie onderling, etc etc.

En noedelhap, de link werkt niet, heb je ook een andere?
Oud 21-01-2011, 18:03
Verwijderd
Ik krijg hier honger van. Zal ik happen? Zal ik?
Oud 21-01-2011, 18:04
jerrykat
jerrykat is offline
Inderdaad, omdat ik het niet eens zo zeer niet eens ben met youtube, maar de onveiligheid, hackers etc etc.

En ik zit wel eens op school op het forum en youtube.
Oud 21-01-2011, 18:06
WhaddupQ
WhaddupQ is offline
Hallo.

Ik zou hier graag ook meerdere informatie over ontvangen. Ik echter, worstel al een langere periode met dit probleem.
Overal op mijn werk hoor ik het begrip 'Google' meerdere malen maar ik begrijp niet wat dit is en waar ik dit kan 'downloaden'. En hoe weet ik of die 'download' wel veilig is? Dat er niet één of ander Virus in zit..

Alvast bedankt voor uw begrip voor het feit dat ik niet zo'n super slimme computeraar ben.
Oud 21-01-2011, 18:07
Verwijderd
Google is nogal gedateerd. Het best kan je deze link gebruiken
http://img.izismile.com/img/img2/200...d_internet.gif
Verwijderd
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Inderdaad, omdat ik wel een TV heb, en niet eens ben ik het niet eens met youtube, maar vooral met de transactie onderling, etc etc.

En noedelhap, de link werkt niet, heb je ook een andere?
Ja hoor, klik hier maar voor een download.
Verwijderd
En :')
Oud 21-01-2011, 18:08
Verwijderd
Citaat:
Hallo.

Ik zou hier graag ook meerdere informatie over ontvangen. Ik echter, worstel al een langere periode met dit probleem.
Overal op mijn werk hoor ik het begrip 'Google' meerdere malen maar ik begrijp niet wat dit is en waar ik dit kan 'downloaden'. En hoe weet ik of die 'download' wel veilig is? Dat er niet één of ander Virus in zit..

Alvast bedankt voor uw begrip voor het feit dat ik niet zo'n super slimme computeraar ben.

wat.
Oud 21-01-2011, 18:09
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Google is nogal gedateerd. Het best kan je deze link gebruiken
http://img.izismile.com/img/img2/200...d_internet.gif
Ik klikte na een paar seconden op "OK", en toen verdween het venstertje ook echt Timing!
Oud 21-01-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
Ja hoor, klik hier maar voor een download.
Dude, je geeft 'm de verkeerde link. Het is deze.
Oud 21-01-2011, 18:13
jerrykat
jerrykat is offline
Alle links werken niet!
Oud 21-01-2011, 18:14
Verwijderd
Die van mij werkt wel.
Oud 21-01-2011, 18:16
jerrykat
jerrykat is offline
Daar gaat het nu niet om, ik wil gewoon weten hoe je Google moet installeren, dat is alles wat ik weten wil!
Oud 21-01-2011, 18:18
WhaddupQ
WhaddupQ is offline
Is Google een onderdeel van Microsoft? Want ik denk dat er in dat geval dan vast wel iets te vinden is op www.microsoft.com
En als het niet een onderdeel van Microsoft is, hoe weet ik dan of ik het kan vertrouwen? Ik heb heel veel dingen gehoord over kinderen die een spelletje kochten in de winkel en vervolgens brandde hun computer af naar aanleiding van een hackvirus verspreid over de computer.

Zou ik hier misschien meer uitleg over kunnen krijgen?
Oud 21-01-2011, 18:19
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind dit hele topic ineens veel te saai worden. Wat een suf getrol. Zoiets moet je veel subtieler doen.
Advertentie
Oud 21-01-2011, 18:21
Uice
Uice is offline
Citaat:
Daar gaat het nu niet om, ik wil gewoon weten hoe je Google moet installeren, dat is alles wat ik weten wil!
Dat google je dan toch even?
Oud 21-01-2011, 18:23
jerrykat
jerrykat is offline
Citaat:
Dat google je dan toch even?
Als je me een download link geeft....
Oud 21-01-2011, 18:23
WhaddupQ
WhaddupQ is offline
Noedelhap, als je nouw eens iets minder negatief ingesteld was zouden anderen nog wat aan je hebben in deze maatschappij.
Ik vind het serieus onacceptabel dat jij gewoon de gek met mij zit aan te steken. Ik heb gewoon even een klein beetje hulp nodig met dit programma, en je bent gewoon te beroerd om eventjes te helpen. Kun je net zo goed niet posten, het enige wat je op het moment doet is mij afkraken.

Laatst gewijzigd op 21-01-2011 om 18:25. Reden: enige i.p.v. enigste
Oud 21-01-2011, 18:24
Verwijderd
ben ik helemaal met je eens WhaddupQ! Wat is het toch ook een DOERAK, die noedelhap.
Oud 21-01-2011, 18:25
jerrykat
jerrykat is offline
Nu even serieus, een link, dat is alles wat we nodig hebben!
Oud 21-01-2011, 18:26
Verwijderd
http://www.google.com/webhp?hl=zh-CN
Oud 21-01-2011, 18:27
Batave
Batave is offline
http://lmgtfy.com/?q=google
Oud 21-01-2011, 18:29
Verwijderd
in before slotje
Oud 21-01-2011, 18:30
jerrykat
jerrykat is offline
De één brengt me naar een chinese website, waarschijnlijk de site waar je het kan downloaden maar ik kan het niet lezen.
En de andere laat me niet eens typen, hij brengt me op een site waar ik Google aan kan klikken, als ik deze aanklik kan ik het programma zelf dan downloaden?
Oud 21-01-2011, 18:31
twinkebel
twinkebel is offline
Wat...
Oud 21-01-2011, 18:32
Batave
Batave is offline
Probeer deze: http://pack.google.com/intl/hu/pack_...ler.html?hl=hu
Oud 21-01-2011, 18:33
WhaddupQ
WhaddupQ is offline
Citaat:
De één brengt me naar een chinese website, waarschijnlijk de site waar je het kan downloaden maar ik kan het niet lezen.
En de andere laat me niet eens typen, hij brengt me op een site waar ik Google aan kan klikken, als ik deze aanklik kan ik het programma zelf dan downloaden?
Mee eens, is dit een officiele website? Of is dit één van die nep websites waarbij er een virus gedownload word op je computer?
Oud 21-01-2011, 18:34
Verwijderd
Die gebruik ik idd ook Maar die nieuwste versie is eigenlijk nog beter.
Oud 21-01-2011, 18:35
Verwijderd
Waarom ben je tegen internet en youtube? kom je uit een gristelijk gezin?
Oud 21-01-2011, 18:38
WhaddupQ
WhaddupQ is offline
Ik zou niet weten wat voor taal dit is, maar ik versta/begrijp het in ieder geval niet.
Is het enigszins mogelijk om Google te downloaden in het Nederlands?
Ik kom uit een gezin met niet genoeg geld voor een goede opleiding dus Engels zal hem waarschijnlijk ook niet worden.
Oud 21-01-2011, 18:38
Batave
Batave is offline
Je woont in Nederland?
Oud 21-01-2011, 18:39
Verwijderd
Ik geloof er geen reet van.
Oud 21-01-2011, 18:43
WhaddupQ
WhaddupQ is offline
Ja, Batave, ik woon in Nederland.
Ik heb zo het idee dat je me wilt zeggen dat Engels vanaf groep acht is inbegrepen in het onderwijs in Nederland.
Maar met mijn Engelse woordenschat beschik ik niet over de capaciteiten om de disclaimer volledig door te lezen en te begrijpen.
Oud 21-01-2011, 18:44
Batave
Batave is offline
Ik wilde zeggen dat geen geld geen excuus is voor slecht onderwijs en dat het nergens op slaat.
Oud 21-01-2011, 18:46
jerrykat
jerrykat is offline
Citaat:
Waarom ben je tegen internet en youtube? kom je uit een gristelijk gezin?
Nee, ik kom niet uit een christelijk gezin, maar ik ben zoals ik al eerder zei niet zo zeer tegen youtube, sommige elementen daarvan wel trouwens, maar vooral tegen het globaliseren van het internet dat sociale activiteiten naar mijn mening steeds meer aan het beperken is, vandaar.

Maar goed, soms zit ik wel op dit forum of kijk ik wat filmpjes op youtube, dit deed ik voorheen op school maar dat kan nu thuis, alleen wil ik dus weten waar je Google installeert.
Oud 21-01-2011, 18:47
Verwijderd
Hoe heb je dit forum gevonden?
Oud 21-01-2011, 18:48
Verwijderd
Mozeskriebel er is tóch iemand die 't doet!
Oud 21-01-2011, 18:48
Batave
Batave is offline
Citaat:
Nee, ik kom niet uit een christelijk gezin, maar ik ben zoals ik al eerder zei niet zo zeer tegen youtube, sommige elementen daarvan wel trouwens, maar vooral tegen het globaliseren van het internet dat sociale activiteiten naar mijn mening steeds meer aan het beperken is, vandaar.

Maar goed, soms zit ik wel op dit forum of kijk ik wat filmpjes op youtube, dit deed ik voorheen op school maar dat kan nu thuis, alleen wil ik dus weten waar je Google installeert.
Hypocriet ook nog.
Oud 21-01-2011, 18:49
Huno
Huno is offline
bitchesss
Oud 21-01-2011, 18:49
WhaddupQ
WhaddupQ is offline
Ik kon mijn studie niet betalen, noch mij ouders konden dat. En in zekere zin slaat dit toch echt wel ergens op. Maar dat zou je alleen weten als je het hebt meegemaakt.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten