Oké, geen idioot grote theorie, maar het lijkt me dat Lychee Leto of Dobermann wolf is. Of allebei, maar die optie gaat me te ver.
Als ik dan echt moet kiezen, ga ik voor Dobermann. Hij had zijn stem kunnen laten gelden, en dan was het misschien niet gelijkspel geworden. Maar misschien heeft hij geen stem en maakt het niet uit? Mijn wolfgevoel is bij hem sterker dan bij LL, vooral door de (per ongeluk expres?) vergeten stem, wat tot gelijkspel leidde. Of zijn stem had uitgemaakt, is dus de vraag.
Lychee Leto is natuurlijk ook verdacht, maar de actie van het "niet uit lijfsbehoud stemmen" vind ik niet zo verdacht. Ze blijven in ieder geval bij wat ze vinden, en ik geloof niet dat een wolf zo makkelijk zou opgeven. De kans is er natuurlijk dat ze veilig wilden gaan staan, maar doe je dat als de galg/guillotine je boven het hoofd hangt?
Ik ben het eens met Schrödinger. Het is vreemd dat ze in eerste instantie niet uit lijfsbehoud stemden. Als reden gaven ze daarvoor op dat ze alleen uit lijfsbehoud stemmen als hun stem 'zin heeft'. Dat is natuurlijk een heel zwak argument, want er is altijd een kans mensen mee te trekken op iemand, vooral als je ook met argumenten komt. Dat hebben ze niet eens geprobeerd en ze wijzigden pas nadat anderen ook gingen wijzigen. Dat vind ik vreemd gedrag, óók voor een dorpeling.
En Dobermann is zeker verdacht, maar dat spreekt voor zich.
De rest nog even snel onder de loep genomen:
Vegs, Onait/Soija, Geel: Zijn voor mij helemaal niet verdacht. Geel heeft zichzelf al vrijgepleit toen hij zijn actie opbiechtte (waarom zou je zo in de spotlights willen staan als wolf), Soija is gewoon weer heerlijk irritant aan het spelen en lijkt me niet slecht. En bij vegs is het meer een gevoel dat ze goed is.
Geel is wat mij betreft helemaal niet verdacht als wolf/verrader/evilziener. Geliefde kan natuurlijk, maar aangezien hij in het Queasy-rijtje stond (samen met Batave en Doux) lijkt het me heel sterk dat hij voor team evil speelt. Dit geldt natuurlijk ook voor Doux en Batave.
Sherlock, Daboman, Sweetsmile: Zij voor mij voorlopig nog niet verdacht. Sherlock houdt een afwachtende houding aan, maar nevertheless heb ik een goed gevoel bij hem. Dabo is normaal gesproken wat actiever, maar die heeft het volgens mij druk met werk oder etwas. Sweetsmile is wat afwachtend, maar het is de tweede ronde (en haar tweede spel) pas.
Bij SweetSmile heb ik een raar gevoel, maar dat is nergens op gebaseerd. Van andere twee denk ik niet dat ze slecht zijn.
Schrödinger, Arpos, Doux: Zou nog wel 1 of meerdere slechterikken tussen kunnen zitten. Het valt me op dat Doux elke keer niet in de gelegenheid is om te posten, maar maakt wel elke keer een post. Schrödinger is redelijk stil, en dat was hij vorig spel ook, maar of dat hem slecht maakt? Arpos is voor mij niet te peilen, nietszeggende posts geven me een beetje een naar gevoel. Zo val je niet op omdat je niet post, maar zeg je ook niks inhoudelijks.
Schrödinger verdenk ik niet. Doux ook niet (want: Queasy rijtje). arPos verdenk ik wel, maar dat komt vooral door de laatste hangronde, want het was 6-6-3. Het meest logische zou zijn als dat het 4-4-4 was en dat betekent dat er twee valse stemmen in in de 6-rijtjes moet staan en eentje daarbuiten. Alleen arPos en ik stonden er buiten, dus arPos zou dan slecht moeten zijn.
Syori, Batave, Andijvie: Syori speelt raar. Geen idee waarom ik dat idee heb, maar haar monsterposts zijn niet zo aanwezig als altijd. Betekent dit dat ze slecht is? Niet per se. Ze maakt namelijk altijd monsterposts, maar waarom nu dan niet? Ik hou haar in mijn hoofd als mogelijke geliefde en/of verrader. Batave, tja, is niet erg verdacht in mijn ogen. Hij zou een wolf kunnen zijn, maar dat is meer gevoel dan iets anders. Andijvie is voor mij niet verdacht.
Nu dit. Ja, ik weet dat ik minder toevoeg, maar dat komt vooral omdat ik blanks aan het shooten ben. Ik vind meerdere mensen verdacht, maar echt een onderbouwing heb ik er niet voor, behalve dan de stemrijtjes van de afgelopen ronde, maar aangezien er ook geliefden in zitten is het onmogelijk om er met zekerheid vanuit te gaan dat het 4-4-4 was. De vreemde uitslag kan ook door de geliefden zijn veroorzaakt, wat overigens wel zou betekenen (tenminste vanuit logisch oogpunt) dat óf Lychee, óf Dobermann geliefde is.
Snoopy, Sann: Snoopy is een dorpeling, imo. Sann weet ik nog niet zeker, ze zou wolf en/of geliefde kunnen zijn, maar ook hiervoor heb ik niks meer te bieden dan een gevoel.
Snoopy vind ik niet verdacht, maar .sann wel. En ook dit is meer op gevoel gebaseerd.
Dus. Alsjeblieft.
Als ik je ben vergeten, ben je niet verdacht genoeg om genoemd te worden en doe je het prima

Het valt me op dat je Doux als enige niet hebt genoemd. Ik weet niet of hier een significante reden achter zit, maar ik houd het even in gedachten.
Nu even een algemene reactie op jouw post: Dit soort posts vind ik meestal erg verdacht, omdat je (bijna) iedereen noemt en dit best eens een hint kan zijn naar de wolven dat je verrader bent; bijvoorbeeld door de volgorde waarin je de namen zit (e.g. steeds de wolf als tweede noemen).