Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Dat is toch eerder normaal dan vreemd lijkt me?
Ik ben 15 en ontgroend toen ik net 13 was, maar ik kan me nog wel herinneren dat heel veel kinderen waar ik toen bij in de klas zat dat maar vreemd en vies vonden ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd op 29-08-2011 om 09:53. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Dat is helemaal niet raar! Misschien bewijst het juist dat je verstandig bent en niet voor een hamburger te krijgen!
![]() De helft van mijn vriendinnen heeft pas rond hun 13e-14e voor t eerst ge(tong)zoend, en ik en de andere helft (op één na ofzo) zelfs nog nooit! En wat is er erg aan? Het wordt pas erg als t tegen de 30-40 jaar loopt ![]() (bij mijn vrienden, zover ik weet maar 2 ofzo) |
Advertentie |
|
![]() |
|
Het lijkt sociaal verplicht dat je gezoend hebt, maar dat is enkel grootspraak. Mijn broer is bijv. ontgroend op zijn 17e, ik op mijn 14e (of was het mijn 15e), whatever, het maakt niet echt uit, het komt wel op een gegeven moment, no worries.
Ik zou het wel vreemd vinden als je op je 13e al wel ontgroend was, dat ik vind ik wel heel vroeg.
|
Hm. Ik ben 17 en ik ben gisteravond pas echt ontgroend. En ik heb er spijt van, want ik vond de jongen helemaal niet leuk en voor hem stelde het niets voor. Ik zou gewoon wachten tot je dé jongen tegenkomt, met wie je voor het eerst wilt zoenen. Anders krijg je alleen maar spijt. Leeftijd stelt niets voor, echt niet.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
dat is heel normaal hoor! maar als je PER SE wilt zoenen heb ik een tip!: bij een disco in de buurt ofzo ga je helemaal uit je dak, en dan wordt je geschuurd en als je dan de handen op de handen van die jongen legt vind hij het nog leuker en heb je veel kans dat je gezoend wordt, je moet ook wel een beetje laten zien dat je wil zoenen hea?!! hahah,
maar SUCCES danmaar ![]() |
![]() |
|
![]() |
Meisjes zijn er sowieso eerder bij dan jongens, meestal.
![]() Mijn eerste keer dat ik gezoend had, was toen ik 16 was, op een bevrijdingsfestival in Haarlem. Kwam ook omdat ik voor die tijd nogal onzeker was, en me niet echt leuk kleedde. Wanneer je een stuk zekerder in je schoenen staat krijg je vaak ook meer vrouwelijke aandacht. Vrouwen vallen niet zo op onzekere jongens ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik zat woensdag bij een meisje van 19 in de bus die me vertelde dat ze nog nooit gezoend had.
![]() Volgens mij schaamde zij zich er ook een beetje voor.. Maar ik heb haar ook gezegd dat de maatschappij een beetje een 'sticker plakt' op je leeftijd: Op die leeftijd moet je dat en dat gedaan hebben.. Well....Je moet gewoon doen waar jíj je fijn bij voelt en niet 'omdat het zo hoort'. Liever iets 'te laat' en dat het helemaal toppie is, dan iets te vroeg en dat je er spijt van krijgt. ![]() |
![]() |
|
![]() |
hoi ik ben nu 14 en nu zie ik soms in dit topic dat mensen al ontmaagd waren op hun 14 en nu ben ik hardstikke jaloers omdat ik nog niet eens ontgroent ben op die leeftijd
![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
14 en nog niet gezoend*
En is er hier al geen topic voor? Trouwens, je bent nog maar 14. Ik denk dat de meeste dan nog geen seks of serieuze relaties hebben gehad. En je zegt dat je een meisje leuk vindt, maar je hebt er nog nooit tegen gepraat? Ik zou eerst kijken of je iets gemeenschappelijks (hobby, sport, muziekstijl,...) hebt om over te praten en er dan met haar over praten ![]() Laatst gewijzigd op 03-09-2011 om 20:50. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Je bent nog maar 14 je hebt echt nog al de tijd hoor, ik zou me er nog niet te druk in maken.
zoiets moet je doen met iemand waarvan je heel veel houd en niet omdat de andere van je leeftijd dit al gedaan hebben ![]() Tegenwoordig begint iedereen er zo vroeg aan. Ik ben zelf 21 en heb ook nog nooit gezoend misschien is dat een kleine troost, je bent echt niet de enige die dat nog niet gedaan heeft ik zou me er niet teveel druk om maken. jij kan er nog naar uitkijken en ernaar verlangen ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
22 en nog nooit gezoend Verwijderd | 12 | 02-02-2019 06:34 | |
Liefde & Relatie |
19 en nog nooit gezoend of relatie gehad tijdjes1234 | 52 | 09-01-2016 16:42 | |
Liefde & Relatie |
18 en nog nooit gezoend/relatie gehad dbzmenneke | 30 | 22-06-2012 17:01 | |
Liefde & Relatie |
nog nooit gezoend help me even why not ? | 58 | 08-05-2005 21:10 | |
Liefde & Relatie |
voor de 4e keer erg verliefd, MAAR TOCH NOG NOOIT GEZOEND?! Jessica K. | 22 | 18-05-2002 14:08 | |
Liefde & Relatie |
bijna 18 en nog nooit gezoend!!! Missy Muffett | 109 | 31-01-2002 08:09 |