Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
http://forums.cnet.com/7723-6129_102-257544.html Heb geen tijd om het door te lezen maar het schijnt nogal te verschillen per excel-versie en OS :/ Overigens vraag ik me af of ie 100+ tabs uberhaupt aankan ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Telenet en Belgacom moeten binnen 14 dagen een dns-blokkade instellen voor 11 url's die naar de Pirate Bay verwijzen, zo heeft de rechtbank in Mechelen bepaald. Eerder werd de eis van de Belgische piraterijbestrijder BAF nog verworpen.
En ieder kwartaal schurkt het "vrije" Westen dichter tegen China aan wat betreft intarwebs. Driewerf hoezee! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Facebook plaatst opnieuw een omstreden cookie die het mogelijk maakt om ook uitgelogde gebruikers te blijven volgen. Het is onduidelijk waarom de sociale-netwerksite, na de recente storm van kritiek, opnieuw dergelijke cookies plaatst.
Dat schrijft Nik Cubrilovic, de hacker die de potentiële privacyproblemen van de zogeheten tracking cookies aan het licht bracht en vervolgens met Facebook in gesprek ging. Cubrilovic liet vorige week weten dat de sociale-netwerksite het plaatsen van dergelijke cookies grotendeels zou staken, maar inmiddels meldt de hacker dat Facebook opnieuw een cookie plaatst waarmee het surfgedrag gevolgd kan worden. Volgens Cubrilovic gaat het specifiek om de zogeheten datr-cookie. Deze cookie bevat een unieke id, die niet alleen bij bezoeken op de Facebook-site wordt geplaatst, maar ook door externe websites die gebruikmaken van de 'social plugins' van Facebook. Facebook blijft volhouden dat het uitgelogde gebruikers niet volgt en dat de datr-cookie alleen gebruikt wordt voor veiligheidsdoeleinden. De hacker stelt zich echter op het standpunt dat Facebook weliswaar de intentie kan hebben om geen gebruikers te volgen, maar dat de cookies zich daar wel toe lenen. Daarom zou Facebook het plaatsen van dergelijke cookies definitief moeten staken. ![]() Misschien toch maar eens mijn FB gaan verwijderen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En los daarvan zijn dit natuurlijk dingen waar je je druk om moet maken ongeacht van of het jou persoonlijk direct raakt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En als je Facebook vergelijkt met mannen met kladblokken, dan is dit forum een volgeschreven notitieboekje dat je in lijn 2 naar Nieuw Sloten hebt laten liggen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Mweh ik wilde lekker even gamen maar ik kon niets tofs vinden om te doen. Opeens realiseerde ik me dat ik Alice: Madness Returns nog moet checken, dus maar even een uitgebreide demo "gekocht" zojuist zodat ik vanavond tot in het holst van de nacht lekker kan gamen. Op mijn nieuwe rig, no less <3
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Overal waar een like knoppie opstaat, dat slaat ie al op, voor als je in de toekomst een account gaat maken. Wat is de worst case scenario volgens jullie? |
![]() |
|
Verwijderd
|
Trouwens, Dobie, de admin van die pr0nsite die ik toen had gemaild over deze kwestie heeft teruggemaild dat de Facebookknopjes verkeer opleveren en dat ze ze daarom niet weg gaan halen. En daarna zei hij dat ze nooit iets zouden doen wat hun bezoekers schaadt, lololol.
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Prima mail trouwens, maak d'r een template van zodat iedereen kan gaan klagen. |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |