Citaat:
Huhuhuh ja en chipszakjes, mensen horen drinken, zuchten, steunen, of lachen om dingen die niet "voor te lachen" zijn en goede grappen dan niet meekrijgen, mensen die het verhaal gaan recapituleren of vragen "hoe dat nou zit, want ik begrijp er niets van".. Ik heb ook maar heel weinig mensen met wie ik gewoon films kan kijken zonder dat ze me gaan ergeren na verloop van tijd. That said; vriendinlief heeft natuurlijk wel veel meer krediet als in: de geërgerde reacties probeer ik voor mezelf te houden 
|
Ik zat laatst bij Black Swan en tijdens de climaxscene hoorde je zo het Zwanenmeer. Toen gingen de mensen naast me het muziekje meezingen

Niet eens neuriën maar echt zingen. Volgens mij heb ik nog nooit zo geërgerd en agressief 'SHHHHHH' gedaan. Ze hielden daarna wel meteen op

Ik wil een bioscoop waar je er direct uit wordt gebonjourd als je geluid maakt. Je mag er ook niet in als je verkouden bent of wil gaan snaaien, hoesten en eten doe je maar thuis.
Mijn vrienden zijn wel heel goed in hun mond houden tijdens films, over 't algemeen. Behalve dit ene meisje, dan. Ze snapt ook vaak niet wat er gebeurt. Ja, praat dan minder en kijk de film gewoon, denk ik dan.
Verder is ze wel één van de liefste en goedhartigste mensen die ik ken, hoor, je moet er alleen geen film mee willen kijken.