Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-01-2011, 00:58
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
is dat omdat ik hier laatst schreef dat ik per ongeluk een docent had gesmst met 'het is raar om te zien hoe slapende mensen ademen' ? want het klinkt een beetje als echt iets wat ik zou zeggen behalve dan dat ik fristi ranzig vind.
Nah, maar het zou kunnen zijn dat mijn onderbwustzijn dat opgepikt heeft. Het is wel heel trui met hoe mijn beeld van jou is, als iemand die fascinerende triviale dingetjes opmerkt in de meest mundane dingen.
Advertentie
Oud 26-01-2011, 00:58
Verwijderd
Citaat:
Nightbarfers ftw!

Maar zeg Pipje, hoe laat ben jij vrijdag von der party?
nou ik probeer een beetje geld uit te sparen dus ik weet nog niet of ik ga mee-eten in een restaurant. Dus waarschijnlijk daarna
Oud 26-01-2011, 00:59
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja, ik ben aangestoken door mijn moeder dus ze accepteert me maar!
Dan moet je extra zielig gaan doen (alsof je geen gewone verkoudheid hebt, maar een 'mancold') zodat ze schuldgevoelens krijgt en heel lief doet enzo.

Citaat:
nou ik probeer een beetje geld uit te sparen dus ik weet nog niet of ik ga mee-eten in een restaurant. Dus waarschijnlijk daarna
Ja whut?! Iedereen komt 's avonds.
Dan durf ik straks niet hoor.
Oud 26-01-2011, 01:00
Verwijderd
ik las trimm, toen dacht ik, wat is dat ook alweer, trimmen? Toen dacht ik, ohja, dat is honden knippen enzo. Vervolgens probeerde ik me te herinneren wat er ook alweer was met trimmers. Toen dacht ik, ohja. Mijn tante knipt honden. En die ging een keertje in zeeland een hond knippen voor een stelletje. Daar op een tafeltje, gekke klus ook. Maar het hondje was te klein en mijn tante moest telkens door haar knieen dus ze vroeg of ze een andere tafel hadden. Die hadden ze wel, die man ging zijn tafel halen van boven. Hoorde ze een gestommel, was hij van de trap gevallen met dat tafeltje. Ongelukkig neergekomen, hij was bewusteloos. Vrouw ambulance gebelt, man weg. Stond mijn tante daar, met die hond. Toen is ze maar naar huis gegaan en ze belde later hoe het met die man was. Die man was dood.

ZO. even een verhaal uit de familiehoed, voor deze late avond.
Oud 26-01-2011, 01:01
Verwijderd
Citaat:
Nah, maar het zou kunnen zijn dat mijn onderbwustzijn dat opgepikt heeft. Het is wel heel trui met hoe mijn beeld van jou is, als iemand die fascinerende triviale dingetjes opmerkt in de meest mundane dingen.
Ja, dat klopt ook wel maar ik ben gestopt met ze altijd te melden want ik begon het een beetje genant te vinden.
Oud 26-01-2011, 01:02
Verwijderd
Citaat:

Ja whut?! Iedereen komt 's avonds.
Dan durf ik straks niet hoor.
ja 's middags ga ik slapen en chillen en alles, want ik ben dan eindelijk weer eens vrij. Maar hoeso kom jai niet 's avonds dang
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik dacht eerst 'hee, een leuk verhaal over honden trimmen' en toen eindigde 't zo van 'muuuuuh '.

Wat een naar verhaal.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ik las trimm, toen dacht ik, wat is dat ook alweer, trimmen? Toen dacht ik, ohja, dat is honden knippen enzo. Vervolgens probeerde ik me te herinneren wat er ook alweer was met trimmers. Toen dacht ik, ohja. Mijn tante knipt honden. En die ging een keertje in zeeland een hond knippen voor een stelletje. Daar op een tafeltje, gekke klus ook. Maar het hondje was te klein en mijn tante moest telkens door haar knieen dus ze vroeg of ze een andere tafel hadden. Die hadden ze wel, die man ging zijn tafel halen van boven. Hoorde ze een gestommel, was hij van de trap gevallen met dat tafeltje. Ongelukkig neergekomen, hij was bewusteloos. Vrouw ambulance gebelt, man weg. Stond mijn tante daar, met die hond. Toen is ze maar naar huis gegaan en ze belde later hoe het met die man was. Die man was dood.

ZO. even een verhaal uit de familiehoed, voor deze late avond.
WTF Had ze nog een schuldgevoel van "als ik niet om een grotere tafel had gevraagd..."
Oud 26-01-2011, 01:03
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
ja 's middags ga ik slapen en chillen en alles, want ik ben dan eindelijk weer eens vrij. Maar hoeso kom jai niet 's avonds dang
's avonds sowieso, maar ik dacht dat er ook al mensen 's middags zouden meeten, maar dat zijn er nu heel weinig en dat vind ik eng.
Oud 26-01-2011, 01:03
Verwijderd
Kom ook gezellig naar de meet Noedel!
Oud 26-01-2011, 01:05
Verwijderd
Citaat:
WTF Had ze nog een schuldgevoel van "als ik niet om een grotere tafel had gevraagd..."
ja, daar pest mijn vader haar nog steeds mee! Daar zijn ze goed in, dat pesten. Ze had ook een keer een cavia vast en die sprong toen in de open haard .Dat is nog zo'n schuldgevoelactivator.
Oud 26-01-2011, 01:05
Verwijderd
Citaat:
's avonds sowieso, maar ik dacht dat er ook al mensen 's middags zouden meeten, maar dat zijn er nu heel weinig en dat vind ik eng.
's middags moet ik ff een powernappie pakken hoor
Oud 26-01-2011, 01:07
Verwijderd
eigenlijk ging alles dood bij mijn tante. En ze heeft nu een dierenpension. hhuhuhu
Oud 26-01-2011, 01:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
ja, daar pest mijn vader haar nog steeds mee! Daar zijn ze goed in, dat pesten. Ze had ook een keer een cavia vast en die sprong toen in de open haard .Dat is nog zo'n schuldgevoelactivator.
hrm, sorry, ik moet er keihard om lachen.
Oud 26-01-2011, 01:08
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Kom ook gezellig naar de meet Noedel!
Kannie, moet werken, en geen zin om voor een half avondje op en neer te gaan.
Oud 26-01-2011, 01:13
Solare
Solare is offline
ik ga lekker slapen tschuss truus!
Oud 26-01-2011, 01:17
Verwijderd
Citaat:
hrm, sorry, ik moet er keihard om lachen.
ja wij ook, toen papa dat vertelde

Spoiler
Oud 26-01-2011, 04:21
Lorelei
Lorelei is offline
Jezus, net thuis na een avond uitgaan. Enigszins aangeschoten (t was erger maar nu terug naar aangeschoten). Was wel gezellig, kwam white trash ook nog tegen. Nu heel lekker slapen. Daaaaag
Oud 26-01-2011, 04:22
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou, blij dat je 't leuk hebt gehad. Hoi en doei en weltrusten enzo.
Oud 26-01-2011, 04:24
Lorelei
Lorelei is offline
Dank je. Sorry dat ik niet meer gezelschap vorm maaer ik ga echt slapen voordat ik doodga of zo.
Oud 26-01-2011, 05:44
Verwijderd
Morning *gaap*
Oud 26-01-2011, 07:16
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 26-01-2011, 08:50
Carn
Carn is offline
goeiemoggul!
Oud 26-01-2011, 08:58
Schrödinger
Schrödinger is offline
Nieuwe Earth is best tof.

Oud 26-01-2011, 09:09
Verwijderd
Morning liefjes.
Oud 26-01-2011, 09:10
Verwijderd
Jeetje Lorelei jij was laat vannacht
Oud 26-01-2011, 09:21
Rationeel
Rationeel is offline
ja, ze zou zichzelf gaan volgieten
Oud 26-01-2011, 09:21
Rationeel
Rationeel is offline
een zuiplap is het wel, ik denk dat ik eens een goed gesprek met mijn schoonmoeder moet gaan hebben
Oud 26-01-2011, 09:23
Lorelei
Lorelei is offline
Nou, dat heb ik dan ook wel gedaan. Blugh

Het wordt steeds vroeger op mijn klok, net werd ik wakker en dachr ik dat t 1uur was. 10 minuten keek k nog eens en dacht ik dat t 10 over 11 was.. En nu keek ik en blijkt dat t half 11 is. Verwarrend.
Oud 26-01-2011, 09:29
Verwijderd
Vieze zuiplap is ze zeker, belachelijk!

@Lorelei ter gelegenheid waarvan & met wie liet je je vollopen? Ik werd om zeven uur wakker van een zeker iemands wekker, die me opgedragen had dat ik moest zorgen dat ie dan ook daadwerkelijk op zou staan. Dus nadat ik 'm met enige moeite uit bed had geschopt was ik zelf ook zo wakker dat ik niet meer kon slapen Maar ik ben mooi tot half 10 blijven liggen, gewoon omdat 't kon. Ha.

Vanavond eten bij Martin
Oud 26-01-2011, 09:52
Verwijderd
Jongens doe eens niet zo saai, want ik verveel me en moet me hier nog even zien te vermaken tot mijn telefoon opgeladen is.
Oud 26-01-2011, 09:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gilmore girls is LIEFDE.
Dat is echt weer zo'n typische wijvenserie met belachelijk ongeloofwaardige karakters en plotlijnen.
Oud 26-01-2011, 09:54
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt weer zo'n typische wijvenserie met belachelijk ongeloofwaardige karakters en plotlijnen.
Klopt <3.
Oud 26-01-2011, 09:56
Schrödinger
Schrödinger is offline
Alexis Bledel heeft ook een beetje een "duw mijn gezicht alsjeblieft tegen een schuurmachine aan"-stem.
Oud 26-01-2011, 09:57
Verwijderd
Citaat:
Alexis Bledel heeft ook een beetje een "duw mijn gezicht alsjeblieft tegen een schuurmachine aan"-stem.
gadverdamme.
Oud 26-01-2011, 09:59
Verwijderd
Citaat:
Daar had ik nog nooit over nagedacht, maar nu je het zegt, ben ik het absoluut met je eens
Oud 26-01-2011, 10:00
Verwijderd
Okee, van wie is dit de uc?
Oud 26-01-2011, 10:03
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Godmiljaar, pen die niet opdroogt en dan ga je gummen en dan komen er zwarte vegen >

maar mijn sprookje dat ik voor mijn vriendje heb geschreven en geillustreerd is af. Mijn eerste duitse verhaal! Hihi!
Oud 26-01-2011, 10:05
Verwijderd
Citaat:
Okee, van wie is dit de uc?
Ik denk dat het geen uc is.
Oud 26-01-2011, 10:07
Verwijderd
Zo ik ben m'n cv even in een nieuwe template aan het gieten. Dit template ziet er echt mooi uit vind ik, als ik er naar kijk krijg ik elke keer een kleine erectie.
Oud 26-01-2011, 10:08
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Zo ik ben m'n cv even in een nieuwe template aan het gieten. Dit template ziet er echt mooi uit vind ik, als ik er naar kijk krijg ik elke keer een kleine erectie.
Je zal dan ook nooit een grote erectie krijgen.. ;D:DD:: sorry

Laat eens zien? Ik wil ook wel even soppen op een CV
Oud 26-01-2011, 10:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ik ga denk ik binnenkort mijn cv in LaTeX maken.
Oud 26-01-2011, 10:14
Verwijderd
Citaat:
Ik ga denk ik binnenkort mijn cv in LaTeX maken.
D'r heeft hier vorige maand iemand een uitbrander gehad omdat hij een document in latex had gemaakt
Oud 26-01-2011, 10:15
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
D'r heeft hier vorige maand iemand een uitbrander gehad omdat hij een document in latex had gemaakt
Ja, dat snappen de managers natuurlijk niet.
Oud 26-01-2011, 10:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Gotsamme kak, belt er iemand en die spreekt mijn voicemail in en zijn naam is onverstaanbaar en het gaat duidelijk over iets belangrijks en hij vraagt me terug te bellen 'we zijn op dit nummer te bereiken'. Belt hij met een verborgen nummer. Pffff
Oud 26-01-2011, 10:16
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gotsamme kak, belt er iemand en die spreekt mijn voicemail in en zijn naam is onverstaanbaar en het gaat duidelijk over iets belangrijks en hij vraagt me terug te bellen 'we zijn op dit nummer te bereiken'. Belt hij met een verborgen nummer. Pffff
Oud 26-01-2011, 10:25
Verwijderd
Oud 26-01-2011, 10:32
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
je bent zelf lellek
Oud 26-01-2011, 10:33
Rationeel
Rationeel is offline
rationeel does not approve
Oud 26-01-2011, 11:04
Verwijderd
Lorelei was weer lief en sagt gisteravond. Alleen ging ik ietsjes eerder naar huis omdat ik vandaag naar Den Haag moest om een paar documenten te brengen. Ik krijg wel 200% betaald maar ik heb nog steeds niks gehoord ;x Dus nu ben ik soort van verplicht thuis =/
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten