Advertentie | |
|
![]() |
|
Btw, ik ben nu officieel een internethoer, want ik heb zojuist een clipje van mijn meezingende zelf op een website gezet. Maar ik postte het uit blijdschap/enthousiasme/fanheid, dus ik hoop dat dat het iets minder erg maakt.
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
|
Ik ben een gigantische accentenhoer. Ik pas me aan aan degene met wie ik praat. Zo weet mijn Canadese collega niet dat ik normaal gesproken uber-brits praat. Heb gisteravond als een echte Noord-Amerikaan tegen hem staan ouwehoeren. Ik verried mezelf alleen door het woordje 'pavement' te gebruiken en toen lachte hij me uit omdat dat volgens hem geen woord was.
![]() Btw, de laatste week zeg ik veel dingen met een Vlaams accent, gewoon voor mijn eigen vermaak.
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Dobermann, vertel mij dit eens. Hoe zorgen superopgeruimde mensen zoals jij ervoor dat jullie weinig spullen hebben? Ik heb echt fakking veel spullen. Niet eens nuttige spullen, maar gewoon, kranten met interessante artikelen, klokken die mensen in mijn huis hebben neergelegd, mappen, kleren, boeken, kantoorartikelen (die je koopt omdat je één keer een paperclip nodig hebt of ergens een nietje in wil jassen), tekenspullen, scharen, kabels, soorten thee, hoeden, schriften. Ik heb een caleidoscoop en een telescoop. Ik heb een lichtbak en een knuffel van een rog. Het zijn allemaal best gave spullen maar het zijn er zo veelllllll en ik snap niet hoe je er minder kunt hebben
![]() In b4 'geen crap kopen die je niet nodig hebt' ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Voor de rest is het een kwestie van bijhouden. Aanleren niet naar bed te gaan voor de keuken helemaal fris, fruitig, leeg en schoon is. Ik hoefde dat niet aan te leren want ik gruwel van zooi in de keuken terwijl ik probeer te slapen but still. ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik weet het al, de oplossing is meer spullen
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Boeken, CD's, DVD's, poppetjes, posters, kunstdingies whatever... PS: weltrusten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Trouwens ik ga ooit nog wel een chique CD-rek proberen te vinden want ik heb een toffe collectie met wat zeldzame en mooie CD's en dat mogen mensen best zien. |
![]() |
|
Ik heb een vrij grote kamer die al redelijk volstaat en een vrij grote kamer bij m'n ouders die nog redelijk voller staat. Al m'n Cd's/DVD's/boeken passen volgens mij niet eens achter deurtjes en ik zou het ook saai vinden.
Die dingen geven me juist het gevoel dat ik thuis ben, want het zijn allemaal dingen die ik tof vind. Zou het vreselijk saai vinden om alles te moeten verstoppen.
|
Verwijderd
|
Nou ja in mijn geval is het ook niet echt "verstoppen", het is meer dat ik een geek ben en dus eigenlijk al jaren niet meer aan CD's doe. Wel kopen uiteraard, maar ik gebruik ze niet meer. En alles waar ik niet aan doe of geen praktische behoefte aan heb laat ik achterwege. Zo dus ook CD-rekken en zo. Serieus; al m'n CD's liggen al drie jaar in de doos waarin ik ze gepakt heb toen ik hier kwam wonen. De schuldige:
![]() Ik gebruik gewoon geen CD's meer. En om nou alleen voor het vertoon te gaan kutten en klooien met rekken die toch vaak spuug- en spuuglelijk zijn.. Neh. Idem met DVD's trouwens. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Voor een rommelkamer heb ik geen ruimte! Maar voor een kast wel. (Al blijft het daar jammer genoeg ook bij, want er hangen hier allemaal planken die ik niet zomaar weg kan halen, en er is verder maar één plaats waar een kast zou passen.)
Jammer dat m'n tafel zo mooi is, anders zou ik die ook vervangen voor iets waar je dingen in kunt stoppen. Of nouja, mooi, mooi. Alleen het tafelblad is mooi. Groen marmer ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik niet. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|