Oud 14-10-2011, 12:53
Carn
Carn is offline
Shatner, who has previously covered Pulp's 1994 single 'Common People', also said: "I don't have time to identify the songs. I love music and I listen to music, but I had no way of saying, 'That's Freddie Mercury and Queen'.

"If you had asked me a year ago about Freddie Mercury and Queen, I wouldn't be able to tell you. If you had played me 'Bohemian Rhapsody', I would have told you that it was one of the greatest pieces of music I've ever played," he added.

"It's modern and beautifully sung. And then if you would have told me about the history of Freddie Mercury and Queen, I would have gasped because it's so dramatic."
Oud 14-10-2011, 12:53
Verwijderd
Citaat:
alweer?
Oud 14-10-2011, 12:54
Verwijderd
nee, ik wil er daar twee 's afhalen en er een aan toevoegen!
Oud 14-10-2011, 12:54
Verwijderd
Een of andere koekenbakker heeft een procedure uitgeschreven in Comic Sans MS
Oud 14-10-2011, 12:57
Verwijderd
Citaat:
nee, ik wil er daar twee 's afhalen en er een aan toevoegen!
Oh goffer, ja nee natuurlijk! Maar Luud, ik denk helemaal niet (meer) in die termen aan jou.
Oud 14-10-2011, 12:59
Verwijderd
Zo, al mijn studieboeken ook maar meegenomen misschien kan ik me bij mijn ouders thuis wel concentreren.
Oud 14-10-2011, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Een of andere koekenbakker heeft een procedure uitgeschreven in Comic Sans MS
Neeeee
Oud 14-10-2011, 13:08
Verwijderd
Citaat:
Neeeee
Ja, niet te harden Wat een goede ergernis-vrijdag
Oud 14-10-2011, 13:51
Verwijderd
is het normaal dat je steken in je hoofd hebt en flauwvalneigingen en heel erg warm hebt in je hoofd en de rest van je lichaam koude rillingen heeft. nee he! en daar heb ik last van.
Oud 14-10-2011, 14:00
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
is het normaal dat je steken in je hoofd hebt en flauwvalneigingen en heel erg warm hebt in je hoofd en de rest van je lichaam koude rillingen heeft. nee he! en daar heb ik last van.
Misschien is het de voorbode van de dood! *aai*

En, lieve saaiiers, ik heb een vraag. Wat is de beste manier om muziek op een pc te downloaden? Dat heb ik nog nooit gedaan (), maar nu staat al mijn muziek in Nederland en mijn huis niet. Ik wil het ook zonder internetverbinding kunnen luisteren.
Oud 14-10-2011, 14:03
Verwijderd
torrents
Oud 14-10-2011, 14:04
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
torrents
Aha. En hoe werkt dat?
Oud 14-10-2011, 14:08
Verwijderd
utorrent downloaden en dan via een torrentsite muziekjes downloaden!
Oud 14-10-2011, 14:10
Verwijderd
mijn dood zo jong volgens google heeft het te maken met stres of zogehete clusterhoofdpijn. (daat laaste lijkt het het meest op)
Oud 14-10-2011, 14:12
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
utorrent downloaden en dan via een torrentsite muziekjes downloaden!
Aha!

Citaat:
mijn dood zo jong volgens google heeft het te maken met stres of zogehete clusterhoofdpijn. (daat laaste lijkt het het meest op)
Nounou. Hoe lang heb je het al? Heb je genoeg (of te veel ) gedronken vandaag? Ben je uitgeslapen?
Oud 14-10-2011, 14:13
Verwijderd
Citaat:
Aha!

Nounou. Hoe lang heb je het al? Heb je genoeg (of te veel ) gedronken vandaag? Ben je uitgeslapen?
ik heb het al 3weken last van flauwvalneigingen waaronder 1keer echt flauwgevallen nu 2dagen met de rest. ze dachten ook dat het aan mn eetgedrag lag maar dat is niet zo. en het altijd rond dezelfde tijd en dagen.
Oud 14-10-2011, 14:27
Verwijderd
Internet in de trein

Ik val eigenlijk alleen maar flauw als ik pijn heb maar dan soms ook echt al als ik mijn elleboog stoot
Oud 14-10-2011, 14:30
Verwijderd
maar wat ik heb is eng en raar, en meestal krijg ik dat op school.

iedreen klaagr over wifi in school, maar dat werkt voor mij prima en sneller dan een pc.
Oud 14-10-2011, 14:31
Verwijderd
Nou, ga er eens mee naar de huisarts in plaats van het proberen op te zoeken op internet . Ik kreeg ook altijd hele enge resultaten als ik ging zoeken op internet naar wat ik had maar uiteindelijk was het echt heel simpel en alles
Oud 14-10-2011, 14:31
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
maar wat ik heb is eng en raar, en meestak krijg ik dat op school.
Dan kan je hoe dan ook beter naar een dokter gaan dan naar google, want volgens google ga je over het algemeen sowieso dood.

En! Je spelling gaat echt vooruit de laatste tijd!
Oud 14-10-2011, 14:32
Verwijderd
Dat komt door al die spellingsnazi's hier mijn spelling is volgens mij ook beter geworden sinds ik hier rondhang.

Niet tegen Phoebe zeggen die vindt mijn spelling waarschijnlijk nog steeds heel erg kut
Oud 14-10-2011, 14:33
Verwijderd
Citaat:
Nou, ga er eens mee naar de huisarts in plaats van het proberen op te zoeken op internet . Ik kreeg ook altijd hele enge resultaten als ik ging zoeken op internet naar wat ik had maar uiteindelijk was het echt heel simpel en alles
ben ik ook van plan maar niet vandaag meer.

Citaat:
Dan kan je hoe dan ook beter naar een dokter gaan dan naar google, want volgens google ga je over het algemeen sowieso dood.

En! Je spelling gaat echt vooruit de laatste tijd!
dankje!
Verwijderd
In dat geval moet je gewoon stoppen met google. Want, zoals gezegd: volgens google ga je altijd dood.
Verwijderd
Citaat:
Dat komt door al die spellingsnazi's hier mijn spelling is volgens mij ook beter geworden sinds ik hier rondhang.

Niet tegen Phoebe zeggen die vindt mijn spelling waarschijnlijk nog steeds heel erg kut
niet om lullig te doen maar als ze dit leest weet ze het ook.
Oud 14-10-2011, 14:34
The Larch
The Larch is offline
Citaat:

Mijn spelling is nog steeds ongeveer hetzelfde als toen ik hier voor het eerst kwam, denk ik. Maar ik kan het niet uitstaan - ik maak niet zo vaak kleine foutjes van d's en t's in mijn posts (of ja, eigenlijk wel, maar die haal ik er bijna altijd wel uit voor ik hem verstuur), maar ik heb een paar heel grote taalfouten die ik tamelijk vaak maak. Vooral voltooid deelwoorden en wederkerende voornaamwoorden zijn een bitch.
Verwijderd
Phoebe leest volgens mij niet altijd alles bij.
Verwijderd
Citaat:
In dat geval moet je gewoon stoppen met google. Want, zoals gezegd: volgens google ga je altijd dood.
ik snap zelf ook wel dat ik geen hersentumor ofzo en dat ik eraan dood ga, ik adem toch nog normaal dus..
Oud 14-10-2011, 14:35
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Phoebe leest volgens mij niet altijd alles bij.
Maar ze naamzoekt wel!
Oud 14-10-2011, 14:35
Verwijderd
Huhuhuhuhu dat je nog normaal ademt betekent niet dat je niet op korte termijn dood kan gaan natuurlijk bovendien kon ik de afgelopen niet normaal ademen, en leef ik ook nog altijd.

Ik heb echt twijfels of ik wel in het goede gedeelte van mijn trein zit . En als ik verkeerd zit dan moet ik nog een keer overstappen met een super zware tas
Oud 14-10-2011, 14:37
Verwijderd
Citaat:
Maar ze naamzoekt wel!
Ach, ik heb nu geen zin meer om te wijzigen. Maar ach, Phoebe heeft wel veel fouten gehaald uit mijn opdracht van laatst, dus ik weet eigenlijk ook wel dat mijn spelling nog steeds kut is.
Oud 14-10-2011, 14:37
Verwijderd
Dag hoerensletjes van me!
Oud 14-10-2011, 14:38
The Larch
The Larch is offline

De tekst van dit liedje is tegelijkertijd ontzettend lief en heel erg vreemd.
Verwijderd
Nou nou nou.
Verwijderd
Dikke vette knipoog!
Oud 14-10-2011, 14:41
Verwijderd
Goh. Eigenlijk zou ik de tijd die ik nu op het forum besteed ook kunnen besteden aan lezen van mijn rotboek.
Oud 14-10-2011, 14:42
Verwijderd
2 pagina's per halfuur is een prima treintempo!
Oud 14-10-2011, 14:43
Verwijderd
Ik denk dat het eerder 1 pagina per uur wordt bij dit boek
Oud 14-10-2011, 14:44
Verwijderd
Is het nog gelukt om die voorspelling op te schrijven, lentekriebel, of heb je daar toch maar vanaf gezien?
Oud 14-10-2011, 14:45
The Larch
The Larch is offline
Volgens mij is het me nu echt gelukt om echte leuke vrienden te vinden in de klas die ik niet via een of andere verwant(-schap) ken.
Verwijderd
Citaat:
Is het nog gelukt om die voorspelling op te schrijven, lentekriebel, of heb je daar toch maar vanaf gezien?
Ja gelukt. Staat op papier of foto's bij teletekst en in word . Hij begint al goed uit te komen
Verwijderd
Citaat:

Oud 14-10-2011, 14:46
Verwijderd
goed , zo bedoel ik het niet hoor
Oud 14-10-2011, 14:46
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ja gelukt. Staat op papier of foto's bij teletekst en in word . Hij begint al goed uit te komen
Als ik vragen mag, wat had je dan voorspeld?
Oud 14-10-2011, 14:48
Verwijderd
Citaat:
iedreen klaagr over wifi in school, maar dat werkt voor mij prima en sneller dan een pc.
Een PC heeft ongeveer net zoveel te maken met een internetverbinding, in terms of "snelheid", als een potlood met een fles demiwater.
Oud 14-10-2011, 14:49
Verwijderd
Ik snap het niet
Oud 14-10-2011, 14:50
Verwijderd
Citaat:
Ik snap het niet
Generatiekloof

Tori Spelling, de dochter van Aaron Spelling (toch wel een (dode) Big Shot), bekend van Beverly Hills 90210.. Ik word oud
Oud 14-10-2011, 14:52
Verwijderd
Oud 14-10-2011, 14:54
Verwijderd
Citaat:
Als ik vragen mag, wat had je dan voorspeld?
Ik geloof dat 't het idee is dat geheim te houden omdat ze bang is voor gek verklaard te worden. V-lid pur sang
Oud 14-10-2011, 14:57
Verwijderd
Zo. Ik heb de eerste bladzijde gelezen en een samenvatting daarvan gemaakt in een half A4-tje
Oud 14-10-2011, 14:57
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik geloof dat 't het idee is dat geheim te houden omdat ze bang is voor gek verklaard te worden. V-lid pur sang
O, ik snap het best als je zoiets geheimhoudt! Maar dan ben ik nog wel heel nieuwsgierig of het iets is in de richting van 'die en die relatie gaat uit doordat de een de parkiet van de ander opstofzuigt' of 'er breekt oorlog uit tussen Slowakije en Denemarken', zegmaar.

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten