Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-12-2002, 21:39
JCI
JCI is offline
vertel hier over je trip

Ik fietste zaterdag (2 weken) naar huis, had toen wat gesnoept
en zag toen in de verte een groepje tegen alles aan trappen enzo
ben toen een zijstraatje in gefiets. toen kwam ik op een grasveld, ineens
en moest mn fiets over een hek heen gooien want ik d8 dat die lui achter me aan kwamen.
Toen ik thuis kwam ben ik nog ff knoeper achter de computer gaan zitten, en vertelde toen alles aan iedereen. gelukkig waren er alleen maar amerikanen online dus die mogen van mij alles weten. toen kwam het ergste, in bed liggen.
was echt zo wazig, ik lag op allemaal blokken en ik moest steeds ergens anders gaan liggen omdat het kouder werd.
beetje vaag allemaal. maar goed volgende morgen geen hoofdpijn ofzo
Oud 17-12-2002, 21:43
Noz
Noz is offline
Laatst (ook 2 weken geleden toevallig) had ik 2 blauwe smilies op. En ik begon allemaal apen op de dansvloer te zien en opeens was de hele dansvloer leeg en ik begon te lopen en toen botste ik tegen iedereen aan omdat er dus wel een heleboel mensen stonden beetje waus dus .. en ik weet ook niet meer hoe ik thuis ben gekomen
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:44
Angerfist
Angerfist is offline
misschien heb je lsd gehad ???
ouw kut als je toch van xtc tript ??? xtc is een stimulerend middel ,je gaat wel lekkert hard en ziet wat andere dingen maar trippen ,nooit meegemaakt hoor
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:45
Noz
Noz is offline
moet je maar eens bij www.partyflock.nl kijken en dan bij topic "wat is het grofste wat je ooit hebt meegemaakt mer drugs" zie je genoeg verhalen.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:45
JCI
JCI is offline
Citaat:
H@RdStYl3...! schreef:
Laatst (ook 2 weken geleden toevallig) had ik 2 blauwe smilies op. En ik begon allemaal apen op de dansvloer te zien en opeens was de hele dansvloer leeg en ik begon te lopen en toen botste ik tegen iedereen aan omdat er dus wel een heleboel mensen stonden beetje waus dus .. en ik weet ook niet meer hoe ik thuis ben gekomen
Ook 2 weken geleden? vet, waar dan? toevallig apeldoorn?

KNOEPER KOP
Oud 17-12-2002, 21:47
Noz
Noz is offline
heey ja wat toevallig ik was toen naar multidance....
trouwens je lijkt me wel een junk zeg
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:48
JCI
JCI is offline
huh ja? ow ik ook
whaha
kerel jij met je knoeper kop je ogen kwamen uit je kas
Oud 17-12-2002, 21:49
JCI
JCI is offline
ok nu ff on-topic blijven anders gaan ze trippe
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
JCI schreef:
huh ja? ow ik ook
whaha
kerel jij met je knoeper kop je ogen kwamen uit je kas
eej maare welke schijven waren het ,heb je ultra liquid gehad dat je zo hard ging
Met citaat reageren
Noz
Noz is offline
Ik kon tenminste nog bewegen jij zat helemaal stil in een hoekje iedereen aan te staren..STAKKER!!!
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:50
JCI
JCI is offline
whah was maar ff
toch?
of niet
jij zat dr zelf ook junk
Oud 17-12-2002, 21:51
Noz
Noz is offline
2 Angerfist

weet jij welke pillen veel speed in zit want met die blauwe smilies had ik niet echt zin om te gaan dansen of zo...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:53
CokemanLalalala
CokemanLalalala is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
,je gaat wel lekkert hard en ziet wat andere dingen maar trippen ,nooit meegemaakt hoor
was jij nou die gast beweerde dat die altijd geweldige pillen had?
maar dat koud in je bed komt me ook wel bekend voor, (heeft trouwens niks met het "trippen" te maken lijkt me) had ik vroeger toen ik er niet bij dronk ook altijd, tegenwoordig val ik meteen als een blok in slaap!
maar echt trippen weet ik nie, heb ik met paddo's ook nie gehad heb ik het idee...
heus wel eens van xtc de volgende dingen gezien:
- de bekende gasten met bril/pleister/gras op hun hoofd
- fietser de sloot in zien fietsen
- auto tegemoet zien komen die er niet was
verder weet ik het ff zo snel niet, gewoon in dingen iets anders zien omdat je helemaal de weg kwijt bent...
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:56
CokemanLalalala
Citaat:
H@RdStYl3...! schreef:
2 Angerfist

weet jij welke pillen veel speed in zit want met die blauwe smilies had ik niet echt zin om te gaan dansen of zo...
mensen mensen mensen toch
jullie zijn echt heel hardnekkig dom he
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 21:58
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
H@RdStYl3...! schreef:
2 Angerfist

je moet appeltjes pakken ,zijn de beste die er zijn in nederland zijn vaak verkrijgbaar in grote steden kosten ook duur rond de 5 euro wel 210 ml mdma ,en geen kut uitwerking
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:00
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
was jij nou die gast beweerde dat die altijd geweldige pillen had?
maar dat koud in je bed komt me ook wel bekend voor, (heeft trouwens niks met het "trippen" te maken lijkt me) had ik vroeger toen ik er niet bij dronk ook altijd, tegenwoordig val ik meteen als een blok in slaap!
maar echt trippen weet ik nie, heb ik met paddo's ook nie gehad heb ik het idee...
heus wel eens van xtc de volgende dingen gezien:
- de bekende gasten met bril/pleister/gras op hun hoofd
- fietser de sloot in zien fietsen
- auto tegemoet zien komen die er niet was
verder weet ik het ff zo snel niet, gewoon in dingen iets anders zien omdat je helemaal de weg kwijt bent...
ja ik ben die gast ,moe je wat hebbe ,contact me on msn
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:01
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
je moet appeltjes pakken ,zijn de beste die er zijn in nederland zijn vaak verkrijgbaar in grote steden kosten ook duur rond de 5 euro wel 210 ml mdma ,en geen kut uitwerking
bedankt voor de geweldige tip

zal de grote steden eens afgaan nu blijkt dat de goeie pillen massaal aan urbanisatie doen

Laatst gewijzigd op 17-12-2002 om 22:03.
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:02
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
ja ik ben die gast ,moe je wat hebbe ,contact me on msn

erg intelligent ben je niet he, ik lachte je meer uit ofzo
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:11
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:

erg intelligent ben je niet he, ik lachte je meer uit ofzo
ik pis op je kop sukkel ,was een normale vraag ,als je iest mot hebbe en als ej nix moet hebbe dan houd je toch je kop dicht
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:18
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
ik pis op je kop sukkel ,was een normale vraag ,als je iest mot hebbe en als ej nix moet hebbe dan houd je toch je kop dicht
ach als jij handelt en je koopt voor 5 euro in (per 100/1000? )in grote steden (pillen van 210 miligram, die jij betiteld als de beste) terwijl je beweert dat je in limburg woont en ze daar de beste pillen hebben met ik citeer: "miligram ja ,maar 310 hebben we hier het ziet er ook niet als een snoepje uit meer een snoepschijf .Ik dacht dat je xtc had in verschillende vormen ,kleuren en weet ik veel wat. Trouwens tegenwordig is het zeer normaal dat je pillen hebt met 210 - 200 mg dus..........." ben je toch erg dom bezig

blablabla +het feit dat ze iedere pil overal met welk logo of kleur dan ook kunnen maken en die pillen niet in hun grote stad blijven maar overal verhandelt worden
conclusie: IK NEEM JOU MAAR NIET TE SERIEUS SNAPTE
Met citaat reageren
Oud 17-12-2002, 22:43
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ach als jij handelt en je koopt voor 5 euro in (per 100/1000? )in grote steden (pillen van 210 miligram, die jij betiteld als de beste) terwijl je beweert dat je in limburg woont en ze daar de beste pillen hebben met ik citeer: "miligram ja ,maar 310 hebben we hier het ziet er ook niet als een snoepje uit meer een snoepschijf .Ik dacht dat je xtc had in verschillende vormen ,kleuren en weet ik veel wat. Trouwens tegenwordig is het zeer normaal dat je pillen hebt met 210 - 200 mg dus..........." ben je toch erg dom bezig

blablabla +het feit dat ze iedere pil overal met welk logo of kleur dan ook kunnen maken en die pillen niet in hun grote stad blijven maar overal verhandelt worden
conclusie: IK NEEM JOU MAAR NIET TE SERIEUS SNAPTE
zei ikd at ik ze voor 5 euro inkoop ,ouw kut je bent ook nog es scheel ,wat dacht je van 0.15 euro cent per stuk en dan doorverkoope voor 5 pik

en btw boeit me geen fuuuuuuuuuuck dat je me niet serieus neemt maar ja kom je nog achter pik
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 11:10
Locke
Locke is offline
Dat gezeik dat limburgse pillen zoo goed zijn is dikke onzin meeste shit hier komt uit zeeland zelf of brabant en limburg maar kan nou echt niet zeggen dat limburg zo geweldig goed is ...
Oud 18-12-2002, 15:53
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
Locke schreef:
Dat gezeik dat limburgse pillen zoo goed zijn is dikke onzin meeste shit hier komt uit zeeland zelf of brabant en limburg maar kan nou echt niet zeggen dat limburg zo geweldig goed is ...
zeeland hahaha laat me niet lache
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 15:55
Locke
Locke is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
zeeland hahaha laat me niet lache
Jah ik lach om ook om jou welke mislukte dealer verkoop ze nou voor 5 euro de stuk
Oud 18-12-2002, 16:06
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
zei ikd at ik ze voor 5 euro inkoop ,ouw kut je bent ook nog es scheel ,wat dacht je van 0.15 euro cent per stuk en dan doorverkoope voor 5 pik

en btw boeit me geen fuuuuuuuuuuck dat je me niet serieus neemt maar ja kom je nog achter pik
ja dat je praatjes had was al lang duidelijk...
verwachtte al wel dat je niet zou ingaan op je eigen tegenstrijdige BULLSHITverhalen. lijkt me tenminste duidelijk dat iedere simpele ziel die dit topic doorleest ziet dat jij gewoon maar wat kletst!
maarruuuh..... dream on kid
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-12-2002, 16:35
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ja dat je praatjes had was al lang duidelijk...
verwachtte al wel dat je niet zou ingaan op je eigen tegenstrijdige BULLSHITverhalen. lijkt me tenminste duidelijk dat iedere simpele ziel die dit topic doorleest ziet dat jij gewoon maar wat kletst!
maarruuuh..... dream on kid
ja zeker geloof me of niet maar was jij niet het mannetje wat bij mij op msn kwam om pilletjes te kopen ???
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:40
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
ja zeker geloof me of niet maar was jij niet het mannetje wat bij mij op msn kwam om pilletjes te kopen ???
wat denk je zelf...........
ik zal je een hint geven: DAT WAS IK NIET EN ZAL IK VAN MIJN LEVENSDAGEN OOK NOOIT DOEN KNULLETJE
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:48
FDL
FDL is offline
Whaha, nog steeds nix geleerd?! Normaal = 60 / 80 mg mdma....
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 16:48
RoSaLiNi
RoSaLiNi is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
Haha, die pillen hebben je hersenkwabben aangetast ofzo... Wat ben jij een domme gozer zeg.
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 19:00
pinhead
pinhead is offline
labjes zitten meer in zuidholland/zeeland en friesland
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 22:40
D-boy
D-boy is offline
ik zoek een goeie lab
Met citaat reageren
Oud 18-12-2002, 23:22
ESCO
ESCO is offline
Citaat:
ik zoek een goeie lab
Hoe wil je die zoeken ga je met grote Joego's om van 40 dan.
Oud 19-12-2002, 21:35
TAFKAB
TAFKAB is offline
Om het compleet te maken:
Ik kan wel aan wat leuke vuurwapens komen.
Om het feest compleet te maken!
Scholieren.com Kartel!
Met citaat reageren
Oud 19-12-2002, 21:50
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
Citaat:
TAFKAB schreef:
Om het compleet te maken:
Ik kan wel aan wat leuke vuurwapens komen.
Om het feest compleet te maken!
Scholieren.com Kartel!
Jij komt zeker uit WaJo-land (voor de omstanders: Wageningen) ?

Dan kan ik nog wel aan wat gereformeerde zwartkousjes komen (je komt uit Ede getto of niet). Kunnen we die lekker neerknallen.
Oud 20-12-2002, 08:23
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Mad Ruda schreef:
Jij komt zeker uit WaJo-land (voor de omstanders: Wageningen) ?

Dan kan ik nog wel aan wat gereformeerde zwartkousjes komen (je komt uit Ede getto of niet). Kunnen we die lekker neerknallen.
Ik ben een Wageninger, geen WAJO.
Maar wat zit daar in voor mij? Doe liever iets waar ik geld mee kan verdienen
X handel is opzich wel tof
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 13:02
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
FDL schreef:
Whaha, nog steeds nix geleerd?! Normaal = 60 / 80 mg mdma....
60-80 normaal ? bij jouw in de buurt misschien
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 13:36
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
60-80 normaal ? bij jouw in de buurt misschien
hou jij aub een keer gewoon je smoel met je praatjes!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 16:05
TAFKAB
TAFKAB is offline
Wat een stelletje kuttkoppen.
Coke is weer in!
Met citaat reageren
Oud 20-12-2002, 20:52
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
hou jij aub een keer gewoon je smoel met je praatjes!
als jij er niet tegen kan dat wer hier beter pillen hebben MOET JIJ je smoel houden ok ,als je ze wil teste kom maar contact me maar op msn
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 09:19
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
als jij er niet tegen kan dat wer hier beter pillen hebben MOET JIJ je smoel houden ok ,als je ze wil teste kom maar contact me maar op msn
knulletje luister nou ff.... als je nou gewoon mijn stukje ergens hier boven ff leest...
paar weken geleden beweerde jij nog dat alle pillen bij jullie 200/210 mg hebben en je zelfs van 310 hebt...
en nu zit je weer te beweren dat de beste 210 mg hebben en uit grote steden komen...
status: "stoere praatjes"
verklaring: onbekend

ook dat stuk over die appeltjes staat boordevol onzin, hoe krijg je het voor elkaar om in 2/3 regels zoveel bullshit te verkondigen
vraag 1: hoe weet jij dat het de beste in Nederland zijn... geloof je alles wat iedereen zegt?
vraag 2: 5 euro... ? alle dealers die "de geweldige appeltjes" verkopen rekenen 5 euro voor iedere simpele ziel...? hoe kan jij nou gvd een prijs noemen.......?
vraag 3: grote steden? komen alle pillen uit grote steden (onzinnige term sowieso ) niet via via overal terecht?
vraag 4: 210 mG mdma? wederom, hoe weet jij dat?
vraag 5: wat moeten we onder geen kutuitwerking verstaan?
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:25
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
knulletje luister nou ff.... als je nou gewoon mijn stukje ergens hier boven ff leest...
paar weken geleden beweerde jij nog dat alle pillen bij jullie 200/210 mg hebben en je zelfs van 310 hebt...
en nu zit je weer te beweren dat de beste 210 mg hebben en uit grote steden komen...
status: "stoere praatjes"
verklaring: onbekend

ook dat stuk over die appeltjes staat boordevol onzin, hoe krijg je het voor elkaar om in 2/3 regels zoveel bullshit te verkondigen
vraag 1: hoe weet jij dat het de beste in Nederland zijn... geloof je alles wat iedereen zegt?
vraag 2: 5 euro... ? alle dealers die "de geweldige appeltjes" verkopen rekenen 5 euro voor iedere simpele ziel...? hoe kan jij nou gvd een prijs noemen.......?
vraag 3: grote steden? komen alle pillen uit grote steden (onzinnige term sowieso ) niet via via overal terecht?
vraag 4: 210 mG mdma? wederom, hoe weet jij dat?
vraag 5: wat moeten we onder geen kutuitwerking verstaan?
lulletje ouw kut ,als we hier pillen hebben van 210 en 310 mg conclusie : dan hebben wij hier de beste ,maar ja ze komen het meest van grote steden ,jij denkt dat het via via is ,is het ook maar de labs jonge die liggen hier ,en denk weer niet dat ik stoer doe maar kom es met je dikke reet van de pc af en neem een bezoekje bij mij ,kijke hoe je dan praat
Btw dat ze 210 zijn ,wij testen ze bije en vriend die een lab heeft en als kut uitwerking versta ik kut velen na de schijf en volgende dag beetje suffie

Laatst gewijzigd op 21-12-2002 om 10:27.
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:51
CokemanLalalala
I rest my case....
nog 1 tip zodat je volgende keer wat geloofwaardiger overkomt: pillen testen als je een lab hebt is dus de grootste onzin ooit want dat kan je ook gewoon zelf de beste ooit maken...
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 10:54
Mad Ruda
Mad Ruda is offline
pilletje voor de schrik, mannen?
Oud 21-12-2002, 11:53
TAFKAB
TAFKAB is offline
Citaat:
Angerfist schreef:
lulletje ouw kut ,als we hier pillen hebben van 210 en 310 mg conclusie : dan hebben wij hier de beste ,maar ja ze komen het meest van grote steden ,jij denkt dat het via via is ,is het ook maar de labs jonge die liggen hier ,en denk weer niet dat ik stoer doe maar kom es met je dikke reet van de pc af en neem een bezoekje bij mij ,kijke hoe je dan praat
Btw dat ze 210 zijn ,wij testen ze bije en vriend die een lab heeft en als kut uitwerking versta ik kut velen na de schijf en volgende dag beetje suffie
LUL niet man
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 20:50
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
I rest my case....
nog 1 tip zodat je volgende keer wat geloofwaardiger overkomt: pillen testen als je een lab hebt is dus de grootste onzin ooit want dat kan je ook gewoon zelf de beste ooit maken...
leer es normale zinnen typen en ach wat heeft het voor nut om met jouw te discuserren ,ik zal lekker verder gaan met m;n lekkere 210 mg schijve .Fuck u klootzak ,boeit me geen reet wat je zegt en schrijf aub nieks terug
Met citaat reageren
Oud 21-12-2002, 21:40
MVVSupporter
MVVSupporter is offline
pillen sucks dan ben je echt dom om dat te doen .mzzl
Oud 21-12-2002, 23:07
Verwijderd
Wat komt Angerfist geloofwaardig over zeg, vinden jullie ook niet?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 01:19
JCI
JCI is offline
Citaat:
MVVSupporter schreef:
pillen sucks dan ben je echt dom om dat te doen .mzzl
ja d8 ik ook toen ik 14 was
Oud 22-12-2002, 09:41
CokemanLalalala
Citaat:
Angerfist schreef:
leer es normale zinnen typen en ach wat heeft het voor nut om met jouw te discuserren ,ik zal lekker verder gaan met m;n lekkere 210 mg schijve .Fuck u klootzak ,boeit me geen reet wat je zegt en schrijf aub nieks terug
ik normale zinnen? dacht dat jij hier degene was met het taalprobleem... discussieren met jou lijkt me onmogelijk, daar ben jij niet toe in staat.
had ik nog 1 vraagje... 210 mg he? en je neemt er zeker alsnog 4 op een avond?
Met citaat reageren
Oud 22-12-2002, 12:24
Angerfist
Angerfist is offline
Citaat:
CokemanLalalala schreef:
ik normale zinnen? dacht dat jij hier degene was met het taalprobleem... discussieren met jou lijkt me onmogelijk, daar ben jij niet toe in staat.
had ik nog 1 vraagje... 210 mg he? en je neemt er zeker alsnog 4 op een avond?
pillen testen als je een lab hebt is dus de grootste onzin ooit want dat kan je ook gewoon zelf de beste ooit maken...
[/B][/QUOTE]

deze zin snap ik niet echt van jou ,en neen ik hoef er maar 1 van 210 te pakke want dan ga ik de hele avond hard terwijl jij van die zielige 50 mg pillen 20 ervan moet nemen om mijn effect te bereiken
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten