Advertentie | |
|
![]() |
|
Tja, bijna elke 'Hollywood acteur' is wat dat betreft wat eenzijdig, omdat je ze zo vaak ziet. Of het nou Bale, Depp, Cruise of zelfs een Kevin Spacey is; die koppen zijn gewoon zo bekend dat ik ze toch niet meer alleen als het karakter kan zien.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had eigelijk geen zin om dit jaar 2 weken lang met mijn ouders te gaan kamperen. Wanr het is elk jaar hetzelfde gezeik, gek worden van elkaar omdat we in een te kleine ruimte met 4 man leven, en ze willen altijd kerken bezoeken, maart ik en mij broetje willen liever een stad in verkennen, fietsen enzo...
|
![]() |
|||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik moet fantasia binnenkort maar weer eens opzetten. Als kind vond ik een paar stukjes gaaf, maar ik snapte er verder maar weinig van. Ik had een disneyfilm gekregen van papa, was het allemaal muziek met verschillende dingen
![]() Mijn broertje en ik keken de dino's en iets met paarden en verder vonden we het maar zozo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() *is weer GA kijken ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik heb het ook over nu ![]() The Sorcerer's Apprentice vind ik nog steeds leuk/mooi. Maar ook gewoon een mooi muziekstuk. En die is natuurlijk júist heel erg Disney ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het is me wel vaker opgevallen dat je dingen zo kan stellen alsof ze universeel gelden ofzo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|