Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Dan durf ik straks niet hoor. ![]()
|
Verwijderd
|
ik las trimm, toen dacht ik, wat is dat ook alweer, trimmen? Toen dacht ik, ohja, dat is honden knippen enzo. Vervolgens probeerde ik me te herinneren wat er ook alweer was met trimmers. Toen dacht ik, ohja. Mijn tante knipt honden. En die ging een keertje in zeeland een hond knippen voor een stelletje. Daar op een tafeltje, gekke klus ook. Maar het hondje was te klein en mijn tante moest telkens door haar knieen dus ze vroeg of ze een andere tafel hadden. Die hadden ze wel, die man ging zijn tafel halen van boven. Hoorde ze een gestommel, was hij van de trap gevallen met dat tafeltje. Ongelukkig neergekomen, hij was bewusteloos. Vrouw ambulance gebelt, man weg. Stond mijn tante daar, met die hond. Toen is ze maar naar huis gegaan en ze belde later hoe het met die man was. Die man was dood.
ZO. even een verhaal uit de familiehoed, voor deze late avond. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
![]() @Lorelei ter gelegenheid waarvan & met wie liet je je vollopen? Ik werd om zeven uur wakker van een zeker iemands wekker, die me opgedragen had dat ik moest zorgen dat ie dan ook daadwerkelijk op zou staan. Dus nadat ik 'm met enige moeite uit bed had geschopt was ik zelf ook zo wakker dat ik niet meer kon slapen ![]() Vanavond eten bij Martin ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Laat eens zien? Ik wil ook wel even soppen op een CV ![]()
|
Verwijderd
|
Lorelei was weer lief en sagt gisteravond. Alleen ging ik ietsjes eerder naar huis omdat ik vandaag naar Den Haag moest om een paar documenten te brengen. Ik krijg wel 200% betaald maar ik heb nog steeds niks gehoord ;x Dus nu ben ik soort van verplicht thuis =/
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|