Oud 21-10-2011, 12:23
The Larch
The Larch is offline
O, gismeteo is het zes graden. Maar er waait een heel koude wind.

Ik vind het wel fijn, eigenlijk. Koude wind op je gezicht.
Oud 21-10-2011, 12:24
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ik vind kou niet zo erg als de zon zo mooi schijnt. En als er geen sneeuw ligt
Het sneeuwde hier een paar dagen geleden een beetje. <3 Ik denk dat we over een week ofzo echt sneeuw krijgen.
Oud 21-10-2011, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Mijn moeder zegt dat het heerlijk is buiten en op zich schijnt de zon, maar als even de deur opengaat versterf ik al van de kou.
de zon schijnt hier ook maar lekker zou ik het niet noemen
Oud 21-10-2011, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Ik ook wel, Zweden was prima, maar het is wel even wennen of zo. De eerste dagen kou vind ik altijd verschrikkelijk.
Ja, klopt, en het is nu in zo korte tijd ineens zoveel kouder geworden ook. Begin van de maand was het nog 25 graden.
Oud 21-10-2011, 12:27
Verwijderd
Citaat:
Ik ook wel, Zweden was prima, maar het is wel even wennen of zo. De eerste dagen kou vind ik altijd verschrikkelijk.
Zweden in januari/februari/maart is echt hemels
Oud 21-10-2011, 12:27
Verwijderd
GODVER Ik loop nu echt echt hard te stressen. Ik moet nog 2 hele vakken doorwerken, waarvan 1 echt te veel en te moeilijk is. Bovendien had ik dinsdag aantekeningen uitgeleend aan een studiegenootje wat ik goed ken, en ze is ineens spoorloos verdwenen terwijl ik vanmiddag naar Leeuwarden ga nu ben ik dus én mijn aantekeningen én mijn samenvatting van 1 vak helemaal kwijt en kan ik óf overnieuw beginnen óf crappy samenvattingen van internet gebruiken Ik kan nu ook gewoon niet meer rustig blijven van de stress, want ik heb maandagochtend het tentamen van de missende aantekening en het studiegenootje reageert al meer dan 2 uur niet op mijn smsjes en bellen. En elke keer als ik bel dan krijg ik zo'n mededeling dat haar mobiele nummer niet in gebruik is. WAT MOET IK NU? Voor hetzelfde geld zit zij in Utrecht, liggen haar aantekeningen in Leiden en zit straks OOK nog eens in Leeuwarden. En ik moet wel echt naar huis, want mijn laptop wordt voor de tweede keer gemaakt, en het moet echt echt want ik wil ook wel eens een film kijken, en ik wil weer sims social gaan spelen enzo en dat kan nu allemaal niet en en en en .

Vandaag is gewoon KUT.
Oud 21-10-2011, 12:28
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Stockholm in ieder geval wel. Göteborg een stuk minder.
Oud 21-10-2011, 12:28
Verwijderd
Citaat:
Zweden is een stuk minder vochtig en inlands windstiller.
Oud 21-10-2011, 12:29
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
GODVER Ik loop nu echt echt hard te stressen. Ik moet nog 2 hele vakken doorwerken, waarvan 1 echt te veel en te moeilijk is. Bovendien had ik dinsdag aantekeningen uitgeleend aan een studiegenootje wat ik goed ken, en ze is ineens spoorloos verdwenen terwijl ik vanmiddag naar Leeuwarden ga nu ben ik dus én mijn aantekeningen én mijn samenvatting van 1 vak helemaal kwijt en kan ik óf overnieuw beginnen óf crappy samenvattingen van internet gebruiken Ik kan nu ook gewoon niet meer rustig blijven van de stress, want ik heb maandagochtend het tentamen van de missende aantekening en het studiegenootje reageert al meer dan 2 uur niet op mijn smsjes en bellen. En elke keer als ik bel dan krijg ik zo'n mededeling dat haar mobiele nummer niet in gebruik is. WAT MOET IK NU? Voor hetzelfde geld zit zij in Utrecht, liggen haar aantekeningen in Leiden en zit straks OOK nog eens in Leeuwarden. En ik moet wel echt naar huis, want mijn laptop wordt voor de tweede keer gemaakt, en het moet echt echt want ik wil ook wel eens een film kijken, en ik wil weer sims social gaan spelen enzo en dat kan nu allemaal niet en en en en .

Vandaag is gewoon KUT.
Hey, haal eens diep adem. Wat heb je wel van het vak? Powerpointslides? Literatuur? Dan begin je daarmee. Grote kans dat je dan ook een deel van je aantekeningen weer weet omdat je met de stof bezig bent
Oud 21-10-2011, 12:30
Verwijderd
Ik heb alleen het boek, want we zitten in een zaal waar geen powerpoint dingen aanwezig zijn (jippie, kleine studie ) maar het boek is zo gigantisch groot en moeilijk om doorheen te komen dat de moed me nu echt helemaal in de schoenen is gezakt. Ik ben er zó lang mee bezig geweest.
Oud 21-10-2011, 12:31
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ik heb alleen het boek, want we zitten in een zaal waar geen powerpoint dingen aanwezig zijn (jippie, kleine studie ) maar het boek is zo gigantisch groot en moeilijk om doorheen te komen dat de moed me nu echt helemaal in de schoenen is gezakt. Ik ben er zó lang mee bezig geweest.
Waar gaat het vak over?
Oud 21-10-2011, 12:31
The Larch
The Larch is offline
Morgen heb ik onverwacht geen school. Dat is een extra motivatie om deze zondag dan echt naar de kerk te gaan.

En ik ging vandaag iets kopen. Die vrouw zei: 'Ben je achttien?' 'Ja.' 'Heb je papieren mee?' 'Nee, vergeten.' 'O. Ben je echt achttien?' 'Echt.' 'Nou goed. Je weet het niet, met al die buitenlanders tegenwoordig die hierheen verhuizen.' 'Ik ben er ook zo een.' 'Jaaaa echt! O wat een leuk meisje ben je, Baltisch zeker he?'

Baltisch, Moldavisch, Armeens, het wordt steeds interessanter allemaal.
Oud 21-10-2011, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Waar gaat het vak over?
Oude Griekenland en Rome. Het is niet het moeilijkste vak, maar wel het vak waarvan de docent weigert om proeftentamen online te zetten. Eigenlijk zet hij helemaal niets online , dus het wás al een stressvak, en dat is nu kei en keihard verergerd.
Oud 21-10-2011, 12:33
Verwijderd
Citaat:
Stockholm in ieder geval wel. Göteborg een stuk minder.
Yeah Stockholm sowieso. Ik zou d'r wel willen wonen eigenlijk! Misschien iets noordelijker though, in een beetje een crossover tussen de pikies in de noordelijke bossen van Zweden maar toch niet helemaal verstoten van de rest van de wereld
Verwijderd
Citaat:

Vandaag is gewoon KUT.
*knuffel*

Wat een domme kut dat ze haar telefoon heeft uitgezet zeg. Facebook/email? Desnoods eis je van haar dat ze de aantekeningen inscant oid en naar je toe emailt als je haar niet meer spreekt voor je weg bent.
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Yeah Stockholm sowieso. Ik zou d'r wel willen wonen eigenlijk! Misschien iets noordelijker though, in een beetje een crossover tussen de pikies in de noordelijke bossen van Zweden maar toch niet helemaal verstoten van de rest van de wereld
Zoiets als hier?
Oud 21-10-2011, 12:35
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Oude Griekenland en Rome. Het is niet het moeilijkste vak, maar wel het vak waarvan de docent weigert om proeftentamen online te zetten. Eigenlijk zet hij helemaal niets online , dus het wás al een stressvak, en dat is nu kei en keihard verergerd.
Dan moet je zelf nagaan: wat wil hij dat jullie overhouden aan dit vak? Welke inzichten heeft hij vaak genoemd die belangrijk zijn voor de stof? etc.

Eigenlijk net zoals je een tentamen zou moeten maken: "Van wat wil de docent zien dat ik het begrijp?"

En mja, soms zit je er dan volledig naast Maar als je gewoon naar de colleges bent geweest en aantekeningen hebt gemaakt (ookal heb je ze niet) weet je vaak wel ongeveer waar de docent de nadruk op heeft gelegd.

't Komt wel goed
Oud 21-10-2011, 12:35
Pierrot
Pierrot is offline
Citaat:
(...)
Zo, op weg naar het station even een frisse neus halen en dan in de trein het boek openslaan en gewoon beginnen, .

Als je met de trein gaat, that is.
Oud 21-10-2011, 12:37
Verwijderd
Knuffel voor Apate. Het komt wel goed chick En wat Pierrot zegt. Soms moet je gewoon iets doen om te merken dat het wel goed komt
Verwijderd
Verder heel hard schreeuwen tegen die muts natuurlijk
Verwijderd
Stomme trut ik bel en sms haar 2 uur lang, en mijn andere lieve studiegenootje had nog op facebook gezet dat ze mij moet bellen, gaat ze na 2.5 uur een keer een bericht sturen dat ze inderdaad in Utrecht zit
Oud 21-10-2011, 12:39
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Stomme trut ik bel en sms haar 2 uur lang, en mijn andere lieve studiegenootje had nog op facebook gezet dat ze mij moet bellen, gaat ze na 2.5 uur een keer een bericht sturen dat ze inderdaad in Utrecht zit
Dan moet ze het maar inscannen. Zij heeft dat tentamen toch ook, dan heeft ze de aantekeningen vast wel meegenomen toch?
Oud 21-10-2011, 12:41
Verwijderd
Ja, zij heeft dat tentamen ook. Maar zij heeft geen scanapparaat, ze kan er alleen foto's van maken. Maar het zijn echt 20 bladzijden, en ik heb een hele grote hekel aan vanaf computers lezen. Daarom heb ik ten eerste alle aantekeningen al geschreven maar ja, ik kan omreizen via Utrecht en dan mijn aantekeningen meenemen. Als ze weer eens wil gaan reageren, want ik kan haar nog steeds niet bereiken met telefoon
Oud 21-10-2011, 12:44
The Larch
The Larch is offline
Citaat:
Ja, zij heeft dat tentamen ook. Maar zij heeft geen scanapparaat, ze kan er alleen foto's van maken. Maar het zijn echt 20 bladzijden, en ik heb een hele grote hekel aan vanaf computers lezen. Daarom heb ik ten eerste alle aantekeningen al geschreven maar ja, ik kan omreizen via Utrecht en dan mijn aantekeningen meenemen. Als ze weer eens wil gaan reageren, want ik kan haar nog steeds niet bereiken met telefoon
Ahw. <3 *Apate aait*

Hebben jullie wel eens je eigen naam fout geschreven?
Oud 21-10-2011, 12:48
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Ahw. <3 *Apate aait*

Hebben jullie wel eens je eigen naam fout geschreven?
Onder aan een kaart.. een verjaardagskaart of zo. Maar ik maak sowieso vaak schrijffouten.
Oud 21-10-2011, 12:50
Verwijderd
In mijn achternaam vergeet ik vaak een r of s als ik snel schrijf.
Oud 21-10-2011, 12:51
Verwijderd
9292ov geeft aan dat ik 2 keer moet overstappen. Namelijk op Den Haag CS naar Utrecht, op Utrecht naar Hilversum en op Hilversum naar Leeuwarden. Hoe is dat 2 keer?
Oud 21-10-2011, 12:54
Verwijderd
Citaat:
Citaat:
Wat een stomme streek hopelijk krijg je haar nog aan de telefoon!

Echt hoe haal je het in je hoofd om weg te gaan met iemand anders zijn aantekeningen terwijl je weet dat ze ook dat tentamen heeft
Oud 21-10-2011, 12:56
Verwijderd
Citaat:
9292ov geeft aan dat ik 2 keer moet overstappen. Namelijk op Den Haag CS naar Utrecht, op Utrecht naar Hilversum en op Hilversum naar Leeuwarden. Hoe is dat 2 keer?
Werkzaamheden tussen Utrecht en Amersfoort, ik had er vanochtend ook last van. Normaal is het 2 x, vandaag dus 3.

Edit: ik hoefde vanochtend trouwens niet over te stappen omdat het een omgeleide intercity was. Als je geluk hebt kun je die vanuit Utrecht gewoon pakken naar Leeuwarden, zonder overstappen
Oud 21-10-2011, 13:00
Verwijderd
Citaat:
"SXERRRRRTOGENNNNBOSSSSS"
Ik zou ze 'den bosch' leren
Oud 21-10-2011, 13:09
Verwijderd
Citaat:
Mijn buikbaby is een Gnorkelientje
Ahhhh wat leuk, van allebei een
Gefeliciteerd!
Oud 21-10-2011, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Cool

Is grote broer nog steeds zo'n huilie trouwens?
Oud 21-10-2011, 13:11
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Gefeliciteerd!
Oud 21-10-2011, 13:12
Verwijderd
Oh Gnork! Inderdaad heel cool!

Goed, de doos heeft gelukkig tijd om naar het station te komen, dus nu naar Den Haag en dan naar Utrecht, en dan daar een half uur wachten op de volgende aansluiting, want we gaan elkaar niet binnen 3 minuten vinden gok ik.
Oud 21-10-2011, 13:14
Verwijderd
Citaat:
Ahhhh wat leuk, van allebei een
Gefeliciteerd!
Van allebei een
Oud 21-10-2011, 13:15
Verwijderd
Citaat:
Van allebei een
Ja dan heeft ze toch een jongen en een meisje, dat is toch vet?
Oud 21-10-2011, 13:18
Verwijderd
Wat leuk, Gnork!
Oud 21-10-2011, 13:19
Verwijderd
Citaat:
Oh Gnork! Inderdaad heel cool!

Goed, de doos heeft gelukkig tijd om naar het station te komen, dus nu naar Den Haag en dan naar Utrecht, en dan daar een half uur wachten op de volgende aansluiting, want we gaan elkaar niet binnen 3 minuten vinden gok ik.
Het zou ook wat zijn als ze durfde te beweren dat ze geen tijd had . Weet je in ieder geval aan wie je geen aantekeningen meer moet uitlenen.
Oud 21-10-2011, 13:20
Verwijderd
Citaat:
En dan moet jij twee uur wachten en heen en weer reizen omdat zij jouw aantekeningen heeft ontvoerd? Laat haar lekker naar station Den Haag komen!
Oud 21-10-2011, 13:22
Verwijderd
Wat een stomme doos, Apate, ik zou echt furieus zijn! Maar iig wel fijn dat je straks je aantekeningen hebt! Bijzonder achterlijk dat zij ze gewoon meeneemt en dan ook nog moeilijk gaat doen over niet kunnen scannen oid (dan zorg je maar dat je wel kan scannen ). Nooit meer iets aan haar uitlenen dus
Oud 21-10-2011, 13:25
Verwijderd
Goed, ik moet nu gaan loopt goed af gelukkig
Oud 21-10-2011, 13:26
Pierrot
Pierrot is offline
Wat zijn jullie streng, zeg.
Oud 21-10-2011, 13:29
TopDrop
TopDrop is offline
De volgende keer zou je een kopietje van je aantekeningen kunnen meegeven ipv de originele. Dan ben je iig niet meer afhankelijk van iemand anders om je eigen werk terug te krijgen.
Oud 21-10-2011, 13:29
Martiño
Martiño is offline
Citaat:

Een gnorkje en een gnorkette
Oud 21-10-2011, 13:30
Martiño
Martiño is offline
*gaat roze babysokjes breien*
Oud 21-10-2011, 13:31
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Fuuuuuuck, ik weet nog helemaal niet wanneer ik zo'n ding kan regelen, helemaal vergeten
Ik moet iedere dag werken komende week. En dat ding is vast ook niet altijd open. Hm.
Kledingverhuur?

En anders heb je hier in den bosch de Oktoberfestwinkel (jaja), maar daar kun je alleen kopen.
Oud 21-10-2011, 13:35
Verwijderd
Citaat:
Cool

Is grote broer nog steeds zo'n huilie trouwens?
Het gaat nu stukken beter, maar de eerste prijs voor Makkelijkste Baby van Europa zal hij denk ik nooit in de wacht slepen
Twee wordt vast een heel zoet en goedslapend kind, dat hebben we wel verdiend.
Oud 21-10-2011, 13:36
Verwijderd
Citaat:
Kledingverhuur?

En anders heb je hier in den bosch de Oktoberfestwinkel (jaja), maar daar kun je alleen kopen.
Ja, maar die zit er dus geen in Tilburg, volgens mij Wel in Hilvarenbeek twee, een heel dure en eentje die maar vier uur in de week open is
Ach, we zien wel.
Oud 21-10-2011, 13:37
Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Het gaat nu stukken beter, maar de eerste prijs voor Makkelijkste Baby van Europa zal hij denk ik nooit in de wacht slepen
Twee wordt vast een heel zoet en goedslapend kind, dat hebben we wel verdiend.
Wat kan/doet gnorkie eigenlijk al?
Oud 21-10-2011, 13:37
Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
Kledingverhuur?

Kopen zal niet veel duurder zijn dan huren gok ik. In zeist was het in ieder geval zo dat je de jurkjes kon kopen vanaf 30 euro per stuk en huren vanaf 25 euro per stuk of zo. Maar ja, dan zit je met zo'n ding

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten