Oud 09-09-2011, 15:21
Verwijderd
En hier De Post: http://forum.scholieren.com/showthre...4#post31022694
Advertentie
Oud 09-09-2011, 15:21
Noedelhap
Noedelhap is offline
OJA!

Hm, die naam vind ik wel tof ivm associaties met een zekere Engelse meneer, maar op zijn Nederlands deed het me toen volgens mij denken aan die ene lulhannes van een talentenshow
Maar Gnorkiebaby's naam vind ik bij nader inzien toch niet zo heel lelijk meer
Oud 09-09-2011, 15:22
Verwijderd
Haha. Ik had de naam wel al genoemd, maar dan zonder w.

Zou awesome zijn als ik hem nu weer zou aanraden/voorspellen. Moet ik wel even gaan nadenken over een leuke naam.
Oud 09-09-2011, 15:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Oh

"Echt, je gaat je kind geen Roan noemen, anders ga ik hem verwisselen als ie in de babykamer van het ziekenhuis ligt."

Haha, ik moet om mezelf lachen
Oud 09-09-2011, 15:23
Verwijderd
Citaat:
maar op zijn Nederlands deed het me toen volgens mij denken aan die ene lulhannes van een talentenshow
Talentshowkandidaten nog bij naam kennen :')
Oud 09-09-2011, 15:23
Verwijderd
En ik schreef op 2 nov nog dat Mangnork de naam had afgekeurd huhu. Is hij toch nog snel bijgedraaid.
Oud 09-09-2011, 15:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Talentshowkandidaten nog bij naam kennen :')
Ja, nu kwam alles weer naar boven terwijl ik het net lekker aan het vergeten was.

Maar ik wist niet meer welke talentenshow!!!
Oud 09-09-2011, 15:24
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En ik schreef op 2 nov nog dat Mangnork de naam had afgekeurd huhu. Is hij toch nog snel bijgedraaid.
Hoe heet Mangnork zelf eigenlijk? pm?
Oud 09-09-2011, 15:25
Verwijderd
Citaat:
Hoe heet Mangnork zelf eigenlijk? pm?
Zoals een niet nader te noemen stoomlocomotief!
Oud 09-09-2011, 15:26
Verwijderd
:')
Oud 09-09-2011, 15:26
Verwijderd
Maar Gnork, volgens een vrij onbetrouwbare methode dachten ze toch al dat het weer een zoon was?
Maar je weet het pas echt over... 6 weken ofzo?
Oud 09-09-2011, 15:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Klein Duimpje?
Oud 09-09-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
Maar Gnork, volgens een vrij onbetrouwbare methode dachten ze toch al dat het weer een zoon was?
Maar je weet het pas echt over... 6 weken ofzo?
De methode op zich is wel betrouwbaar, maar niet als je hem te vroeg toepast, wat bij mij dus het geval was. Maar ik denk zelf ook weer jongen vanaf het begin al, al is dat nergens op gebaseerd. Waarschijnlijk omdat ik al een jongen heb, dus als ik denk aan baby's zijn het in mijn hoofd by default jongetjes.
En ong 6 weken ja.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Welke? De blauwe? Of de rooie? Of de groene? Of de houten
Verwijderd
Citaat:
De methode op zich is wel betrouwbaar, maar niet als je hem te vroeg toepast, wat bij mij dus het geval was. Maar ik denk zelf ook weer jongen vanaf het begin al, al is dat nergens op gebaseerd. Waarschijnlijk omdat ik al een jongen heb, dus als ik denk aan baby's zijn het in mijn hoofd by default jongetjes.
En ong 6 weken ja.
spannend!
Oud 09-09-2011, 15:30
Verwijderd
Citaat:
Welke? De blauwe? Of de rooie? Of de groene? Of de houten
Eh google image leert mij dat hij blauw is. Met een grijs gezicht.
Oud 09-09-2011, 15:33
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ooooooooh, die
Oud 09-09-2011, 15:48
Miekje*
Miekje* is offline
Zo, thuis. Althans, bij mijn vriend thuis, waar ik een week ben. En het duurt nog zo lang voordat hij thuis komt /vrouw.
Oud 09-09-2011, 15:50
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
En ong 6 weken ja.
Forgive me for asking, maar waarom wilde je zo snel al na je eerste Gnorkie nog een baby?
Oud 09-09-2011, 15:52
Verwijderd
Citaat:
Gnork!

Ik vind Silvan ook niks. Dus DOE MAAR NIET!
Er zijn dus er dus twee zwanger?
Oud 09-09-2011, 15:55
Verwijderd
Citaat:
Yup Zit ook maar drie weekjes tussen ons oid
Oud 09-09-2011, 15:55
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Hm?

Ohja, Andijvie was ook zwanger
Oud 09-09-2011, 16:02
Verwijderd
Citaat:
Forgive me for asking, maar waarom wilde je zo snel al na je eerste Gnorkie nog een baby?
Gnorkie is zo gaaf en een klein leeftijdsverschil lijkt me heel leuk. Maar Gnorkie2 diende zich wel heel snel aan, dat hadden we nou ook niet verwacht. It's a beetje complicated zeg maar
Maar goed, tussen mij en mijn broertje zit nog minder verschil en volgens mijn moeder is dat reuzeleuk, dus
Citaat:
Yup Zit ook maar drie weekjes tussen ons oid
Ohja, dan ben jij dus al (bijna?) 17 weken wat gaat het snel.
Oud 09-09-2011, 16:05
Verwijderd
Als Gnork nou een jongetje krijgt en Andijvie een meisje dan kunnen die later samen weer een baby krijgen en dan hebben we tweedegeneratie-forumbaby's
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Gnorkie is zo gaaf en een klein leeftijdsverschil lijkt me heel leuk. Maar Gnorkie2 diende zich wel heel snel aan, dat hadden we nou ook niet verwacht. It's a beetje complicated zeg maar
Maar goed, tussen mij en mijn broertje zit nog minder verschil en volgens mijn moeder is dat reuzeleuk, dus .
Ah, een happy little accident dus Ja, het is wel tof dat ie nu een bijna even oud broertje of zusje krijgt.
Verwijderd
Citaat:
Als Gnork nou een jongetje krijgt en Andijvie een meisje dan kunnen die later samen weer een baby krijgen en dan hebben we tweedegeneratie-forumbaby's
Dat zou leuk zijn
Oud 09-09-2011, 16:06
Verwijderd
ah, zo ging dat ook met mijn zus en mij. Mijn ouders wilden wel een tweede kind en ze dachten 'ja dat zal wel weer lang gaan duren' dus deden ze niet zo veel om mijn komst uit te stellen, en toen was m'n moeder direct zwanger van mij en nu schelen we 15 maanden (mijn zus en ik dan he) maar dat hebben we altijd leuk gevonden.
Oud 09-09-2011, 16:07
Verwijderd
Tweedegeneratie-forumbaby's
Oud 09-09-2011, 16:07
Verwijderd
Citaat:
Ah, een happy little accident dus Ja, het is wel tof dat ie nu een bijna even oud broertje of zusje krijgt.
Nee dat nou ook weer niet. We weten allemaal wat er kan gebeuren als je geen anticonceptie gebruikt, dus wat dat betreft was 2 ook heel gepland
Oud 09-09-2011, 16:08
Miekje*
Miekje* is offline
Hier kan ik niet over meepraten, mijn zus en ik schelen 6 jaar . Maar ik was een 'gelukje', want mijn ouders konden eigenlijk geen kinderen krijgen.
Oud 09-09-2011, 16:08
Verwijderd
Citaat:
ah, zo ging dat ook met mijn zus en mij. Mijn ouders wilden wel een tweede kind en ze dachten 'ja dat zal wel weer lang gaan duren' dus deden ze niet zo veel om mijn komst uit te stellen, en toen was m'n moeder direct zwanger van mij en nu schelen we 15 maanden maar dat hebben we altijd leuk gevonden.
Hum ja, zo ging het dus bij ons ook

En verder denk ik dat Andijvie ook een jongen krijgt. Maar dat geeft niet, want er zijn al zoveel meisjesforumbaby's, dat onze zoons ruime keus hebben
Oud 09-09-2011, 16:09
Verwijderd
maar je geeft nog wel borstvoeding toch? Want dan duurt het meestal wel langer, sommige vrouwen hebben dan zelfs helemaal geen eisprongen. Maargoed, bij sommigen maakt het dus ook niets uit.
Oud 09-09-2011, 16:09
Verwijderd
Ik weet niet eens of dat kan, borstvoeding geven en zwanger zijn?

/noob
Oud 09-09-2011, 16:10
Verwijderd
Citaat:
maar je geeft nog wel borstvoeding toch? Want dan duurt het meestal wel langer, sommige vrouwen hebben dan zelfs helemaal geen eisprongen.
Ja! Ik kreeg weer een cyclus na ruim vier maanden, dat is dus best snel, toen kreeg Gnorkie nog geeneens bijvoeding.
Verwijderd
Ik heb echt geen idee wat we krijgen, heb ook niets op de echo gezien om die theorie op toe te passen. Mandijvie zegt meisje iig.
Verwijderd
Mandijvie
Verwijderd
mandijvie?
Oud 09-09-2011, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Mandijvie
Verwijderd
Mandijvie hebben jullie ook een beetje voorkeur? *taboe doorbreek*
Verwijderd
Ik vind het zo apart het duurt nog heel lang voordat ik ga nadenken over kinderen krijgen
Verwijderd
oh wauw
Miekje*
Miekje* is offline
Mandijvie
Verwijderd
Citaat:
meisjes zijn ook leuk
Oud 09-09-2011, 16:12
Verwijderd
Ik wil NU een dochter, eigenlijk alleen maar zodat ik haar een awesome naam kan geven
Verwijderd
Maar een zoon lijkt me ook leuk, het is bij mij echt 50/50.
Verwijderd
Citaat:
meisjes zijn ook leuk
Tuurlijk, en het maakt ook geen drol uit in the end. Maar het is wmb heel normaal dat iemand denkt, goh x lijkt me toch wel het allerleukst.
Miekje*
Miekje* is offline
Als ik zwanger zou raken, zou ik een stiekume voorkeur voor een jongetje hebben, denk ik . Gewoon, meisje zijn zo... gillerig en gemeen.
Oud 09-09-2011, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Ik wil NU een dochter, eigenlijk alleen maar zodat ik haar een awesome naam kan geven
Sh'Neelya?
Verwijderd
Ik wil een jongen en een meisje eigenlijk
Verwijderd
Citaat:
Hij roept altijd meteen dat hij een dochter wil, maar ik weet echt niet of ik een voorkeur heb. De ene keer zit ik over een meisje te fantaseren, dan weer over een jongetje.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten