Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Mijn ouders zijn allebei geen zuinige drinkers om maar even met Martino's terminologie te spreken
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat treurig ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nu loopt hij stage op mijn oude basisschool, die een montessorischool is, dus met allemaal ouders die daar heel bewust voor gekozen hebben en daardoor zowel veel alternatieve gezinnen als ouders die vinden dat hun kind hoogbegaafd is, wel een wereld van verschil ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||||
Citaat:
![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ouders erop aanspreken wordt wel gedaan natuurlijk, en voorlichten ook, maar het probleem is meestal niet dat de ouders kwaadwillend zijn, maar meer dat ze niet begrijpen waarom het kind niet zelf zou mogen weten wat het wil drinken en dat ze wel proberen om op tijd te zijn, maar zelf gewoon daar niet gestructureerd genoeg voor zijn. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar ik bedoelde maar te zeggen dat tijden veranderen. Wie weet wat ze later over de dingen zeggen die ik de kinderen geef.
|
Verwijderd
|
is het raar als ik het stukje over mijn persoonlijke eigenschappen letterlijk overneem uit de brief die ik schreef toen ik solliciteerde voor mijn huidige baan? Ik kan het echt niet beter formuleren. Normaal is het logisch om dat te doen, maar in dit geval wordt de brief door dezelfde functionaris van personeelszaken gelezen, die ook mijn vorige brief gelezen heeft
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|