Oud 09-03-2011, 01:11
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik vond 't vers en koud ook al niet echt te zuipen, dus ik skip.
Verwijderd
Ik ben met Dobermann!
Verwijderd
grand prestige is prrrrrrrrrrrima
Verwijderd
Verwijderd
Citaat:
Ik heb alleen maar over-de-datum bier wat al 2 maanden bij de kachel staat. Ik durf het niet aan om mee te doen.
Huhu, ik ook zoiets. Plus nog een zestal speciaalbiertjes bij Julius thuis, maar hier heb ik alleen een Troll en een Guinness van allebei zo'n drie/vier jaar. Misschien moet ik die maar eens weggooien
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik ben nu officieel een internethoer, want ik heb zojuist een clipje van mijn meezingende zelf op een website gezet. Maar ik postte het uit blijdschap/enthousiasme/fanheid, dus ik hoop dat dat het iets minder erg maakt.
Oud 09-03-2011, 01:13
Verwijderd
Citaat:
grand prestige is prrrrrrrrrrrima
Nah ik vind het te zoet. Volgende keer neem ik weer La Chouffe denk ik. Vind ik veel lekkerder.

Citaat:
Ik vond 't vers en koud ook al niet echt te zuipen, dus ik skip.
Ahwww. Kunnen we niet proosten

Citaat:
Btw, ik ben nu officieel een internethoer, want ik heb zojuist een clipje van mijn meezingende zelf op een website gezet. Maar ik postte het uit blijdschap/enthousiasme/fanheid, dus ik hoop dat dat het iets minder erg maakt.
LINK!
Oud 09-03-2011, 01:15
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik durf nie zo goe.
Oud 09-03-2011, 01:16
Verwijderd
Citaat:
Ik durf nie zo goe.
Aww?
Oud 09-03-2011, 01:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Spoiler
Oud 09-03-2011, 01:22
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Haha kickass accentje man! Ik vind het tof.
Oud 09-03-2011, 01:24
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Je bent zelf een kickass accentje.

Oud 09-03-2011, 01:25
Verwijderd
Trimm internetsletje Het klinkt best oke
Oud 09-03-2011, 01:27
Verwijderd
Citaat:
Je bent zelf een kickass accentje.

Ik heb geen accent! En al helemaal geen kickass accent. Ik heb geen nare 'r' zoals sommige andere mensen hier en ik kan tenminste verschil maken tussen de 's' en de 'z'. HA!
Oud 09-03-2011, 01:30
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben een gigantische accentenhoer. Ik pas me aan aan degene met wie ik praat. Zo weet mijn Canadese collega niet dat ik normaal gesproken uber-brits praat. Heb gisteravond als een echte Noord-Amerikaan tegen hem staan ouwehoeren. Ik verried mezelf alleen door het woordje 'pavement' te gebruiken en toen lachte hij me uit omdat dat volgens hem geen woord was.

Btw, de laatste week zeg ik veel dingen met een Vlaams accent, gewoon voor mijn eigen vermaak.
Oud 09-03-2011, 01:30
Verwijderd
Citaat:
Spoiler
Oud 09-03-2011, 01:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Oud 09-03-2011, 01:31
Verwijderd
Ik vind de wereld soms maar een rare plek jongens.
Oud 09-03-2011, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Ik ben een gigantische accentenhoer. Ik pas me aan aan degene met wie ik praat. Zo weet mijn Canadese collega niet dat ik normaal gesproken uber-brits praat. Heb gisteravond als een echte Noord-Amerikaan tegen hem staan ouwehoeren. Ik verried mezelf alleen door het woordje 'pavement' te gebruiken en toen lachte hij me uit omdat dat volgens hem geen woord was.
Mja dat heb ik ook wel. Alleen heb ik het zelf niet zo in de gaten. Met m'n dorpse homies praat ik soms ook gewoon ernstig dialect. En na een avondje Goudse makkers moet ik ook m'n 'r' in de gaten houden eenmaal terug op eigen bodem. Maar over het algemeen probeer ik zo neutraal mogelijk te praten.
Oud 09-03-2011, 01:33
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ik vind de wereld soms maar een rare plek jongens.
Dat gevoel heb ik m'n hele leven al. [/outcast]

