Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2011, 01:16
Verwijderd
Citaat:
deadlock naamzoek! die had vroegah een hond die Blackie heette. volgens mij was dat beest wit met een paar zwarte vlekken. Ik was toen nog een mini, en heb jaren gedacht dat hij Blikkie heette
ik wilde ook poezen Bello noemen, en vissen Snuffel en zo. hi-la-risch
Hij kwam met die naam en we hebben hem gerenamed naar Bop. En hij was zwart met een paar witte vlekken gekkie
Advertentie
Oud 17-08-2011, 02:01
Verwijderd
Citaat:
Ik verveelde me en de rest van het forum was toch dood.

En stiekem vind ik het wel klinken alsof jij en je groepje het best leuk hadden met elkaar. Als in dat je later denkt O JA WEET JE NOG en dat het dan grappig is. Al was het maar vanwege de slogan.

En 7.20 voor een bolletje kaas en iets te drinken? Dat is best duur. Valt het niet onder groepskorting ofzo, als je met z'n 2300 broodjes kaas gaat eten?
Dat dachten wij dus ook . Uh, NIET.

En ik heb het ook super gezellig met mijn groepje ! Heb ik ergens gezegd van niet ? Dat was dan een fout. Wij hebben lieve mentoren en supergezellige mensen!
Oud 17-08-2011, 02:03
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik ga een ei bakken, ik heb honger als een malle
Oud 17-08-2011, 06:48
Verwijderd
Morgen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Heb de hele nacht niet geslapen en ben nog altijd klaar wakker. (zal dan zeker om een uur of 3 midaaghs wel in slaap vallen)
Oud 17-08-2011, 06:57
Verwijderd
Het forum is dood nu, ;(
Oud 17-08-2011, 07:56
Verwijderd
goeiemorgen! Ik ga pannenkoeken eten ! Dus doei !
Oud 17-08-2011, 08:04
Rationeel
Rationeel is offline
goeeeeeedemorgen!
Oud 17-08-2011, 08:07
CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
kheb met iemand om een reep chocola(wit) gewed dat ik 8 uur lang in die bieb kan blijven zonder eruit te komen, gelukkig hebben ze daar wi-fi dus kan ik me laptop mooi meenemen, ik hou jullie op de hoogte
Oud 17-08-2011, 08:20
Martiño
Martiño is offline
Heel fijn voor je. Je kunt natuurlijk ook voor een euro een reep chocolade kopen en iets leuks gaan doen.
Oud 17-08-2011, 08:28
Uice
Uice is offline
Michelle Bachmann maakt iedere dag een fout:

Oud 17-08-2011, 08:30
Uice
Uice is offline
Citaat:
kheb met iemand om een reep chocola(wit) gewed dat ik 8 uur lang in die bieb kan blijven zonder eruit te komen
Dat is een stuk gemakkelijker dan in de bilbiotheek blijven terwijl je eruit komt.
Oud 17-08-2011, 08:35
Verwijderd
Citaat:
Heel fijn voor je. Je kunt natuurlijk ook voor een euro een reep chocolade kopen en iets leuks gaan doen.
Lekker bitchy Martin?

Citaat:
Dat is een stuk gemakkelijker dan in de bilbiotheek blijven terwijl je eruit komt.
Oud 17-08-2011, 08:35
Verwijderd
oh, en morning!
Oud 17-08-2011, 08:39
Uice
Uice is offline
Citaat:
Lekker bitchy Martin?
Het is wel een goed punt: die weddenschap is alleen profitabel als hij acht uur van zijn tijd minder waard vindt dan een euro.
Oud 17-08-2011, 08:40
Verwijderd
Absoluut heeft ie een punt
Oud 17-08-2011, 08:48
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het is wel een goed punt: die weddenschap is alleen profitabel als hij acht uur van zijn tijd minder waard vindt dan een euro.
Uice weet hoe het zit.
Oud 17-08-2011, 08:49
Rationeel
Rationeel is offline
ik zal eens vragen of mijn baas mij elke dag dat ik minimaal 8 uur op kantoor zit een reep chocolade wil geven
Oud 17-08-2011, 08:49
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Lekker bitchy Martin?
Oud 17-08-2011, 08:50
Verwijderd
Dit lijkt me een goed moment om dit te posten:

Oud 17-08-2011, 08:51
Martiño
Martiño is offline
Ik ben wel een beetje cranky vandaag. Een collega is """"ziek""" waardoor ik alleen een programma moet draaien. Dat is niet zo heel erg, want een arts valt bij bepaalde dingen in, maar die kan mij niet overnemen met pauzes en die is gewoon niet zo snel als mijn collega's, dus het loopt hier allemaal niet zo soepel.
Oud 17-08-2011, 08:53
Verwijderd
Het is niet eens Sinas. Het zijn flesjes Sisi waar ze de etiketten vanaf hebben gesloopt.
Martiño
Martiño is offline
Oh, en mijn PET-scanner heeft vandaag besloten om zichzelf na iedere scan vijf minuten even softwarematig te resetten, waardoor ik ook niet echt vlot door kan werken.
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Aww, arme Martin. Komt wel goed schatje.*aait*
Het is altijd kut als mensen """"ziek"""" zijn en jou met de zooi laten zitten. Dan heb ik altijd zin om die mensen echt de ziektewet in de werken.
Oud 17-08-2011, 08:56
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Waarom doet iemand zichzelf dit aan
Oud 17-08-2011, 08:56
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Btw, ik ben al sinds 7 uur wakker, want ik moest de tent van mijn bff ophalen op het station, want zij kan pas vrijdag naar lowlands en ik wil niet hetzelfde fiasco van vorig jaar, toen ons speciaal vrijgehouden plekje ineens was ingepikt door een stel bejaarden, ook echt in de 10 minuten dat we naar het eind van de camping liepen om onze homies te halen.
En m'n tas is nu al teringzwaar, ookal zit er alleen een luchtbed in. Fucking hell.
Oud 17-08-2011, 08:59
Carn
Carn is offline
Citaat:

[filmpje]
http://defoutmijn.blogspot.com/
Oud 17-08-2011, 08:59
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Aww, arme Martin. Komt wel goed schatje.*aait*
Het is altijd kut als mensen """"ziek"""" zijn en jou met de zooi laten zitten. Dan heb ik altijd zin om die mensen echt de ziektewet in de werken.
*roosvicee slurpt*

mja, het is berucht bij die collega. Hij zal wel migraine hebben, maar dat heeft hij meestal als het goed vaarweer is. Of er een programma is dat hij vervelend vindt.
Oud 17-08-2011, 09:02
Verwijderd
Citaat:
*roosvicee slurpt*

mja, het is berucht bij die collega. Hij zal wel migraine hebben, maar dat heeft hij meestal als het goed vaarweer is. Of er een programma is dat hij vervelend vindt.
oh ik háát dat soort mensen het ontbreekt ze aan arbeidsethos *beverig met vuist schudt*
Oud 17-08-2011, 09:18
Verwijderd
Morning. Ik werd om 7 uur wakker terwijl ik eindelijk kon uitslapen dus ik ben uit principe tot nu blijven liggen. Zonder te slapen. Ja.
Oud 17-08-2011, 09:30
Verwijderd
Er wordt op het veldje achter mijn huis een ENORME opblaasglijbaan opgezet Serieus net zo hoog als de huizen. Was ik maar weer 7 voor een paar uurtjes
Oud 17-08-2011, 09:31
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Morning. Ik werd om 7 uur wakker terwijl ik eindelijk kon uitslapen dus ik ben uit principe tot nu blijven liggen. Zonder te slapen. Ja.
Lui tuig!
Oud 17-08-2011, 09:35
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
oh ik háát dat soort mensen het ontbreekt ze aan arbeidsethos *beverig met vuist schudt*
Niet zozeer aan arbeidsethos, maar hij heeft gewoon lak aan regels en protocollen en denkt gewoon niet na over de gevolgen als hij iets niet doet.
Verwijderd
Je bent zelf lui tuig
Verwijderd
En die regen morgen bevalt me niks
Oud 17-08-2011, 09:38
Carn
Carn is offline
stel je niet zo aan, rest van het weekend is topweer.
Oud 17-08-2011, 09:40
Verwijderd
Ik klaag gewoon graag.
Oud 17-08-2011, 09:42
Carn
Carn is offline
Opportunistisch festivalpubliek!
Oud 17-08-2011, 09:51
Uice
Uice is offline
Citaat:

[filmpje]
"Geen flauwekul."
Oud 17-08-2011, 09:57
Uice
Uice is offline
Oud 17-08-2011, 09:59
Carn
Carn is offline
Lowlands maakt douchemuntjes ongeldig
Ook herkomst vervalste gado gado onderzocht

Door Aster Willems en Melle van den Berg • woensdag 17 augustus 2011, 10:01

De organisatie van popfestival Lowlands heeft 50.000 douchemuntjes ongeldig verklaard. “Eigenaars van muntjes met de barcodes 3050000 tot 3100000 zijn opgelicht door internethandelaren”, aldus directeur Eric van Eerdenburg.

Hoewel er op het festival een muntje betaald wordt voor het voorrecht om te mogen douchen, staat er geen limiet op het aantal doucheminuten daarna. Het is volgens van Eerdenburg daarom al jaren ‘een zootje’ bij de douches. “Ongelimiteerd douchen deed terugdenken aan de tijden van de Sovjet-Unie.” Met de invoering van speciale douchemuntjes wilde de organisatie voor het eerst tegemoet komen aan de klachten van bezoekers: zonder extra muntje heeft iedere bezoeker recht op slechts twee minuten douchen. Op internet ontstond onmiddellijk een levendige handel in de muntjes, met prijzen die opliepen tot 30 euro voor 5 minuten lauw douchen.

Lowlands verwacht dat de eerste slachtoffers zich vrijdag zullen melden. Van Eerderburg: “Het is natuurlijk een enorme deceptie als je ’s ochtends al een uur met kleine oogjes op je lauwe douche staat te wachten, maar met illegaal verkregen muntjes kom je de douche echt niet in. Wij vrezen dat mensen het daarna toch bij de bierdouche van de nacht ervoor houden.”

Onder bezoekers is flinke onrust ontstaan. Ben Elker (33), data-analist te Bilthoven en Offspring-fan sinds 1992, maakt zich grote zorgen over de behandeling van zijn likdoorns. “Als ik maar drie minuten heb, kun je er natuurlijk op rekenen dat ik alleen maar toekom aan het afpellen van de buitenste huidlagen. Voor een volledige salicylzuurbehandeling inclusief peeling heb ik zeker 20 minuten stromend water nodig. En drie dagen door de modder banjeren is toch al dodelijk voor mijn stompjes.”

Om de zwarthandel tegen te gaan doet de organisatie vrijdag de laatste 7500 officiële douchemunten in de verkoop. Mojo Concerts zegt de de oorsprong van de valse muntjes tot op de bodem uit te zoeken. Ook de herkomst van 50.000 vervalste porties gado gado en de aanwezigheid van Jeroen van Koningsbrugge in de programmering zijn onderwerp van onderzoek.
Oud 17-08-2011, 10:20
Mc Kauw
Mc Kauw is offline
Goeiemorgen!
Oud 17-08-2011, 10:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Hallo, bitches.
Oud 17-08-2011, 10:49
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
*verhaal*
en de aanwezigheid van Jeroen van Koningsbrugge in de programmering zijn onderwerp van onderzoek.
Huhuhuhuh. En douchen is echt zo debiel. Ik lach me altijd kapot als ik die rij van een kilometer zie voor de douche. Hoe dom ben je dan. Kom dan eerder je nest uit, of ga 's nachts/ 's middags even douchen. Nema problema.

Citaat:
En die regen morgen bevalt me niks
Laarzen aan, poncho mee, niks aan't handje. Vorig jaar (of't jaar daarvoor alweer, dunno), was er keiharde onweer op donderdag. Toen moesten we snel ons tentje opzetten voor de hel losbarstte. Dat was wel even poep, maar het duurde niet lang. En al regent 't wel het hele weekend, dan kan je lekker lachen om de mensen die de kuil bij de kipkraam niet zien en er tot hun dijen inzakken.

Citaat:
Hallo, bitches.
'sup dawg?
Oud 17-08-2011, 10:50
Pierrot
Pierrot is offline
Fucking huisgenoten die midden in de nacht een enorme tyfusherrie maken door van alles om te gooien en daarna het gore lef hebben om 'sorry' te schreeuwen, .
Oud 17-08-2011, 10:53
Schrödinger
Schrödinger is offline
Citaat:
Huhuhuhuh. En douchen is echt zo debiel. Ik lach me altijd kapot als ik die rij van een kilometer zie voor de douche. Hoe dom ben je dan. Kom dan eerder je nest uit, of ga 's nachts/ 's middags even douchen. Nema problema.
Sowieso, wie gaat er nu douchen op een festival?
Citaat:
'sup dawg?
Niks in het bijzonder. Ik verhuis over 2 weken, en moet nog wat dingen regelen voor ik weg ga.
Oud 17-08-2011, 10:54
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Nou ja, het had erger geweest als ze "HAHA, lekker de boel van die klootzak Pierrot kapotmaken en 'm uit z'n slaap houden!" hadden geroepen.
Oud 17-08-2011, 11:12
Verwijderd
Citaat:

[filmpje]
Oud 17-08-2011, 11:14
Verwijderd
ik ben niet zwanger jongens en meisjes! dat wist ik natuurlijk al, maar toch.
Oud 17-08-2011, 11:23
Verwijderd
Citaat:
ik ben niet zwanger jongens en meisjes! dat wist ik natuurlijk al, maar toch.
Als jij en Q nu al aan kindjes beginnen gaat het me echt te snel hoor.
Oud 17-08-2011, 11:33
Verwijderd
Citaat:
Hallo, bitches.
'sup cum bucket.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten