Oud 20-02-2011, 19:38
Verwijderd
Ik vind random.org dom. Volgens mij zegt iedereen wel dat ze dat gebruiken, maar doen ze het toch niet. Ik ga dan maar op naam stemmen.

Furby feeder vind ik maar een stomme naam, dus daar ga ik op stemmen.
Advertentie
twinkebel
twinkebel is offline
volgens mij ga ik sowieso alle woorden van DAT uitpluizen.. ^^
want ze waren wel heel subtiel beetje wie is de mol achtig...
Verwijderd
Citaat:
Kunnen we dat niet beter rouleren, diegene die stemlijstjes maakt heeft best wel wat macht.
Door subtiel dingen te veranderen etc.
Citaat:
Als je dat doet dan ben je wel heel erg dom bezig. Er zijn genoeg mensen die controleren of de stemlijstjes wel kloppen, en zo.
Ik vind 1 iemand die stemlijstjes maakt fijner, en wat DaT zegt, iedereen controleert als een malle en gaat keihard lopen gillen als ze niet zijn opgenomen in de lijstjes. Ik hoef het niet perse te doen hoor, maar ik weet van mezelf dat ik veel online ben en ze dan tenminste up to date zijn.

Anyhow als er meer mensen het eens zijn met twinkebel dan hoor ik het wel. Deze ronde maak ik 'm dan iig.

Batave
Twinkebel

Dott
sann
Schrödinger

sann
Dingaantouwtje
Eye of Sauron

Furby Feeder
Syori

Etmakas
Neko*

Daboman
Etmakas

Dingaantouwtje
Röps
Michelangelo

Röps
Snoopy*

Michelangelo
Dobermann

Eye of Sauron
Geel

Snoopy
Michelangelo*

nog niet gestemd
Furby feeder
Dott
Batave
Daboman
Absinthe

-----

Disclaimer: ik doe 1 stemlijstje per pagina. Mocht er iets ontbreken, niet kloppen, laat het dan even horen. Als je post me te twijfelachtig is neem ik je niet mee in het stemlijstje. Als het een waarschijnlijk stem ik op die en die is wordt het een stem met een * erachter. Als je zegt ik stem op die, dan zet ik 'm als 'defintief' in het lijstje. Kusje.

Laatst gewijzigd op 20-02-2011 om 22:38.
Oud 20-02-2011, 19:39
Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Citaat:
Stem je dit keer wel wat je zegt
Haha, you got me. Maar deze keer heb ik besloten dat inderdaad te doen
Oud 20-02-2011, 19:42
snoopy
snoopy is offline
Ik vind het prima als sann de lijstjes doet, vorige keren was ze erg secuur.
Ik weet alleen nog niet op wie ik wil stemmen. Vind random.org altijd vrij lame, maar weet geen betere 'reden'...

@ twinkebel: ik heb even gemist wat er met DaT is? Een vorig spel blijkbaar?
Oud 20-02-2011, 19:44
twinkebel
twinkebel is offline
Uhm subtiele veranderingen in stemlijstjes bijv. de kleur van de jager. of zinnen maken waardoor ja en ger bijvoorbeeld in woorden na elkaar kwamen. precieze voorbeelden weet ik niet meer.

Maar dat dus iedergeval.
Oud 20-02-2011, 19:45
Neko*
Neko* is offline
Ik stem Etmakas. Omdat ik jaloers ben op haar dichtkunsten, en ik er gister pas achter kwam dat het Etmakas is en niet Etmaskas en het beide in mijn hoofd niet uit te spreken is.
Oud 20-02-2011, 19:46
Dingaantouwtje
Haha Ik ben beroemd.
http://forum.scholieren.com/showthre...1#post31323931
Oud 20-02-2011, 19:47
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Etmakas stemt Daboman, hoor ik net.
Oud 20-02-2011, 19:47
Röps
Röps is offline
Citaat:
Haha, you got me. Maar deze keer heb ik besloten dat inderdaad te doen
Ok; dan stem ik nu in ieder geval op je, zodat je misschien een extra incentive hebt de waarheid te zeggen
Oud 20-02-2011, 19:48
twinkebel
twinkebel is offline
Hoe weten wij dat jij niet stiekem Daboman eruit wil hebben?!

j/k
Oud 20-02-2011, 19:48
Dingaantouwtje
Citaat:
Ik vind random.org dom. Volgens mij zegt iedereen wel dat ze dat gebruiken, maar doen ze het toch niet. Ik ga dan maar op naam stemmen.

Furby feeder vind ik maar een stomme naam, dus daar ga ik op stemmen.
Natuurlijk zullen er altijd spelers zijn die zeggen dat ze random.org gebruiken maar dat niet doen. Net zoals dat jij eigenlijk kan vinden dat FF een hele mooie naam is Het maakt volgens mij in de eerste ronde allemaal niet zoveel uit.
Oud 20-02-2011, 19:50
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Uhm subtiele veranderingen in stemlijstjes bijv. de kleur van de jager. of zinnen maken waardoor ja en ger bijvoorbeeld in woorden na elkaar kwamen. precieze voorbeelden weet ik niet meer.

Maar dat dus iedergeval.
Wauw, wat subtiel Volgens mij heeft Dott ook eens zoiets gedaan als ziener. Vond ik ook al zo geniaal.

Anyway: zoveel mensen zijn er niet die iets dergelijks duidelijk willen/moeten maken toch?
Oud 20-02-2011, 19:51
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:

j/k
Ik doe niet eens mee

(maar even serieus, als iemand het echt niet vertrouwt, wil ik er wel een foto van maken.)
Oud 20-02-2011, 19:51
twinkebel
twinkebel is offline
that's the joke?!

Stiekem ben je een evil spelleider?
Oud 20-02-2011, 19:52
snoopy
snoopy is offline
Ik vind Röps wel een beetje overdreven op DaT gericht zijn btw. Mis ik hier weer een vete uit een vorig spel of is het echt een beetje vreemd?

Mijn voorlopige stem gaat naar Röps
Verwijderd
Citaat:

j/k
Eh ze is spelleider
twinkebel
twinkebel is offline
Gister nog in het echt met ww-spel de spelers goed beet gehad..
Spel doodleuk uitdelen, en alleen dan de weerwolven eruit laten en dan steeds net doen alsof de ww iemand uitkiezen maar zelf simpelweg het hele dorp uitmoorden. Verdomd geniaal was dat!
Oud 20-02-2011, 19:56
Dingaantouwtje
Citaat:
Gister nog in het echt met ww-spel de spelers goed beet gehad..
Spel doodleuk uitdelen, en alleen dan de weerwolven eruit laten en dan steeds net doen alsof de ww iemand uitkiezen maar zelf simpelweg het hele dorp uitmoorden. Verdomd geniaal was dat!
Haha we komen er aan het eind van dit spel waarschijnlijk achter dat dat nu weer het geval is
Oud 20-02-2011, 19:58
Verwijderd
Wat zijn de stemmen ook weer heerlijk verspreid trouwens.
Oud 20-02-2011, 20:01
Dingaantouwtje
Citaat:
nog niet gestemd
Geel
Michelangelo
Furby feeder
Dott
Batave
Dobermann
Daboman
Schrödinger
Absinthe
Eye of Sauron

Geduld is een schone zaak, Syori

Oud 20-02-2011, 20:03
Verwijderd
Citaat:
nog niet gestemd
Geel
Michelangelo
Furby feeder
Dott
Batave
Dobermann
Daboman
Schrödinger
Absinthe
Eye of Sauron

