Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() btw, aangezien het net over The Smiths ging: waarom heeft iedereen over mijn prachtige Morrissey imitatie heengekeken een paar saais terug? ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik noem hem vaak Spekkie. En een heleboel suffe dingen, en verder noem ik hem hetgeen wat hij op dat moment aan het doen is. Knagert en Rollie en Kwijlebal enzo. En Lievelingsbaby. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik snap niet hoe iemand in Nederland, die hier is opgegroeid met TV en alles, nog steeds zo slecht kan zijn in Engels. Slecht zijn in Frans of Duits kan ik inkomen, want ben er zelf ook geen ster in, maar Engels word van kinds af aan al in je schedeltje gepompt. Ikke niet schnap.
![]() Btw, ik zou wel eens een battle willen aangaan met Marlon. Ik pwn 'm.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik ben niet heel slecht in Engels. Het rammelt grammaticaal een beetje, maar niet extreem, en mijn woordenschat is redelijk. Het is meer dat ik de taal gewoon niet goed aanvoel, en ik kan het niet uitspreken. |
![]() |
||
Citaat:
Mijn bff spreekt ook niet heel goed Engels en vooral haar uitspraak is niet geweldig, maar alsnog kan ook zij het meeste wel goed volgen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik vind het trouwens stom dat je op de middelbare school over het algemeen alleen westerse talen aangeboden krijgt. Het is zo ontzettend waardevol om een niet-westerse taal te spreken. Ze moeten Arabisch aanbieden, Turks, Chinees, Japans, Hindi, Russisch, Farsi, Azeri voor mijn part. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|