Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik was blij dat we nog één ronde hebben gewacht met Dott eten, zodat ze nog even duidelijk naar LP kon hinten. Thanks ![]() Jep ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Gefeliciteerd!
![]() ![]() Netjes gespeeld en terecht gewonnen, maar toch had ik jullie graag gehangen. ![]() Het was iig leuk om te proberen. ![]() Sorry aan mijn lieve wolfsvriendjes; het was bijna gelukt. ![]() Citaat:
![]() @ BB; Ik rouw met je mee... Vanaf ronde 1 had ik Twinkebel en Absinthe als potentiële geliefden genoteerd staan, maar ik durfde het niet te noemen. *voor hoofd slaat* Het is nogal lullig als je als verrader per ongeluk een wolf ophangt omdat je er naast zat met je theorie. ![]() Eerst had ik Absinthe - Dabo nog in gedachten, want Dabo begon ook ineens met 'VeGs is te vertrouwen!', maar Dabo ging niet achter BB aan, dus die viel af. Pas toen FF ineens jou ging beschuldigen en Absinthe daar doodleuk 'Ja, je hebt gelijk!' op zei, was het zeker. En toen was het te laat... ![]() @ de wolfjes; Wanneer hadden jullie door dat ik verrader was? ![]() |
![]() |
|
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Je hebt het goed gespeeld! Had jij door dat Absinthe geliefden was? Ik namelijk op het laatst niet meer. Daarom heb ik niet de waarheid gezegd. (Waardoor de dorpelingen dus nog hadden kunnen winnen. )
|
![]() |
Trouwens, Spelleider, ik heb van andere spelleiders gehoord dat 20:30 de deadline was, en toen heb ik mijn stem doorgegeven precies om 20:30, en die gelde nog gewoon. Kunnen hier niet regels voor worden opgesteld ofzo? Beetje jammer dat het de ene keer wel zo is en de andere keer niet.
![]()
||
Citaat:
Ik was op zoek naar een 2e wolf en dan wilde ik vol de aanval in, maar Dabo maakte al een mooie voorzet.. ik dacht ja die kans kan ik niet laten lopen.. en daarnaast kon ik de 2e wolf niet vinden ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Als ik de stemlijstjes maakte, met daarbij 'nog niet gestemd', zette ik stiekem alle wolven op een rijtje. Op een gegeven moment stond er doodleuk 'dorpeling, wolf, wolf, wolf, wolf, dorpeling, dorpeling'. Statistisch vrij kleine kans. LP was online, dus zij had het kunnen zien... Maar erg obvious was het niet. Ik durfde sowieso nauwelijks te hinten. Eerste post sinds het spel begonnen is, en bam: 'Jij bent verrader!'. Euh, ja, Geel, je hebt gelijk. ![]() En die stomme Twinkebel en Archont ![]() ![]() ![]() ![]() En volgens mij heb ik daarna nog 2 keer voor Twinkebel moeten coveren; sowieso in ronde 2. Citaat:
![]() Sowieso; je stond op het punt om dood te gaan. Dus het enige wat ik kon proberen, was jou te redden. Had ik gelijk, was je alsnog dood de volgende ronde. Maar zat ik er toch naast, kleine kans, dan had Absinthe misschien nog kunnen winnen. En ik had dus vanaf ronde 1 Absinthe wel in het oog als mogelijke geliefde, maar ze deed weinig verkeerds, behalve jou een keer verdacht maken. Maar dat kwam vrij natuurlijk over; beetje zoals wolven elkaar wel vaker verdacht maken om zich daarmee later in te kunnen dekken. En ook Twinkebel deed weinig verkeerd. Pas toen LP dood ging, werd het weer een bedreiging, maar ik zat eerst op Dabo. Ook een klein beetje op FF, omdat hij/zij niet dood ging. Het was een logische eetkeuze geweest. Maar ja, je gaat als verrader niet één van je wolven verdacht maken als er nog maar twee leven, tenzij je het 100% zeker weet. En dat wist ik pas toen FF iedereen heel mooi van Sherlock naar jou kreeg. En toen FF me voor verrader uit ging maken, was het 200% zeker. Beetje last minute mijn cover omver blazen. ![]() Maar geliefden, echt heel netjes gespeeld. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Jij bent een vuile overloper. In RP terminologie: KAKWOLF! LP, BB en Twinkebel zijn mijn lieve harige wolfsvodjes <3 |
![]() |
|
VeGs: We hebben net even je eerste posts teruggelezen. Ik had daar toen echt helemaal niets in gezien.. Rationeel had al wel langer een onderbuikgevoel bij je. Je hebt het heel erg goed aangepakt. We hadden echt niets om je op te pakken behalve het dubieuze stemlijstje in ronde 1. Dat was te riskant dus moesten we je maar "vertrouwen" en hopen dat je niet al te gemeen zou doen. Op BB gaan was een gok, maar aangezien DaT en Sweetsmile wel meewilden en sherlock uit lijfsbehoud moest stemmen, hadden we al 4 van de 9 echte stemmen. Dat was op zich een aardig aantal. Totdat jij moeilijk kwam doen
![]() Maar toen stelde BB voor om zichzelf op te offeren als het gelijkspel zou worden. Dus toen wilde ik opeens wel gelijkspel.. wat een gave actie zou dat geweest zijn. Gelijkspel tussen BB en ons en BB offert zichzelf op waardoor we alsnog winnen ![]() En toen ging je wéér moeilijk doen! ![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Allereerst: spelleiders heel erg bedankt! En toffe verhalen
![]() Citaat:
Ik sta aan de kant van de wolven. Ik hóór moeilijk te doen. ![]() Maar wel geweldig om eindelijk eens verrader te zijn. Het speelt zo raar. Je weet wie je wilt helpen, maar die weten weer niet dat je aan hun kant staat. Dus je kunt ieder moment gegeten worden (waar ik de eerste paar eetrondes wel bang voor was) of opgevraagd, en dan moeten je oude posts niet te veel info geven. Je hebt ook niemand om mee te overleggen, wat je als wolf of geliefde wel hebt. En je moet de meest onmogelijke, foute, maar toch geloofwaardige theorieën bedenken. Leuke uitdaging. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Theorien bedenken is altijd lastig, vooral omdat je iets heel zinnigs kunt zeggen/denken en er alsnog compleet naast kunt zitten. ![]() Maar als je iets bedenkt, gewoon zeggen, ook al lijkt het niet zo sterk. In het ergste geval wordt je gehangen of opgevreten, maar dat is risico van het spel. ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #82 deel 2 Daboman | 500 | 27-01-2011 18:25 |