Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-06-2011, 12:03
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Wij deden ook heel vaak honkbal en andere balspellen. Vreselijk vond ik dat. Maar turnen en parcours en hardlopen vond ik <3.
Ik vind denk ik honkbal een van de leukste dingen omdat ik in één keer hard en ver sla. Verder bereik ik naast af en toe keepen met voetbal ook niks met de bal.
Oud 16-06-2011, 12:03
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Oh en in de 5e moesten we in groepjes van 3 zelf lessen verzinnen. Toen gingen we tai-bo (of hoe heette dat? Dat was heel hip toen, een beetje zoals Zumba nu) doen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa wij ook. Ik ging toen zelfverdediging doen met een vriend.
Oud 16-06-2011, 12:04
Carn
Carn is offline
tai-bo

/cringe
Verwijderd
Ik ken iemand die is blijven zitten om gym. :')

En ik snap natuurlijk de appeal van 'jaaaaaa lekker al die kinderen gezond leren bewegen ' maar wat Kazet al zegt - de mensen die van sport houden bewegen al genoeg, en de mensen die niet van sport houden (of in ieder geval niet in de vorm van wekelijks verplicht twee uur voetballen met mensen die je niet per se graag mag) krijgen er alleen maar meer een aversie tegen. Bovendien gaan die mensen ook helemaal niet veel meer bewegen door gym. Althans, als ik gym niet spijbelde dan zat ik meer wat te lopen in de zijlijn, al dan niet met een sigaretje erbij als we buiten gymden en de docent even niet keek.
Verwijderd
Citaat:
Ik denk dat ik het ook leuk had gevonden als we niet 99% van de tijd balsporten hadden gedaan. Turnen vond ik leuk, dingen als judo ook, zwemmen vond ik fantastisch. Maar nee, iedere week was het weer voetbal.
Mja in de 1e en 2e vond ik het ook niks geloof ik. Maar daarna kregen we meneer Meyer en toen werd het liefde

Hoewel dingen als de coopertest, de bosloop (zoveel mogelijk rondjes rennen in 2 uur door het bos naast de school, waar de lokalen op uitkeken, dus die leuke jongens uit 6 vwo zagen ons dan met rode hoofden ploeteren) wel INTENS kut waren natuurlijk. Maar dat waren 3 lessen per jaar ofzo.
Oud 16-06-2011, 12:05
Verwijderd
Citaat:
Hm, het alfapica topic is niet echt sfw

Citaat:
Wat is er vannacht in bizar veel topics gepost trouwens Alles op de voorpagina is van vandaag

Oh en hoi rivka.

Citaat:
Gelukkig stond mijn moeder achter mij wat betreft domme dingen weigeren bij gym.
Zoals?

Ik ben blijkbaar de enige die gym leuk vond. Coopertest zat ik sowieso over de 8. Basketbal was leuk, en later volleybal ook wel ennem turnen ennem apekooien ennem hoogspringen ennem kegelroof <3 ennem paaltjesvoetbal. Maar STOM waren voetbal en worstelen. Dit laatste zou verboden moeten worden, ik wil niet rollebollen met klasgenoten.
Oud 16-06-2011, 12:06
Verwijderd

Verwijderd
We hadden trouwens ook een boek voor gym, en proefwerken over de spelregels van bepaalde sporten. Dat was al helemaal retarded.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Ik vind turnen, voetbal en unihockey het leukst <33.

