|
|
Bekijk resultaten poll: Ik heb de afgelopen tweede kamerverkiezingen op het cda of de vvd gestemd en.... | |||
...dat ga ik nu weer doen |
![]() ![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
...dat ga ik nu niet doen omdat ik niet wil dat ze met de PVV regeren |
0 | 0% |
...dat ga ik nu niet doen, maar een hele anderome reden |
1 | 10.00% |
...ik ga nu op de PVV stemmen |
2 | 20.00% |
...ehhh ik heb helemaal niet op het cda of vvd gestemd |
7 | 70.00% |
Aantal stemmers: 10. Je mag niet stemmen in deze poll |
![]() |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Laatst gewijzigd op 18-02-2011 om 01:42. |
![]() |
||
Citaat:
Da's ongeveer zo laag als de PVV achterban qua vocabulaire zinkt. Je moet je afvragen of jij daar ook wilt zijn met zulke collectieve waardeoordelen over VVD'ers, of dat je beter iets inhoudelijks kunt verzinnen.
||
Citaat:
Hoe belangrijk mensen persoonlijke vrijheid vinden, moeten ze zelf weten. Als ze het zeer belangrijk vinden, stemmen ze in ieder geval geen VVD bij de volgende verkiezingen.
||
Citaat:
Ik mag hopen dat het merendeel van de linkse kiezers meer fatsoen hebben dan jij. Anders krijgen we Amerikaanse toestanden; Partij A saboteert alles van partij B uit pure nijd, en partij B saboteert partij A vanwege precies dezelfde kinderachtige reden. Zulke politieke stilstand zou desastreus uitpakken voor Nederland, dus ik hoop echt dat mensen ietsjes verder kijken dan verzuild gekibbel over partijen zoals jij hier bracht.
||
Citaat:
Hoe zie jij in godsnaam de stelling 'deze partij heeft weinig met persoonlijke vrijheid' als leugens en zwartmakerij? Jij bent de enige die woorden als 'leugens', 'kinderachtig' en 'gekibbel' hanteert, die meteen een aanval ziet in een doodnormale beschrijving van een politieke houding. Prima dat jij het anders ziet, maar je hoeft niet meteen de Geert uit te hangen.
Laatst gewijzigd op 18-02-2011 om 02:34. |
![]() |
|
![]() |
Dit is niet het grote "T_ID vs Uice"-topic, dus ik stel voor dat we ons hier tot het onderwerp van TS beperken en dat jullie je onderlinge, onoverbrugbare meningsverschillen lekker ergens anders gaan uitvechten. Dank. (En als het zo nodig op de man moet, dan bij voorkeur niet openbaar op dit forum.)
|
![]() |
|
Het gaat slecht met het CDA in de peilingen, maar goed met de VVD. Vermoedelijk is een deel van de CDA'ers overgestapt naar de VVD, maar een deel zal waarschijnlijk niet/een andere partij gaan stemmen omdat ze ontevreden zijn over het huidige kabinet en de xenofobe elementen daarin.
|
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|