Hey iedereen,
Ik vraag me af, en zelfs bij mezelf. Ik ben heel veel mensen aan het proberen te helpen via privéberichten. Nu zie ik dat heel veel mensen continu last hebben van moodswitches. En dat ze hun dag hieruit bepalen. Ik ga geen namen noemen natuurlijk maar goed. Ik heb het zelf ook een beetje.
Natuurlijk. Als ik me goed voel dan help ik natuurlijk mensen meer dan als ik me slecht voel.
Maar hoe kunnen mensen voorkomen dat ze niet letterlijk helemaal veranderen? Ik heb ook een vriendin in het echt aan het helpen die voelt zich 3 dagen super vrolijk en goed. En vervolgens voelt ze zich 5 dagen zeer slecht en kruipt ze letterlijk helemaal weg en wil ze compleet met rust gelaten worden. Dan stuurt ze een mail dat ze niet meer weet wat ze moet doen. Of wat ze kan doen.
Ik heb al van alles geprobeerd. De gedachtegang op een positieve manier benaderen heeft maar voor een paar daagjes nut. Daarna slaat alles compleet om en komt het dubbel zo hard aan. Voldoende beweging helpt ook maar dat is maar voor 1 of 2 dagen.
Ik heb geen idee hoe ik hiermee om moet gaan heh..