Oud 03-10-2011, 14:01
Chick Rock
Chick Rock is offline
Ik ben op een kermis altijd bang dat dronken Sjonnies gaan kotsen in attracties
Oud 03-10-2011, 14:05
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Huh, is het ook feestdag in Nederland dan?
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dacht dat wij de Dag van de Duitse Eenheid niet vierden?
Verwijderd
Oud 03-10-2011, 14:08
Carn
Carn is offline
och ja, daar hielden ze niet over op op de radio, was ook de oorzaak dat we vrijdag constant in files hebben gestaan. Net Nederlanders; dag vrij? Hoppe, met de sleurhut of sowieso de weg op!
Oud 03-10-2011, 14:41
Verwijderd
Financiële meevaller net nu er weing werk is
Oud 03-10-2011, 14:52
Verwijderd
Zo, jongens, ik ben net terug uit Madrid Of eigenlijk gisteren al, maar toen moest ik slapen want nacht doorgehaald om op tijd bij het vliegtuig te zijn en vanochtend om 9:00 college. Waar ik overigens direct een 10 terugkreeg voor een tentamen, wat een uitstekende week is dit
Oud 03-10-2011, 14:53
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Awelkom terug
Oud 03-10-2011, 15:01
Carn
Carn is offline
Citaat:
Zo, jongens, ik ben net terug uit Madrid Of eigenlijk gisteren al, maar toen moest ik slapen want nacht doorgehaald om op tijd bij het vliegtuig te zijn en vanochtend om 9:00 college. Waar ik overigens direct een 10 terugkreeg voor een tentamen, wat een uitstekende week is dit

nice! ik was vanochtend om 7:00 thuis vanuit München, overwoog heel even om gewoon te gaan werken maar toen ik eenmaal op mn krent zat viel ik al snel in slaap.
Oud 03-10-2011, 15:12
Carn
Carn is offline
ah, de Ig Nobel's zijn er weer

2011

* Biology: Daryll Gwynne and David Rentz for discovering that certain kinds of beetle mate with certain kinds of Australian beer bottle.[138]
* Chemistry: Makoto Imai, Naoki Urushihata, Hideki Tanemura, Yukinobu Tajima, Hideaki Goto, Koichiro Mizoguchi and Junichi Murakami for determining the ideal density of airborne wasabi (pungent horseradish) to awaken sleeping people in case of a fire or other emergency, and for applying this knowledge to invent the wasabi alarm.[139][140]
* Literature: John Perry of Stanford University for his Theory of Structured Procrastination, which states: "To be a high achiever, always work on something important, using it as a way to avoid doing something that's even more important."[141][142]
* Mathematics: Dorothy Martin of the USA (who predicted the world would end in 1954), Pat Robertson of the USA (who predicted the world would end in 1982), Elizabeth Clare Prophet of the USA (who predicted the world would end in 1990), Lee Jang Rim of Korea (who predicted the world would end in 1992), Credonia Mwerinde of Uganda (who predicted the world would end in 1999), and Harold Camping of the USA (who predicted the world would end on 6 September 1994 and later predicted that the world will end on 21 October 2011), for teaching the world to be careful when making mathematical assumptions and calculations.
* Medicine: Mirjam Tuk, Debra Trampe and Luk Warlop,[143] and jointly to Matthew Lewis, Peter Snyder, Robert Feldman, Robert Pietrzak, David Darby and Paul Maruff[144] for demonstrating that people make better decisions about some kinds of things – but worse decisions about other kinds of things – when they have a strong urge to urinate.
* Peace: Arturas Zuokas, the mayor of Vilnius, Lithuania, for demonstrating that the problem of illegally parked luxury cars can be solved by running over them with a tank.[145][146]
* Psychology: Karl Halvor Teigen of the University of Oslo, Norway, for trying to understand why, in everyday life, people sigh.[147]
* Physics: Philippe Perrin, Cyril Perrot, Dominique Deviterne, Bruno Ragaru and Herman Kingma for trying to determine why discus throwers become dizzy, and why hammer throwers don't, in their paper "Dizziness in discus throwers is related to motion sickness generated while spinning".[148]
* Physiology: Anna Wilkinson, Natalie Sebanz, Isabella Mandl and Ludwig Huber for their study "No evidence of contagious yawning in the red-footed tortoise Geochelone carbonaria".[149]
* Public safety: John Senders of the University of Toronto, Canada, for conducting a series of safety experiments in which a person drives an automobile on a major highway while a visor repeatedly flaps down over his face, blinding him
Oud 03-10-2011, 15:13
Noedelhap
Noedelhap is offline
Ik ben net terug van Zakynthos. Het heeft daar gewoon 1 ochtend gemotregend terwijl het in NL schijnbaar 30+ graden was Voor de rest wel heerlijk weer en gave dingen gedaan
Oud 03-10-2011, 15:16
Verwijderd
Citaat:
Ik ben net terug van Zakynthos. Het heeft daar gewoon 1 ochtend gemotregend terwijl het in NL schijnbaar 30+ graden was Voor de rest wel heerlijk weer en gave dingen gedaan
omg je bent er weer
Oud 03-10-2011, 15:19
Verwijderd
Wanneer ben je ook alweer bi?
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Apate: als je er werkt en/of overal misselijk van wordt, is er geen klote meer aan

Mijamoto: Ik vond Middelburg wel gezellig ondanks de duizenden toeristen en zeeuwen die alleen "effe kaiken" en verder niks doen. Maar ik vond Middelburg sowieso wel leuk
Verwijderd
Citaat:
Mijamoto: Ik vond Middelburg wel gezellig ondanks de duizenden toeristen en zeeuwen die alleen "effe kaiken"
Effe kieke, is 't dan altied nog eej
Oud 03-10-2011, 15:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Wanneer ben je ook alweer bi?
Als je verliefd kunt worden op zowel mannen als vrouwen.
Verwijderd
Citaat:

nice! ik was vanochtend om 7:00 thuis vanuit München, overwoog heel even om gewoon te gaan werken maar toen ik eenmaal op mn krent zat viel ik al snel in slaap.
München, ook behoorlijk prima Wat deed je daar?

Citaat:
Awelkom terug
Dank, dank! Ik was daar op de gaafste bruiloft ooit <3 Waar ik heel graag dingen over wil vertellen maar het is makkelijker om gewoon wat foto's te laten zien, en ik heb ze nog niet, dus dat komt later. Al vond ik er wel een paar van het landgoed waar het slotfeest was. Het was allemaal een beetje filmisch allemaal, gewoonlijk vind ik bruiloften dikke /care maar dit was echt bizar mooi. Ik weet niet of ik dat nou vind doordat de bruid mijn lievelings is, of doordat haar vriend zo gaaf is en ze zo goed bij elkaar passen, of door het simpele feit dat ze een bruidsbudget van zes cijfers tot hun beschikking hadden en dus allemaal exclusieve shit hebben kunnen regelen, maar het was echt indrukwekkend.
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Zo, gedaan met ballet-outfits uitzoeken!
Oud 03-10-2011, 15:21
Verwijderd
Citaat:
Als je verliefd kunt worden op zowel mannen als vrouwen.
no shit
Oud 03-10-2011, 15:21
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Effe kieke, is 't dan altied nog eej
Wij hoorden meer kaiken dan kieken. Maakte geen verschil, ze kwamen toch geen ballen gooien
Oud 03-10-2011, 15:22
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
no shit
Vraag het dan godverdomme niet mens
Oud 03-10-2011, 15:24
Verwijderd
Citaat:
Vraag het dan godverdomme niet mens
Oud 03-10-2011, 15:24
Carn
Carn is offline

Lekker BBQn
Oud 03-10-2011, 15:25
Carn
Carn is offline
Citaat:
München, ook behoorlijk prima Wat deed je daar?
Vriend van me woont/werkt daar sinds enkele maanden, en het was nog het laatste weekendje Oktoberfest dus maar eens een bezoekje gebracht
Oud 03-10-2011, 15:26
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Hoezo dan
Oud 03-10-2011, 15:27
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
omg je bent er weer
JA
Oud 03-10-2011, 15:28
Verwijderd
ik snap mijn bv docente eerste drijgt ze met een rode kaart halen omdat ik te veel kletste en niet door werkte en daarna aan het einde van het blokuur geeft ze me een 8 voor de inzet.
Oud 03-10-2011, 15:29
Verwijderd
Citaat:
JA
Ik dacht dat je morgen pas thuiskwam!

*gooit aftelkalender weg*
Oud 03-10-2011, 15:31
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Goed, ik ga collecteren. Kusje
Oud 03-10-2011, 15:33
Carn
Carn is offline

Die Carl Sagan toch <3
Oud 03-10-2011, 15:34
Verwijderd
Citaat:
Ik snap niet waarom mensen kermis niet leuk vinden .
ik wel, zeker de kermis hier. Asociaal volk die voor andere de sfeer liggen te verzieken, veel te duur en veel atracties zijn weg aan het gaan.
Oud 03-10-2011, 15:36
Korreltjezout
Korreltjezout is offline
Kermis hier is met duizend man op straat staan en bier drinken, niks voor mij...
Oud 03-10-2011, 15:40
Verwijderd
Ik hou van kermis ik wil ook een keertje carnaval oid zien

Maar anyway barry badpak

Maar waar is Schommelen ?
Oud 03-10-2011, 15:51
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Ik dacht dat je morgen pas thuiskwam!

*gooit aftelkalender weg*
Nee joh, of kreeg je mn smsje pas vandaag?
Oud 03-10-2011, 16:06
Verwijderd
Citaat:
Nee joh, of kreeg je mn smsje pas vandaag?
Nee, maar ik had op een of andere manier 4 oktober in m'n hoofd.
Ach ja!

Ik ben nu weg.
Oud 03-10-2011, 16:06
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Apate en andere mensen in de buurt van leiden, kom hier heen! Lekkah kutmuziek, warm weer en koud bier.
Oud 03-10-2011, 16:07
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nou, ik ben weer bijgelezen met WSZ, olé
Oud 03-10-2011, 16:12
Verwijderd
Als mannen hun snor niet knippen, gaat 'ie dan op een gegeven moment als een gordijn voor hun mond hangen? Zodat ze hem moeten optillen als ze een hap willen nemen van iets? Dat lijkt me heel grappig. Was ik maar een man, dan kon ik het uitproberen. Snorren en baarden, wat een speeltuig.
Oud 03-10-2011, 16:12
Verwijderd
Trimm!!! Waarrr dan
Oud 03-10-2011, 16:15
Verwijderd
Pff, loop ik door een dorpje in Brabant, op zoek naar mijn sollicitatieplek, kom ik één van m'n beste vriendinnen tegen. Zij was de andere die was uitgenodigd. En nu is het dus afwachten wie van ons tweeën het wordt. Aaargh, wat een spanning
Oud 03-10-2011, 16:16
Verwijderd
Citaat:
Nou, ik ben weer bijgelezen met WSZ, olé
Whut, heb je dat ECHT allemaal bijgelezen?
Oud 03-10-2011, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Als mannen hun snor niet knippen, gaat 'ie dan op een gegeven moment als een gordijn voor hun mond hangen? Zodat ze hem moeten optillen als ze een hap willen nemen van iets? Dat lijkt me heel grappig. Was ik maar een man, dan kon ik het uitproberen. Snorren en baarden, wat een speeltuig.
ik weet niet. Misschien is het net als wenkbrauwen, die hoef je ook niet bij te knippen.
Oud 03-10-2011, 16:22
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Whut, heb je dat ECHT allemaal bijgelezen?
Nee Zijn er nog leuke dingen gedaan, gezegd of gereld?
Oud 03-10-2011, 16:22
Verwijderd
Citaat:
Pff, loop ik door een dorpje in Brabant, op zoek naar mijn sollicitatieplek, kom ik één van m'n beste vriendinnen tegen. Zij was de andere die was uitgenodigd. En nu is het dus afwachten wie van ons tweeën het wordt. Aaargh, wat een spanning
Rare situatie
Oud 03-10-2011, 16:23
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Citaat:
Trimm!!! Waarrr dan
bij schommelen, vlakbij lipsius!
Oud 03-10-2011, 16:23
fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
ik weet niet. Misschien is het net als wenkbrauwen, die hoef je ook niet bij te knippen.
Sommige mensen wel hoor. Mijn schoonvader heeft heel borstelige wenkbrauwen die gewoon voor zijn ogen gaan hangen (denk haren van +5 cm).
Oud 03-10-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
Nee Zijn er nog leuke dingen gedaan, gezegd of gereld?
Ik weet het niet meer zo eigenlijk. Dus het zal wel meevallen allemaal
Oud 03-10-2011, 16:25
Verwijderd
Citaat:
bij schommelen, vlakbij lipsius!
Oh echt ? Hoe ver? Hoe lang duurt dat geheel nog?
Oud 03-10-2011, 16:26
Verwijderd
Citaat:
Rare situatie
Ja, ach, het was wel voor het eerst dat ik met iemand 'concurreerde' waar ik het echt heel goed mee kan vinden. Maar we hebben allebei netjes gezegd dat de ander ook heel goed is We'll see. Ze kunnen ieder moment bellen, als het goed is.
Oud 03-10-2011, 16:26
Schrödinger
Schrödinger is offline
Oh Para, ik heb je die Duvels nooit gegeven. Als je me je rekeningnummer pm't, maak ik wel even 5 euro over, dan kun je zelf een sixpack kopen.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten