Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Oh ik heb nog een vraag aan iedereen, de vacature is eigenlijk per januari, en ik heb 1 maand opzegtermijn, maar we beginnen altijd met het maken van de dienstroosters 2 maanden van te voren, wat betekent dat mijn collega nu bezig is met het maken van het dienstrooster voor januari. Dus ik wil het liefst per februari beginnen (en als dat echt niet kan is januari ook goed). Zet ik dat in de brief of noem ik dat in het sollicitatiegesprek?
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Maar misschien is mijn situatie ook anders. Hoeveel werkzekerheid heb je?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mijn contract bij de interne geneeskunde is tot en met februari, wel met goede kans op verlenging (enige voorwaarde is dat ik aangeef dat ik verlenging wil vóórdat ze nieuwe mensen hebben aangenomen), maar mijn opzegtermijn is maar één maand, dus dat is het probleem op zich niet. Maar ik vind het ook raar om het in de brief te zetten, zeker omdat het geen harde eis van me is, maar gewoon iets waar ik over wil overleggen, en dat moet dan toch met de psychiater die het sollicitatiegesprek doet, want die kan het beste beoordelen of ze liever iemand hebben die wat later begint maar wel het ziekenhuis goed kent, en de personeelszakenmevrouw die de sollicitatiebrieven leest kan dat niet zelf inschatten. Ik print 'm uit en dan kan ik 'm vanavond nog met mijn ouders overleggen en morgen versturen, hij wordt toch maandag pas gelezen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
w00t, de nieuwe c't is binnen! Tijd om even lekker te gaan kakken en tegelijkertijd nerdqualitytime te beleven
![]() Overigens kwam er net een collecte voorbij en ik deed gewoon niet open, lekker gevoel is dat toch. Terwijl ik gewoon voor het raam zit, basically, lampen aan en zo. Mijn huis, mijn regels! ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
De column deze maand in de c't wil ik jullie niet onthouden dus heb ik 'm even snel overgetypt:
Onlangs op mijn Facebook Recepten-app: "Herman Heringa heeft net een recept opgezocht voor varkensvlees met kaasroomsaus. Zal ik hem kip met magere room adviseren?" Gezondheid-app: "Zijn cholestorolwaarden zijn al bedenkelijk hoog, net als zijn urinezuurspiegel trouwens. Kan je hem niet overhalen iets vegatarisch te nemen?" Weegschaal-app: "Heb je zijn gewichtscurve van de laatste maand gezien? Hij moet echt dringend op dieet." Weightwatcher-app: "Het spijt me, maar hij heeft z'n abonnement opgezegd. Ik kan niets voor hem doen. Recepten-app: "Dan probeer je hem toch snel weer terug te lokken met een leuke prijsvraag? Weightwatcher-app: "Denk je dat ik dat niet geprobeerd heb? De weegschaal-app moet maar eens een hartig woordje met 'm spreken." Weegschaal-app: "Hij heeft helaas alle alarmfuncties uitgeschakeld! Als Facebook me niet toestaat om zijn gegevens toch gewoon in zijn Timeline te zetten, kan ik hem niet onder druk zetten. Facebook-advertentie: "Hallo mijnheer Heringa, heeft U de speciale aanbiedingen bij Superburgers al gezien? Het Kingsize-menu is deze week de helft van de prijs en dan krijgt U er gratis nog een lekker toetje bij! Geotag-app: "Misschien kan ik helpen. Ik heb hier namelijk wat locatiegegevens waaruit blijkt dat de beste man behoorlijk te hard heeft gereden. Ik ben bevoegd om dat aan de politie te melden. Dan zou hij zijn rijbewijs een maand kwijt zijn. En fietsen is gezond!" Gezondheid-app: "Ik betwijfel of het probleem opgelost wordt door een paar weken bewegen." Verzekering-app: "Laat mij dan maar even. Bericht aan Herman Heringa: 'Gezien uw huidige overgewicht en bloedwaarden zijn we genoodzaakt u per direct in een andere risicogroep in te delen. Uw bijdrage voor de zorgverzekering wordt met ingang van volgende maand met 25 procent verhoogd.' Zo, dat zou moeten werken." Facebook-systeem: "Alarm: Herman Heringa probeert zijn account op te zeggen. Hij wil zelfs zijn oude gegevens verwijderen. Databeveiliging wordt ingeschakeld." Overheid-app (met DigiNotar-certificaat): "Geachte burger, graag willen wij U er op wijzen dat U wettelijk verplicht bent uw levensloop in de Facebook-Timeline te documenteren. Dit stelt ons niet alleen in staat om gevaarlijke tendensen vroegtijdig te herkennen waardoor we U en uw medeburgers kunnen beschermen, maar garandeert ook de rechtvaardigheid van ons sociale stelsel. Bij het gemeenteloket kunt U een vergunning aanvragen om in plaats van een Facebook- een Google+-account aan te maken. In dat geval bent U wel verplicht gebruik te maken van Gmail en Latitude. Met vriendelijke groet, de overheid (16.531.999 personen vinden dit leuk)." Wat een meester ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Ach, het maakte het allemaal ook wel leuk. Alsin, we hadden een aangereden hond met een gebroken bekken, waarbij het bekken letterlijk was 'ingeklapt', en het bot de darmen afklemden. Spoedoperatie dus. Daarnaast hadden we een konijn met een gebroken tibia, waar ook een pen in moest. En vanochtend was één van de twee dierenartsen ziek, terwijl er een verwijdering van een oog bij een kat op het programma stond, en er was een uit de hand gelopen tandtoilet (lees: 6 kiezen trekken die muurvast zaten), terwijl er al mensen voor het spreekuur zaten te wachten. Dus andere dierenarts gebeld en die kon gelukkig snel komen, en het toeval wilde dat de eerste van het spreekuur vaccinaties waren, die de co-assistente op kon vangen.
Overigens is alleen het verhaal vanaf de zieke dierenarts vandaag, het vorige deel was van de rest van de week ![]()
||
Citaat:
![]() En interessant is het zeker, want een van de dierenartsen is internist en de andere is een hele goede chirurg en orthopeed, dus je ziet heel veel van de gevallen die normaal gesproken doorgestuurd worden naar bijv. Utrecht.
||
Ik zat vooral met een
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|