Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-08-2011, 00:54
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Al een half uur geen nieuw saai-topic :') Mensen toch!
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Advertentie
Oud 16-08-2011, 00:56
Verwijderd
Sorry Blame the El Cid.
Oud 16-08-2011, 01:00
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
De wat?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-08-2011, 01:00
Verwijderd
Citaat:
Al een half uur geen nieuw saai-topic :') Mensen toch!
Skyrim gaat geniaal worden. Maar morrowind heb ii echt kapotgespeeld jaren lang beste spel ooit
Oud 16-08-2011, 01:02
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Skyrim gaat geniaal worden. Maar morrowind heb ii echt kapotgespeeld jaren lang beste spel ooit
Beste spel ooit :')

Je bedoelt de buggy quests, de houterige animaties, het constant vast blijven zitten achter een stukje rots en het stroeve vechten?

Morrowind was destijds indrukwekkend vanwege de grote open wereld, de water shader en de mooie muziek, maar daar blijft het bij. Ik heb het wel een tijd lang gespeeld, maar ik ergerde me elke keer weer aan bovengenoemde dingen.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-08-2011, 01:03
Verwijderd
De introductieweek Hoe vaak heb ik dat al genoemd ?
Oud 16-08-2011, 01:07
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Morrowind, <3. Ik moest elke keer weer lachen als die gozer uit de lucht kwam donderen, .
__________________
Schmach.
Oud 16-08-2011, 01:09
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ik zag trouwens ergens een nieuwsbericht dat er een paar hockeymeisjes met hun kop tegen een viaduct zijn geknald. Ook niet al te handig.
__________________
Schmach.
Oud 16-08-2011, 01:09
Verwijderd
Citaat:
Beste spel ooit :')

Je bedoelt de buggy quests, de houterige animaties, het constant vast blijven zitten achter een stukje rots en het stroeve vechten?

Morrowind was destijds indrukwekkend vanwege de grote open wereld, de water shader en de mooie muziek, maar daar blijft het bij. Ik heb het wel een tijd lang gespeeld, maar ik ergerde me elke keer weer aan bovengenoemde dingen.
buggy quests? Viel reuze mee. Och die animaties maakt me geen zak uit. Ik ken geen game die zo free roaming was en dat vond ik briljant. En ik speelde met een stuk of 20 mods minimaal
Oud 16-08-2011, 01:11
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ach, vast een newb die de Fighters Guild na de Thieves Guild probeerde te doen.

Of was het nou andersom? .
__________________
Schmach.
Oud 16-08-2011, 01:17
Verwijderd
Citaat:
Ach, vast een newb die de Fighters Guild na de Thieves Guild probeerde te doen.

Of was het nou andersom? .
Alles tegelijk natuurlijk. En trainers waren voor mietjes. En lekker bunnyhoppen. Fortify acrobatics for 1000 points for 7 seconds scroll<3
Oud 16-08-2011, 01:22
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Er zijn best wat goede tekenfilms tegenwoordig, Noedel en Kauw. Adventuretime bijvoorbeeld.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-08-2011, 01:23
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik zag trouwens ergens een nieuwsbericht dat er een paar hockeymeisjes met hun kop tegen een viaduct zijn geknald. Ook niet al te handig.
Hoe is het met het viaduct?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-08-2011, 01:27
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
In Utrecht zijn drie inzittenden van een dubbeldekker met hun hoofd tegen een viaduct gekomen toen de bus daar onderdoor reed. Twee van hen zijn ernstig gewond geraakt. In de bus zaten leden van een hockeyvereniging die bezig waren met hun introductie. De schrik zat er goed in bij de studenten. Het is nog onduidelijk hoe het ongeluk kon gebeuren.



En "de schrik zat er goed in" Wat een woordkeus.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-08-2011, 01:27
Verwijderd
AIDS door een trechter

@Trimm: Cartoon Network was destijds ook alleen zo gaaf geworden doordat Ren & Stimpy zo'n groot succes was, en men opeens begon te luisteren naar wat JohnK te zeggen had over animatie. Met name z'n ideeën over hoe je originele, grappige kwaliteitstekenfilms krijgt waar mensen daadwerkelijk naar willen kijken, en z'n ideeën over hoe je zo'n soort platform moet organiseren en runnen. In de glorietijd van Cartoon Network was hij daar zo'n beetje de adviseur en go-to-guy voor alles.

Eigenlijk hebben we bijna alle gave tekenfilms van de afgelopen twintig jaar aan hem te danken, en de meeste grote animatoren die nu leuke dingen doen zijn ook door (al dan niet indirect) door hem gekickstart. Jammer dat het nu weer hard ingekakt is, zeker op organisatorisch niveau. Dat zie je ook heel erg met Cartoon Network, daar is in de afgelopen tijd niets écht interessants meer geproduceerd. Mensen vergeten snel. Vooral als er geld meespeelt.
Oud 16-08-2011, 01:29
Verwijderd
Ik vond Morrowind ook erg goed, trouwens, maar ik vond hem wel echt superlelijk, daar stoorde ik me tijdens het spelen ook heel erg aan.
Oud 16-08-2011, 01:31
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Para, heb je Toonstruck gespeeld?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-08-2011, 01:32
Verwijderd
Citaat:
Er zijn best wat goede tekenfilms tegenwoordig, Noedel en Kauw. Adventuretime bijvoorbeeld.
Oja, Adventure Time is wel één van de beteren van nu Maar die wilden ze er eerst ook niet door laten, he. Ik weet nog dat ik in 2008 de pilot keek, toen die net uit was, en ik vond hem absoluut hilarisch, maar het heeft dus tot 2010 geduurd voor iemand de show eindelijk wilde hebben. Producenten en managers weten niks van wat leuk is.
Ads door Google
Oud 16-08-2011, 01:35
Verwijderd
O, en Adventure Time is geproduceerd door Frederator Studios, dus wederom een goeie show die we indirect te danken hebben aan JohnK Dat zie je ook wel, omdat het één van de weinige huidige animatieseries is die zich aan de golden age-principes houdt.
Oud 16-08-2011, 01:35
Verwijderd
The Marvelous Misadventures of Flapjack is ook leuk.

/spam
Oud 16-08-2011, 01:36
Verwijderd
Citaat:
Para, heb je Toonstruck gespeeld?
Neen! De cover op Wikipedia ziet er wel gaaf uit.
Oud 16-08-2011, 01:39
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Neen! De cover op Wikipedia ziet er wel gaaf uit.
Oh, ik denk dat je hem wel zou kunnen waarderen Christopher Lloyd, veel animatie en live-action door elkaar En geweldige grappen. Schijnt nog wel te werken met dosbox.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-08-2011, 01:41
Verwijderd
Hm, maar eens binnenhalen dan. Als ik geen deadlines heb en Minecraft zat ben
Oud 16-08-2011, 01:41
Verwijderd
Citaat:
Ik vond Morrowind ook erg goed, trouwens, maar ik vond hem wel echt superlelijk, daar stoorde ik me tijdens het spelen ook heel erg aan.
Mods Mods Mods! Scheelde.veel
Oud 16-08-2011, 01:43
Verwijderd
Mja, ik ben niet zo van de mods.
Advertentie
Oud 16-08-2011, 01:55
Pierrot
Avatar van Pierrot
Pierrot is offline
Ach, ik stoor me nooit zo aan slechte graphics. Ik stoorde me wel aan Cliffracers(?).
__________________
Schmach.
Oud 16-08-2011, 02:04
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ach, ik stoor me nooit zo aan slechte graphics. Ik stoorde me wel aan Cliffracers(?).
Waren dat die schattige vogeltjes die me probeerden aan te vallen maar telkens met een enkele pijl uit de lucht te schieten waren?
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-08-2011, 02:07
Verwijderd
Citaat:
Waren dat die schattige vogeltjes die me probeerden aan te vallen maar telkens met een enkele pijl uit de lucht te schieten waren?
ja, kutbeesten (ook weg te halen met een mod )
Oud 16-08-2011, 02:14
Noedelhap
Avatar van Noedelhap
Noedelhap is offline
Nee joh, ik maakte er een sport van om elke Cliffracer uit de lucht te schieten, vond het geweldig om ze zo ver te zien vallen En mn boogschietskills gingen erdoor omhoog.
__________________
Voor het onrecht is het bij mij kwaad kersen eten.
Oud 16-08-2011, 02:58
Verwijderd
Die beesten, als ik de juiste voor me heb, maken exact hetzelfde geluid als een bepaalde meeuwen- of ganzensoort in de buurt van mijn ouderlijk huis. Dus daardoor had ik irl telkens dat als ik dat geluid hoorde, ik in een reflex ineen dook en naar m'n zwaard probeerde te grijpen. :')
Oud 16-08-2011, 07:29
Verwijderd
oh lordy, de poortdeur staat open Waarschijnlijk heeft er dus vannacht écht iemand op het raam geklopt
Oud 16-08-2011, 07:55
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeedemorgen!
Oud 16-08-2011, 07:55
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
oh lordy, de poortdeur staat open Waarschijnlijk heeft er dus vannacht écht iemand op het raam geklopt
Oud 16-08-2011, 09:03
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oh lordy, de poortdeur staat open Waarschijnlijk heeft er dus vannacht écht iemand op het raam geklopt
__________________
you're not my demographic
Oud 16-08-2011, 09:09
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Michelle Bachmann wordt met de dag gekker:



"If you're involved in the gay and lesbian lifestyle... it's bondage."

__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-08-2011, 09:11
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik was zojuist bij de tandarts en daar zat een meisje in de wachtkamer. Eerst zat ze mee heel lang aan te staren, daarna ging ze druiven eten uit haar broodtrommel. Iedere keer als ze een druif pakte maakte ze heel voorzichtig haar trommeltje open waarna ze er voorzichtig een druifje uit pakte, om hem vervolgens weer stevig te sluiten. Em dat dan een keer of acht.
__________________
you're not my demographic
Ads door Google
Oud 16-08-2011, 09:13
Verwijderd
Ja, lachen jullie maar ik was en ben alleen thuis, als weerloos vrouwke, met een nagelschaartje als enige wapen in de buurt ;x
Oud 16-08-2011, 09:13
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Helaas was de tandarts minder vrolijk. Verstandskies moet worden getrokken, oude vulling moet worden vervangen voor de derde keer, en een beginnend gaatje dat preventief moet worden verholpen.
__________________
you're not my demographic
Oud 16-08-2011, 09:14
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Ja, lachen jullie maar ik was en ben alleen thuis, als weerloos vrouwke, met een nagelschaartje als enige wapen in de buurt ;x
Je hebt toch een poepkanon binnen handbereik?
__________________
you're not my demographic
Oud 16-08-2011, 09:15
Verwijderd
Citaat:
Ik was zojuist bij de tandarts en daar zat een meisje in de wachtkamer. Eerst zat ze mee heel lang aan te staren, daarna ging ze druiven eten uit haar broodtrommel. Iedere keer als ze een druif pakte maakte ze heel voorzichtig haar trommeltje open waarna ze er voorzichtig een druifje uit pakte, om hem vervolgens weer stevig te sluiten. Em dat dan een keer of acht.

ook raar dat ze eet in de wachtkamer van de tandarts. je kunt toch niet op controle met druivenvliesjes tussen je tanden
Oud 16-08-2011, 09:17
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
oh lordy, de poortdeur staat open Waarschijnlijk heeft er dus vannacht écht iemand op het raam geklopt
Och och, je springt nu wel naar conclusies.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Oud 16-08-2011, 09:17
Verwijderd
Citaat:
Je hebt toch een poepkanon binnen handbereik?
Zijn vernietigende kracht zit 'm meer in dat hij 's nachts iedere anderhalf uur wakker wordt!
Inbreker beneden, bezig de kabeltjes uit de tv te trekken om die mee te nemen: FFFUUUU wat een iriitant kind. Never mind, we gaan wel naar het huis hiernaast
Oud 16-08-2011, 09:19
Verwijderd
Citaat:
Och och, je springt nu wel naar conclusies.
Toch geen onredelijke sprong? Iémand heeft die deur opengemaakt, dan is het ook best aannemelijk dat die persoon ook op het raam heeft geklopt. Ik beeld me niet zo gauw dingen in
Oud 16-08-2011, 09:21
Rationeel
Rationeel is offline
wat doet u in het dagelijks leven?
ik klop 's nachts op ramen



Oud 16-08-2011, 09:23
Verwijderd
Nouhou, ik ben niet gek hoor
Het kunnen best studenten zijn geweest, die als introweekopdracht ehhh. 's nachts op ramen moesten kloppen! Of een dronkelap die zich in het huis vergist had.
Oud 16-08-2011, 09:26
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
Aw Gnorkie, ik kan me voorstellen dat je het eng vindt hoor!
__________________
Tsja
Oud 16-08-2011, 09:32
Verwijderd
Citaat:
Nouhou, ik ben niet gek hoor
Het kunnen best studenten zijn geweest, die als introweekopdracht ehhh. 's nachts op ramen moesten kloppen! Of een dronkelap die zich in het huis vergist had.
Misschien was het een geest. Maken geesten tuindeuren open?

O, en, ik heb wat levensvragen. Ik ga zo naar de kapper, hoe moet mijn haar - zal ik een pony laten knippen? Verder: zal ik lunchen met de resten van mijn ontbijt of iets nieuws maken? Zal ik mijn vadersnaam in het Nederlands met een J schrijven of met een Y? Is het lelijk als je voornaam op je achternaam rijmt?

Dit zijn allemaal serieuze vragen, trouwens.

En Little Phoebe LP naamzoek. Ik ben dinsdag of woensdag in Den Haag en dan sta ik voor je deur hoor!
Oud 16-08-2011, 09:35
Verwijderd
Citaat:
Misschien was het een geest. Maken geesten tuindeuren open?

O, en, ik heb wat levensvragen. Ik ga zo naar de kapper, hoe moet mijn haar - zal ik een pony laten knippen? Verder: zal ik lunchen met de resten van mijn ontbijt of iets nieuws maken? Zal ik mijn vadersnaam in het Nederlands met een J schrijven of met een Y? Is het lelijk als je voornaam op je achternaam rijmt?

Dit zijn allemaal serieuze vragen, trouwens.

En Little Phoebe LP naamzoek. Ik ben dinsdag of woensdag in Den Haag en dan sta ik voor je deur hoor!
Hou op!

- Geen pony
- Hangt er vanaf wat beide opties inhouden
- Als je het uitspreekt als een j: Met y schrijven. Als je het uitspreekt als dzj: met j schrijven
Oud 16-08-2011, 09:36
Verwijderd
Citaat:
Aw Gnorkie, ik kan me voorstellen dat je het eng vindt hoor!
Yes, begrip
Oud 16-08-2011, 09:37
Uice
Avatar van Uice
Uice is offline
Citaat:
Toch geen onredelijke sprong? Iémand heeft die deur opengemaakt, dan is het ook best aannemelijk dat die persoon ook op het raam heeft geklopt. Ik beeld me niet zo gauw dingen in
Het kan best, maar het is natuurlijk niet de enige optie.
__________________
That's what happens when you look, lady. Now you're a salt pillar, and all the deer are gonna lick ya.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:52.