Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik vind het prima als sann de lijstjes doet, vorige keren was ze erg secuur.
Ik weet alleen nog niet op wie ik wil stemmen. Vind random.org altijd vrij lame, maar weet geen betere 'reden'... @ twinkebel: ik heb even gemist wat er met DaT is? Een vorig spel blijkbaar?
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Anyway: zoveel mensen zijn er niet die iets dergelijks duidelijk willen/moeten maken toch?
|
Gister nog in het echt met ww-spel de spelers goed beet gehad..
![]() Spel doodleuk uitdelen, en alleen dan de weerwolven eruit laten en dan steeds net doen alsof de ww iemand uitkiezen maar zelf simpelweg het hele dorp uitmoorden. Verdomd geniaal was dat!
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Jongens, zullen we wel een beetje ontopic blijven? Op deze manier zijn we straks weer 5 pagina's verder met alleen maar loze berichten en kunnen de wolven hun postaantal lekker omhoog halen door veel te posten maar niks te zeggen omdat het toch niet opvalt tussen al deze nietszeggende posts.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
Zenuwachtig zaten de 18 fans in een kale kamer. Ze hadden net gehoord dat ze met hun kaartjes een meet en greet konden winnen met Tokio Hotel. Ze waren allemaal door het dolle heen, maar er kon maar één iemand winnen.
De manager kwam binnen en legde de spelregels uit. Het was simpel; ze moesten laten zien wie de grootste fan was. Filmpjes, schilderijen, cd's, het maakte niet uit. De winnaar werd door de band zelf gekozen en gelijk daarna zou de meet en greet plaats vinden. De groep werd vervolgens uitgelaten. .sann, die we voor het gemak voortaan Sann zullen noemen, was door het dolle heen. Een meet en greet met Tokio Hotel, daar droomde ze al jaren van! Ze speelde met haar kleurrijke haar, terwijl ze naar het groepsbusje, geregeld door het management van Tokio Hotel, liep en werd bijna omver geduwd door Michelangelo. Zonder om te kijken rende hij door en stapte in de bus. Aso, dacht Sann. Ze had hem in de kille kamer al niet erg sympathiek gevonden. Hij was bijna te arrogant om te functioneren, en hoewel hij natuurlijk wel een heterd was, hij haalde het niet bij Bill. "Sann, wacht!" klonk een stem achter haar toen ze instapte. Batave kwam aangerend met wat flyers in zijn handen. "Sann, wil je ook een merchandise flyer?" "Duh!" riep Sann verrukt en ze hield de flyer vast alsof het een diamant was. "Wat ga jij doen? Voor de wedstrijd, bedoel ik." vroeg ze Batave, en ze ploften neer in de bus. Michelangelo zat met zijn benen over de hele achterbank. "Dat ga ik jou niet vertellen." knipoogde Batave naar haar, en ze bloosde. Ze was door haar obsessie met Bill zo geïsoleerd geraakt, dat ze de aandacht van mannen niet meer gewend was, hoewel het een knap meisje kon zijn als ze zich normaal zou kleden en normaal zou doen. Batave leek erg op Bill, misschien vond ze dat alleen maar aantrekkelijk. Een stukje voor hen zat Furby Feeder. Het leek één persoon, maar dat was alleen omdat het kleffe stelletje elkaar nooit los liet en als één persoon sprak. Naast hen huppelde Schrödinger heen en weer door het gangpad. Dat was het enige waaraan te merken was dat hij vrolijk was, want hij had een uitstraling van zelfmoord en de blik in zijn ogen, voor zover die te zien waren onder zijn zwart-rode haar, stonden op oneindig. En aan de andere kant van het gangpad zat twinkebel. Hij loerde naar Schrödinger. Hij wilde hem wel eens zoenen, hij was zo lekker geil en meegaand. En hij was ook nog oliedom, dus hij zou vast geloven dat zoenen voor een camera een goede manier was om de wedstrijd te winnen. Twinkebel wreef in zijn handen bij het vooruitzicht zijn tong in de keel van Schrödinger te laten glijden. Hij werd uit zijn gedachten gehaald doordat hij op zijn hoofd getikt werd door Dobermann. Toen twinkebel zich omdraaide om de schuldige een pets te geven, pakte Dobermann hem, over de stoel heen, gelijk op zijn bek. Twinkebel was niet zo vies van de 'emo ontdekkings fase' en zoende lekker terug. "Oh my God, ik ben zoooo ontzettend hyper!" gilde Dobermann na het zoenen met een akelig hoog stemmetje. "Ik bedoel, TOKIO HOTEL! Ik geloof niet dat ik het aankan, twink!" "Het komt wel goed. Ik help je wel ontspannen." knikte twinkebel geruststellend en hij propte zijn tong weer in diens mond. Helemaal voorin de bus zat Etmakas naast Geel. Ze fluisterden over mogelijke tactieken om de wedstrijd te winnen. Geel en Etmakas waren altijd