Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn buurjongen belt net of ik morgen meega naar Beverwijk
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Maar holy shit, vroeger kwam ik echt zo vaak in Beverwijk, maar ik ben er echt al 15 jaar niet meer geweest, ofzo. Anders ga ik wel met je buurjongen mee. ![]()
||
Citaat:
![]() En: Schotland is boos op Kevin Blom. De Nederlandse scheidsrechter speelde vanavond een beslissende rol in het EK-kwalificatieduel met Tsjechië. Die wedstrijd eindigde in 2-2, waardoor een plek in het eindtoernooi voor Schotland ver weg is. In de laatste minuut van de wedstrijd gaf Blom een ‘onterechte’ penalty aan de Tsjechen. Dit terwijl hij vlak daarna de Schotten een ‘loepzuivere’ penalty onthield. ![]()
||
Citaat:
![]() Ja ik wil er ook nog wel heen, naar die cheap ass markt, maar ik voel me echt niet goed genoeg en ik moet maandag werken. Dus morgen even chillen ![]()
||
Citaat:
|
Haha, op RTL4 een stel met een kind dat veel te veel huilt. Dan komt die moeder aan het woord, en die barst steeds in huilen uit omdat haar kind zoveel huilt. Goh, van wie zou ie dat dan hebben
![]() En natuurlijk komt Derek O'Gilvie weer uitkomst bieden hoor, met zijn cold-reading :')
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|