Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 26-02-2011 om 16:53. |
![]() |
|
Ik vind die zangeres maar een saaie trien.
edit: waarom doet mijn filmpje het niet? http://www.youtube.com/watch?v=t-yCg-0-baE Laatst gewijzigd op 08-03-2011 om 22:49. |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Alles na The Black album is middelmatig en vaak niet bijzonder. Uitzonderingen zijn Whiskey in the Jar en All Nightmare Long. Kill 'em All tot en met Black Album zijn supergoed overigens. Echte quality. Tjek anders eem lekker Fade to Black (Ride the Lightning). Metallica waren helden, nu zijn het een stel faggots. Ze mogen een voorbeeld nemen aan hun oud bandgenoot Dave Mustaine (van Megadeth). Die man snapt hoe hij metal maakt. Citaat:
![]() Even wat leype zooi er op gooien. Hehe. |
![]() |
||
Citaat:
![]() klinkt best lekker, niet volledig te verstaan oh en klik mr. Frusciante niet direct weg op het begin ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 14:41. Reden: En dat noemt zich dan een forumbaas! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ontopic: Voor ik de 1 minuut redde begonnen m'n oren te bloeden en wilde ik mezelf van kant maken, dus heb ik het maar uitgezet. Wat een kutnummer zeg.
||
Citaat:
![]() gelukkig waren je kermisgeluiden veel beter. @ joostje op een gegeven moment werd ik een beetje gek van die 'hahahahahahaha' klankjes ![]() nieuwe poging voor iemand die het misschien wel leuk vindt om live muziek te horen (en dan ook maar direct nog een keer John Frusciante) @ tar anárion, ik noem mezelf geen FB ik ben daartoe benoemd. + een stickie over het hoofd zien kan altijd gebeuren ![]() Laatst gewijzigd op 10-03-2011 om 16:36. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben geen fan van Metallica eerlijk gezegd. Er zijn wel nummers die ik wel graag luister, maar over het algemeen vind ik Metallica behoorlijk saai (live) ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gelukte of mislukte manier om bekende muziek van 'vroeger' samen te brengen met bekende muziek van 'nu'? (tot 2:00 de rest kan zelfs mij niet bepaald boeien dus raad ik niet aan om te kijken) @ Mutant Dat er toevallig FB onder mn naam staat betekent hier helemaal niks aangezien ik dat niet ben van Muziek en daarom dus qua rechten en plichten hier hetzelfde ben als forummer, maar volgens mij is de essentie van dit topic compleet weg als mensen het nummer van het forumlid boven zich beoordelen zonder deze helemaal geluisterd te hebben... |
![]() |
||
Citaat:
![]() OT: ^ Opnamekwaliteit is ruk natuurlijk, verder is het een beetje eentonig maar het heeft zeker zijn charme ![]() Volgens mij heb ik deze al eens eerder gepost, maar ik weet het niet zeker en jullie kunnen niks bewijzen! |
![]() |
|
Wow, iemand mag de stok wel even uit z'n endeldarm verwijderen zeg
![]() ![]() Een kutnummer is een kutnummer, dat merk je ook wel na 1 minuut. Als je dan ook nog een ongetalenteerde sukkel neerzet met shit die hij niet aankan moet je niet miepen als iemand zegt dat het kut is. Ontipoc: Ik word er een beetje wee en iehl van, maar voor amerikaans aandoende pop is het nog best okee. Stem is mij wat te zeurderig, maar ach het is vrolijk en opbeurend.
|
Oh... Ik zet 'm snel weer uit! (Ik heb 'm heus niet meteen uitgezet. Ik heb elke minuut eventjes geluisterd.) Echt niet mijn smaak en vrij irritant.
Geef mij dit maar ![]()
Laatst gewijzigd op 17-03-2011 om 13:23. Reden: DAH toch :o |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Je nieuwste ontdekking Verwijderd | 365 | 12-04-2014 18:31 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Tar Anárion | 171 | 30-10-2012 11:50 | |
Muziek |
Original vs Cover PunkyFunkyDucky | 18 | 06-07-2012 20:43 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Verwijderd | 500 | 29-11-2010 21:27 | |
Muziek |
Beoordeel het nummer wat de persoon boven je luistert Issun | 500 | 19-02-2010 18:47 | |
De Kantine |
Wat vind jij niet saai? Schrijf een saai voor de forumer boven je! CTRL+SAAI=? #824 Martiño | 500 | 19-01-2010 19:11 |