Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Vraag & Aanbod

Topictools Zoek in deze topic
Oud 26-10-2011, 15:26
Easy life
Easy life is offline
Hierbij bied ik mijn game pc aan. De reden tot verkoop is omdat ik geld nodig heb voor een laptop. Moet veel reizen voor mijn volgende opleiding en een laptop heb ik dan ook zeker nodig.

De computer werkt perfect en kan alle games tot nu toe allemaal op max spelen (Op een reslutie van 1440x900). Waaronder : Crysis , Fall Out 3 , Farcry 2 , Call of duty black ops , Gta IV .

De specificaties van de computer :

Moederbord : Asus Crosshair III Formula ( republiek of gamers moederbord )
Chipset : AMD 790FX
Processor : AMD Phenom II X4 955e @ 3200MHz
Fysiek Geheugen : 4096MB (2 x 2048 DDR3-SDRAM ) ( Kingston )
Videokaart : ATI Radeon HD 4800 Series ( Ati Hd 4890 Vapor X Sapphire )
Harde Schijf : Western Digital Caviar black ATA Device (500GB)
CD-Rom Station : DTSoftBusCd00
DVD-Rom Station : Toshiba-Samsung CDDVDW SH-S22 3B
Netwerkkaart : Realtek Semiconductor RTL8168/8111 PCIe Gigabit Ethernet Adapter
Besturingssysteem : Windows 7 Home Premium Home Editie Media Center (64-bit)
DirectX : Versie 11.00
Odin pro voeding van gigabyte ( 800w , Sli en crossfire ready )
Behuizing : HAF 922 ( Met extra fan )

Heb alle boekjes , cd's , Extra schroeven , Nieuwe Cpu cooler , in een aparte doos met bescherming.
Ook heb ik nog een bijna zo goed als nieuwe game headset ( 5x kort gebruikt ) : creative fatality headset.

U kunt de computer testen en als u hem koopt zet ik er een schone installatie van windows op ( windows 7 zit er bij! ).
Voor verdere vragen kan u altijd een mail sturen ( Check elke dag minimaal wel 10x mijn mail ).

Ik raad aan om de computer op te halen , omdat het toch riskant is om hem te versturen.
Biedingen lager dan 550,- acht ik niet serieus en word daarom dan ook niet op gereageerd,

Mvg,

Mischa
Advertentie
Oud 26-10-2011, 16:46
T_ID
T_ID is offline
Je prijs is niet erg realistisch. Voor € 550 heb je diezelfde pc nieuw. Sterker nog, ik heb minus behuizing en dvd rom station voor € 469 een beter systeem gekocht.
Oud 26-10-2011, 17:06
Easy life
Easy life is offline
Echt waar ?

Dit is wel alles op elkaar afgestemd. Ik kon er ook meer geheugen inzetten voor de prijs die ik betaald heb. Maar alles is gebaseerd op het Amd Dragon platform . En die pc van 469 beschikt niet over een 800w voeding en een asus repuliek of gamers moederbord Ook zit er een XiFi geluidskaart in vergeten erbij te melden.

Verder is mijn systeem nog bijna nieuw en nog garantie op bijna alle onderdelen. Het is gekocht bij de zaak Azerty.

Deze pc heb ik zo in elkaar laten zetten zodat je hem nog kan upgraden. Zo kan je de cpu nog vervangen voor de nieuwere varianten, geheugen kan je tot 16 gig uitbreiden , kan 2 kaarten in sli of crossfire draaien/zetten zonder dat je weer een nieuwe dure voeding moet kopen. Zitten ook overclock mogelijkheden op het systeem. Maar dit heb ik heb heden nog niet gebruikt.

Laatst gewijzigd op 26-10-2011 om 17:16.
Oud 26-10-2011, 18:28
Verwijderd
Citaat:
Deze pc heb ik zo in elkaar laten zetten zodat je hem nog kan upgraden.
Dat is bij elke pc mogelijk, en dus geen bijzonderheid.
Oud 26-10-2011, 20:27
Easy life
Easy life is offline
Citaat:
Dat is bij elke pc mogelijk, en dus geen bijzonderheid.
Dat is dus een opmerking van iemand zonder verstand van computers
Oud 26-10-2011, 21:06
Lotte^^
Lotte^^ is offline
Bij welke pc is het niet mogelijk dan?
Oud 27-10-2011, 06:02
Verwijderd
Citaat:
Dat is dus een opmerking van iemand zonder verstand van computers
En waar baseer jij dat op?
Oud 27-10-2011, 14:22
Bea Mindtrix
Bea Mindtrix is offline
wat t_id zegt is wel waar easy life, ik heb toevallig begin dit jaar een game pc gekocht en pc's van jouw kaliber staan inderdaad tussen de 4 en 500 euro nieuw te koop. als jij voor deze pc tweedehands de helft krijgt mag je denk ik wel blij wezen. die dingen dalen nou eenmaal snel in waarde.
Oud 27-10-2011, 16:53
Easy life
Easy life is offline

Je kan wel een computer bouwen maar als bijvoorbeeld het moederbord niet op de nieuwe cpu's is voorbereid moet je weer een nieuwe kopen. Je kan wel een goedkopere voeding kopen van maar 550w maar die niet sli en crossfire gecertificeerd is. En als je dus wilt overstappen om de kaarten in sli of crossfire te draaien moet je de voeding weer vervangen.

Tuurlijk kan je bijna bij elke pc extra geheugen er in proppen. maar je kan dus niet zomaar in elke pc zomaar extra video kaart prikken.

Maar ik krijg hier alleen maar kritiek en topic word aardig vervuild zo. Plaatsen jullie altijd van die opmerkingen bij mensen als ze wat proberen te verkopen?

En voor mijn prijs krijg je er ook een game headset bij (nieuw) en een beeldscherm ( 19 inch hd ready ) + een legale windows 7 en legale windows vista.

Op de website van Alternate , game pc , en Azerty ben ik geen systeem tegen gekomen die voor 550 euro even goed presteren of zelfs beter

Laatst gewijzigd op 27-10-2011 om 17:12.
Oud 27-10-2011, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Je kan wel een computer bouwen maar als bijvoorbeeld het moederbord niet op de nieuwe cpu's is voorbereid moet je weer een nieuwe kopen.
En jouw moederbord kan wel overweg met een totaal nieuwe socket?
Citaat:
Je kan wel een goedkopere voeding kopen van maar 550w maar die niet sli en crossfire gecertificeerd is. En als je dus wilt overstappen om de kaarten in sli of crossfire te draaien moet je de voeding weer vervangen.
Your point?
Citaat:
Tuurlijk kan je bijna bij elke pc extra geheugen er in proppen. maar je kan dus niet zomaar in elke pc zomaar extra video kaart prikken.
Jawel.
Citaat:
Maar ik krijg hier alleen maar kritiek en topic word aardig vervuild zo. Plaatsen jullie altijd van die opmerkingen bij mensen als ze wat proberen te verkopen?
Alleen als de verkoper niet wil toegeven dat hij teveel vraagt voor zijn waar.
Citaat:
En voor mijn prijs krijg je er ook een game headset bij (nieuw) en een beeldscherm ( 19 inch hd ready )
Wauw, een 19 inch HD ready scherm, indrukwekkend!
Citaat:
+ een legale windows 7 en legale windows vista.
Serieus, Vista én 7?
Citaat:
Op de website van Alternate , game pc , en Azerty ben ik geen systeem tegen gekomen die voor 550 euro even goed presteren of zelfs beter
Dan zoek je niet goed.
Oud 27-10-2011, 18:01
Easy life
Easy life is offline
Sabir weet je dat je een vervelende arrogante kerel bent? Ten eerste je kan niet in elke computer extra video kaart steken.

2e : laat jij is een computer zien dan

3e : 550 voor alles bij elkaar en niet voor de computer allen

4e : 19 hd ready scherm jah, ik zeg niet dat het super is maar zit erbij

5e : vista en windows 7 idd beide, windows 7 gekregen en wat boeit het als ik het kan betalen?

En inderdaad mijn moederbord kan tot nu toe de nog net uitgebrachte cpu's van amd draaien.

Je bent gewoon zo nep nerd die betweterig doet
Oud 28-10-2011, 10:06
MiBe
MiBe is offline
Door mensen die input geven te bashen ga je je PC echt niet sneller verkopen hoor, dat moge duidelijk zijn.
Oud 28-10-2011, 15:34
Easy life
Easy life is offline
Ze geven geen input maar domme opmerkingen. Ze kunnen het ook allemaal normaal Formuleren.
Oud 28-10-2011, 18:59
Alpha_Omega
Alpha_Omega is offline
Het lijkt mij niet bijster vijandig, maar de OP kan vragen wat hij wilt. (ongeacht de waarde van zijn product)
Oud 29-10-2011, 23:20
Daantjer
Daantjer is offline
Toch wel een vrij aardige prijs voor zo'n systeem, iets aan de hoge kant, toch nog er van uit gaande dat op het overgrote deel garantie zit. Bulldozer kan zijn mobo niet draaien, maar die zijn toch ruk.
Heb je foto's van je product? (intern/extern)

Voor de grappenmakers in dit topic: onder de 700 euro koop je zo'n systeem niet nieuw. Al heeft de 4890 niet Dx11, het is alsnog een zeer snelle kaart.

@Sabir: ik had je wel wat slimmer ingeschat dan denken dat dit echt buitenproportioneel is.

Voor de TS: denk een paar tientjes lager, maar zo'n 500~550 euro is best aardig
Oud 31-10-2011, 22:28
Easy life
Easy life is offline
Hey Daantjer , eindelijk iemand die het met mij eens is ! Kan misschien wel goedkoper maar dan bezuinig je op moederbord en voeding, Heb express deze gekozen zodat je wat verder kan met upgraden.

En beste mensen heb mijn systeem verkocht voor 500 euro zonder windows en beeldscherm !

Er kan dus een slotje op ^^
Advertentie

Regels voor berichten