Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik moest dan weer aan haar uitleggen hoe ik verliefd op iemand kon zijn, maar geen behoefte had om 'm te bespringen of overal te betasten, ookal lagen we samen in een bed. TMI:
Spoiler
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]()
||||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
En ja ik deed er 1, maar maar 1! Die was gewoon lief! |
![]() |
|
Ik denk ook dat mensen het juist doen laten voorkomen dat ze zich niet zo goed kunnen inleven in anderen dan ze eigenlijk doen voorkomen, omdat ze bang zijn te veel van zichzelf bloot te geven om een soort onterecht (en soms, maar niet altijd, onbewust) moreel superioriteitsgevoel uit te stralen.
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Enfin, bedtijd, met terugwerkende kracht, hoije! |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Glorious en DressTo Kill zijn de bekendste, maar 'Definite Article' (die kwam voor Glorious) is ook erg leuk. Circle en Sexie vind ik een beetje 'meh', maar dat is voornamelijk door het suffe publiek.
Lust for Glorious is btw een nep-documentaire over Eddie die 't wil maken in Amerika. Geen volledige show.
||
Citaat:
![]() ![]() Goedemorgen volk, verder! Ik heb weer diarree. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Morgennn!
Het doet me echt zoveel meer goed 6,5 uur stevig te slapen dan 8 uur half (en dat is logisch), maar ik weet nog steeds niet hoe ik dat eerste kan afdwingen! Maar hoera, vannacht lukte het! ![]() Citaat:
![]() En oeh, geïndoctrineerd nog wel, dan is nu de leeftijd aangebroken omdat te beseffen inderdaad, en zul je wel redelijk snel ''een andere weg inslaan'' en dat soort mooie dingen. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Quis, vind jij dat ik mijn haar platinablond moet verven? Ik wil al heel lang maar durf niet. ![]() Anderen mogen ook antwoorden.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Oei, platinablond zou ik niet aanmoedigen vanwege het stoephoer-effect dat altijd op de loer ligt, goudblond kan ik me zeker wel voorstellen bij je huidskleur en zo. ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|