Oud 04-07-2011, 11:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Zo'n 'kijk-mij-eens-acteren'-geval. Tygo Gernandt is daar het schoolvoorbeeld van. 'Hoor, ik kan heel veel accenten!' 'Kijk, ik doe leuke typetjes!' 'Moet je zien hoe goed ik kan ACTEREN!' En daarbij dus ook dat je er continu de acteur doorheen ziet, die het erg met zichzelf getroffen heeft, en niet de rol die hij speelt. Dus ja, slecht acteur. Of nou ja, misschien niet enórm slecht, maar zeker niet goed, en wél heel erg overgewaardeerd.
Oja, het Tom Cruise-effect noem ik dat
Advertentie
Verwijderd
ja als je toezegt te gaan kamperen dan zit er idd iets niet helemaal lekker in je bovenkamertje
ik ben zelfs van scouting afgegaan toen het kamperen met tenten werd
Verwijderd
Spoiler

Oud 04-07-2011, 11:09
Verwijderd
Citaat:
ja als je toezegt te gaan kamperen dan zit er idd iets niet helemaal lekker in je bovenkamertje
ik ben zelfs van scouting afgegaan toen het kamperen met tenten werd
Gelukkig zie je het zelf ook, dat scheelt
Oud 04-07-2011, 11:09
Carn
Carn is offline
Kamperen is voor gezonde mensen .
Oud 04-07-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Oja, het Tom Cruise-effect noem ik dat
Dat is er ook wel zo eentje ja
Oud 04-07-2011, 11:10
Verwijderd
Citaat:
Kamperen is voor gezonde mensen .
Juist!
Oud 04-07-2011, 11:12
Verwijderd
zusje, laatst hadden we het over deze clip maar we kwamen er niet meer op van wie die was.
gevonden!

Carn
Carn is offline
Tja, bijna elke 'Hollywood acteur' is wat dat betreft wat eenzijdig, omdat je ze zo vaak ziet. Of het nou Bale, Depp, Cruise of zelfs een Kevin Spacey is; die koppen zijn gewoon zo bekend dat ik ze toch niet meer alleen als het karakter kan zien.
Pierrot
Pierrot is offline
Dat stuk dat al die dinosauriërs opkijken, <3. Als kind was dat superspannend.
Oud 04-07-2011, 11:13
Verwijderd
Citaat:
Gelukkig zie je het zelf ook, dat scheelt

ik heb het dus nog nooit gedaan, en ik was van plan dat ook nooit te gaan doen. Maar zolang ik met Q ben kan het me niet zoveel schelen waar we slapen <3
Oud 04-07-2011, 11:16
Verwijderd
Citaat:

ik heb het dus nog nooit gedaan, en ik was van plan dat ook nooit te gaan doen. Maar zolang ik met Q ben kan het me niet zoveel schelen waar we slapen <3
Nog nooit gedaan ook
Oud 04-07-2011, 11:17
Verwijderd
Als ik mag kiezen huur ik trouwens liever een huis of een relaxt hotelletje ofzo, maar als dat geen optie is vind ik kamperen prima. En bij bijv. een weekend zeilen hoort gewoon kamperen.
Oud 04-07-2011, 11:17
Verwijderd
Of op de boot slapen natuurlijk, maar dat is hetzelfde als kamperen want dan moet je het dekzeil over de boot trekken en dat is net een tentje opzetten
Oud 04-07-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
Nog nooit gedaan ook
Nee. Daarom is ontoerekeningsvatbaar een heel goed gekozen woord van je ja
Oud 04-07-2011, 11:24
Verwijderd
Citaat:
Tja, bijna elke 'Hollywood acteur' is wat dat betreft wat eenzijdig, omdat je ze zo vaak ziet. Of het nou Bale, Depp, Cruise of zelfs een Kevin Spacey is; die koppen zijn gewoon zo bekend dat ik ze toch niet meer alleen als het karakter kan zien.
Ja, is ook wel een beetje waar. Maar goed, met die wetenschap kan ik nog steeds best het onderscheid maken tussen een - in mijn ogen - goede en slechte Hollywoodacteur. Dan gaat het gewoon over wie er geloofwaardig een interessante en onvoorspelbare transformatie kan maken. (Sann naamzoek, daar hadden we het nog over op het terras laatst )
Oud 04-07-2011, 11:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik verkies een hotelkamer boven een tent, anytime.

Neemt niet weg dat ik best kan kamperen, alleen je moet niet doen alsof dat zo geweldig leuk is. Ja, toen ik 10 was.
Oud 04-07-2011, 11:25
Verwijderd
Citaat:
Dat stuk dat al die dinosauriërs opkijken, <3. Als kind was dat superspannend.
Als de T-Rex eraan komt bedoel je? Ja, love it <3
En de tocht door de droogte <3
Oud 04-07-2011, 11:26
Verwijderd
Citaat:

Neemt niet weg dat ik best kan kamperen, alleen je moet niet doen alsof dat zo geweldig leuk is. Ja, toen ik 10 was.
Ik doe wel alsof dat geweldig is. Ik vind het geweldig. Juist dat je voor alles meer tijd nodig hebt; koken bijvoorbeeld, maakt het zo fijn. En dat je ruimte hebt (op de goede campings that is) en dat het idyllisch is en dat je vanzelf veel buiten zit <3
Oud 04-07-2011, 11:27
Verwijderd
Ik had eigelijk geen zin om dit jaar 2 weken lang met mijn ouders te gaan kamperen. Wanr het is elk jaar hetzelfde gezeik, gek worden van elkaar omdat we in een te kleine ruimte met 4 man leven, en ze willen altijd kerken bezoeken, maart ik en mij broetje willen liever een stad in verkennen, fietsen enzo...
Oud 04-07-2011, 11:28
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik vind Fantasia eigenlijk nog steeds saai om naar te kijken. Mooie animatie, hier en daar toffe stukken, maar ik heb toch liever een Disney met sprekende personages en een plot.
Oud 04-07-2011, 11:28
Verwijderd
Citaat:
Ja, is ook wel een beetje waar. Maar goed, met die wetenschap kan ik nog steeds best het onderscheid maken tussen een - in mijn ogen - goede en slechte Hollywoodacteur. Dan gaat het gewoon over wie er geloofwaardig een interessante en onvoorspelbare transformatie kan maken. (Sann naamzoek, daar hadden we het nog over op het terras laatst )
Uhu

Citaat:

Dit is het een beetje ja Hoewel ik het buiten zijn wel heel fijn vindt. Maar verder vind ik het vooral ongemakkelijk. Maar het heeft wel een bepaalde charme.

Citaat:
Als de T-Rex eraan komt bedoel je? Ja, love it <3
En de tocht door de droogte <3
Jaaa <3

Citaat:
Ik doe wel alsof dat geweldig is. Ik vind het geweldig. Juist dat je voor alles meer tijd nodig hebt; koken bijvoorbeeld, maakt het zo fijn. En dat je ruimte hebt (op de goede campings that is) en dat het idyllisch is en dat je vanzelf veel buiten zit <3
Nee, ik ben niet zo'n kampeerder als jij. Ik vind het wel ok, maar niet geweldiggggg.
Oud 04-07-2011, 11:29
Noedelhap
Noedelhap is offline
Gelukkig hebben ze daar nu GoT voor uitgevonden *gaat kijken*
Oud 04-07-2011, 11:30
Noedelhap
Noedelhap is offline
Overigens heb ik nog nooit in een hotel geslapen, dat moet gezegd worden

Ja, Formule 1-hotels en bungalows
Verwijderd
Ik moet fantasia binnenkort maar weer eens opzetten. Als kind vond ik een paar stukjes gaaf, maar ik snapte er verder maar weinig van. Ik had een disneyfilm gekregen van papa, was het allemaal muziek met verschillende dingen

Mijn broertje en ik keken de dino's en iets met paarden en verder vonden we het maar zozo.
Verwijderd
Maar goed, 'je moet niet doen alsof het zo geweldig leuk is' is wel weer een typische N00dles-kortzichtige opmerking, vind ik iedereen zijn ding hoor, ik snap ook best dat je intens kan genieten van een hotelkamer.
Verwijderd
Citaat:
Overigens heb ik nog nooit in een hotel geslapen, dat moet gezegd worden

Ja, Formule 1-hotels en bungalows
Oud 04-07-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Maar goed, 'je moet niet doen alsof het zo geweldig leuk is' is wel weer een typische N00dles-kortzichtige opmerking, vind ik iedereen zijn ding hoor, ik snap ook best dat je intens kan genieten van een hotelkamer.
Oh ik weet zeker dat mensen het intens leuk kunnen vinden, maar ik hoor daar niet bij, en n00dles dus ook niet
Oud 04-07-2011, 11:31
Verwijderd
Ik wilde laatst Fantasia 2000 kopen maar ik ben een beetje bang dat die tegenvalt. Wie heeft hem gezien en wat vond je ervan?
Oud 04-07-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Oh ik weet zeker dat mensen het intens leuk kunnen vinden, maar ik hoor daar niet bij, en n00dles dus ook niet
Nee, I know
Oud 04-07-2011, 11:32
Carn
Carn is offline
ik vind beiden prima .
Oud 04-07-2011, 11:33
Verwijderd
Huhu, ik werd gebeld door iemand van m'n werk, of ik voortaan toch iets eerder m'n uren wil declareren.. Ja, ik was het gewoon ganz vergessen, maar ik krijg het nu wel en ik kijk dus uit naar een mooi bedrag. 105 uren
Oud 04-07-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
ik vind beiden prima .
Ik ook. Sowieso vind ik vakantie nogal snel best, maar ik geef wel echt de voorkeur aan kamperen.
Oud 04-07-2011, 11:35
Verwijderd
Die hebben we ook thuis. Maar als ik de beschrijving van wikipedia lees geloof ik dat ik 'm niet gezien heb Mijn vader was er erg enthousiast over geloof ik.
Oud 04-07-2011, 11:35
Verwijderd
Citaat:
Ik moet fantasia binnenkort maar weer eens opzetten. Als kind vond ik een paar stukjes gaaf, maar ik snapte er verder maar weinig van. Ik had een disneyfilm gekregen van papa, was het allemaal muziek met verschillende dingen

Mijn broertje en ik keken de dino's en iets met paarden en verder vonden we het maar zozo.
Die met paarden vind ik minder. Met de pegasusjes en Zeus en weet ik wie allemaal nog meer. Die vind ik nu te Disney Le Sacre is gewoon echt knap gemaakt en spannend en goed passend bij de muziek en en <3 Net als Nacht op de kale berg
Oud 04-07-2011, 11:36
Verwijderd
Ik heb eindelijk een beetje een bruine rug
Oud 04-07-2011, 11:38
Verwijderd
Dit wordt echt hetl laatste jaar dat ik met mijn ouders ga kamperen.
Oud 04-07-2011, 11:39
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen schatjes!

en doei schatjes!
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hoezo is dat nou weer kortzichtig, ik snap heus wel dat er mensen zijn die het leuk vinden. Het is gewoon een manier van zeggen.
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
zusje, laatst hadden we het over deze clip maar we kwamen er niet meer op van wie die was.
gevonden!

[filmpje]
Ohjaaa best een chill nummer ook. Wat goed van je!

*is weer GA kijken *
Oud 04-07-2011, 11:40
Verwijderd
Citaat:
Hoezo is dat nou weer kortzichtig, ik snap heus wel dat er mensen zijn die het leuk vinden. Het is gewoon een manier van zeggen.
Gewoon een manier van raar zeggen dan
Oud 04-07-2011, 11:41
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:

Het stuk met de Tovenaarsleerling vond ik vroeger ook wel tof, we hadden die zelfs in 'boek'-vorm
Oud 04-07-2011, 11:41
Verwijderd
Citaat:
Die met paarden vind ik minder. Met de pegasusjes en Zeus en weet ik wie allemaal nog meer. Die vind ik nu te Disney Le Sacre is gewoon echt knap gemaakt en spannend en goed passend bij de muziek en en <3 Net als Nacht op de kale berg
Zeg, ik heb het over toen ik 8 was he Toen was ik een paardenmeisje en mijn broertje vond dino's vet gaaf. Dus daarom keken we die 2 stukken.
Oud 04-07-2011, 11:42
Verwijderd
Citaat:
Ohjaaa best een chill nummer ook. Wat goed van je!

*is weer GA kijken *
haha ja zeker chill nummertje, ga helemaal los hier
en ik krijg allemaal smsjes waarvan ik ga zweven, woei
Oud 04-07-2011, 11:43
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gewoon een manier van raar zeggen dan
Sja, als ik zoiets irl zou zeggen, dan zou het minder raar klinken dan op een forum waarin elk woord uitvergroot wordt
Oud 04-07-2011, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Zeg, ik heb het over toen ik 8 was he Toen was ik een paardenmeisje en mijn broertje vond dino's vet gaaf. Dus daarom keken we die 2 stukken.
Ja, dat snap ik wel
Ik heb het ook over nu
The Sorcerer's Apprentice vind ik nog steeds leuk/mooi. Maar ook gewoon een mooi muziekstuk. En die is natuurlijk júist heel erg Disney
Oud 04-07-2011, 11:45
Verwijderd
Citaat:
Sja, als ik zoiets irl zou zeggen, dan zou het minder raar klinken dan op een forum waarin elk woord uitvergroot wordt
Dat zou kunnen.
Maar het is me wel vaker opgevallen dat je dingen zo kan stellen alsof ze universeel gelden ofzo. Dat ik denk 'ehh, niet iedereen vindt dat'. Maar goed.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Maar een kampvuur beats een open haard
Verwijderd
Ik kijk nu via youtube the rite of spring
Oud 04-07-2011, 11:46
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Dat zou kunnen.
Maar het is me wel vaker opgevallen dat je dingen zo kan stellen alsof ze universeel gelden ofzo. Dat ik denk 'ehh, niet iedereen vindt dat'. Maar goed.
Ja, maar om nou overal 'ik vind' voor te gaan plakken, is ook weer zoiets. Dat het mijn mening is en niet universeel, spreekt voor zich.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten