Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ik heb het ook super gezellig met mijn groepje ![]() ![]() |
![]() |
|
kheb met iemand om een reep chocola(wit) gewed dat ik 8 uur lang in die bieb kan blijven zonder eruit te komen, gelukkig hebben ze daar wi-fi dus kan ik me laptop mooi meenemen, ik hou jullie op de hoogte
||
Citaat:
|
Ik ben wel een beetje cranky vandaag. Een collega is """"ziek""" waardoor ik alleen een programma moet draaien. Dat is niet zo heel erg, want een arts valt bij bepaalde dingen in, maar die kan mij niet overnemen met pauzes en die is gewoon niet zo snel als mijn collega's, dus het loopt hier allemaal niet zo soepel.
|
Btw, ik ben al sinds 7 uur wakker, want ik moest de tent van mijn bff ophalen op het station, want zij kan pas vrijdag naar lowlands en ik wil niet hetzelfde fiasco van vorig jaar, toen ons speciaal vrijgehouden plekje ineens was ingepikt door een stel bejaarden, ook echt in de 10 minuten dat we naar het eind van de camping liepen om onze homies te halen.
![]() En m'n tas is nu al teringzwaar, ookal zit er alleen een luchtbed in. Fucking hell. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
mja, het is berucht bij die collega. Hij zal wel migraine hebben, maar dat heeft hij meestal als het goed vaarweer is. Of er een programma is dat hij vervelend vindt. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Lowlands maakt douchemuntjes ongeldig
Ook herkomst vervalste gado gado onderzocht Door Aster Willems en Melle van den Berg • woensdag 17 augustus 2011, 10:01 De organisatie van popfestival Lowlands heeft 50.000 douchemuntjes ongeldig verklaard. “Eigenaars van muntjes met de barcodes 3050000 tot 3100000 zijn opgelicht door internethandelaren”, aldus directeur Eric van Eerdenburg. Hoewel er op het festival een muntje betaald wordt voor het voorrecht om te mogen douchen, staat er geen limiet op het aantal doucheminuten daarna. Het is volgens van Eerdenburg daarom al jaren ‘een zootje’ bij de douches. “Ongelimiteerd douchen deed terugdenken aan de tijden van de Sovjet-Unie.” Met de invoering van speciale douchemuntjes wilde de organisatie voor het eerst tegemoet komen aan de klachten van bezoekers: zonder extra muntje heeft iedere bezoeker recht op slechts twee minuten douchen. Op internet ontstond onmiddellijk een levendige handel in de muntjes, met prijzen die opliepen tot 30 euro voor 5 minuten lauw douchen. Lowlands verwacht dat de eerste slachtoffers zich vrijdag zullen melden. Van Eerderburg: “Het is natuurlijk een enorme deceptie als je ’s ochtends al een uur met kleine oogjes op je lauwe douche staat te wachten, maar met illegaal verkregen muntjes kom je de douche echt niet in. Wij vrezen dat mensen het daarna toch bij de bierdouche van de nacht ervoor houden.” Onder bezoekers is flinke onrust ontstaan. Ben Elker (33), data-analist te Bilthoven en Offspring-fan sinds 1992, maakt zich grote zorgen over de behandeling van zijn likdoorns. “Als ik maar drie minuten heb, kun je er natuurlijk op rekenen dat ik alleen maar toekom aan het afpellen van de buitenste huidlagen. Voor een volledige salicylzuurbehandeling inclusief peeling heb ik zeker 20 minuten stromend water nodig. En drie dagen door de modder banjeren is toch al dodelijk voor mijn stompjes.” Om de zwarthandel tegen te gaan doet de organisatie vrijdag de laatste 7500 officiële douchemunten in de verkoop. Mojo Concerts zegt de de oorsprong van de valse muntjes tot op de bodem uit te zoeken. Ook de herkomst van 50.000 vervalste porties gado gado en de aanwezigheid van Jeroen van Koningsbrugge in de programmering zijn onderwerp van onderzoek.
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
|||
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|