Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Ik ken iemand die is blijven zitten om gym. :')
En ik snap natuurlijk de appeal van 'jaaaaaa lekker al die kinderen gezond leren bewegen ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hoewel dingen als de coopertest, de bosloop (zoveel mogelijk rondjes rennen in 2 uur door het bos naast de school, waar de lokalen op uitkeken, dus die leuke jongens uit 6 vwo zagen ons dan met rode hoofden ploeteren) wel INTENS kut waren natuurlijk. Maar dat waren 3 lessen per jaar ofzo. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Ik ben blijkbaar de enige die gym leuk vond. ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Over; Basketbal, volleybal, softbal, atletiek, bewegen op muziek, techniekomschrijvingen, alles wat aan de les aan bod is geweest én ik moet actualiteiten kennen van sport. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik mijd zulke dingen zoveel mogelijk, maar als het echt een feestachtig iets is, of zo'n walgelijke georganiseerde dag, kom ik er meestal niet onderuit. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En verder vond ik ook nog softbal en slagbal en trefbal leuk! Bij ons gym echt gevarieerd, goed ontwikkeld lesprogramma! En bijna iedereen deed ook gewoon altijd goed mee. We gingen een keer speerwerpen, was toch best eng. ![]() Zwemmen deden we alleen op de basisschool, twee jaar lang, en dat was geen onderdeel van gym. |
![]() |
||
Citaat:
Verder kan ik het prima mijden want ik heb vrijwel geen contact met familie (behalve dan mijn vader en moeder en mijn broer), dus ze zullen er zeker niet vanuit gaan dat ik kom. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
ik heb ook niet veel met familie / familiedagen. Ik probeer regelmatig langs mijn moeder te gaan (pak m beet eens in de twee maanden) en ik zie mijn opa en oma meestal 2 of 3 keer per jaar. Dat vind ik allemaal al meer dan nodig is, maar ik weet dat zij er anders over denken dus daar wil ik me nog wel wat voor aanpassen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
En ik ben eens bijna gestikt, tijdens 'stoeispelen' (zo heette dat, was een beetje judo-achtig) omdat een meisje de houdgreep op mij moest oefenen en dat iets te enthousiast deed en daarbij mijn keel echt nogal hard dichtkneep. Ik als een malle op de mat slaan, 'maté' (of hoe heette dat ook weer) geroepen, en dat stomme kind maar lachen. "Hahahahaha, wat zeg je?" en maar niet loslaten. Maar ze kon me dus niet verstaan omdat er bijna geen geluid uit mijn keel kwam. Ze liet pas los toen de docent langsliep en zei 'Ehh, Renske, Minkes hoofd is nogal rood'... Stom wijf. Ze was nog lesbisch ook. |
![]() |
||||
Citaat:
Speerwerpen hoorde toch bij het curriculum? Dat deden wij vrij regelmatig. Citaat:
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb heel vaak werkstukken moeten schrijven voor gym :') Omdat ik er nooit heen ging en de school het idee had dat ik iets moest doen om te compenseren. En ik moest ook vaak helpen bij sportdagen en fietstochten enzo, maar dat vond ik altijd wel relaxt want ik kreeg er vrij van school voor (:')2) en dan kon ik gewoon de hele dag bier drinken op mijn post.
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Sinds mijn vader die heks van een vrouw heeft zijn familiedagen trouwens extra leuk, want iedereen heeft duidelijk een hekel aan haar en dan lopen we met zijn allen gemaakt aardig te doen en dan is er tussen de familie een leuke sfeer omdat we een gezamenlijke vijand hebben
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|