Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb m'n huisadres en telefoonnummer er niet bij staan hoor. En verder staan er alleen maar debiele fangirl dingen op, dus who cares. En twitter gebruik ik sowieso al een tijd niet meer. Zoek maar op...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ja, maar dat ik Anouk heet en in Leiden studeer is hier ook allang bekend, dus wat maakt het dan uit dat iemand m'n blognaam post? Ik zet daar verder geen geheime informatie op, ik ben niet debiel.
Srsly, probeer maar, er valt vrij weinig over me te vinden.
||
Citaat:
|
En hier: http://www.leidenlokaal.nl/2011/03/2...t-naar-leiden/
Loopt het dood en zit ik waarschijnlijk verkeerd. Je bent goed beveiligd! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Laatste keer dat ik op Schiphol was, stond daar een KLM-man in z'n knalblauwe zakkige oudemannenpak en een paar KLM-vrouwen in hun knalblauwe knierok met vormeloos jasje en degelijke stappers te kletsen met wat Air France mensen in hun getailleerde, goed passende, donkerblauwe uniformen. Dat was best een verschil.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Er hangt hier sinds vandaag een heel interessante poster over drugs (maar goed ook, want op internet is echt geen medisch betrouwbare informatie te vinden en het enige boekje dat we erover hebben is uit '82). Volgens de poster worden paddo's ook wel verwerkt in gerechten. Nu heb ik er geen ervaring mee maar ik hoor altijd dat ze heel vies zijn...?
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het stond er ook niet alsof mensen het puur voor de lekker deden hoor, wel als 'methode van inname', zoals bij cannabis ook spacecake wordt genoemd. Maar als het zo vies is, lijkt me dat je het zo snel mogelijk binnen wilt hebben. Ik vind de zakelijke taal van deze poster wel leuk in combinatie met het onderwerp. Bij 'wisselwerking' bij 'cannabis' staat "Alcohol en cannabis versterken elkaars werking (stronken)." ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf at ik het altijd met chocolade, want die smaak van paddo's is ontzettend vies. Er zit overigens wel verschil tussen de paddo's. Zo zijn bijvoorbeeld Thaise paddo's helemaal niet zo ranzig vergeleken met Mexicaanse. |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|