![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Huhu, ik bedenk me net dat ik vannacht over The National gedroomd heb. Ik kwam op een soort theaterfestival een oude vrouw tegen, die Ada heette. Zij had vroeger voor de zanger gezorgd toen hij nog een kind was en daarom had ie Ada voor haar geschreven en aan haar opgedragen
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Kate Winslet droeg een schaamhaar pruik
Daar denken wij natuurlijk niet bij na. Maar als je in een film speelt die zich vlak na de Tweede Wereldoorlog afspeelt dan heb je een probleem als het gaat om schaamhaar. Want in die tijd was de mode vooral veel en dik haar. Terwijl het tegenwoordig hoe kaler hoe beter is. Kate Winslet kent dat probleem. Die moest haar schaamhaar laten groeien om tijdens de naaktscènes van The Reader realistisch over te komen. Toen bleek dat vanwege al het waxen haar schaamhaar niet meer wilde groeien besloot men haar een pruik aan te meten. En die paste perfect, gezien de heftige seksscènes in de film. Hier zien we dat het zonder pruik ook prima voor elkaar is. Winslet speelt in The Reader een vrouw die een verhouding krijgt met een jonge man. Nadat zij verdwijnt en ze elkaar na de Tweede Wereldoorlog weer tegenkomen lijkt zij een meedogenloze kampbewaakster te zijn geweest. Later bleek dat zij de schuld op zich nam omdat zij zich schaamde omdat ze niet kon lezen en dat niet wilde toegeven. Ze bestaan ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat een ongelooflijk slecht geschreven 'artikel' trouwens. |
![]() |