samen. Ze waren heel erg verliefd op elkaar, maar zij bleef stellig volhouden dat ze lesbisch was en hij bleef stellig ontkennen verliefd te zijn op haar. Maar de rest van de bus wist, na een half uurtje in dezelfde kamer te hebben doorgebracht, dat Etmakas bekeerd was door Geel. Dingaantouwtje roloogde naar het paar. Hij werd er zo moe van, dat verliefdheidsgedoe. Hij had de experimentele fase al achter zich en wilde alleen nog voor echte liefde gaan. Met een leuk meisje, niet met zo'n vieze emo als Sann. Maar dat kon niet, want hij was zelf een vieze emo. Absinthe plofte naast hem neer. "Wat nou?!" snauwde ze toen hij haar aankeek. "Niks, maar..waarom kom je naast mij zitten?" stamelde hij. Absinthe was het enige mooie emo meisje dat hij kende. Maar ze was zo onaardig. "Omdat ik ga zitten waar ik wil!" beet ze hem toe. Röps en snoopy namen ook plaats in de bus. Ze hadden elkaar net ontmoet, maar konden het erg goed met elkaar vinden. Misschien omdat hun haar- en make-up stijl erg overeen kwamen. Eye of Sauron ging met zijn muzie, Tokio Hotel natuurlijk, keihard uit zijn oordoppen schallend alleen in een hoekje zitten. Hij was niet zo sociaal en zei bijna nooit iets. Als laatste kwamen Dott, Neko*, Daboman en Syori de bus in en zetten gelijk 'Ich breche aus' in. Dat hadden ze beter niet kunnen doen, want meteen onstond rivaliteit tussen de mensen die het Duitse album in hun bezit hadden en dus in het Duits zongen, en de mensen die Engels zongen en niet toe wilden geven aan het Duits. Met een kille stilte tussen de twee kampen reed de bus dan eindelijk weg. Rollen: Sann ![]() Michelangelo ![]() Batave ![]() Furby Feeder ![]() Schrödinger ![]() twinkebel en Dobermann ![]() Etmakas ![]() Geel ![]() Dingaantouwtje ![]() Absinthe ![]() Röps ![]() snoopy ![]() Eye of Sauron ![]() Dott ![]() Neko* ![]() Daboman ![]() Syori ![]() --- 1. Geel 2. .sann 3. Michelangelo 4. Dingaantouwtje 5. Röps 6. Furby feeder 7. snoopy 8. Etmakas 9. twinkebel 10. Dott 11. Neko* 12. Batave 13. Dobermann 14. Syori 15. Daboman 16. Schrödinger 17. Absinthe 18. Eye of Sauron --- Blauw = Opgehangen Rood = Opgegeten Groen = Gedood door de jager Roze = Gestorven aan liefdesverdriet De stemmen die tot en met 20:30 binnen komen, zijn geldig. Alles daarna tel ik niet mee. Ziener, evilziener, tovenaar (en leerling) kunnen hun ding doen op de eetavonden, ook tot en met 20:30, alles erna tel ik niet mee. De ziener en evilziener kunnen niet zien wie de geliefden zijn. Succes ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik ben ook nog eens de lelijkste emo ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() http://weerwolfspel.blogspot.com (staat ook in m'n sig). En ik ga er niet mee lopen rotzooien, don't worry. ![]() |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik stem op DaT. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Ik zou liever op Snoopy stemmen maar dan is er wéér iemand als ''eenstemmer''. (eenstemmer = 1 persoon onder iemand) edit: Mijn stem op DaT is dus nog voorlopig |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar de stemlijstjes zien er nu wel nutteloos uit. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik let op Geel. De vorige keer dat ie wolf was deed ie ook de hele tijd alsof ie geen tijd had en heeft naderhand gezegd dat dat voor hem de ideale manier was om wolf te zijn. Omdat ie dan niet opviel en alles. Het kan natuurlijk heel goed dat ie echt druk is, maar ik hou een oogje op 'm. (Het ligt er dus ook een beetje aan wat ie de aankomende dagen doet).
|
![]() |
|
Ik ga dit spel mijn tactiek eens drastisch wijzigen voor de verandering. Vorige keer dat ik meedeed was ik veel te goed van vertrouwen en de wolven hebben daar toen misbruik van gemaakt. Deze keer ga ik nastreven het toppunt van wantrouwen te zijn. Ik heb me voorgenomen om helemaal niemand te vertrouwen dit keer, en bovendien juist te gaan stemmen op mensen die me betrouwbaar overkomen.
Om die reden ga ik de eerste ronde stemmen op Sann, iemand die ik als persoon erg mag en die ik altijd onbewust geneigd ben om te vertrouwen omdat ze gewoon zo sympathiek is. Sorry Sann ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #87 deel 2 Verwijderd | 470 | 15-08-2011 14:29 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83, deel 3 Geel | 217 | 06-03-2011 17:24 | |
De Kantine |
Weerwolfspel #83 deel 2 Verwijderd | 500 | 01-03-2011 22:43 | |
De Kantine |
Tribute to Quiana: Control C en ook Control V hasseltboy | 500 | 28-07-2005 22:58 |