Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb alleen het boek, want we zitten in een zaal waar geen powerpoint dingen aanwezig zijn (jippie, kleine studie
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Morgen heb ik onverwacht geen school.
![]() En ik ging vandaag iets kopen. Die vrouw zei: 'Ben je achttien?' 'Ja.' 'Heb je papieren mee?' 'Nee, vergeten.' 'O. Ben je echt achttien?' 'Echt.' 'Nou goed. Je weet het niet, met al die buitenlanders tegenwoordig die hierheen verhuizen.' 'Ik ben er ook zo een.' 'Jaaaa echt! O wat een leuk meisje ben je, Baltisch zeker he?' Baltisch, Moldavisch, Armeens, het wordt steeds interessanter allemaal. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Wat een domme kut dat ze haar telefoon heeft uitgezet zeg. Facebook/email? Desnoods eis je van haar dat ze de aantekeningen inscant oid en naar je toe emailt als je haar niet meer spreekt voor je weg bent. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Eigenlijk net zoals je een tentamen zou moeten maken: "Van wat wil de docent zien dat ik het begrijp?" En mja, soms zit je er dan volledig naast ![]() 't Komt wel goed ![]()
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
Ja, zij heeft dat tentamen ook. Maar zij heeft geen scanapparaat, ze kan er alleen foto's van maken. Maar het zijn echt 20 bladzijden, en ik heb een hele grote hekel aan vanaf computers lezen. Daarom heb ik ten eerste alle aantekeningen al geschreven
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hebben jullie wel eens je eigen naam fout geschreven?
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() Echt hoe haal je het in je hoofd om weg te gaan met iemand anders zijn aantekeningen terwijl je weet dat ze ook dat tentamen heeft ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Edit: ik hoefde vanochtend trouwens niet over te stappen omdat het een omgeleide intercity was. Als je geluk hebt kun je die vanuit Utrecht gewoon pakken naar Leeuwarden, zonder overstappen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Wat een stomme doos, Apate, ik zou echt furieus zijn! Maar iig wel fijn dat je straks je aantekeningen hebt! Bijzonder achterlijk dat zij ze gewoon meeneemt en dan ook nog moeilijk gaat doen over niet kunnen scannen oid (dan zorg je maar dat je wel kan scannen
![]() ![]() |
![]() |
|
De volgende keer zou je een kopietje van je aantekeningen kunnen meegeven ipv de originele. Dan ben je iig niet meer afhankelijk van iemand anders om je eigen werk terug te krijgen.
||
Citaat:
En anders heb je hier in den bosch de Oktoberfestwinkel (jaja), maar daar kun je alleen kopen.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ach, we zien wel. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|