Advertentie | |
|
![]() |
||
Ik word zwaar genegeerd, dus nog maar een keer.
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Er waren alleen veel discussies over of ie de geliefden wel of niet moet zien. (wat mij betreft moet ie ze nooit zien zodat aan iedere opvraging nog voldoende onzekerheid zit). |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als de meerderheid daar anders over denkt, prima, maar volgens mij is dat niet het geval. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
@ Vowel: nee, geen 2 aan het begin. juist niet dan...als ziener vraag je altijd met een reden op en die heb je aan het begin nauwelijks.
Liever hou ik de ziener gewoon erin, veel te leuk. maar compromis: De ziener mag opvragen na iedere hangronde dat er een dorpeling (incl. ll./tovenaar) sterft. als daar een wolf of verrader sterft mag de ziener niet opvragen.
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
en blij dat je mijn post begrijpt over de heks.
||
Citaat:
dat weet ik toch ook wel ![]()
||
Citaat:
![]() nieuw weerwolfspel: start: zondag wie doet er mee: 1. Fantome ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
verrader die kan beheksen ziener erin evilziener eruit
|
And Now for Something Completely Different:
Het Weerwolfspel - Undercover variant Word jij altijd direct gehangen, omdat je zo 'vaag' speelt? Overleef je zelden de eerste twee eetrondes? Heb je als wolf geen kans, omdat je altijd opgevraagd wordt? Óf.... Word je er moe van dat zelfs je meest belachelijke theoriën serieus genomen worden, 'omdat je zo'n ervaren speler bent'? Wil je eindelijk eens kans maken om cupido te worden? Rust aan je hoofd, zonder verwijten dat je 'zo stil bent'? Of gewoon lekker de n00b uit hangen? Het kan allemaal in 'Undercover-Weerwolf!' Deze variant is speciaal bedacht voor spelers als Saints, Solero en Archont die keer op keer stiekem proberen mee te doen, en genadeloos falen. De regels: 1. Alle spelers maken één nieuwe account aan. Niemand speelt onder zijn bekende account. 2. Het is ten strengste verboden om je identiteit bekend te maken aan andere spelers, óók na je dood. 3. Pas nadat het spel afgelopen is, maken de spelleiders bekend wie welke speler is. 4. Je hoeft niet te vermelden dat je mee doet. (Mag wel). Dus wil jij een keer spelen zónder de nadelen, maar ook zonder voordelen van je 'reputatie'? Doe dan mee met Undercover-Weerwolf! ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Topictools | Zoek in deze topic |
|