Ik ben niet goed in gym, voor zover al duudluk was. Maar we gingen een keer een tipsalto doen, binnen, en toen mocht ik 'm voor doen omdat ie mij het beste lukte . Toen voelde ik me echt heel trots .
Oud 16-06-2011, 12:07
Verwijderd
En vies, smerig, onhygiënisch was kat-en-muis op de basisschool, wara iedereen zn lintje diep in zn kont douwt. IK pakt bewust geen lintjes af van dat soort vieze mensen. Ik deed überhaupt niet actie mee aan dat spel.
Oud 16-06-2011, 12:07
Tink*
Tink* is offline
Ik heb ooit een test moeten doen of ik bijles moest voor gym. Nou bijles voor gym, het zal je maar gebeuren.
Oud 16-06-2011, 12:08
Verwijderd
Citaat:
We hadden trouwens ook een boek voor gym, en proefwerken over de spelregels van bepaalde sporten. Dat was al helemaal retarded.
Dat is echt belachelijk

Bij ons moest je een werkstuk schrijven als je 5 lessen gemist had.
Rivka
Rivka is offline
Citaat:
Ik ken iemand die is blijven zitten om gym. :')

En ik snap natuurlijk de appeal van 'jaaaaaa lekker al die kinderen gezond leren bewegen ' maar wat Kazet al zegt - de mensen die van sport houden bewegen al genoeg, en de mensen die niet van sport houden (of in ieder geval niet in de vorm van wekelijks verplicht twee uur voetballen met mensen die je niet per se graag mag) krijgen er alleen maar meer een aversie tegen. Bovendien gaan die mensen ook helemaal niet veel meer bewegen door gym.
Hier ben ik het mee eens. Toch vind ik dat school beweging moet blijven stimuleren, al doen ze het alleen maar twee uur per week op school. Met al die dikke kinderen etc.
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
En vies, smerig, onhygiënisch was kat-en-muis op de basisschool, wara iedereen zn lintje diep in zn kont douwt. IK pakt bewust geen lintjes af van dat soort vieze mensen. Ik deed überhaupt niet actie mee aan dat spel.
Ik weet niet hoor, maar hoort dat lintje niet tussen je broek en je onderbroek? Bah.
Edelweiss
Edelweiss is offline
Citaat:
Daar heb ik morgen dus een repetitie van. 25 kantjes!

Over;

Basketbal, volleybal, softbal, atletiek, bewegen op muziek, techniekomschrijvingen, alles wat aan de les aan bod is geweest én ik moet actualiteiten kennen van sport.
Verwijderd
Citaat:
Ik heb ooit een test moeten doen of ik bijles moest voor gym. Nou bijles voor gym, het zal je maar gebeuren.
Dat had ik in de eerste, omdat ik dus intens slecht was in balsporten aangezien ik geen diepte zie
Oud 16-06-2011, 12:09
Verwijderd
Citaat:
Oud 16-06-2011, 12:09
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Dat had ik in de eerste, omdat ik dus intens slecht was in balsporten aangezien ik geen diepte zie
En toen kwamen ze erachter dat je geen diepte ziet, of?
Oud 16-06-2011, 12:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Ok jongens. 40-jarig huwelijk van mijn oom en tante, met mensen die ik allemaal al jaren niet meer gezien heb en waar ik ook niet zo veel mee heb. Maar verder heb ik ook niet zo veel beters te doen. Gaan/niet gaan?
Verwijderd
Citaat:
Dat is echt belachelijk

Dat moest ik ook in m'n laatste jaar, ik had de ruime meerderheid van de lessen gemist en moest toen een werkstuk schrijven om dat te compenseren. Mijn werkstuk had 3 kantjes oid en op m'n eindlijst had ik daardoor een G voor gym
Verwijderd
Citaat:
En toen kwamen ze erachter dat je geen diepte ziet, of?
Bij dat extra-gym gedoe deden we vooral veel turnen, daar had ik geen moeite mee, dus mja, toen hoefde ik al snel niet meer te komen
Oud 16-06-2011, 12:11
Verwijderd
Citaat:
Oh Absinthe of Martin, heeft 1 van jullie een printer? Ik kom niet meer op m'n werk dus kan m'n kaartje niet uitprinten
Ik heb er geen in elk geval
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ok jongens. 40-jarig huwelijk van mijn oom en tante, met mensen die ik allemaal al jaren niet meer gezien heb en waar ik ook niet zo veel mee heb. Maar verder heb ik ook niet zo veel beters te doen. Gaan/niet gaan?
Gaan, je weet nooit wanneer je je familie nodig hebt!
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Dat is echt belachelijk

Oh ja, ik was een keer "ziek" voor één of andere gym-demonstratie, waarbij leerlingen allemaal onzin moesten doen en de ouders dan konden gaan kijken. Toen moest ik ook een werkstuk maken, geloof ik. Het niet-gemaakte werkstuk is toen voldoende beoordeeld.
Oud 16-06-2011, 12:12
Verwijderd
Citaat:
Gaan jullie iets speciaals doen?

Ik mijd zulke dingen zoveel mogelijk, maar als het echt een feestachtig iets is, of zo'n walgelijke georganiseerde dag, kom ik er meestal niet onderuit.
Oud 16-06-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er geen in elk geval
Bas print 't al voor me
Oud 16-06-2011, 12:13
Verwijderd
Citaat:
Gaan, je weet nooit wanneer je je familie nodig hebt!
Ik heb -op mijn ouders en broertje na- nog nooit familie nodig gehad hoor
Oud 16-06-2011, 12:14
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niet hoor, maar hoort dat lintje niet tussen je broek en je onderbroek? Bah.
Ja, maar ze werden er bij sommigen toch verkeerd ingedouwd, maar sowieso is het vies.

Citaat:
Niet gaan.

En verder vond ik ook nog softbal en slagbal en trefbal leuk!
Bij ons gym echt gevarieerd, goed ontwikkeld lesprogramma! En bijna iedereen deed ook gewoon altijd goed mee. We gingen een keer speerwerpen, was toch best eng.

Zwemmen deden we alleen op de basisschool, twee jaar lang, en dat was geen onderdeel van gym.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Wij hadden meisjes in de klas die elke week ongesteld waren.
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Gaan jullie iets speciaals doen?

Ik mijd zulke dingen zoveel mogelijk, maar als het echt een feestachtig iets is, of zo'n walgelijke georganiseerde dag, kom ik er meestal niet onderuit.
Het is bij die mensen thuis, en voor zover ik ze ken zijn ze wel aardig.

Verder kan ik het prima mijden want ik heb vrijwel geen contact met familie (behalve dan mijn vader en moeder en mijn broer), dus ze zullen er zeker niet vanuit gaan dat ik kom.
Oud 16-06-2011, 12:15
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Ik heb -op mijn ouders en broertje na- nog nooit familie nodig gehad hoor
Mja ik heb meer aan mijn vaders vader en broer dan aan mijn vader, meestal.
Oud 16-06-2011, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Hier ben ik het mee eens. Toch vind ik dat school beweging moet blijven stimuleren, al doen ze het alleen maar twee uur per week op school. Met al die dikke kinderen etc.
Waarom moet de school zich bemoeien met het gewicht van hun leerlingen? En als ze dat al moet - waarom op zo'n inefficiënte manier? Voer dan een soort schoolpas in waarmee je korting krijgt bij sportscholen en -verenigingen. Of werk met keuzemodules, waarbij je kunt kiezen voor suf voetballen met de klas OF voor lessen in een willekeurige sport bij een aangesloten sportschool. Ofzo.
Oud 16-06-2011, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Same. In de 2e hadden we enorme terrorpot die van mening was dat je van bewegen minder buikpijn kreeg, dus de mensen die naar haar toe kwamen "met buuuh ik ben ongesteld, buikpijn" liet ze 3x zo hard rennen <3
Citaat:
Het is bij die mensen thuis, en voor zover ik ze ken zijn ze wel aardig.

Verder kan ik het prima mijden want ik heb vrijwel geen contact met familie (behalve dan mijn vader en moeder en mijn broer), dus ze zullen er zeker niet vanuit gaan dat ik kom.
Dan zou ik het laten, denk ik.
Verwijderd
Citaat:
Ik soms ook, maar alleen als we een man voor gym hadden, want de vrouw trapte daar nooit in Die man wel, die hoefde je het niet eens te zeggen, als je gewoon in je kleding op de bank ging zitten dan nam hij dat al aan
Carn
Carn is offline
ik heb ook niet veel met familie / familiedagen. Ik probeer regelmatig langs mijn moeder te gaan (pak m beet eens in de twee maanden) en ik zie mijn opa en oma meestal 2 of 3 keer per jaar. Dat vind ik allemaal al meer dan nodig is, maar ik weet dat zij er anders over denken dus daar wil ik me nog wel wat voor aanpassen.
Verwijderd
IK snap niet dat mensen werkstukken moeten schrijven voor gym. Scholen die het te serieus nemen. :')
Verwijderd
Ik vond gym vroeger altijd wel leuk eerlijk gezegd Ik was er ook vrij goed in geloof ik, met een aardige conditie and all
Oud 16-06-2011, 12:17
Verwijderd
Citaat:
Mja ik heb meer aan mijn vaders vader en broer dan aan mijn vader, meestal.

Nee, dat heb ik niet. Hoewel ik wel 2 heel leuke neven en een heel leuke nicht heb waar ik nog wel eens mee ga bierdrinken
Carn
Carn is offline
Citaat:
IK snap niet dat mensen werkstukken moeten schrijven voor gym. Scholen die het te serieus nemen. :')
Maar voor muziek of tekenen, dan mag het wel? Ik zie het verschil niet.
Verwijderd
Citaat:
Mijn school nam dat heel serieus, maar de gymdocent dus echt absoluut niet. Gelukkig
Oud 16-06-2011, 12:18
Verwijderd
Citaat:
ik heb ook niet veel met familie / familiedagen. Ik probeer regelmatig langs mijn moeder te gaan (pak m beet eens in de twee maanden) en ik zie mijn opa en oma meestal 2 of 3 keer per jaar. Dat vind ik allemaal al meer dan nodig is, maar ik weet dat zij er anders over denken dus daar wil ik me nog wel wat voor aanpassen.
Mja dit ongeveer. +1 keer per jaar familiedagding.
Carn
Carn is offline
Citaat:
Hoewel ik wel 2 heel leuke neven en een heel leuke nicht heb waar ik nog wel eens mee ga bierdrinken
Dat scheelt. ik ben de oudste van beide families, en mijn oudste neefje is nogal een klapmongool, en de rest is echt een stuk jonger en zie ik nooit. Als je wat leeftijdsgenoten hebt qua neven/nichten dan lijkt me zo`n familiedag toch wel iets beter vol te houden
Verwijderd
Citaat:
prrr, gymleraren, lekker op de tienermeisjes geilen

Ik vond er nooit iets aan, heb 0-balgevoel en het enige wat ik enigszins kan is schoppen en slaan, en dat krijg je nooit bij gym. Op misschien een 'proefles boksen' na ofzo, maar dat is altijd een grote ellende omdat je altijd mongolen hebt die zich niet kunnen beheersen.
Bij ons geilden de tienermeisjes meer op de gymleraar!

En ik ben eens bijna gestikt, tijdens 'stoeispelen' (zo heette dat, was een beetje judo-achtig) omdat een meisje de houdgreep op mij moest oefenen en dat iets te enthousiast deed en daarbij mijn keel echt nogal hard dichtkneep. Ik als een malle op de mat slaan, 'maté' (of hoe heette dat ook weer) geroepen, en dat stomme kind maar lachen. "Hahahahaha, wat zeg je?" en maar niet loslaten. Maar ze kon me dus niet verstaan omdat er bijna geen geluid uit mijn keel kwam. Ze liet pas los toen de docent langsliep en zei 'Ehh, Renske, Minkes hoofd is nogal rood'... Stom wijf. Ze was nog lesbisch ook.
Oud 16-06-2011, 12:19
Tink*
Tink* is offline
Citaat:
Ja, maar ze werden er bij sommigen toch verkeerd ingedouwd, maar sowieso is het vies.

Niet gaan.

En verder vond ik ook nog softbal en slagbal en trefbal leuk!
Bij ons gym echt gevarieerd, goed ontwikkeld lesprogramma! En bijna iedereen deed ook gewoon altijd goed mee. We gingen een keer speerwerpen, was toch best eng.

Zwemmen deden we alleen op de basisschool, twee jaar lang, en dat was geen onderdeel van gym.
Nou moet je nagaan dat de juf de konten van die kinderen wel eens moet afvegen. ;x

Speerwerpen hoorde toch bij het curriculum? Dat deden wij vrij regelmatig.

Citaat:
Ja lame

Citaat:
Same. In de 2e hadden we enorme terrorpot die van mening was dat je van bewegen minder buikpijn kreeg, dus de mensen die naar haar toe kwamen "met buuuh ik ben ongesteld, buikpijn" liet ze 3x zo hard rennen <3

En terecht, whiners.
Oud 16-06-2011, 12:19
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:

Ha net goed
Citaat:
Ik soms ook, maar alleen als we een man voor gym hadden, want de vrouw trapte daar nooit in Die man wel, die hoefde je het niet eens te zeggen, als je gewoon in je kleding op de bank ging zitten dan nam hij dat al aan
Wij hadden altijd mannen voor gym. Die cokeverslaafde gymleraar kwam dan de kleedkamer in om te controleren of de meisjes ongesteld waren. Dan konden ze opeens allemaal wel sporten. Al vind ik het een kwalijke zaak
Citaat:

Nee, dat heb ik niet. Hoewel ik wel 2 heel leuke neven en een heel leuke nicht heb waar ik nog wel eens mee ga bierdrinken
leuke familie is echt prima
Oud 16-06-2011, 12:20
Verwijderd
Ik heb heel vaak werkstukken moeten schrijven voor gym :') Omdat ik er nooit heen ging en de school het idee had dat ik iets moest doen om te compenseren. En ik moest ook vaak helpen bij sportdagen en fietstochten enzo, maar dat vond ik altijd wel relaxt want ik kreeg er vrij van school voor (:')2) en dan kon ik gewoon de hele dag bier drinken op mijn post.
Oud 16-06-2011, 12:20
Verwijderd
Ik heb gelukkig nog nooit echt een 'familiedag' gehad, maar ik zie mijn familie best veel en heb met de meeste ook wel een goede band. Ik ga er trouwens niet vaak zelf heen. Wel naar m'n ouders natuurlijk, en met m'n zusjes ben ik gewoon goed bevriend ook.
Oud 16-06-2011, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Dat scheelt. ik ben de oudste van beide families, en mijn oudste neefje is nogal een klapmongool, en de rest is echt een stuk jonger en zie ik nooit. Als je wat leeftijdsgenoten hebt qua neven/nichten dan lijkt me zo`n familiedag toch wel iets beter vol te houden
Ja true. En mijn stiefzus en haar vriend zijn ook tof. En mijn broertje. Dus met dat clubje kom je zo'n dag wel door

Citaat:
Stom wijf. Ze was nog lesbisch ook.
Oud 16-06-2011, 12:22
Verwijderd
Citaat:
Maar voor muziek of tekenen, dan mag het wel? Ik zie het verschil niet.
Wtf? Nee, zoiets achterlijks gebeurde ook niet op mijn school?

Citaat:
Stom wijf. Ze was nog lesbisch ook.
Oud 16-06-2011, 12:22
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Sinds mijn vader die heks van een vrouw heeft zijn familiedagen trouwens extra leuk, want iedereen heeft duidelijk een hekel aan haar en dan lopen we met zijn allen gemaakt aardig te doen en dan is er tussen de familie een leuke sfeer omdat we een gezamenlijke vijand hebben
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten