Oud 29-07-2011, 18:09
Verwijderd
oeh, dinsdag en woensdag, als ik weekend heb, wordt het vet mooi weer en ik heb een tuin
Advertentie
Oud 29-07-2011, 18:09
Verwijderd
Citaat:
oeh, dinsdag en woensdag, als ik weekend heb, wordt het vet mooi weer en ik heb een tuin
Ik ben dan in Londen, woensdag is het daar ook mooi weer, donderdag waarschijnlijk regen. Maarja.
Oud 29-07-2011, 18:10
Verwijderd
Citaat:
Die had ik afgelopen winter gekocht, ik dacht, dan doe ik die aan als er sneeuw ligt, dat is toch bijna nooit.

Nou, was geen porem, ze waren na een dag al 'lek'.
En je glijdt ook keihard uit, lijkt me. Ik heb uiteindelijk bij Van Haren voor 15 euro nepleren gevoerde laarsjes met profielzool gevonden
Oud 29-07-2011, 18:10
Schrödinger
Schrödinger is offline
Wat ga je doen in Londen?
Oud 29-07-2011, 18:11
Verwijderd
Citaat:
En je glijdt ook keihard uit, lijkt me. Ik heb uiteindelijk bij Van Haren voor 15 euro nepleren gevoerde laarsjes met profielzool gevonden
Ik weet niks meer over de zolen eigenlijk.

Maar ze waren in ieder geval superkut. Ik liep er ook superscheef op, zag er niet uit, maar dat kan ook liggen aan dat ik niet recht op m'n voeten sta.
Oud 29-07-2011, 18:12
Verwijderd
Citaat:
Wat ga je doen in Londen?
Musea bezoeken, dingen bekijken, rondlopen, foto's maken, fish and chips eten, naar een park als het weer het toelaat, misschien naar SeaLife, en naar Harry Potter
Oud 29-07-2011, 18:13
Verwijderd
Citaat:
Ik weet niks meer over de zolen eigenlijk.

Maar ze waren in ieder geval superkut. Ik liep er ook superscheef op, zag er niet uit, maar dat kan ook liggen aan dat ik niet recht op m'n voeten sta.
Dat vond ik ook heel naar aan die nep-uggs, ik heb er een aantal geprobeerd in de winkels maar ik ging telkens heel gek met m'n enkels naar binnen staan op blote voeten doe ik dar ook een klein beetje, maar die schoenen maakten het veel erger.
Oud 29-07-2011, 18:15
Verwijderd
Ik heb sinds gisteren een enorm dorstgevoel en hoofdpijn, alsof ik niet genoeg gedronken heb, maar hoeveel water ik ook drink, het gaat niet echt over. En een beetje een duizelig gevoel.
Is dat iets?
Oud 29-07-2011, 18:17
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Een kater?
Oud 29-07-2011, 18:18
Verwijderd
Haha, shit, zo klinkt het wel ja, maar nee, kan het niet zijn.
Oud 29-07-2011, 18:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb sinds gisteren een enorm dorstgevoel en hoofdpijn, alsof ik niet genoeg gedronken heb, maar hoeveel water ik ook drink, het gaat niet echt over. En een beetje een duizelig gevoel.
Is dat iets?
last van de luchtdruk?
Oud 29-07-2011, 18:20
Verwijderd
Citaat:
last van de luchtdruk?
En hoe zou dat kunnen komen? Er is niks anders dan normaal.

Maar ik merk het altijd meteen als ik ziek ga worden, dat begint met een droge keel tijdens het slikken, en met een duizelig gevoel in m'n hoofd.
Verdomme, als ik ziek ben in Londen ben ik WOEST
Oud 29-07-2011, 18:22
Verwijderd
Citaat:
Heb jij ook altijd dat als je elke dag je email leest, je ongeveer 1 email per dag krijgt, maar dat als je een keer een paar dagen niet leest, je er tien per dag ontvangen blijkt te hebben?
Ik had tussen gisteravond en vanmorgen 453 nieuwe mailberichten
Oud 29-07-2011, 18:25
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Ik had tussen gisteravond en vanmorgen 453 nieuwe mailberichten
En hoeveel daarvan was junkmail?
Oud 29-07-2011, 18:26
Verwijderd
Citaat:

Maar ik merk het altijd meteen als ik ziek ga worden, dat begint met een droge keel tijdens het slikken, en met een duizelig gevoel in m'n hoofd.
Neem anders preventief wat tamiflu
Oud 29-07-2011, 18:27
Verwijderd
Citaat:
Neem anders preventief wat tamiflu
Ik was bij jou gisteren toch al niet goed.

Nu nog steeds niet, heb telkens dorst en hoofdpijn. Hoop maar dat het dinsdag over is.

Moeten we trouwens Harry Potter vantevoren regelen/even bekijken hoe het zit, of doen we dat als we daar zijn?
Oud 29-07-2011, 18:30
Verwijderd
Citaat:
Ik was bij jou gisteren toch al niet goed.

Nu nog steeds niet, heb telkens dorst en hoofdpijn. Hoop maar dat het dinsdag over is.

Moeten we trouwens Harry Potter vantevoren regelen/even bekijken hoe het zit, of doen we dat als we daar zijn?
Ik zal een kort onderzoek vooraf verrichten
Oud 29-07-2011, 18:32
Verwijderd
Citaat:

wie mooi wil zijn moet pijn lijden
Mijn oma en mijn moeder dus ook, zeiden altijd "wie mooi wil gaan, moet pijn doorstaan" . Eigenlijk vind ik dat veel mooier want het rijmt
Oud 29-07-2011, 18:33
Verwijderd
Nou inderdaad, speaking of it, ik moet mijn wenkbrauwen nog epileren, ik lijk Bert wel.
Oud 29-07-2011, 18:34
Verwijderd
Citaat:
En hoeveel daarvan was junkmail?
Dat ligt aan je definitie van junkmail, de server was gedeeltelijk vastgelopen en die controleert elke 2 minuten of hij iets moet doen en als er iets fout gaat krijg ik daar een automatisch report van
Oud 29-07-2011, 18:51
Verwijderd
Zo meteen maar weer verder met Dexter
Oud 29-07-2011, 19:15
Verwijderd
Citaat:

Ik had begrepen dat er onweer aan zat te komen in het westen, dat geeft ook zo'n drukkende hoofdpijn (als je daar gevoelig voor bent, dan).

Laatst gewijzigd op 29-07-2011 om 19:27.
Oud 29-07-2011, 19:26
Verwijderd
Nou vakantie
Oud 29-07-2011, 19:52
Noedelhap
Noedelhap is offline

Spoiler
Oud 29-07-2011, 19:53
Verwijderd
Oud 29-07-2011, 20:02
Verwijderd
Ik ben helemaal duf door het overdag slapen, eigenlijk zou ik even naar buiten moeten, maar daar ben ik te duf voor.
Oud 29-07-2011, 20:07
Verwijderd
Het is wel grappig hoe dialect de manier waarop mensen hun klachten beschrijven beïnvloedt (tangconstructie). In heel Nederland wordt duizeligheid omschreven als een licht gevoel in het hoofd, maar Twentenaren hebben het over een zwaar gevoel in het hoofd, of eventueel een licht gevoel in de benen. En als mensen aanwijzen dat ze pijn ergens boven in de buik hebben, dan moet je dat geen 'buikpijn' noemen, want ze vinden het maagpijn en dat is iets heel anders dan buikpijn.
Oud 29-07-2011, 20:08
Verwijderd
Ook iets wat volgens mij Twents is: dat ik vraag "heeft u ook last van hoesten?" en dat ze dan antwoorden "nou, last niet, maar ik hoest wel veel". Waarmee ze bedoelen dat het hoesten niet pijnlijk is.
Oud 29-07-2011, 20:10
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Ook iets wat volgens mij Twents is: dat ik vraag "heeft u ook last van hoesten?" en dat ze dan antwoorden "nou, last niet, maar ik hoest wel veel". Waarmee ze bedoelen dat het hoesten niet pijnlijk is.
Klinkt als iets wat ik ook zou zeggen, en ik ben absoluut geen Tukker.
Oud 29-07-2011, 20:11
Verwijderd
Citaat:
Klinkt als iets wat ik ook zou zeggen, en ik ben absoluut geen Tukker.
maar bedoel je dan ook 'pijn' als je 'last' zegt? Of bedoel je dan meer dat je wel veel hoest, maar dat je zo'n bikkel bent dat je daar wel tegen kunt?

Ik vind dat antwoord trouwens wel prima verder, want ik weet dan in elk geval wat ik wilde weten, plus wat extra informatie heb ik liever dan mensen die alleen ja of nee zeggen, die heb je ook soms. En dat als ik dan open vragen ga stellen, ze antwoorden met 'tja...'.
Oud 29-07-2011, 20:14
Geel
Geel is offline
Sarah, ik word altijd jaloers van je ziekenhuisverhalen! Ik wil ook een dokter zijn! Nu!
Oud 29-07-2011, 20:19
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
maar bedoel je dan ook 'pijn' als je 'last' zegt? Of bedoel je dan meer dat je wel veel hoest, maar dat je zo'n bikkel bent dat je daar wel tegen kunt?

Ik vind dat antwoord trouwens wel prima verder, want ik weet dan in elk geval wat ik wilde weten, plus wat extra informatie heb ik liever dan mensen die alleen ja of nee zeggen, die heb je ook soms. En dat als ik dan open vragen ga stellen, ze antwoorden met 'tja...'.
Als ik ergens last van heb doet het wel pijn ja. Als ik geen pijn heb, dan beschouw ik iets niet als vervelend en ga ik er ook niet voor naar de dokter.

Zo heb ik al sinds begin dit jaar 'last' van m'n knie, maar alleen maar als ik erop leun of in kleermakerszit wil zitten. Verder niet zo, dus 'tsja'. [/eigenwijs]
Oud 29-07-2011, 20:32
Verwijderd
Citaat:
Als ik ergens last van heb doet het wel pijn ja. Als ik geen pijn heb, dan beschouw ik iets niet als vervelend en ga ik er ook niet voor naar de dokter.

Zo heb ik al sinds begin dit jaar 'last' van m'n knie, maar alleen maar als ik erop leun of in kleermakerszit wil zitten. Verder niet zo, dus 'tsja'. [/eigenwijs]
Volgens mij wordt over het algemeen last niet als synoniem beschouwd met pijn, maar heeft het voor de meeste mensen meer te maken met of iets vervelend is . Bv als je al een week geen oog dichtdoet, dan doet dat geen pijn, maar het is wel erg lastig.
Oud 29-07-2011, 21:00
Verwijderd
Jeetje, de krant heeft een opzegtermijn van vier weken.
Oud 29-07-2011, 21:20
snoopy
snoopy is offline
@ Quis: omdat LP heel streng keek:

Citaat:
Nee, een oprechte vraag!
Oud 29-07-2011, 21:21
Verwijderd
Citaat:
Nee, een oprechte vraag!
Er stond anders geen vraagteken achter!

Maar ok, om antwoord te geven, ik vind het prima namen, niet bijzonder lelijk, niet bijzonder mooi.

Laatst gewijzigd op 29-07-2011 om 21:30.
Oud 29-07-2011, 21:21
Verwijderd
LP how come ben jij ineens forumbaas?
Oud 29-07-2011, 21:22
Elmp
Elmp is offline
Citaat:
Het is wel grappig hoe dialect de manier waarop mensen hun klachten beschrijven beïnvloedt (tangconstructie). In heel Nederland wordt duizeligheid omschreven als een licht gevoel in het hoofd, maar Twentenaren hebben het over een zwaar gevoel in het hoofd, of eventueel een licht gevoel in de benen. En als mensen aanwijzen dat ze pijn ergens boven in de buik hebben, dan moet je dat geen 'buikpijn' noemen, want ze vinden het maagpijn en dat is iets heel anders dan buikpijn.
Nee hoor, tenminste hier in Enschede en omstreken is duizeligheid gewoon een licht raar gevoel in je hoofd (bijvoorbeeld lang rondjes draaien) Dat van het maag en buikpijn verhaal heb ik ook nog nooit gehoord

Citaat:
Dit kan nog wel eens kloppen, maar ik weet niet of het alleen in Twente gebeurd want het klinkt best logisch. Als je ergens last van hebt dan vind je het irritant maar dan hoeft het nog niet pijn te doen.
Oud 29-07-2011, 21:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
LP how come ben jij ineens forumbaas?
Welkom in de late train! We vertrekken ieder moment.

Omdat Queasy ermee op hield vandaar.
Oud 29-07-2011, 21:27
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Er stond anders geen vraagteken achter!
Sorry hoor

Citaat:
Maar ok, om antwoord te vinden, ik vind het prima namen, niet bijzonder lelijk, niet bijzonder mooi.
Diplomatiek!
Oud 29-07-2011, 21:30
Verwijderd
Citaat:
Welkom in de late train! We vertrekken ieder moment.

Omdat Queasy ermee op hield vandaar.
Aha. Leuk! En ja, ik heb wel meer gemist de afgelopen tijd.

Citaat:
Diplomatiek!
Gewoon waar.
Oud 29-07-2011, 21:32
Rationeel
Rationeel is offline
Zeg LP je moet wel even heel erg ons verhaal, met name de titel, waarderen hoor
Oud 29-07-2011, 21:33
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Toch wel leuk ja?
Oud 29-07-2011, 21:37
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Zeg LP je moet wel even heel erg ons verhaal, met name de titel, waarderen hoor
Ik had de titel helemaal niet zo goed gelezen, maar nu haat ik je weer
Oud 29-07-2011, 21:39
Verwijderd
Hi there,

Even 10 minuten wachten totdat de bestanden naar m'n usb zijn gekopieerd, voor het vervolg van dexter s2
Oud 29-07-2011, 23:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn vader is zo dronken, ik zweer je, hij dronk net uit de afstandsbediening of nou ja, dat dacht hij natuurlijk.
En hij hing een verhaal op dat hij met een vrouw zat te praten en dat er daarna drama was omdat mijn moeder zo jaloers was?
Oud 29-07-2011, 23:25
Daboman
Daboman is offline
Net weer terug van werk. Sommige figuren op de snelweg op dit tijdstip hebben echt doodswensen ofzo. Ze zigzaggen overal tussen door en negeren doorgetrokken strepen of de maximale snelheid.
Oud 30-07-2011, 08:14
Edelweiss
Edelweiss is offline
Morge!
Oud 30-07-2011, 10:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Verpleegkundigen staan vijf dagen per week ongeveer 5 uur per dag op hun voeten, en willen die dus graag heel houden, evenals hun rug
Crocs zijn alleen slecht voor je voeten (en niet antistatisch, dus beter niet te gebruiken in het ziekenhuis), je kunt beter voor 60 euro klompen laten aanmeten bij de orthopedische schoenmaker en daar de rest van je leven mee doen
Oud 30-07-2011, 11:11
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Mijn vader is zo dronken, ik zweer je, hij dronk net uit de afstandsbediening
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten