Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ze waren in ieder geval superkut. Ik liep er ook superscheef op, zag er niet uit, maar dat kan ook liggen aan dat ik niet recht op m'n voeten sta. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar ik merk het altijd meteen als ik ziek ga worden, dat begint met een droge keel tijdens het slikken, en met een duizelig gevoel in m'n hoofd. Verdomme, als ik ziek ben in Londen ben ik WOEST ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu nog steeds niet, heb telkens dorst en hoofdpijn. Hoop maar dat het dinsdag over is. Moeten we trouwens Harry Potter vantevoren regelen/even bekijken hoe het zit, of doen we dat als we daar zijn? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-07-2011 om 19:27. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Het is wel grappig hoe dialect de manier waarop mensen hun klachten beschrijven beïnvloedt (tangconstructie). In heel Nederland wordt duizeligheid omschreven als een licht gevoel in het hoofd, maar Twentenaren hebben het over een zwaar gevoel in het hoofd, of eventueel een licht gevoel in de benen. En als mensen aanwijzen dat ze pijn ergens boven in de buik hebben, dan moet je dat geen 'buikpijn' noemen, want ze vinden het maagpijn en dat is iets heel anders dan buikpijn.
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik vind dat antwoord trouwens wel prima verder, want ik weet dan in elk geval wat ik wilde weten, plus wat extra informatie ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zo heb ik al sinds begin dit jaar 'last' van m'n knie, maar alleen maar als ik erop leun of in kleermakerszit wil zitten. Verder niet zo, dus 'tsja'. [/eigenwijs]
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
||
Citaat:
Topictools | Zoek in deze topic |