Geduld is een schone zaak, Syori

Mijn geduld is op!
Oud 20-02-2011, 20:03
twinkebel
twinkebel is offline
Maar geef toe, het was wel een kraakheldere observatie van de stemmen tot nu toe!
Oud 20-02-2011, 20:06
Dingaantouwtje
Citaat:
Maar geef toe, het was wel een kraakheldere observatie van de stemmen tot nu toe!
Achja, ik ben best bereid nog te switchen als alles echt te ver uit elkaar ligt. Random.org is mijn bijbel in ieder geval niet
Oud 20-02-2011, 20:06
twinkebel
twinkebel is offline
Dan zou de geschiedenis waarschijnlijk heel anders verlopen zijn als dat de bijbel was...
Oud 20-02-2011, 20:08
Verwijderd
Jongens, zullen we wel een beetje ontopic blijven? Op deze manier zijn we straks weer 5 pagina's verder met alleen maar loze berichten en kunnen de wolven hun postaantal lekker omhoog halen door veel te posten maar niks te zeggen omdat het toch niet opvalt tussen al deze nietszeggende posts.
Oud 20-02-2011, 20:09
Dingaantouwtje
Citaat:
Jongens, zullen we wel een beetje ontopic blijven? Op deze manier zijn we straks weer 5 pagina's verder met alleen maar loze berichten en kunnen de wolven hun postaantal lekker omhoog halen door veel te posten maar niks te zeggen omdat het toch niet opvalt tussen al deze nietszeggende posts.
Ja sann
Oud 20-02-2011, 20:09
Röps
Röps is offline
Citaat:
Ik vind Röps wel een beetje overdreven op DaT gericht zijn btw. Mis ik hier weer een vete uit een vorig spel of is het echt een beetje vreemd?

DaT had vorig spel de eerste ronde niet gestemd wat hij zei te gaan stemmen, om zo langer te leven (en het werkte nog ook, ten koste van een aantal dorpelingen die opgehangen werden doordat het stemlijstje niet klopte). Hij gaf dit pas tegen 't einde van 't spel aan. Dit is dus de context. Wat is er precies overdreven aan wat?
Oud 20-02-2011, 20:30
Spelleider
Spelleider is offline
Zenuwachtig zaten de 18 fans in een kale kamer. Ze hadden net gehoord dat ze met hun kaartjes een meet en greet konden winnen met Tokio Hotel. Ze waren allemaal door het dolle heen, maar er kon maar één iemand winnen.
De manager kwam binnen en legde de spelregels uit. Het was simpel; ze moesten laten zien wie de grootste fan was. Filmpjes, schilderijen, cd's, het maakte niet uit. De winnaar werd door de band zelf gekozen en gelijk daarna zou de meet en greet plaats vinden.
De groep werd vervolgens uitgelaten.
.sann, die we voor het gemak voortaan Sann zullen noemen, was door het dolle heen. Een meet en greet met Tokio Hotel, daar droomde ze al jaren van! Ze speelde met haar kleurrijke haar, terwijl ze naar het groepsbusje, geregeld door het management van Tokio Hotel, liep en werd bijna omver geduwd door Michelangelo. Zonder om te kijken rende hij door en stapte in de bus.
Aso, dacht Sann. Ze had hem in de kille kamer al niet erg sympathiek gevonden. Hij was bijna te arrogant om te functioneren, en hoewel hij natuurlijk wel een heterd was, hij haalde het niet bij Bill.
"Sann, wacht!" klonk een stem achter haar toen ze instapte. Batave kwam aangerend met wat flyers in zijn handen. "Sann, wil je ook een merchandise flyer?"
"Duh!" riep Sann verrukt en ze hield de flyer vast alsof het een diamant was. "Wat ga jij doen? Voor de wedstrijd, bedoel ik." vroeg ze Batave, en ze ploften neer in de bus. Michelangelo zat met zijn benen over de hele achterbank.
"Dat ga ik jou niet vertellen." knipoogde Batave naar haar, en ze bloosde. Ze was door haar obsessie met Bill zo geïsoleerd geraakt, dat ze de aandacht van mannen niet meer gewend was, hoewel het een knap meisje kon zijn als ze zich normaal zou kleden en normaal zou doen. Batave leek erg op Bill, misschien vond ze dat alleen maar aantrekkelijk.
Een stukje voor hen zat Furby Feeder. Het leek één persoon, maar dat was alleen omdat het kleffe stelletje elkaar nooit los liet en als één persoon sprak. Naast hen huppelde Schrödinger heen en weer door het gangpad. Dat was het enige waaraan te merken was dat hij vrolijk was, want hij had een uitstraling van zelfmoord en de blik in zijn ogen, voor zover die te zien waren onder zijn zwart-rode haar, stonden op oneindig.
En aan de andere kant van het gangpad zat twinkebel. Hij loerde naar Schrödinger. Hij wilde hem wel eens zoenen, hij was zo lekker geil en meegaand. En hij was ook nog oliedom, dus hij zou vast geloven dat zoenen voor een camera een goede manier was om de wedstrijd te winnen. Twinkebel wreef in zijn handen bij het vooruitzicht zijn tong in de keel van Schrödinger te laten glijden.
Hij werd uit zijn gedachten gehaald doordat hij op zijn hoofd getikt werd door Dobermann. Toen twinkebel zich omdraaide om de schuldige een pets te geven, pakte Dobermann hem, over de stoel heen, gelijk op zijn bek. Twinkebel was niet zo vies van de 'emo ontdekkings fase' en zoende lekker terug.
"Oh my God, ik ben zoooo ontzettend hyper!" gilde Dobermann na het zoenen met een akelig hoog stemmetje. "Ik bedoel, TOKIO HOTEL! Ik geloof niet dat ik het aankan, twink!"
"Het komt wel goed. Ik help je wel ontspannen." knikte twinkebel geruststellend en hij propte zijn tong weer in diens mond.
Helemaal voorin de bus zat Etmakas naast Geel. Ze fluisterden over mogelijke tactieken om de wedstrijd te winnen. Geel en Etmakas waren altijd samen. Ze waren heel erg verliefd op elkaar, maar zij bleef stellig volhouden dat ze lesbisch was en hij bleef stellig ontkennen verliefd te zijn op haar. Maar de rest van de bus wist, na een half uurtje in dezelfde kamer te hebben doorgebracht, dat Etmakas bekeerd was door Geel.
Dingaantouwtje roloogde naar het paar. Hij werd er zo moe van, dat verliefdheidsgedoe. Hij had de experimentele fase al achter zich en wilde alleen nog voor echte liefde gaan. Met een leuk meisje, niet met zo'n vieze emo als Sann. Maar dat kon niet, want hij was zelf een vieze emo.
Absinthe plofte naast hem neer.
"Wat nou?!" snauwde ze toen hij haar aankeek.
"Niks, maar..waarom kom je naast mij zitten?" stamelde hij. Absinthe was het enige mooie emo meisje dat hij kende. Maar ze was zo onaardig.
"Omdat ik ga zitten waar ik wil!" beet ze hem toe.
Röps en snoopy namen ook plaats in de bus. Ze hadden elkaar net ontmoet, maar konden het erg goed met elkaar vinden. Misschien omdat hun haar- en make-up stijl erg overeen kwamen.
Eye of Sauron ging met zijn muzie, Tokio Hotel natuurlijk, keihard uit zijn oordoppen schallend alleen in een hoekje zitten. Hij was niet zo sociaal en zei bijna nooit iets.
Als laatste kwamen Dott, Neko*, Daboman en Syori de bus in en zetten gelijk 'Ich breche aus' in. Dat hadden ze beter niet kunnen doen, want meteen onstond rivaliteit tussen de mensen die het Duitse album in hun bezit hadden en dus in het Duits zongen, en de mensen die Engels zongen en niet toe wilden geven aan het Duits.
Met een kille stilte tussen de twee kampen reed de bus dan eindelijk weg.

Rollen:
Sann

Michelangelo

Batave

Furby Feeder

Schrödinger

twinkebel en Dobermann

Etmakas

Geel

Dingaantouwtje

Absinthe

Röps

snoopy

Eye of Sauron

Dott

Neko*

Daboman

Syori

---

1. Geel
2. .sann
3. Michelangelo
4. Dingaantouwtje
5. Röps
6. Furby feeder
7. snoopy
8. Etmakas
9. twinkebel
10. Dott
11. Neko*
12. Batave
13. Dobermann
14. Syori
15. Daboman
16. Schrödinger
17. Absinthe
18. Eye of Sauron

---

Blauw = Opgehangen
Rood = Opgegeten
Groen = Gedood door de jager
Roze = Gestorven aan liefdesverdriet

De stemmen die tot en met 20:30 binnen komen, zijn geldig. Alles daarna tel ik niet mee.

Ziener, evilziener, tovenaar (en leerling) kunnen hun ding doen op de eetavonden, ook tot en met 20:30, alles erna tel ik niet mee.
De ziener en evilziener kunnen niet zien wie de geliefden zijn.

Succes we zijn begonnen!
Oud 20-02-2011, 20:33
Verwijderd
Oh nooooooooo. Ik zie alleen maar de foto's en ik vind het nu al vreselijk
Edit: Geniaal, dat ik dit niet zag aankomen zeg

"Te arrogant om te functioneren "

Love it!
Oud 20-02-2011, 20:34
Röps
Röps is offline
Haha brullen :')
Oud 20-02-2011, 20:36
Verwijderd
Citaat:
Oh nooooooooo. Ik zie alleen maar de foto's en ik vind het nu al vreselijk
Tokyo Hotel ook echt. Het is zó vreselijk dat het gewoon leuk is.
Oud 20-02-2011, 20:38
Verwijderd
Citaat:
Kunnen we dat niet beter rouleren, diegene die stemlijstjes maakt heeft best wel wat macht.
Door subtiel dingen te veranderen etc.
Dan wordt het te rommelig. Ik ben een voorstander ervan dat maar 2 en hooguit 3 mensen de stemlijstjes doen. En ben maar niet bang die worden heus wel gecontroleerd

En ik ben ook nog eens de lelijkste emo
Oud 20-02-2011, 20:40
Verwijderd
Citaat:
Dan wordt het te rommelig. Ik ben een voorstander ervan dat maar 2 en hooguit 3 mensen de stemlijstjes doen. En ben maar niet bang die worden heus wel gecontroleerd
En dan heb ik natuurlijk ook altijd nog mijn geweldige (ahum ) weerwolfspel-site-thingy, waarop ik alles bijhoud. Ook nadat ik eventueel dood ben, trouwens, dus daar kun je alles altijd makkelijk terugvinden.

http://weerwolfspel.blogspot.com (staat ook in m'n sig).

En ik ga er niet mee lopen rotzooien, don't worry.
Oud 20-02-2011, 20:43
Verwijderd
Citaat:
En dan heb ik natuurlijk ook altijd nog mijn geweldige (ahum ) weerwolfspel-site-thingy, waarop ik alles bijhoud. Ook nadat ik eventueel dood ben, trouwens, dus daar kun je alles altijd makkelijk terugvinden.

http://weerwolfspel.blogspot.com (staat ook in m'n sig).

En ik ga er niet mee lopen rotzooien, don't worry.
Nice

Citaat:
De vorige keer dat ik dit zei ging ik eraan

Ik stem op DaT.
Oud 20-02-2011, 20:45
Verwijderd
-edit: oeps, sorry, offtopic-
Oud 20-02-2011, 20:47
Verwijderd
Mijn stem gaat uit naar Michelangelo.
Oud 20-02-2011, 20:50
Verwijderd
Citaat:
Mijn stem gaat uit naar Michelangelo.
Interesting.
Oud 20-02-2011, 21:08
Verwijderd
Citaat:
Interesting.
Nee, hoor. Het is random. Nog wel. Mwhahaha!
Oud 20-02-2011, 21:31
Verwijderd
Citaat:
Wauw, wat subtiel Volgens mij heeft Dott ook eens zoiets gedaan als ziener. Vond ik ook al zo geniaal.

Anyway: zoveel mensen zijn er niet die iets dergelijks duidelijk willen/moeten maken toch?
Citaat:

Deze posts vallen mij op. Maar het probleem is dat ik dan moet zeggen ''waarom'' en ik kan niet echt mijn vinger erop leggen maar het is een gevoel. Het is zo overdreven die posts.

Ik zou liever op Snoopy stemmen maar dan is er wéér iemand als ''eenstemmer''. (eenstemmer = 1 persoon onder iemand)

edit: Mijn stem op DaT is dus nog voorlopig
Oud 20-02-2011, 21:33
Geel
Geel is offline
Ik heb mijn stem op Eye of Sauron een tijdje terug al doorgegeven omdat want te weinig tijd. Het wordt EoS omdat hij de gelukkige geworden is.
Oud 20-02-2011, 21:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb mijn stem op Eye of Sauron een tijdje terug al doorgegeven omdat want te weinig tijd. Het wordt EoS omdat hij de gelukkige geworden is.
Ik zal maar niet gaan beginnen over dat er niet zoveel verdeeldheid moet zijn in de stemlijstjes hè?

Maar de stemlijstjes zien er nu wel nutteloos uit.
Oud 20-02-2011, 21:36
Verwijderd
Ik let op Geel. De vorige keer dat ie wolf was deed ie ook de hele tijd alsof ie geen tijd had en heeft naderhand gezegd dat dat voor hem de ideale manier was om wolf te zijn. Omdat ie dan niet opviel en alles. Het kan natuurlijk heel goed dat ie echt druk is, maar ik hou een oogje op 'm. (Het ligt er dus ook een beetje aan wat ie de aankomende dagen doet).
Oud 20-02-2011, 21:39
Verwijderd
Ik wijzig mijn stem naar Snoopy denk ik. Maar ik wil niet alleen maar eenstemmers dan is het lijstje nutteloos
Oud 20-02-2011, 21:47
Schrödinger
Schrödinger is offline
Theorieën hebben op dit punt van het spel weinig zin. Mijn stem is random en gaat naar Dott.
Oud 20-02-2011, 21:47
Verwijderd
Citaat:
Ik wijzig mijn stem naar Snoopy denk ik. Maar ik wil niet alleen maar eenstemmers dan is het lijstje nutteloos
Moet ik het aanpassen in het stemlijstje of niet?
Oud 20-02-2011, 21:52
Verwijderd
Citaat:
Moet ik het aanpassen in het stemlijstje of niet?
Ja doe maar. Hoewel ik hem misschien nog wijzig als dat meer info uit de stemlijstjes oplevert.
Oud 20-02-2011, 22:36
Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ik ga dit spel mijn tactiek eens drastisch wijzigen voor de verandering. Vorige keer dat ik meedeed was ik veel te goed van vertrouwen en de wolven hebben daar toen misbruik van gemaakt. Deze keer ga ik nastreven het toppunt van wantrouwen te zijn. Ik heb me voorgenomen om helemaal niemand te vertrouwen dit keer, en bovendien juist te gaan stemmen op mensen die me betrouwbaar overkomen.
Om die reden ga ik de eerste ronde stemmen op Sann, iemand die ik als persoon erg mag en die ik altijd onbewust geneigd ben om te vertrouwen omdat ze gewoon zo sympathiek is. Sorry Sann
Oud 20-02-2011, 22:37
Verwijderd
Citaat:
Ik ga dit spel mijn tactiek eens drastisch wijzigen voor de verandering. Vorige keer dat ik meedeed was ik veel te goed van vertrouwen en de wolven hebben daar toen misbruik van gemaakt. Deze keer ga ik nastreven het toppunt van wantrouwen te zijn. Ik heb me voorgenomen om helemaal niemand te vertrouwen dit keer, en bovendien juist te gaan stemmen op mensen die me betrouwbaar overkomen.
Om die reden ga ik de eerste ronde stemmen op Sann, iemand die ik als persoon erg mag en die ik altijd onbewust geneigd ben om te vertrouwen omdat ze gewoon zo sympathiek is. Sorry Sann
Mooie boel.
Oud 20-02-2011, 23:28
Verwijderd
Thema
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten