Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 31-01-2011, 19:45
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik wil even zeggen:

VeGs: Je hebt een goed (en vuil) spelletje gespeeld, ik dacht dat het ons toch nog de kop ging kosten

Dott: Well done! Heel duidelijke hints!

Onze liefste Absinthe: Het was een waar genoegen! Neuken?
Oud 31-01-2011, 19:45
Verwijderd
Citaat:
Ik had op precies 20.30 nog een stem gestuurd, maar die mocht niet meer.
Aww
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:46
Verwijderd
Godver
Met citaat reageren
twinkebel
twinkebel is offline
Die stem had wss toch weinig verschil gemaakt.
Maar Absinthe, idd heel net gespeeld..

Haha en ik maar denken dat LP geliefde was...
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Zolang je me aan mijn bretels ophangt vind ik het best, anders word ik boos!
Citaat:
JA! Gerechtigheid!
Citaat:
(ja, gevonden!)

Citaat:
En dan? Stel er gaan genoeg mensen mee op sabir96, dan gaat er een inactieve speler uit. Daar schieten we alsnog helemaal niks mee op, of wel soms? Wat, afgezien van het feit dat je nu zeer veilig staat, denk je te bereiken met het ophangen van sabir96?
Citaat:
Ach, zolang je mijn bretels maar niet meeneemt in je graf Dat zou onnatuurlijk zijn.
Citaat:
Shoot! Nouja, het spel wordt met de ronde verwarrender, maar we komen er vanzelf. Eerst maar eens hopen dat de wolven mishappen naar de geliefden of de heks ofzo.
Citaat:

(Hier heb ik het groen van de jager één naar boven gedaan.)

Blauw is opgehangen
Rood is opgegeten
Groen is neergeschoten door de jager
Roze is gestorven uit liefdesverdriet

De dorpelingen kozen voor Twinkebel, gefeliciteerd, hij was wolf! De wolven hebben tot morgen 20.30 om zich te wreken op de dood van hun medeslechterik. Ook de ziener heeft tot die tijd om zijn/haar gave te gebruiken!
Verwijderd
Citaat:
Ik wil even zeggen:

VeGs: Je hebt een goed (en vuil) spelletje gespeeld, ik dachtat het ons toch nog de kop ging kosten

Dott: Well done! Heel duidelijke hints!

Onze liefste Absinthe: Het was een waar genoegen! Neuken?
Zo, inderdaad. Ik had er echt een hard hoofd in dat het nog ging lukken!

En ik was blij dat we nog één ronde hebben gewacht met Dott eten, zodat ze nog even duidelijk naar LP kon hinten. Thanks

Jep
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:47
Dott
Dott is offline
haha dank je wel FF en ik vond mezelf nog wel een slechte ziener.. raakte wel lichtelijk gefrustreerd dat geen van de dorpelingen de hints leken te zien
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Nee, LP wilde met mij samenspannen tegen jou
En ik wist dat je mij verdacht, van LP Oh jongens, wat een heerlijk spel
Haha, en in mijn laatste post naar jou toe stond nog wel: "Zo kan ik je mooi beschermen in de volgende rondes!"
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Ik had pas op het einde door dat je waarschijnlijk jager was DaT. Toen je over de jager begon.. Van VeGs wisten we het al een tijdje maar we konden haar op geen enkele manier verdacht maken. Wat op zich wel erg knap is van VeGs
twinkebel
twinkebel is offline
Hmm gelukkig zag niemand de hints van DaT...
Oud 31-01-2011, 19:48
Dott
Dott is offline
Citaat:
Zo, inderdaad. Ik had er echt een hard hoofd in dat het nog ging lukken!

En ik was blij dat we nog één ronde hebben gewacht met Dott eten, zodat ze nog even duidelijk naar LP kon hinten. Thanks

Jep
Die ronde was het al geen hinten meer
Oud 31-01-2011, 19:48
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
haha dank je wel FF en ik vond mezelf nog wel een slechte ziener.. raakte wel lichtelijk gefrustreerd dat geen van de dorpelingen de hints leken te zien
Wij wel.. maar ja Wij moesten via absinthe de wolven zo ver krijgen om je dood te happen
Oud 31-01-2011, 19:49
Verwijderd
Citaat:
Haha, en in mijn laatste post naar jou toe stond nog wel: "Zo kan ik je mooi beschermen in de volgende rondes!"
Ja, ik dacht, ik hou het toneelstukje nog maar even vol
Met citaat reageren
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Daar hebben we met z'n drieën dankbaar en smakelijk om gelachen
Dingaantouwtje
Oh man wat een spel.
Oud 31-01-2011, 19:50
Bright Blue
Bright Blue is offline
Geniale jager. Ik had je niet door!
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Nog levend (11 spelers):

9) SweetSmile
11) Sherlock
12) Dingaantouwtje
13) BrightBlue
15) Furby Feeder
16) Absinthe
17) Repelsteel
18) Mutant
19) Sabir96
21) Daboman
22) VeGs

Eens even nagaan anders of er nog mensen zijn die door de ziener zijn vrijgesproken. Verder denk ik dat de volgende mensen geen wolf zijn: Vegs (speelstijl), Mutant (lijstje), Absinthe (theorie) en Furby Feeder (wijst twinkebel aan). En misschien Repelsteel (vrijgesproken door de ziener? nachecken!).
Deze post vonden wij trouwens ook wel erg leuk
Dingaantouwtje
Ik vond het hinten leuk
Oud 31-01-2011, 19:51
Verwijderd
Iig, bedankt dat ik kon meedoen, ik heb genoten, zeker van de verhalen. Het spijt me dat ik niet zo'n denderende theorieën kon bedenken .

En ik wil vast nog wel eens meedoen, maar dan komen de larps in het oog en ik vrees dat ik dan niet zo actief kan zijn.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:52
Verwijderd
sjezus
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:53
Bright Blue
Bright Blue is offline
LP, ik hoor net dat jij Absinthe meer vertrouwde dan mij, en met haar samenspande tegen mij. Ik haat je.

/grapje <3
Oud 31-01-2011, 19:54
VeGs
VeGs is offline
Gefeliciteerd!

Netjes gespeeld en terecht gewonnen, maar toch had ik jullie graag gehangen.
Het was iig leuk om te proberen.

Sorry aan mijn lieve wolfsvriendjes; het was bijna gelukt.

Citaat:
Ik vond het vooral heel frusterend dat ze je niet een ronde eerder aten, want het was al zó duidelijk dat je ziener was... En dan eten ze Etmakas! Grmbl...

@ BB;
Ik rouw met je mee... Vanaf ronde 1 had ik Twinkebel en Absinthe als potentiële geliefden genoteerd staan, maar ik durfde het niet te noemen. *voor hoofd slaat*
Het is nogal lullig als je als verrader per ongeluk een wolf ophangt omdat je er naast zat met je theorie.

Eerst had ik Absinthe - Dabo nog in gedachten, want Dabo begon ook ineens met 'VeGs is te vertrouwen!', maar Dabo ging niet achter BB aan, dus die viel af.
Pas toen FF ineens jou ging beschuldigen en Absinthe daar doodleuk 'Ja, je hebt gelijk!' op zei, was het zeker.
En toen was het te laat...

@ de wolfjes;
Wanneer hadden jullie door dat ik verrader was?
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:54
Verwijderd
LP zal mij nog wel meer haten

We (Lorelei, Rationeel en ik) hebben zelfs nog een beetje over het wwspel zitten praten tijdens de meet vrijdag, wat ik op een gegeven moment toch wel een beetje eng vond
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:55
Dott
Dott is offline
Citaat:
Ik vond het hinten leuk
ja dat vond ik ook
Verwijderd
Citaat:
@ de wolfjes;
Nog voordat twinkebel doodging.
Je zat er zo ontzettend naast steeds, vond ik niets voor jou
En je probeerde het nog tegen te werken dat we twink op gingen hangen.
Met citaat reageren
Spelleider
Spelleider is offline
Stelletje <3. Ik heb de hele avond zitten f5'en en ik ging van: oke vanavond schrijf ik het laatste verhaal naar oh nee, dit is zéker niet de laatste ronde, oh toch wel, oh toch niet. AARGH.
Oud 31-01-2011, 19:56
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

Ik vond het vooral heel frusterend dat ze je niet een ronde eerder aten, want het was al zó duidelijk dat je ziener was... En dan eten ze Etmakas! Grmbl...

@ BB;
Ik rouw met je mee... Vanaf ronde 1 had ik Twinkebel en Absinthe als potentiële geliefden genoteerd staan, maar ik durfde het niet te noemen. *voor hoofd slaat*
Het is nogal lullig als je als verrader per ongeluk een wolf ophangt omdat je er naast zat met je theorie.

Eerst had ik Absinthe - Dabo nog in gedachten, want Dabo begon ook ineens met 'VeGs is te vertrouwen!', maar Dabo ging niet achter BB aan, dus die viel af.
Pas toen FF ineens jou ging beschuldigen en Absinthe daar doodleuk 'Ja, je hebt gelijk!' op zei, was het zeker.
En toen was het te laat...

@ de wolfjes;
Absinthe had al heel lang door dat jij Verrader was. Maar het was deze ronde voor mij heel erg duidelijk. Ik had op een gegeven moment zoiets van; doe nou niet zo duidelijk! Maar toen keek ik nog net iets te lang voor uit geloof ik.

Je hebt het goed gespeeld! Had jij door dat Absinthe geliefden was?

Ik namelijk op het laatst niet meer. Daarom heb ik niet de waarheid gezegd. (Waardoor de dorpelingen dus nog hadden kunnen winnen. )
Oud 31-01-2011, 19:57
Verwijderd
Citaat:
Stelletje <3. Ik heb de hele avond zitten f5'en en ik ging van: oke vanavond schrijf ik het laatste verhaal naar oh nee, dit is zéker niet de laatste ronde, oh toch wel, oh toch niet. AARGH.
Jullie waren topspelleiders
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 19:57
Bright Blue
Bright Blue is offline
Trouwens, Spelleider, ik heb van andere spelleiders gehoord dat 20:30 de deadline was, en toen heb ik mijn stem doorgegeven precies om 20:30, en die gelde nog gewoon. Kunnen hier niet regels voor worden opgesteld ofzo? Beetje jammer dat het de ene keer wel zo is en de andere keer niet.
Oud 31-01-2011, 19:58
Dott
Dott is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

Mja, dat snapte ik ook niet.. ik was er die ronde van overtuigd dat ik eraan ging... echt.
Ik was op zoek naar een 2e wolf en dan wilde ik vol de aanval in, maar Dabo maakte al een mooie voorzet.. ik dacht ja die kans kan ik niet laten lopen.. en daarnaast kon ik de 2e wolf niet vinden heb vrij veel mensen opgevraagd die dood gingen en uitzonderlijk veel dorpelingen *faalziener*
Oud 31-01-2011, 19:58
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!

wolvenvriendjes? absinthe kon je ook wel schieten hoor
Oud 31-01-2011, 20:00
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Trouwens, Spelleider, ik heb van andere spelleiders gehoord dat 20:30 de deadline was, en toen heb ik mijn stem doorgegeven precies om 20:30, en die gelde nog gewoon. Kunnen hier niet regels voor worden opgesteld ofzo? Beetje jammer dat het de ene keer wel zo is en de andere keer niet.
Ik heb elke keer eronder gezet dat er TOT 20.30 gestemd kan worden. Ik vond het ook heel moeilijk (wat ik moest doen), maar ik heb mijn posts teruggelezen en daar staat tot. Niet tot en met. Dus dat heb ik gehanteerd.
Oud 31-01-2011, 20:01
Bright Blue
Bright Blue is offline
Citaat:
Ik heb elke keer eronder gezet dat er TOT 20.30 gestemd kan worden. Ik vond het ook heel moeilijk (wat ik moest doen), maar ik heb mijn posts teruggelezen en daar staat tot. Niet tot en met. Dus dat heb ik gehanteerd.
Maar stel dat dan ook even vast in de spelregels, om verwarring de volgende keren te voorkomen.
Oud 31-01-2011, 20:01
Spelleider
Spelleider is offline
Will do
Oud 31-01-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
wolvenvriendjes? absinthe kon je ook wel schieten hoor
Nou, inderdaad
Ik baalde dat LP en ik zo duidelijk tegen BB hadden gezegd dat we dachten dat Vegs verrader was, anders was het me heel misschien nog wel gelukt om je op te eten
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 20:03
Spelleider
Spelleider is offline
Citaat:
Jullie waren topspelleiders
Dank u ik vond het ook weer leuk
Oud 31-01-2011, 20:05
Spelleider
Spelleider is offline
Oh en ik wil hier ook even Eye of Sauron bedanken voor zijn geniale verhalen & zijn extreme flexibiliteit tegenover mijn steeds weer veranderende agenda
Oud 31-01-2011, 20:06
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Nog voordat twinkebel doodging.
Je zat er zo ontzettend naast steeds, vond ik niets voor jou
En je probeerde het nog tegen te werken dat we twink op gingen hangen.
Hmm, ik was benieuwd of (met name) LP mijn 'hint' nog opgevangen had.

Als ik de stemlijstjes maakte, met daarbij 'nog niet gestemd', zette ik stiekem alle wolven op een rijtje. Op een gegeven moment stond er doodleuk 'dorpeling, wolf, wolf, wolf, wolf, dorpeling, dorpeling'. Statistisch vrij kleine kans.
LP was online, dus zij had het kunnen zien... Maar erg obvious was het niet.

Ik durfde sowieso nauwelijks te hinten. Eerste post sinds het spel begonnen is, en bam: 'Jij bent verrader!'.
Euh, ja, Geel, je hebt gelijk. Alleen is noch Mutant, noch Dott wolf.

En die stomme Twinkebel en Archont Ik stond in ronde 1 helemaal klaar om voor Absinthe te coveren, komt Archont het topic instormen, gooit alle stemmen door elkaar, beschuldigt an pasant nog even een wolf, en ik krijg een wolf op mijn kop!

En volgens mij heb ik daarna nog 2 keer voor Twinkebel moeten coveren; sowieso in ronde 2.

Citaat:
BB
Absinthe had al heel lang door dat jij Verrader was. Maar het was deze ronde voor mij heel erg duidelijk. Ik had op een gegeven moment zoiets van; doe nou niet zo duidelijk! Maar toen keek ik nog net iets te lang voor uit geloof ik.
Op het einde dacht ik alleen nog maar: ik zal ze hangen, die overlopers.
Sowieso; je stond op het punt om dood te gaan. Dus het enige wat ik kon proberen, was jou te redden. Had ik gelijk, was je alsnog dood de volgende ronde. Maar zat ik er toch naast, kleine kans, dan had Absinthe misschien nog kunnen winnen.

En ik had dus vanaf ronde 1 Absinthe wel in het oog als mogelijke geliefde, maar ze deed weinig verkeerds, behalve jou een keer verdacht maken. Maar dat kwam vrij natuurlijk over; beetje zoals wolven elkaar wel vaker verdacht maken om zich daarmee later in te kunnen dekken. En ook Twinkebel deed weinig verkeerd.
Pas toen LP dood ging, werd het weer een bedreiging, maar ik zat eerst op Dabo. Ook een klein beetje op FF, omdat hij/zij niet dood ging. Het was een logische eetkeuze geweest.
Maar ja, je gaat als verrader niet één van je wolven verdacht maken als er nog maar twee leven, tenzij je het 100% zeker weet. En dat wist ik pas toen FF iedereen heel mooi van Sherlock naar jou kreeg.
En toen FF me voor verrader uit ging maken, was het 200% zeker.
Beetje last minute mijn cover omver blazen.

Maar geliefden, echt heel netjes gespeeld. Pas tijdens de laatste paar rondes kreeg ik ook door dat mensen die BB verdachten steeds maar niet gegeten werden. En de timing om Twinkebel te gaan hangen, en dan direct daarna de ziener te eten was echt perfect!
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 20:06
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Wij werden wel een beetje opgewonden van de verhalen over furriepakjes en beton steeds.. (maw: nice job )
Oud 31-01-2011, 20:08
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Nou, inderdaad
Ik baalde dat LP en ik zo duidelijk tegen BB hadden gezegd dat we dachten dat Vegs verrader was, anders was het me heel misschien nog wel gelukt om je op te eten
Jij bent geen wolvenvriendje
Jij bent een vuile overloper.

In RP terminologie: KAKWOLF!

LP, BB en Twinkebel zijn mijn lieve harige wolfsvodjes <3
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 20:10
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
VeGs: We hebben net even je eerste posts teruggelezen. Ik had daar toen echt helemaal niets in gezien.. Rationeel had al wel langer een onderbuikgevoel bij je. Je hebt het heel erg goed aangepakt. We hadden echt niets om je op te pakken behalve het dubieuze stemlijstje in ronde 1. Dat was te riskant dus moesten we je maar "vertrouwen" en hopen dat je niet al te gemeen zou doen. Op BB gaan was een gok, maar aangezien DaT en Sweetsmile wel meewilden en sherlock uit lijfsbehoud moest stemmen, hadden we al 4 van de 9 echte stemmen. Dat was op zich een aardig aantal. Totdat jij moeilijk kwam doen

Maar toen stelde BB voor om zichzelf op te offeren als het gelijkspel zou worden. Dus toen wilde ik opeens wel gelijkspel.. wat een gave actie zou dat geweest zijn. Gelijkspel tussen BB en ons en BB offert zichzelf op waardoor we alsnog winnen

En toen ging je wéér moeilijk doen!
Oud 31-01-2011, 20:12
Verwijderd
wtfffff.

Oke LP wolf wist ik nog.
Maar absinthe en furby feeder geliefden.
Briljant gespeeld beiden.

En furby wist natuurlijk alle wolven door absinthe.
Hehe ideaal.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 20:12
Furby Feeder
Furby Feeder is offline
Overigens wil ik graag zeggen dat alles wat ik tijdens mn rol gezegd heb, niet persoonlijk was
Oud 31-01-2011, 20:13
Verwijderd
Spelleiders, bedankt voor de geweldige verhalen
Hoe vonden jullie dat ik speelde voor mijn eerste spel? Ik vond het best moeilijk hoe ik nu eigenlijk moest spelen en ik zou niet weten hoe ik een theorie kon bedenken.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 20:15
Dingaantouwtje
Citaat:
Hoe vonden jullie dat ik speelde voor mijn eerste spel? Ik vond het best moeilijk hoe ik nu eigenlijk moest spelen en ik zou niet weten hoe ik een theorie kon bedenken.
Je speelde voor een nieuweling erg goed mee! Je zei nog wel veel dat je het niet wist en daardoor kreeg ik het idee dat je maar wat deed. De volgende keer verwachten we natuurlijk dat je alles snapt en weet wat je doet
Oud 31-01-2011, 20:15
VeGs
VeGs is offline
Allereerst: spelleiders heel erg bedankt! En toffe verhalen

Citaat:
En toen ging je wéér moeilijk doen!
Ja maar... Ja maar!

Ik sta aan de kant van de wolven. Ik hóór moeilijk te doen.

Maar wel geweldig om eindelijk eens verrader te zijn. Het speelt zo raar. Je weet wie je wilt helpen, maar die weten weer niet dat je aan hun kant staat. Dus je kunt ieder moment gegeten worden (waar ik de eerste paar eetrondes wel bang voor was) of opgevraagd, en dan moeten je oude posts niet te veel info geven.
Je hebt ook niemand om mee te overleggen, wat je als wolf of geliefde wel hebt. En je moet de meest onmogelijke, foute, maar toch geloofwaardige theorieën bedenken.
Leuke uitdaging.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 20:17
Verwijderd
Citaat:
Je speelde voor een nieuweling erg goed mee! Je zei nog wel veel dat je het niet wist en daardoor kreeg ik het idee dat je maar wat deed. De volgende keer verwachten we natuurlijk dat je alles snapt en weet wat je doet
Ik denk dat zeggen dat ik iets niet weet of dat ik twijfel, typisch mij is. En de volgende keer doe ik zeker weer mee! Als het mag tenminste
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 20:18
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Je speelde het prima hoor.

Theorien bedenken is altijd lastig, vooral omdat je iets heel zinnigs kunt zeggen/denken en er alsnog compleet naast kunt zitten.
Maar als je iets bedenkt, gewoon zeggen, ook al lijkt het niet zo sterk. In het ergste geval wordt je gehangen of opgevreten, maar dat is risico van het spel.
Met citaat reageren
Oud 31-01-2011, 20:19
Batave
Batave is offline
Haha DaT: Nice
Oud 31-01-2011, 20:21
Dott
Dott is offline
Ik heb ook moeite met theorieen bedenken en ik speel toch al best wat spellen mee, soms heb ik een spel dat ik heel helder ben en veel zie, en soms voeg ik het hele spel geen reet toe
Reageren

Regels voor berichten