Citaat:
Mja dat heb ik ook wel. Alleen heb ik het zelf niet zo in de gaten. Met m'n dorpse homies praat ik soms ook gewoon ernstig dialect. En na een avondje Goudse makkers moet ik ook m'n 'r' in de gaten houden eenmaal terug op eigen bodem. Maar over het algemeen probeer ik zo neutraal mogelijk te praten.
Bij mij sluipt de Leidse errrwww er weleens in, maar ik vind plat Leids ook gewoon grappig. Voor de rest kan ik (volgens mij) mijn Rotterdamsheid vrij slecht verbergen.
Oud 09-03-2011, 01:33
Verwijderd
Citaat:
Nah ik vind het te zoet. Volgende keer neem ik weer La Chouffe denk ik. Vind ik veel lekkerder.

Ahwww. Kunnen we niet proosten

LINK!
Chouffe is toch ook best zoet

wel fucking lekker... maar toch ;D
Oud 09-03-2011, 01:34
Verwijderd
Citaat:
Huhu, ik ook zoiets. Plus nog een zestal speciaalbiertjes bij Julius thuis, maar hier heb ik alleen een Troll en een Guinness van allebei zo'n drie/vier jaar. Misschien moet ik die maar eens weggooien
verkopen!
Oud 09-03-2011, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Chouffe is toch ook best zoet

wel fucking lekker... maar toch ;D
Nah het is sowieso blond in plaats van bruin, dat scheelt echt een slok op een biertje huhhuhu.
Oud 09-03-2011, 01:35
Verwijderd
Citaat:
Bij mij sluipt de Leidse errrwww er weleens in, maar ik vind plat Leids ook gewoon grappig. Voor de rest kan ik (volgens mij) mijn Rotterdamsheid vrij slecht verbergen.
Rotterdams bij mannen is wel grappig maar bij vrouwen vind ik het écht niet kunnen
Oud 09-03-2011, 01:39
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ja jezus, wat is dat nou weer voor seksistisch gedoe?! Ik ben Rotterdams, ik ben lomp, ik heb een lomp Rotterdams accent. Tieft op.

Spoiler
Oud 09-03-2011, 01:40
Verwijderd
Dobermann, vertel mij dit eens. Hoe zorgen superopgeruimde mensen zoals jij ervoor dat jullie weinig spullen hebben? Ik heb echt fakking veel spullen. Niet eens nuttige spullen, maar gewoon, kranten met interessante artikelen, klokken die mensen in mijn huis hebben neergelegd, mappen, kleren, boeken, kantoorartikelen (die je koopt omdat je één keer een paperclip nodig hebt of ergens een nietje in wil jassen), tekenspullen, scharen, kabels, soorten thee, hoeden, schriften. Ik heb een caleidoscoop en een telescoop. Ik heb een lichtbak en een knuffel van een rog. Het zijn allemaal best gave spullen maar het zijn er zo veelllllll en ik snap niet hoe je er minder kunt hebben Vooral als je ze al hébt. Ik kan best nutteloze crap weggooien maar ik ga geen boeken of telescopen wegdoen, dat is toch een beetje cultuurschennis.

In b4 'geen crap kopen die je niet nodig hebt'
Oud 09-03-2011, 01:41
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Wrs moet je een saaie lul zijn zonder hobbies om een superopgeruimde kamer te hebben.
Oud 09-03-2011, 01:42
Verwijderd
Citaat:
Wrs moet je een saaie lul zijn zonder hobbies om een superopgeruimde kamer te hebben.
Sann naamzoek voor als je baalt van je pleuriszooi.
Oud 09-03-2011, 01:42
Verwijderd
Ik ga maar eens mijn tanden poetsen als stap 1 om naar bed te gaan.
Oud 09-03-2011, 01:43
Verwijderd
Citaat:
Dobermann, vertel mij dit eens. Hoe zorgen superopgeruimde mensen zoals jij ervoor dat jullie weinig spullen hebben? Ik heb echt fakking veel spullen. Niet eens nuttige spullen, maar gewoon, kranten met interessante artikelen, klokken die mensen in mijn huis hebben neergelegd, mappen, kleren, boeken, kantoorartikelen (die je koopt omdat je één keer een paperclip nodig hebt of ergens een nietje in wil jassen), tekenspullen, scharen, kabels, soorten thee, hoeden, schriften. Ik heb een caleidoscoop en een telescoop. Ik heb een lichtbak en een knuffel van een rog. Het zijn allemaal best gave spullen maar het zijn er zo veelllllll en ik snap niet hoe je er minder kunt hebben Vooral als je ze al hébt. Ik kan best nutteloze crap weggooien maar ik ga geen boeken of telescopen wegdoen, dat is toch een beetje cultuurschennis.

In b4 'geen crap kopen die je niet nodig hebt'
De truc is appearance. Mijn woonkamer ziet er écht schitterend netjes, strak maar toch gezellig en schoon uit maar zodra je van m'n kast bijvoorbeeld een lade opentrekt is het wel uit met de pret. Idem dito met de voorraadkast; dat is écht één grote teringbende.

Voor de rest is het een kwestie van bijhouden. Aanleren niet naar bed te gaan voor de keuken helemaal fris, fruitig, leeg en schoon is. Ik hoefde dat niet aan te leren want ik gruwel van zooi in de keuken terwijl ik probeer te slapen but still.
Oud 09-03-2011, 01:44
Verwijderd
Ik weet het al, de oplossing is meer spullen Ik heb nauwelijks kastruimte en al m'n tafels hebben geen laden, dus ik kan niets keurig wegstoppen zoals propere serieuze mensen. Al mijn chaos ligt gewoon in vol ornaat zichzelf tentoon te stellen aan iedereen die 't zien wil. Paranoide naamzoek, ga eens naar de IKEA, je moet een kast kopen.
Oud 09-03-2011, 01:44
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Sann naamzoek voor als je baalt van je pleuriszooi.
Een andere reden kan ik er niet voor bedenken. Als je dingen tof vind, dan heb je die toch in je huis staan?
Boeken, CD's, DVD's, poppetjes, posters, kunstdingies whatever...

PS: weltrusten.
Oud 09-03-2011, 01:45
Verwijderd
Citaat:
De truc is appearance. Mijn woonkamer ziet er écht schitterend netjes, strak maar toch gezellig en schoon uit maar zodra je van m'n kast bijvoorbeeld een lade opentrekt is het wel uit met de pret. Idem dito met de voorraadkast; dat is écht één grote teringbende.

Voor de rest is het een kwestie van bijhouden. Aanleren niet naar bed te gaan voor de keuken helemaal fris, fruitig, leeg en schoon is. Ik hoefde dat niet aan te leren want ik gruwel van zooi in de keuken terwijl ik probeer te slapen but still.
Ah ah ah als ik het niet dacht Kasten dus. Binnenkort eens kopen
Oud 09-03-2011, 01:45
Verwijderd
Citaat:
Oh maar ik heb inmiddels een huis eah, geen kamert. Mijn residentie telt 3 slaapunits, dus ik heb sowieso 'n rommel/logeerkamer over waar ik schaamteloos dozen (dicht, weliswaar) heb staan met meuk die ik in drie jaar tijd nog niet nodig heb gehad. En hobbies die veel rommel veroorzaken heb ik niet; ik ben voornamelijk kompjoeturgeek (heb dus wel een stuk of 8 kompjoeturs in wisselende staat) en dan beperkt het zich tot wat hardware. Maar ik heb wel veel films, CD's en zo. Alleen dat zit achter 'n deur
Oud 09-03-2011, 01:46
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
En opbergbakken die je kan stapelen. Of van die krukjes waar je allerlei crap in kan bewaren. 2 spreekwoordelijke vliegen in 1 klap.
Oud 09-03-2011, 01:47
Verwijderd
Citaat:
Ah ah ah als ik het niet dacht Kasten dus. Binnenkort eens kopen
Mhm. Kasten en de rommelkamer; daar mag het een teringbende zijn. Voor de rest: OCD autisme netjes.
Oud 09-03-2011, 01:47
Verwijderd
Citaat:
En opbergbakken die je kan stapelen. Of van die krukjes waar je allerlei crap in kan bewaren. 2 spreekwoordelijke vliegen in 1 klap.
Niet in mijn unit; ik heb gewoon kasten

Trouwens ik ga ooit nog wel een chique CD-rek proberen te vinden want ik heb een toffe collectie met wat zeldzame en mooie CD's en dat mogen mensen best zien.
Oud 09-03-2011, 01:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb een vrij grote kamer die al redelijk volstaat en een vrij grote kamer bij m'n ouders die nog redelijk voller staat. Al m'n Cd's/DVD's/boeken passen volgens mij niet eens achter deurtjes en ik zou het ook saai vinden.
Die dingen geven me juist het gevoel dat ik thuis ben, want het zijn allemaal dingen die ik tof vind. Zou het vreselijk saai vinden om alles te moeten verstoppen.
Oud 09-03-2011, 01:51
Verwijderd
Auw, ik heb nieuwe reinigingslotion en volgens mij ben ik zojuist half blind geworden. AUW MIJN OGEN

@Trimm dit was pas stap 1 van het naar bed gaan, ik ben nog niet weg
Oud 09-03-2011, 01:51
Verwijderd
Nou ja in mijn geval is het ook niet echt "verstoppen", het is meer dat ik een geek ben en dus eigenlijk al jaren niet meer aan CD's doe. Wel kopen uiteraard, maar ik gebruik ze niet meer. En alles waar ik niet aan doe of geen praktische behoefte aan heb laat ik achterwege. Zo dus ook CD-rekken en zo. Serieus; al m'n CD's liggen al drie jaar in de doos waarin ik ze gepakt heb toen ik hier kwam wonen. De schuldige:

Ik gebruik gewoon geen CD's meer. En om nou alleen voor het vertoon te gaan kutten en klooien met rekken die toch vaak spuug- en spuuglelijk zijn.. Neh. Idem met DVD's trouwens.
Oud 09-03-2011, 01:53
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik heb gewoon 2 Ikea Billy kasten naast mekaar gezet en daar alles op uitgestald. Niks geen geklooi.
Oud 09-03-2011, 01:54
Verwijderd
Voor een rommelkamer heb ik geen ruimte! Maar voor een kast wel. (Al blijft het daar jammer genoeg ook bij, want er hangen hier allemaal planken die ik niet zomaar weg kan halen, en er is verder maar één plaats waar een kast zou passen.)

Jammer dat m'n tafel zo mooi is, anders zou ik die ook vervangen voor iets waar je dingen in kunt stoppen. Of nouja, mooi, mooi. Alleen het tafelblad is mooi. Groen marmer /wansmaak
Oud 09-03-2011, 01:55
Verwijderd
Citaat:
Ik heb gewoon 2 Ikea Billy kasten naast mekaar gezet en daar alles op uitgestald. Niks geen geklooi.
Maar zie jij een glorieuze toekomst voor Billy in m'n benedenvloerse unit? --> http://www.irrelevant.nl/huiskamer

Ik niet.
Oud 09-03-2011, 01:58
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een billy past overal!

En LOL @ Deze foto:

Spoiler

Oud 09-03-2011, 01:59
Verwijderd
Ik zag 'm ook ja en ik wilde er net een opmerking over maken hier

En die bladeren onder je plant kunnen ECHT niet dobermann
Oud 09-03-2011, 01:59
Verwijderd
Fuck yeah. Mijn pandabeertje roeleert.
Oud 09-03-2011, 02:00
Verwijderd
Nu wil ik Dobermann een Billy cadeau doen.
Verwijderd
Citaat:
En die bladeren onder je plant kunnen ECHT niet dobermann
True story: dat is bewust gedaan om het iets minder OCD te laten lijken
Verwijderd
Citaat:
Nu wil ik Dobermann een Billy cadeau doen.
Ik leg ook wel een tientje in
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Spoiler

Ongeordendheid in Shakespeare billies.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten