Advertentie | |
|
![]() |
|
Sabir weet je dat je een vervelende arrogante kerel bent? Ten eerste je kan niet in elke computer extra video kaart steken.
2e : laat jij is een computer zien dan ![]() 3e : 550 voor alles bij elkaar en niet voor de computer allen 4e : 19 hd ready scherm jah, ik zeg niet dat het super is maar zit erbij 5e : vista en windows 7 idd beide, windows 7 gekregen en wat boeit het als ik het kan betalen? En inderdaad mijn moederbord kan tot nu toe de nog net uitgebrachte cpu's van amd draaien. Je bent gewoon zo nep nerd die betweterig doet ![]() |
![]() |
|
Toch wel een vrij aardige prijs voor zo'n systeem, iets aan de hoge kant, toch nog er van uit gaande dat op het overgrote deel garantie zit. Bulldozer kan zijn mobo niet draaien, maar die zijn toch ruk.
Heb je foto's van je product? (intern/extern) Voor de grappenmakers in dit topic: onder de 700 euro koop je zo'n systeem niet nieuw. Al heeft de 4890 niet Dx11, het is alsnog een zeer snelle kaart. @Sabir: ik had je wel wat slimmer ingeschat dan denken dat dit echt buitenproportioneel is. Voor de TS: denk een paar tientjes lager, maar zo'n 500~550 euro is best aardig
|
Hey Daantjer , eindelijk iemand die het met mij eens is
![]() En beste mensen heb mijn systeem verkocht voor 500 euro zonder windows en beeldscherm ![]() Er kan dus een slotje op ^^ |
Advertentie |
|
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|