Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Maar ze zien hun wereld als een eiland. En als je er een tekening van ziet lijkt het op een rondje met 4 hockeysticks erin getekend en een soort grafheuvel. Die grafheuvel zijn zij dan ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had eerst geen geluid op werkcomputers he. Nou, tegenwoordig wel. Maar ik heb daar nog steeds geen invloed op en kan het dus ook niet uit of zacht zetten.
En ik dacht net: ik open even de AH-website (ik zit te wachten op iemand, dus je moet wat) om te kijken wat de aanbiedingen zijn. Krijg ik heel hard dat stemmetje 'hamstereeeeee!' ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ik heb ook wel een knopje 'aanpassen geluidsniveau', maar als ik daar op druk krijg ik '! applicatie kan niet worden gestart...' Maakt op zich ook niet uit, want meestal als ik dingen met geluid open zijn dat youtube filmpjes en ik kan dan wel het volumeschuifje op youtube gebruiken. |
![]() |
|
Verwijderd
|
KEI BELANGRIJKE VRAAG, is er iemand?
We hebben hier een brandmeldersysteem dat is gaan trippen door lekkage, boven ons bed. En ehm, we hebben de brandmelder al weggehaald, als in, die ronde schijf die er altijd op zit. Je ziet niets meer zitten, alleen een paar draadjes die uit het plafond komen. Alleen, die draadjes maken echt héél erg veel geluid, ze sissen en knetteren, alsof er reteveel spanning op staat. Nu moeten we even langs een huisbaas maar kunnen we wel weg? Als in, dat geluid, kunnen er dan vonkjes van het plafond komen die ons bed in brand steken? |
![]() |
|
![]() |
luud:
alle stoppen omgooien en en draadjes afdrogen, een beetje uit elkaar trekken zodat ze niet met de uiteinden tegen elkaar komen en er kroonsteentjes of einddopjes opdraaien. die heb je vast niet, maar dan kun je ook ducttape gebruiken en de uiteinden daarmee een beetje intapen. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|