Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-10-2011, 10:09
Verwijderd
Ik heb het idee dat ook in een keer heel veel blaadjes van de bomen af zijn. Wanneer is dat gebeurt?

Ik zou het heel even afwachten , ik denk dat als het morgen / overmorgen niet minder zou zijn ik er zelf mee naar de dokter zou gaan.
Advertentie
Oud 04-10-2011, 10:10
Verwijderd
als hij op het plaatje lijkt is een dokter niet onverstandig.
Oud 04-10-2011, 10:15
Verwijderd
zeg mijijij kom ik hier ooit weer uuuuuuuuuuuuuuuit?!! Nog een kans, nog een keer in vrijheeeeid leven (8)
Oud 04-10-2011, 10:15
Carn
Carn is offline
Citaat:
is er hier iemand een held met excel?

ik zou graag meerdere excelbestanden willen samenvoegen, zodat elk bestand een tab wordt
http://answers.microsoft.com/en-us/o...5-5cc8ff0df984

http://forums.cnet.com/7723-6129_102-257544.html

Heb geen tijd om het door te lezen maar het schijnt nogal te verschillen per excel-versie en OS :/

Overigens vraag ik me af of ie 100+ tabs uberhaupt aankan
Oud 04-10-2011, 10:17
Verwijderd
Citaat:
Maar nou nog heel even. Zouden jullie met zo'n gekke grote jeukende bult naar de dokter gaan of is dat wat overdreven.
Ik zou er zelf nog heel even mee wachten!

Zo, 1 opdracht af, nu tijd voor de andere
Oud 04-10-2011, 10:18
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
http://answers.microsoft.com/en-us/o...5-5cc8ff0df984

http://forums.cnet.com/7723-6129_102-257544.html

Heb geen tijd om het door te lezen maar het schijnt nogal te verschillen per excel-versie en OS :/

Overigens vraag ik me af of ie 100+ tabs uberhaupt aankan
dat is om ze naast elkaar te openen, als ik het goed zie. dat wil ik niet, ik wil ze echt samenvoegen. het vba-script van sann werkt, maar die neemt alle tabbladen van de individuele bestanden mee, terwijl ik alleen de eerste wil
Oud 04-10-2011, 10:20
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
CR: hoe lang zit ie er al? Ik geef zoiets meestal een week.
Tekenbeten jeuken niet (in mijn ervaring), maar als het eruit ziet als het plaatje, zou ik toch even bellen. Je hoeft namelijk niet te merken dat je een teek hebt gehad, die laten zich vanzelf los als ze niet ontdekt worden.
Oud 04-10-2011, 10:21
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik zou er zelf nog heel even mee wachten!

Zo, 1 opdracht af, nu tijd voor de andere
Hm oke ik ga wel even langs de drogist. Hebben vast wel iets tegen insectenbeten.
Oud 04-10-2011, 10:22
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
CR: hoe lang zit ie er al? Ik geef zoiets meestal een week.
Tekenbeten jeuken niet (in mijn ervaring), maar als het eruit ziet als het plaatje, zou ik toch even bellen. Je hoeft namelijk niet te merken dat je een teek hebt gehad, die laten zich vanzelf los als ze niet ontdekt worden.
Ik DENK sinds zondagavond. Daarna merkte ik de jeuk, maar ik heb vanochtend er pas naar gekeken, omdat 'ie aan de achterkant van m'n been zit. Ik wacht er wel even mee
Oud 04-10-2011, 10:23
Verwijderd
Aah, sowieso als je er iets op smeert tegen de jeuk wordt het waarschijnlijk al wat beter.

Mijn muggenbultdingen zijn altijd enorm als ik eraan ga krabben, en dan smeer ik er spul op en dan is het weg
Oud 04-10-2011, 10:25
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik hoorde op de radio dat het paarseizoen van de muggen over is en dat ze dus niet meer steken.

Niet om je bang te maken hoor ga maar gewoon prikweg halen
Oud 04-10-2011, 10:28
Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
Ik hoorde op de radio dat het paarseizoen van de muggen over is en dat ze dus niet meer steken.

Wat een onzin ik had er gisteravond nog een paar in m'n kamer zitten die me echt hebben gestoken!
Oud 04-10-2011, 10:29
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik niet maar whatever, ik weet het ook niet zeker.
Oud 04-10-2011, 10:29
Verwijderd
Dat kan dan toch het paarseizoen is NU voorbij, dus gisteravond hebben ze het nog even goed afgesloten
Oud 04-10-2011, 10:31
Chick Rock
Chick Rock is offline
oja fijn
Verwijderd
@Quis

Ik heb nergens gesuggereerd dat jij (of anderen) te dom waren. Ik vond het zelf vrij obvious, anderen niet. Jammer dat je dat zo opvat. En dat was wel het laatste wat ik er over wil zeggen.
Verwijderd
Citaat:

Ik ben anders vanochtend toch twee keer gestoken. Liegende radiomeneer liegt!
Oud 04-10-2011, 10:32
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ik ben anders vanochtend toch twee keer gestoken. Liegende radiomeneer liegt!
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 04-10-2011, 10:33
Verwijderd
Citaat:
Oud 04-10-2011, 10:34
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Citaat:
Ja, begin jij ook nog even.
Wat nou weer, whiner
Oud 04-10-2011, 10:36
Verwijderd
Telenet en Belgacom moeten binnen 14 dagen een dns-blokkade instellen voor 11 url's die naar de Pirate Bay verwijzen, zo heeft de rechtbank in Mechelen bepaald. Eerder werd de eis van de Belgische piraterijbestrijder BAF nog verworpen.

En ieder kwartaal schurkt het "vrije" Westen dichter tegen China aan wat betreft intarwebs. Driewerf hoezee!
Oud 04-10-2011, 10:36
Verwijderd
Goed, op naar college! Doei!
Oud 04-10-2011, 10:40
Carn
Carn is offline
Citaat:
dat is om ze naast elkaar te openen, als ik het goed zie. dat wil ik niet, ik wil ze echt samenvoegen. het vba-script van sann werkt, maar die neemt alle tabbladen van de individuele bestanden mee, terwijl ik alleen de eerste wil
Ach so. Nou ja, misschien kan je het scriptje even aanpassen; dat lijkt me niet al te ingewikkeld even de tabbladen per individuele file tellen of loopen, en als het 1+ is alleen maar 1 openen, en dan naar next file. oid.
Oud 04-10-2011, 11:08
Verwijderd
Facebook plaatst opnieuw een omstreden cookie die het mogelijk maakt om ook uitgelogde gebruikers te blijven volgen. Het is onduidelijk waarom de sociale-netwerksite, na de recente storm van kritiek, opnieuw dergelijke cookies plaatst.

Dat schrijft Nik Cubrilovic, de hacker die de potentiële privacyproblemen van de zogeheten tracking cookies aan het licht bracht en vervolgens met Facebook in gesprek ging. Cubrilovic liet vorige week weten dat de sociale-netwerksite het plaatsen van dergelijke cookies grotendeels zou staken, maar inmiddels meldt de hacker dat Facebook opnieuw een cookie plaatst waarmee het surfgedrag gevolgd kan worden.

Volgens Cubrilovic gaat het specifiek om de zogeheten datr-cookie. Deze cookie bevat een unieke id, die niet alleen bij bezoeken op de Facebook-site wordt geplaatst, maar ook door externe websites die gebruikmaken van de 'social plugins' van Facebook. Facebook blijft volhouden dat het uitgelogde gebruikers niet volgt en dat de datr-cookie alleen gebruikt wordt voor veiligheidsdoeleinden. De hacker stelt zich echter op het standpunt dat Facebook weliswaar de intentie kan hebben om geen gebruikers te volgen, maar dat de cookies zich daar wel toe lenen. Daarom zou Facebook het plaatsen van dergelijke cookies definitief moeten staken.

Misschien toch maar eens mijn FB gaan verwijderen.
Oud 04-10-2011, 11:10
Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Wat gebeurt er met die informatie dan?
Oud 04-10-2011, 11:12
Verwijderd
Geen last van!
Oud 04-10-2011, 11:22
Verwijderd
Citaat:
Wat gebeurt er met die informatie dan?
Dat is irrelevant. Het gaat erom dat bedrijven ongevraagd een heel uitgebreide database maken van jouw gedrag, en dat mag niet zomaar.

Citaat:
Geen last van!
Dat snap ik niet. Had je het ook niet erg gevonden als er 24/7 een man achter je aanliep met een kladblokje, die opschreef waar jij geweest bent en hoe lang en wat je daar gedaan hebt en met wie? En als je dan wil vragen waarom en wat hij met die informatie gaat doen, dat hij snel het kladblok achter zijn rug verstopt en alles ontkent? Want dat is precies wat nu gaande is.
Oud 04-10-2011, 11:27
Verwijderd
Nu komen vast de welbekende verkapte 'ik ben te intelligent voor facebook' reacties. Same old story.
Verwijderd
Ik ben te intelligent voor Facebook.
Verwijderd
O wait, dat was niet verkapt
Oud 04-10-2011, 11:31
Verwijderd
Citaat:
Dat is irrelevant. Het gaat erom dat bedrijven ongevraagd een heel uitgebreide database maken van jouw gedrag, en dat mag niet zomaar.

Dat snap ik niet. Had je het ook niet erg gevonden als er 24/7 een man achter je aanliep met een kladblokje, die opschreef waar jij geweest bent en hoe lang en wat je daar gedaan hebt en met wie? En als je dan wil vragen waarom en wat hij met die informatie gaat doen, dat hij snel het kladblok achter zijn rug verstopt en alles ontkent? Want dat is precies wat nu gaande is.
Syori heeft geen facebook
Oud 04-10-2011, 11:31
Verwijderd
Goed werkgroeptaim. Do not want.
Oud 04-10-2011, 11:32
Verwijderd
Citaat:
Nu komen vast de welbekende verkapte 'ik ben te intelligent voor facebook' reacties. Same old story.
"Ik ben te intelligent voor mannen die mij volgen met kladblokken"
Oud 04-10-2011, 11:32
Rationeel
Rationeel is offline
Citaat:
Ach so. Nou ja, misschien kan je het scriptje even aanpassen; dat lijkt me niet al te ingewikkeld even de tabbladen per individuele file tellen of loopen, en als het 1+ is alleen maar 1 openen, en dan naar next file. oid.
het zal ongetwijfeld heel makkelijk zijn, maar ik heb 0 vba kennis en heb geen zin/tijd om me er volledig in te verdiepen. dus als jij het kan: graag
Oud 04-10-2011, 11:36
Verwijderd
Citaat:
Syori heeft geen facebook
Ah! Maar dat maakt niet uit, want Facebook heeft in het verleden ook gebruikers zonder profiel gevolgd, die krijgen gewoon een uniek nummer dat verder niet samenhangt met een profiel. Tenzij ze later toch een profiel aanmaken, natuurlijk, dan worden de gegevens gekoppeld. Ze zeggen dat ze dat nu niet meer doen, maar zoals in Q's citaat te zien is zeggen ze zoveel.

En los daarvan zijn dit natuurlijk dingen waar je je druk om moet maken ongeacht van of het jou persoonlijk direct raakt.
Oud 04-10-2011, 11:38
Verwijderd
Citaat:
"Ik ben te intelligent voor mannen die mij volgen met kladblokken"
IT'S OFFICIAL! NOT ONLY WILL FACEBOOK START CHARGING YOU TOMORROW, THEY ARE ALSO GOING TO BILL YOUR CREDIT CARD FOR THE PAST 3 YEARS OF SERVICES. LUCKILY, EACH PERSON WHO COPIES AND PASTES THIS STATUS WILL RECEIVE A FREE UNICORN IN THE MAIL TOMORROW. IF YOU DON'T REPOST THIS STATUS, FACEBOOK CODE HAS BEEN SET UP TO AUTOMATICALLY SET YOUR COMPUTER ON FIRE AND HARM AN INNOCENT BUNNY IN THE FOREST!

En als je Facebook vergelijkt met mannen met kladblokken, dan is dit forum een volgeschreven notitieboekje dat je in lijn 2 naar Nieuw Sloten hebt laten liggen.
Oud 04-10-2011, 11:40
Verwijderd
Dit was een heel tijdje terug al te zien bij zembla, over facebook.
Ik heb alleen een stalkaccount waar verder geen gegevens van mij opstaan. En ik like niks.
Oud 04-10-2011, 11:45
Verwijderd
Citaat:
IT'S OFFICIAL! NOT ONLY WILL FACEBOOK START CHARGING YOU TOMORROW, THEY ARE ALSO GOING TO BILL YOUR CREDIT CARD FOR THE PAST 3 YEARS OF SERVICES. LUCKILY, EACH PERSON WHO COPIES AND PASTES THIS STATUS WILL RECEIVE A FREE UNICORN IN THE MAIL TOMORROW. IF YOU DON'T REPOST THIS STATUS, FACEBOOK CODE HAS BEEN SET UP TO AUTOMATICALLY SET YOUR COMPUTER ON FIRE AND HARM AN INNOCENT BUNNY IN THE FOREST!
Okay.

Citaat:
En als je Facebook vergelijkt met mannen met kladblokken, dan is dit forum een volgeschreven notitieboekje dat je in lijn 2 naar Nieuw Sloten hebt laten liggen.
Die je expres hebt laten liggen, waar je na dato nog bladzijdes uit kunt (laten) scheuren, en die je zelf - met die kennis in het achterhoofd - hebt volgeschreven, misschien. Iets heel anders.
Oud 04-10-2011, 11:46
Verwijderd
Citaat:
Begrijp je echt de implicaties van dit niet of probeer je reacties uit te lokken?
Oud 04-10-2011, 11:51
Verwijderd
Mweh ik wilde lekker even gamen maar ik kon niets tofs vinden om te doen. Opeens realiseerde ik me dat ik Alice: Madness Returns nog moet checken, dus maar even een uitgebreide demo "gekocht" zojuist zodat ik vanavond tot in het holst van de nacht lekker kan gamen. Op mijn nieuwe rig, no less <3
Oud 04-10-2011, 11:52
Verwijderd
Citaat:
Dit was een heel tijdje terug al te zien bij zembla, over facebook.
Ik heb alleen een stalkaccount waar verder geen gegevens van mij opstaan. En ik like niks.
Ook al je niks liket worden je browsegegevens opgeslagen. Dat is het 'm juist, dat het onnodig is en dat je er niks aan kunt veranderen behalve, like, nooit op het internet komen. Als het gewoon om het liken ging dan was er niks aan de hand.
Oud 04-10-2011, 11:53
Verwijderd
Citaat:
Ook al je niks liket worden je browsegegevens opgeslagen. Dat is het 'm juist, dat het onnodig is en dat je er niks aan kunt veranderen behalve, like, nooit op het internet komen. Als het gewoon om het liken ging dan was er niks aan de hand.
hmm ja, die opmerking was ook niet echt een toevoeging.
Overal waar een like knoppie opstaat, dat slaat ie al op, voor als je in de toekomst een account gaat maken.
Wat is de worst case scenario volgens jullie?
Oud 04-10-2011, 11:57
Verwijderd
ik vind facebook een beetje griezelig maar als ik het niet heb weet ik niet what's up met alle exposities en opdrachtjes :"(
Oud 04-10-2011, 11:57
Verwijderd
Trouwens, Dobie, de admin van die pr0nsite die ik toen had gemaild over deze kwestie heeft teruggemaild dat de Facebookknopjes verkeer opleveren en dat ze ze daarom niet weg gaan halen. En daarna zei hij dat ze nooit iets zouden doen wat hun bezoekers schaadt, lololol.
Oud 04-10-2011, 11:59
Verwijderd
Citaat:
ik vind facebook een beetje griezelig maar als ik het niet heb weet ik niet what's up met alle exposities en opdrachtjes :"(
Ja, ik heb exact hetzelfde. Beetje jammer.
Oud 04-10-2011, 12:00
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
hmm ja, die opmerking was ook niet echt een toevoeging.
Overal waar een like knoppie opstaat, dat slaat ie al op, voor als je in de toekomst een account gaat maken.
Wat is de worst case scenario volgens jullie?
Dat ze iedereen in een concentratiekamp stoppen. Dat kost heel veel ruimte, een concentratiekamp, want je hebt niet alleen bedden nodig maar ook wc's, verbrandingsovens, barakken waar ze batterijen uit elkaar moeten schroeven en weet ik wat. Die zetten ze vast ergens midden in een natuurgebied. :'(
Oud 04-10-2011, 12:01
Verwijderd
Citaat:
Trouwens, Dobie, de admin van die pr0nsite die ik toen had gemaild over deze kwestie heeft teruggemaild dat de Facebookknopjes verkeer opleveren en dat ze ze daarom niet weg gaan halen. En daarna zei hij dat ze nooit iets zouden doen wat hun bezoekers schaadt, lololol.
Ach als je niets te verbergen hebt.. :')

Prima mail trouwens, maak d'r een template van zodat iedereen kan gaan klagen.
Oud 04-10-2011, 12:04
Carn
Carn is offline
Citaat:
Mweh ik wilde lekker even gamen maar ik kon niets tofs vinden om te doen. Opeens realiseerde ik me dat ik Alice: Madness Returns nog moet checken, dus maar even een uitgebreide demo "gekocht" zojuist zodat ik vanavond tot in het holst van de nacht lekker kan gamen. Op mijn nieuwe rig, no less <3
Deus Ex? Rage?
Oud 04-10-2011, 12:05
Carn
Carn is offline
ik heb mn facebook download nooit 'ontvangen'. Even opnieuw aanvragen
Oud 04-10-2011, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Okay.

Die je expres hebt laten liggen, waar je na dato nog bladzijdes uit kunt (laten) scheuren, en die je zelf - met die kennis in het achterhoofd - hebt volgeschreven, misschien. Iets heel anders.
Je hebt natuurlijk gewoon gelijk als je zegt dat het een zorgelijk iets is. Maar blijkbaar was het voor jou ook niet zorgelijk genoeg om je profiel te deleten. Daarbij vertrouw ik erop dat het probleem vanzelf wordt opgelost nu Facebook door de hele wereld met argusogen wordt bekeken, en deze optimitische houding bespaart me doorgaans erg veel tijd.

Citaat:
Begrijp je echt de implicaties van dit niet of probeer je reacties uit te lokken?
Ja, morgen zal ik het nuanceren om duidelijk te maken waar ik écht sta.
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten