Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Op blote voeten lopen. Ik geloof dat voeten gemaakt zijn om op te lopen, niet om in schoenen te proppen. Dus loop ik zoveel mogelijk op blote voeten rond. Natuurlijk snap ik echt wel dat het niet slim is om met -10 op blote voeten te gaan lopen, dus dat doe ik dan ook netjes niet. En ik snap best dat mensen schoenen dragen om hun voeten te beschermen tegen weersomstandigheden en allerlei ongemakken die zomaar op straat kunnen liggen. Maar als je een beetje uitkijkt waar je loopt, en het is een beetje comfortabel weer, vind ik schoenen een beetje een overbodige luxe. Dus dan draag ik ze zo min mogelijk.
Spoiler
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Edit: maar de makelaar bleef volhouden, ook in de face-to-face omgang net, ze zullen wel laagdrempelig willen zijn of zo. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ze zijn nog steeds heet, dus maak maar mooie foto's voor me ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ik zou gewoon die ander heel nadrukkelijk blijven vousvoyeren en af en toe extra geïrriteerd kijken als hij te amicaal doet denk ik ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Op je 50e ben je praktisch hetzelfde als op je 44e zonder noemenswaardige veranderingen ![]()
||
Citaat:
Ik zou er zelf nooit een punt van maken. Ook zou ik me niet gekwetst voelen als iemand me continu met 'jij' aanspreekt, omdat het niets zegt over hoezeer de ander je respecteert. Maar goed, ik kan me voorstellen dat het een gevoel van waarde geeft voor sommige mensen, om met 'u' te worden aangesproken. ;P
|||
Citaat:
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ik voel me juist ongemakkelijker als iemand me met u aan zou spreken. Echt, wie het ook is.
Het is wel netjes in een formele omgang natuurlijk, maar ik kan zo gauw niemand bedenken die mij met u aan zou moeten spreken. Blijkbaar voel ik me echt nog teveel kind, of te jong, om het gevoel te hebben dat dat moet. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh, ik zie het niet als kwetsend of beledigend wanneer iemand met wie ik zakelijk contact heb (dus bijvoorbeeld een makelaar) me tutoyeert, maar ik vind het gewoon onprofessioneel. Ik vond dat vroeger als kleuter overigens al gek, dat er kleuters waren die Sinterklaas met 'je' aanspraken. Sinterklaas blijft voor mij altijd 'u'
![]() ![]() Over Sinterklaas en guilty pleasures gesproken... Truffelkruidnoten ![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nah weet je wat het is met tutoyeren; begin gewoon altijd met 'u'. Als mensen dat prettig vinden zullen ze niets zeggen en wanneer ze het overbodig vinden merken ze het zelf meteen wel op. Het is dus een safe bet. Andersom kan het namelijk best zijn dat iemand zich ergert aan tutoyeren maar het is ook weer zo wat om daar een punt van te maken.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maarja, misschien blijf ik wel teveel in het verleden hangen. ![]() Maar goed, alsnog, die verre goal van Van Bronckhorst tegen Uruguay, zoiets moet je af en toe gewoon nog even bekijken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind het wel positief dat iedereen (nouja, gezonde mensen iig) dan voetbalfan is waardoor het gaat leven, en dat iedereen zich dan voetbalcoach waant is dan ook leuk want dan krijg je leuke discussies in de kroeg
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Ataxaai #1751 Verwijderd | 500 | 10-12-2012 21:53 | |
De Kantine |
Guilty pleasures #1 Miekje* | 25 | 11-11-2012 15:45 | |
De Kantine |