Oud 03-10-2011, 23:57
Verwijderd
Citaat:
I have explained many times that learning fundamentals does not mean that your goal is to draw like Preston Blair or Milt Kahl. Good drawing starts with having control and knowledge of how things work and look. [...] If you can’t draw very well to begin with you are not breaking rules as part of your style, you are just breaking them by accident and you will never be able to make your fingers do what your brain imagines.
Wat is JohnK toch een wijs man
Advertentie
Oud 03-10-2011, 23:58
Verwijderd
90% bij Noedels quiz we gaan nu trouwen, brb.
Oud 03-10-2011, 23:58
Verwijderd
Citaat:
Pff, tampon verkeerd zitten? Aanwijzend voornaamwoorden en allochtonen zijn altijd een recipe for disaster.
Zegt er één wat.
Oud 03-10-2011, 23:59
Verwijderd
Welke tafel biedt de beste effort/reward-ratio bij jou, Uice?
Oud 03-10-2011, 23:59
Verwijderd
Plaatje voor Luud.
Oud 04-10-2011, 00:00
Verwijderd
Citaat:
Plaatje voor Luud.
[afbeelding]
mmm mooi zo zit ik ook nu. Geen wonder dat mijn ruggegraat via mijn mond naar buiten wil.
Verwijderd
Citaat:
Zegt er één wat.
Dat doe ik zeker.
Verwijderd
Citaat:
Pff, tampon verkeerd zitten? Aanwijzend voornaamwoorden en allochtonen zijn altijd een recipe for disaster.
jij bent degene die over een taalfoutje struikelt en dan zit mijn tampon scheef?
Oud 04-10-2011, 00:01
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Godverdomme zeg, dat Marokkaantje met z'n gouden kalf in z'n speech: "DEZE kalf staat voor mij voor drie dingen..", wat een paupervolk blijft het toch ook. Al draagt een Marokkaan een gouden kalf, het is en blijft een taalramp.
Sowieso, dat gedweep met trots op Marokkaans bloed en dat ie moslim is. What does that have to do with anything? Trots zijn op wat je bereikt hebt, oké, maar trots zijn op dingen waar je geen trots uit kunt halen?
Oud 04-10-2011, 00:01
Verwijderd
Citaat:
mmm mooi zo zit ik ook nu. Geen wonder dat mijn ruggegraat via mijn mond naar buiten wil.
Ik dacht al dat het een soort blik op de toekomst zou zijn.
Oud 04-10-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
Zegt er één wat.
Citaat:
jij bent degene die over een taalfoutje struikelt en dan zit mijn tampon scheef?
dat dus.
Oud 04-10-2011, 00:02
Verwijderd
Citaat:
dan trekt-ie verder terug naar binnen
Ik dacht altijd dat dit enkel in figuurlijke zin gezegd werd, maar zojuist ging ik googlen en het bestaat echt. O, internet, bron van oneindige kennis over genitaliën <3
Oud 04-10-2011, 00:03
Uice
Uice is offline
Citaat:
Welke tafel biedt de beste effort/reward-ratio bij jou, Uice?
De tafel van vier natuurlijk! Classic.
Verwijderd
Citaat:
Sowieso, dat gedweep met trots op Marokkaans bloed en dat ie moslim is. What does that have to do with anything? Trots zijn op wat je bereikt hebt, oké, maar trots zijn op dingen waar je geen trots uit kunt halen?
Trots op wat ie bereikt heeft ondanks dat ie een moslim is in een land waar Wilders zegevierd, daar gaat het hem om.
Even daargelaten of dat terechte trots is of niet. Maar then again, zat autochtonen gouden kalveren-winnaars die walgelijkere speeches uit hun mond krijgen en trots zijn op hun moeder of ik weet niet wat, dus ik snap niet waarom jullie zo over hem in het speciaal vallen.
Uice
Uice is offline
Waar is de Noedelquiz?
Oud 04-10-2011, 00:04
Verwijderd
Citaat:
Waar is de Noedelquiz?
die is alleen voor intimi.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Citaat:
Trots op wat ie bereikt heeft ondanks dat ie een moslim is in een land waar Wilders zegevierd, daar gaat het hem om.
Even daargelaten of dat terechte trots is of niet. Maar then again, zat autochtonen gouden kalveren-winnaars die walgelijkere speeches uit hun mond krijgen en trots zijn op hun moeder of ik weet niet wat, dus ik snap niet waarom jullie zo over hem in het speciaal vallen.
Ik val in principe over elke walgelijke speecher

Maar goed, ik ben even jouw quiz en die van dober maken.
Verwijderd
Citaat:
Yep. Het is niet "zomaar" een taalfoutje, me dunkt.

Citaat:
Maar goed dat ik dit niet meteen er bij aanhaalde, waar ik me inderdaad ook bijzonder aan stoorde, want dan had ik meteen alle popjes aan het dansen
Oud 04-10-2011, 00:05
Verwijderd
Citaat:
Zo moeilijk zijn aanwijzend voornaamwoorden inderdaad niet. Grappig dat we hier op één lijn zitten
Het is anders volstrekt willekeurig of kalf een mannelijk/vrouwelijk of onzijdig lidwoord hoort te krijgen, dus voor mensen die niet van jongs af aan Nederlands leren is het een kwestie van alle combinaties uit hun hoofd leren. 'Het' komt veel minder voor dan 'De' dus tel uit je winst (of verlies).
Oud 04-10-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Wat een gekke drang naar een soort van politieke correctheid, zeg.
Oud 04-10-2011, 00:06
Verwijderd
Citaat:
Dat kwam vooral behoorlijk uit de lucht vallen. Of nou ja, dat stukje over Verhagen en Wilders en de angst van de Nederlanders werd er een beetje aan de haren bij gesleept. Maar het zat hem blijkbaar hoog en ik vond het wat dat betreft wel iets hebben. Verder was het duidelijk niet voorbereid, maar wel gemeend. Niet zo'n standaard 'I wanna thank...'-praatje.
Oud 04-10-2011, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Yep. Het is niet "zomaar" een taalfoutje, me dunkt.

Maar goed dat ik dit niet meteen er bij aanhaalde, waar ik me inderdaad ook bijzonder aan stoorde, want dan had ik meteen alle popjes aan het dansen
Ah. Een taalfoutje maken is uiteraard veel erger dan Marokkanen paupervolk noemen.
Uice
Uice is offline
Het lijkt me logisch dat je Wilders ter sprake brengt als je een Marokkaan bent en je krijgt de kans iets te zeggen voor publiek.
Noedelhap
Noedelhap is offline
Nul punten @ Quis
Oud 04-10-2011, 00:08
Verwijderd
Citaat:
Het is anders volstrekt willekeurig of kalf een mannelijk/vrouwelijk of onzijdig lidwoord hoort te krijgen, dus voor mensen die niet van jongs af aan Nederlands leren is het een kwestie van alle combinaties uit hun hoofd leren. 'Het' komt veel minder voor dan 'De' dus tel uit je winst (of verlies).
Saillant detail: die knul is geboren en getogen in Rotterdam. Point being?
Verwijderd
Citaat:
Het lijkt me logisch dat je Wilders ter sprake bent als je een Marokkaan bent en je krijgt de kans iets te zeggen voor publiek.
????
Uice
Uice is offline
Citaat:
Nul punten @ Quis
Waar is je quiz, hap?
Verwijderd
ik snap de taalfout niet eens. / domme marokkaan
Verwijderd
Citaat:
Waar komt dat nou weer vandaan. Het heeft niks met politieke correctheid te maken, maar wel met dat ik er niet tegen kan als mensen andere mensen belachelijk maken om iets wat helemaal niet belachelijk is omdat ze weigeren de brede context te zien.
Verwijderd
Citaat:
Oh ja politiek correct gedrag is tegenwoordig not done
Oud 04-10-2011, 00:09
Verwijderd
Citaat:
Ah. Een taalfoutje maken is uiteraard veel erger dan Marokkanen paupervolk noemen.
Inderdaad ja. En het dus inderdaad nog menen ook, waar ik al bang voor was.
Oud 04-10-2011, 00:09
Uice
Uice is offline
Ik vind het ook niet echt een taalfout, gewoon taalverandering. Deze kalf.
Oud 04-10-2011, 00:10
Verwijderd
Het is dus echt geen deze kalf? AU hahaha! Deze kalf is dood. Deze kalf heeft mooie vlekken. Oh. Mm.
Verwijderd
Citaat:
Ik vind het ook niet echt een taalfout, gewoon taalverandering. Deze kalf.
dude
Noedelhap
Noedelhap is offline
En 10 @ Dobers quiz.
Verwijderd
Citaat:
Eerlijk gezegd moet ik de eerste Marokkaan op TV/radio nog horen die geen hoorbare moeite heeft met aanwijzend voornaamwoorden. Nou vooruit, Ebru Umar heb ik nog niet echt op foutjes kunnen betrappen.
Oud 04-10-2011, 00:11
Uice
Uice is offline
Jonge wat maakt het nou uit. Alsof iemand dat ooit zou zeggen over een Fransman die dat zegt.
Verwijderd
Citaat:
Nee, tegenwoordig moet je provoceren en dan ook echt vinden wat je zegt.
Verwijderd
Citaat:
Dit.

Citaat:
Het lijkt me logisch dat je Wilders ter sprake bent als je een Marokkaan bent en je krijgt de kans iets te zeggen voor publiek.
Dit.

Citaat:
Nul punten @ Quis
Goffer.

Citaat:
Saillant detail: die knul is geboren en getogen in Rotterdam. Point being?
Saillant detail: heel veel geboren en getogen Rotterdammers maken zulke of zelfs grotere taalfouten, naargelang in welk milieu ze zijn opgegroeid, hoe goed hun school was en wie ze napraatten. Point being?

Citaat:
Ook nog eens.
Oud 04-10-2011, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Inderdaad ja. En het dus inderdaad nog menen ook, waar ik al bang voor was.
Kut, je hebt me helemaal door
Verwijderd
Citaat:
Eerlijk gezegd moet ik de eerste Marokkaan op TV/radio nog horen die geen hoorbare moeite heeft met aanwijzend voornaamwoorden. Nou vooruit, Ebru Umar heb ik nog niet echt op foutjes kunnen betrappen.
Dat zegt meer over jou
Verwijderd
Citaat:
Saillant detail: heel veel geboren en getogen Rotterdammers maken zulke of zelfs grotere taalfouten, naargelang in welk milieu ze zijn opgegroeid, hoe goed hun school was en wie ze napraatten. Point being?
Sinds wanneer maken two wrongs 'n right?
Verwijderd
Citaat:
Dit.
Dit snap ik dus ECHT NIET he.

Waarom is het logisch om Wilders ter sprake te brengen in een speech als je Marokkaan bent?

Ik heb dan iets van, jaja, next.
Verwijderd
Dobermann, nu ben je aan het klieren toch?
Oud 04-10-2011, 00:13
Verwijderd
Citaat:
kennen i.p.v. kunnen
heb i.p.v. heeft
etc. etc.
Oud 04-10-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:

Waarom is het logisch om Wilders ter sprake te brengen in een speech als je Marokkaan bent?

Snap je dat echt niet?
Oud 04-10-2011, 00:14
Verwijderd
Citaat:
Sinds wanneer maken two wrongs 'n right?
ZOALS IK AL ZEI: Ik praat het niet goed dat hij een taalfout maakt (!) maar, het is belachelijk om hem daar op aan te vallen in de zin zoals jij doet, omdat zat mensen zat taalfouten maken, ongeacht waar ze vandaan komen.
Lezen mensen, lezen! Hoe moeilijk is het?
Oud 04-10-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Dobermann, nu ben je aan het klieren toch?
In zoverre dat ik me oprecht stoor aan dat soort fouten. En in zoverre dat ik me niet genoodzaakt voel subtiele nuances te maken of heel sterk te onderstrepen dat ook "wij" veel domme fouten maken, om zo een soort van "gevoelsbalans" te handhaven.

Eenieder die nu mij helemaal door meent te hebben en van mening is dat ik een smerige racist ben of een Wilders-adept: more power to yous
Oud 04-10-2011, 00:15
Verwijderd
Citaat:
Snap je dat echt niet?
DAT ze het doen vind ik op zich prima hoor, want Wilders is een rare pipo, maar waarom het LOGISCH is? In een speech die je geeft omdat je een FILMprijs hebt gewonnen? Nee, dat zie ik niet.
Oud 04-10-2011, 00:16
Uice
Uice is offline
Citaat:

Om dezelfde reden dat je Hitler ter sprake brengt als je een jood bent in Duitsland anno 1938.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten